Köszönöm a szimering zsírzós válaszokat! Nagyjából attól tartok, amit Janek írt, hogy a zsír kinyírja a szimeringet.
Benzin ami kimosná szerintem oda nem megy jó esetben, hiszen a gyújtás oldali kétajkú főtengely szimering főtengely felé eső belső rugós ajka lezárja elméletben a két ajak közötti részt, ahol a zsír van.
nagy élmény lesz.. az tutti...
múhahaha
jó mond6játok hogy alföldön vagyok ezt szeretem..
hát ez meg maga a hülye...ség
itt tényleg aki a hegyekből ide jön..az egy ..full idióta
ez nem olyan mint a szőke nő meg a barna nő..ez olyan mint a csajod van..vagy unatokozol... oszt kipróbálosz egy ..pasit
bólyamenet ellenére.. is meglett a55km..mert majd 5ig ben voltunk a hegybe...
és azért haladtunk is..mert a faterpatakig is lementünk...
ugyhogy azértn nagyon kafi volt..3 ember éreszte hogy nekik..nekik nagyon szar naplyuk van..de zsirtv hál istenek hozott kötöttpulóvert és nem fázott meg fent a hegytetőn
ezúton köszönet hogy 700..1400km is utaztatok a bólya menetre..ami végül is nagyon kafi lett...
letörtem a vázon a lábtartó alsó fülét és defeket is kapott a szuperhiper szelepmentes belsőm
egy űber szkiklalépcsőt találtam.. mohás két darab méteres falszerű aztán a kerttő közt csak egy sziklalépcső..
ugy ment fel a gép mint a távirat..aztán.. valaki elveszett..indokolatlanul..nem vette észre a 8 motor nyomot és elment az ösvényen jobbra..
visszamentem meresni..
aztán meg megint mondom felépek mert állat az a szikla.. közvetlen a nyom mellett
a tetején sikerült üresbelükni a váltót... miközbe váltani nem is kellett nem is akartam... beleakadt a csizmám a nagy fellépések közepedte...
és úgy megindult visszafelé a gép..mintha 9,81m/sec négyzettel húzna lefelé valami a bolygó középontlyába
de sikerált eldölni...ugyhogy végülis 2m magasról nem zuhantam a motor alá..ami után meg rajtam landolt volna..
a lábtató akasztottam meg a gyorsulásom..de a nagy csúszásban a sohakinem jukadó belsőmet meg kibaszta a szikla
ugyhogy az ötolsó 5 percben már nem voltam a toppoon..sőt.. kifejezetten sirtam...
végül is a kár nem tetemes.. csak egy có hegesztőt kell vegyek meg megcsinálni hozzá a tanfolyamaot..(vagy lehet hogy mindjárt meghegesztem a sima ivvel )
vagy 7főig kihúzza és egy karos-szérei lákátussal.. 5 perc alatt szépen visszahegeszti...mert a fül kinyilt..furatnál..
meg megerősitetem valami acéllemezzel is
mert többet nem akarok igy lyárni
egy kis mese a tegnapi hajtásró...
tegnap több ember is hibázott..mert bolya volt nem kevés...reggel egyből..3..a kilencbŐ
de ezek azok a bólyák...akik indokolatlanul bólyává váltak...
egyik nagy irogató bólyaészosztó...
azt lyürgen hozta...
lyürgen ..legközelebbb ha jössz...szürd már ki otthon a bólyákat
másikat hosi hozta...
egyedül zsirtv nem hozott bólyákat...ök nagyon szép médiumot mentek...ők voltak 3an a full kiegyensúlyozot csapat
igen ..
konkrétan az a gradfitor szutyi..az ráég..de ha kimosnád ....déved...átöblited benzinbe taslán nem fog..bár ami az alyka közt van az ott marad..és ott a 100on fokos térben...hát nem volt 100%jó 5let az a garafitos zsir ...biztos
főztünk előtte pár láncot..eleinte a sima lánc faggyúval.. aztán ls2-ep zsirral..az is ez is jó..aztán legyen durvább a védelem.. beleraktuk a garfitossat.. na azt már többet nem kellett iver hajlítani..semminek
Nem kell szemétkedni, az nem az én hibám ha jobban tudok valamit mint te
Amúgy szimmeringnél tudtommal inkább szilikonzsír, de lengéscsillapítónál csak a saját olaja, szóval az kipipálva
Nem tudni, hogy a grafitos cuccból ráég-e valami, de láttam már odakozmált csapágzsírt 2T f.t. csapágynál amelyik 2Z-sből lett kinyitva és benne maradt a zsír.
Láncfőzésnél meg addig kell főzni amíg a lánc is jó meleg nem lesz, mert akkor lecsorog a felesleg és nem hűl rá fél kiló zsír...
Amit használok sima lánchoz gyári lánczsírt az fekete és hidegen mint a gyurma, valszeg az is grafitos.
Ha valamit nem tudsz, fordulj bizalommal a fal felé
erről a ne zavarjalakról van egy kis történetem
hogy van a banki tartozóknak is előnye..egy biztos...
mert azokat nem hiv6ják hogy:
helló nagyon előnyös hitelünk van az ön számára mondom mindennek van előnye...
szóval a ne zavavarjon a hivása...
hiv a bankos picsa hogy igy meg úgy...és hogy jóidőben hiv e..ne zavarjon...
már gyorsba mondom is...
mondom most nem alkalmas...
mondom megköszönném ha éjfélkor hivna,mert olyankor ki van kapcsolva a telefonom..és olyankor biztossan nem zavar ha hív
ugyhogy nem mond6ják a banki picsák hogy nem vagyok egy segítő kéz
déved...
hát ez miatt ne szedd szét..szerintem...de ja jól meglyáratod benzines keverékes anyaggal...akkor az onnan szépen kimossa...zehét ha rajta a henger meg a karbinyek... szivatóval jól rugdosd meg..akár be is indít6os...
de egyébként sem gondolnám hogy baja lesz...
szimeringet én is mindég megkenem..az az élettartam alapja..általában lzs2-ep zsirral(általános litium alapú(mert az az általános kenyőzsir)
telónál csak a saját teló olajával
grafitos zsirral vigyázni...
vili egyszer kifőzte bene a láncát..(mert hagyományos láncal is próbálkoztunk még az elején)
hát konkrétan ki kellett dobni..mert mikor megszikkadt..olyan lett mint egy söprűnyél
de pl a lengővilla tűgörgőinke meg csak az a jó...
(amúgy müszaki irásaim csak lyanó lyóváhagyás a után érvényessek)
Ezen kell gondolkodnod? Az a zsír valóban nem kellene oda, na de ha netán tönkre vágja a szimmeringet, majd akkor kicseréled. Addig minek csapnád szét amíg jó?
Köszönöm a szimering zsírzós válaszokat! Nagyjából attól tartok, amit Janek írt, hogy a zsír kinyírja a szimeringet.
Benzin ami kimosná szerintem oda nem megy jó esetben, hiszen a gyújtás oldali kétajkú főtengely szimering főtengely felé eső belső rugós ajka lezárja elméletben a két ajak közötti részt, ahol a zsír van.