Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a membrán előtt van tavtarto akkor a motor nyomatékosabb alul es nem megy ugy felül,de ha a membrán közelebb van a motorhoz akkor jobban megy felul es nem annyira alul..
engem nem lehet zavarni
felhílak. mikor hívhatlak? (hogy ne zavarjalak)
okéééé
hát hozzám

elküldöm sms-ben...

köszönöm!

mivel tartozom?
Hova?
kössz az infot Dew!

ventillátorom van, csak ez a baszás ment tönkre...
Bocsi, hogy beleszólok, kérdésedre válasz és pár plusz infó:
Elég egy graetz-híd, pár száz ftos.
Nekem az RMX en ilyen van. KBU8G 400V 8A
http://www.tme.eu/hu/details/k...
Azért ez, mert ezt tudtam megfelelően beépíteni egy hűtő dobozba.

Ventillátor "lapátnak" ezt vettem, mert ez volt a legolcsóbb EE80251S1-A99, ebből kibasztam az elektronikát, a lapátot megfordítottam rajta, hogy fújó legyen, ne szívó,
Ventillátor kismotornak meg beleépítettem ezt a keféset:17 RP280-CN-12280
hekkelést igényel!

Azóta is ezzel hűtöm a vasat.
Szakember, persze lehet fogja a fejét, de nekem gyakorlatban működik már régóta, s ez a lényeg
te ronis!

elég ez a pár száz forintos egyenirányító?

http://www.tme.eu/hu/katalog/?...

vagy kell a gyári tizen X ezer forintos?

mi a különbség?

"Lineáris tápegységekben túlnyomórészt négy diódából álló, ún. Graetz-kapcsolású egyenirányítást alkalmaznak."

hogy van ez?
szerintem nem lesz gond. gondolom majd a benzin idővel kimossa onnann... a grafit rásül a hengerre? ilyentől tartasz?
Részeg, fáradt, mindegy, a lényeg, hogy NEM FIGYEL!

Előtte nem volt gond, csapágyrögzítőkre is emlékszem blokkon belül, arra is még határozottan, hogy összehúzás után a főtengely "kejfeljancsi" effektusát ellenőriztem, de utána a szimering berakás része az vakfolt, nem emlékszem hogy került be, lehet azért mert fél óráig kerestem előtte a szimering behúzatómat.
Erre bezzeg emlékszem, mindegy a lényeg, hogy észrevettem,
a kérdés adott.
te szerintem nem fáradt voltál hanem részeg ha nem emlékszel, hogy mit miért csináltál

én azt fogadtam meg, hogy részegen nem szerelek. szerintem fogadd meg ezt te is
Pontosítok, belül értsd úgy, hogy a két záró ajak között, ami felfekszik a főtengelyre!
Szép napot!

Már megfogadtam nem szerelek fáradtan, na mind1

Tegnap éjszaka raktam össze a két blokkfelet, valami indíttatásból a főtengely szimeringet belül megkentem grafitos kenőzsírral sima 2T olajjal szoktam picit, nem tudom mi volt tegnap

Ma vettem észre, amikor raktam volna fel a főtengely fogaskereket.
A váltó oldalit ki tudtam törölni, viszont a gyújtás oldalit nem.

Kérdés: Okozhat-e bajt, hogy belül zsíros a gyújtás oldali szimering?
Ha nem, nem veszem ki, roncsolás mentesen nem tudnám...
ha igen, inkább kiveszem még most és szerzek másikat

Előre is köszi a választ
dejoo. köszi!

feladod akkor nekem, vagy hogy legyen?
skész
morgen..
www.gerecsemotor.com%252Fpictu..." title="https://www.google.hu/search?q=gas+gas+vforce+3&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=J3sGU5WcKMPRywPaloGYDw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=827#facrc=_&imgdii=_&imgrc=WIg80ypp9hq5KM%253A%3BiU6JGOmiCS3h2M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.gerecsemotor.com%252Fpictu..." target="_blank">https://www.google.hu/search?q...
Enyémbe ez van,ezen és az enyémen sincs határoló lemez,ez normális?
http://www.ebay.com/itm/v-forc...
bocs a kései válaszért,de most értem haza melóból...
Úgy legyen.
akkor szeptemberben a zemplén lábánál rajtolunk! Kitartás és jobbulást!
Koszi a jókívánságokat.
Tényleg jobbulást,vagy egy jó bulást!
Osszuk el a 4 napot! Kettőt te mész,kettőt én. Természetesen engem is csak a segíteni akarás vezényel!