jaxy miért nem hiszel nekem? nem kell az alapjárat csak koca endurosoknak...
a legbeváltabb az ha olyat állitasz amikor elveszed a gázt még egy picit pötyög de aztán leáll magátol, igy egy keményebb menet után se fog pörögni mint atom, könnyebben leáll egy esés után .
amugy nem is értem mit görcsölsz ezen, alapjárat egy 2t verseny endurora minek? huzd a gázt mint állat, rá van irva az oldalára GÁZ-GÁZZZZ...
hogy mi az élet értelme...
találtam..nem én ..de azért nekem van az érdem:-))
hogy nem kel vidiket visszatölteni mégis soks sok vidi van rajta.. oblimoron..vagyobszimoron.. prométeusz meg ilynek is..
tegnap a női szakaszt néztem meg..hát fossá röhögtem magam azon a két picsán..
golden..
épp a 7en vágta szét a 120tagos ormes cz láncát..116tagosra..mert neki meg az a jó...
de azt mondiom..úly az a lánc.. küldünk neked.. azt a 4 tagot..szpongyoriba...oszt ha pattentszemes akkor még egy patetntszemmel el leszel vele.. de ha nittelős lesz az a szem..akkor meg olyat vegyél bele.. van vagy 500ft..ha akarod azt is intézünk..felküldjük.. szpongyoriba...oszt..használd...
na mit szólsz hozzá..lyó felyek vagyunk vagy...kiba lyaú felyek vagyunk
dévó..elinditasz megint egy olyan értelmes nem kis mérnöki számításokkal és hatalmas kisérletezésekkl kifejlesztett...nem mérnöktím cssapatok által alátámaszt6atlan dolgokról a vitát hogy nix értelme..de én ebbe már nem szállok bele..mert eszem ágában sincs vitatkoznui senkivel..
mondom...soktagú mérnök..és fejlesztőmérnök..sem tudják 100% alátámasztani egyhangúlag a dolgokat..it meg majd értelemsek megmagyarázzák azt amit már nagyon nagy munkával kifejlesztett...
kikisérleteztek...
mert mi az elmélet...
az az hogy elméletileg egy 3mm hengergörgő is ugyan akkora felületen fekszik felmint egy 4mm..de valójában.. meg ez hülyeség...mert ha az lenne akkor 2mm tűgörgőből raknának bele 73at hogy nagyobb legyen a teherbírása..de valójában a 4mm tűgőrgő az erősebb (kutya meg baszik )
azért szerintem ha felül nem kell hézagolni..az azért jó dolog..nem...
nekem annó a gs 250 ktmben..ami 1978as volt léghűtés 6 gang...volt vagy 38 lóerő..keréken jó ha 30...
na annak egyszer úgy ált be a téma hogy leszakadtak a hézagoló lemezei a csapszegtől...
annak meg hogy minek van értelme.. az életbe nértelmes dolgokat csinálni...
hát azt nem gondoljátok komolyan.. .
mert értelemes dolog száguldani mint egy marha a mezőkön?
hát lovas kocsival is odaérsz...csandben nyugodtan..nagy..apáink is azzal jártak.. még sem nyüszitettek hogy hély ..nagymuttter..kimék hajtok egyet a gs 1150 bömössel..mert már úgy teleszaladt a faszom a sok kaszálásba..meg a herepakolásba...
rudi a ló is ..már úgy prüszkölt..mert a szénAnátha (xén A nád ha
) elkapta azt is..+ a dszídípi is a béka segge alatt..meg reggel néztem a neten jön a sok eső is..
szóval mama.. kimék kicsit csapatni a gsssel..hogy levezessem a feszkó...
nagymuter hülyén nézett volna ..az tutti...
hacsak nem a válasza az lett volna..
mennyé papÓ....
én addig az ösanból hozaok valami előre kifőzött kajcsit meg sütit..aztán a csajokkal kimegyünk a pátfingerrel oszt az autópályán veretünk egyek dabasig ..ott a homok dűnéken meg kicsit kieresztjük a fáradt gőzt...
szóval za hogy minek van érteleme meg kinek nincs
azt talán ...
itt van pl az evolóció..na annak oszt mi értelme...a törszfejlődésnek...
az a törzs..ne fejlődjön..inkább egye meg a szomszéd törzset..mert már a régi kannibálok is megmondtak..amit megeszel..annak a tudása beléd száll...
de ott is voltak átfedések..mert pl.:
a papot azt csak azért ették meg hogy ne prédikáljon nekik
szóval nagy konklúzikó..
szaporodjál...változtasd m,eg egy monumentális valamit(pl az ember a kis ember egy 6almas bolygót tesz tönkre a hosszú idő alatt..ami a bolyó történekének csake gy ici pici pillanata.. de mégis embereink..mint egy áramütés ölik majd meg...
illetve.. majd ha jön megint a polaritás váltás.. akkor fogunk kipusztulni..mint az összs többi ufónak hitt civilizációk..
mert dehogy is voltak azok ufók..csaka a mágneses polarizicóó már nem védte a földet..amikor átfordulás van ..nix palyzs a mágneses viharoktól amik a napból jönnke ..8perc csúszással..
szóval lehet pár száz évig igy violt ..elsz.. közbe a kifejlödött többsejtűek kipusztulnak...
de nyugodjatok meg.. a kipusztult rothadt tetemeitekből olaj meg ásványi anyag lesz..amit majd a következős sáska nép...felhasznál6...
és a végén azok is azt hiszik hogy elpusztitják a földet..azt egy lófasz..a föld ..mikor megunja polarizációt vált ..a sáskahadakat kibassza a geciba..maradnak az egysejtűek....
azok az évezredek során törzsfejlődnek...
kialakul az értelmes életforma.. (mint a mienk..(ha ezt egyáltalán értelmesnek szabad nevezni )
oszt kezdődik minden előrről...
szóval mi az élet értelme..
én azt mondom az ha összehasonlithatom a ploxot a böszmerrel..
illetve a tefálos edényt az öntöttvas kinalyi voks-z al
reggeli..nagyon kora reggeli vasárnapi életértelme..ki is azt olvas6tátok
Én nem értek hozzá. Csak amit hallottam-láttam a régióban az elmúlt 7 évben, az elég volt ahhoz, hogy lehetőleg távol tartsam magam a hasonló portékáktól. -és ajánljak neked is gyári japánt. (mert az övék volt az elmúlt 50 év, és ami bevált, azon nem érdemes változtatni, persze lehet én látom rosszul)
Pl a tuning wiseco vezérműtengellyel gépkocsival kellett behúzni az rmz-t, mert annyira frankón legyártották.
A wössner dugó is töredékét bírta a cr250-ben mint a gyári.
A prox termékei is hasonlóak mint az előzőleg felsoroltak.
Szóval amit mérsz, látsz, különbségeket, azon ne csodálkozzál, mert teljesen normális. Az a ritka ha nem. (persze van ilyen is)
Csak egy szubjektív gondolat:
Elme orientárt "érzések" által vezetett(manipulált) világban/társadalomban élünk, nem pedig felette álló értelmét használóban, ennyi a lényeg.
Elme tudatalattijában lévő lenyomatokhoz jó és rossz dolgok vannak kapcsolva (arra most nem térek ki, hogy ki adja) s az elme ez alapján értékel ki Elsődleges célja a rossz elkerülése, másodlagos célja, hogy a jó felé vigyen...ez alapján cselekszik az emberek nagyon nagy százaléka, rengeteg esetben. Aki már jobban figyel, kevesebbet esik ennek csapdájába.
A lényeg röviden, nem azért csinálják mert van értelme, hanem azért hogy ne érje őket rossz és ez után másodlagos célként hogy jól érezzék magukat, ezek az emberek.
Nem boncolgatom, ódákat lehetne írni róla,
s ez csak a szubjektív hülyeségem, senki ne higgye el, inkább nézzen utána, gondolja át! Félszavakból úgyse lehet megérteni mit akarok írni
Látom elindítottam egy lavinát
Ezt a dugó hőleadásos vitát érdemes volt végigolvasni, ahogy szívatjátok egymást közberakott apró anekdotákkal az felér egy vígjátékkal Lehet ezért van sok titokolvasó, na meg persze a hasznos infókért.
Újabb téma kíváncsiságból érdekel
Wössner(P2027) hajtókar és PROX(03.3310) hajtókar. RMX250 típushoz ugyanaz évjárathoz mind2, de egyik gyár másként döntött.
Wössner hajtókar alsó furat átmérő 2mm el nagyobb, mint a PROX,
4mm átmérőjű tűgörgők vannak benne és 16 db, alsó csap mattított.
Prox 3mm görgőátmérő, 19 db, alsó csap hasított, a sonkába csúszó részről írtam a mattított és hasított alatt.
A wössnerben felső csap hézagolókat raktak be , PROX adta az alsót, bár lehet az RM250 87-95 hajtókar (amihez szintén jó) felül hézagolt.
Súlyokat nem mértem
Vajon miért variálnak és melyiknek mi az előnye és hátránya?
Szakmán felül józan logika is jöhet, itt simán megállja a helyét
Változó görgő és kosár kerületi sebességek, ebből adódó elméleti kopás, stb.
Szintén ide tartozó wossner(8022) illetve gyári suzi dugó eltérés.
A felső gyűrűhorony a wössner dugón kb. 0,5 el lejjebb van, mint a suzi gyárin, de csak a felső! Ez esetleg azért, mert a wössner kovácsolt dugó?
Az összes élsport értelmetlen marhaság. Az 1800-as évek végén húzták a népekre a szabadkőmívesek vagy nevezzük akármiknek őket, hogy eltereljék az emberek figyelmét a lényegről, na meg így még a fogyasztás is nagyot emelkedik, nagyobb a banki kasza.
Nincs már szabad vizünk ami nem szennyezett, a levegő szintén, a kaja nagy része is mérgező, de az a fontos, hogy ki nyeri a hétvégi meccset, vagy ki mászik fel a Himalájára? Ne viccelj már.
Ez csak azért természetes mindenkinek mert ebbe született, ha az alapokról kezded a gondolkodást akkor láthatod, hogy mostanában majd minden a fején áll, mindent fordítva csinálunk, és csak azért nem tűnik fel, hogy mekkora hülyeség, mert mindenki így csinálja. Az, hogy jól esik, az szép dolog, de ez még nem logikus magyarázat.
Ha értelmes, szükséges sportról beszélünk akkor az a calisthenic, több ezer éve bevált, meg esetleg pár alap küzdősport de csak egyéni amatőr szinten, ami mentálisan is megerősít. Nem hozok bevált példát mert falra hányt borsó lenne
ma cseréltem láncszettet...vagyis csak cseréltem volna.
még a 4t-hez rendeltetem láncot...zetka sárkidobós...116 szemest.
a 300-ason 120 szemes van....puff..rövid lett.
a kis lánckerék 13 fogas volt....otthon meg 14-es volt. ...feltettem és nem fér el a lánc a kuplung védőtől...faxa.
most kaptam wrp láncot.....nem volt még sosem...milyen szerintetek ?
bár mindegy,mert reggel felrakom....lesz ami lesz....tart amíg tart
Nekem is van az üveges , de csak ünnepnapokra használom ! Állítóólag Román testvéreinknél még lehet kapni , mert ők nem abban az únióban vannak mint mi !
Sajnos már nincs forgalomban kromofág , mer betiltották !
Orálisan fogyasztva halált is okozhat nagy mennyiségben , de állítólag kis mennyiségben orvosság !
Van GG EC 300 hon 2010 ig JD Jetting Kit ! 15 pézér ! Ha esetleg valaki magáévá akarná tenni ! Dobozában , tokkal vonóval , leírással , számlával ! Új ára 77 európai péz ! http://jdjetting.com/
Van még rövid kip hangtompító ( 5 péz ), 2db gyári légterelő (használt , de szép ,kék idom matricával 8 péz / pár) .
na akkor
akkor amit lyódos irt..azt akkor viszi a kromÓfág...
merrt az van itt pikkpakk.. csak a maradék 8decivel mi a faszt kezdjek..tárolgassam?
a boltba nem vihetem vissza hogy ne ..itt a maradék.. .
mert használni nem fogom utána semmire
vagy még ha jobbat akarsz szórasd meg üveggyöngy után smarties cukorral!
viktor. elvittem egy porfestő üzembe anó és 500 ft ért komplett megcsinálták csak bebasztam akoszos felnit másnap meg mentem érte . vágod? asszem rá is melegítették. csak amit eltelefonálgattál már az több 2000 nél. és még hozzá se nyúltak. a vázfessést nem javallom. fullra szét kell termelni csapágyfutamokat kimaszkolni stbstb.... felejtsd el pláne most. majd jövő télen állítólag keményebb tél lesz most aszongyák.
ez nem szinter..ez csak valami ráégetett porfesték...
mert a szinter az patttogna le nagy darabokban ..és vastagabb iusis lenne..
de lyódos csináltatta annó..mindjárt megkérdem tőle...
lyódos..
fidgyu..ez most mi a retekkel van lefestve..mármint a felni amit veled boltoltunk..
mivel tudom leszedni..mert fúróba drótkorong nem nagyon csinál vel semmit......
attól függ milyen durva szemcsével fújják és milyen nyomáson de ami leviszi a szintert az már eleve nagy nyomáson működhet amivel én dolgozok annak 6 bar a csúcs és a szinterrel nem csinál semmit 60as korund
nem akarom bántani a témát.. de láttad a videót ahol a 4t eldől és nem áll le..alajáraton a kerék kapirnyálja a hegyet...
mert nagyon kafi 4t .. nagy lendtömeggel mert krocksz ...illetve azért mert ez egy esziksz 5huszon5 ja és úgy belőve mint atom...
pedig 9évesen sosem lesz fiatalabb mint a tiéd 5 évesen
jó jó csak vick volt mert tök irigy vagyok rátok gas gaszosokra.. meg a 2t re...
2t forever
17.29 és mot sötrétedett be teljessen.. ezt imádom...
tegnap is ez mentette meg a napot..hogy a sercó a 7,9 literess tankal kifogy6ott..mert mentünk tuti 55öt..és az nem szar ha 16kor setétedett volna.. akkor egy lóbaszás az egész....de igy meg kiba jó volt ...
Amugy meg nekem is csak az alapjarattal van problemam,de ez mar regi sztori,szerintem sokatoknak mar hanyingeruk van tole:) ...vagy tul alacsony vagy tul magas...ha csavarom fel a rellantint akkor nem reagal,hanem egy ido utan felugrik es lassan ha megcsontolom akkor fent ,magasan megy az alap.ha sokat potyogok hejbe vagy alapon megy a motor akkor alig forog a motor alapon.mindent varialtam,mindent pribaltunk....kicsike fofuvoka,nagyob....kisebb alapjarati,nagyobb....most rakok bele egy NECJ tipusu tut....Ha valaki azt mondana hogy alul szegeny a keverekem es azert ilyen annak elarulom hogy folyik ki a szar a szajan olyan kover.....a masik lehetseges problema,hogy a karbiba meg van kopva a siber es a helye hol csuszkal./
Ez az egesz nem is idegesitene motorozas kozbe,ugyebar,hogy huzni kell a gazt csak az a baj,hogy ziki zakiba kozbe meg kell pihenni is es sokszor olyan helyen kell ujra rugni,hogy keptelenseg.
Mna..a fofuvokanal ha valtoztatsz 170 rol 175 re azt nagyon nem erzed meg,csak a gyertya kepe mas.A tu az nem ludas,startbol szar:)Ez van.Nekem eddig 170/45 fuvokakkal ment,de nem a legfaszabb a gyertya kepe...vagyis alol gazdag,felul szegeny es kozepen a pover nyitasanak az elejen pedig kurva szar,vagyis sovany nagyon es meg is torpan.A tu nagyon ludas tud lenni.
Szerintem neked a karbiba a siber jol meg lehet kopva vagy falcsot sziv es azert ilyen.A daralast hogy erted?...mit csinal pontosabban?
a legbeváltabb az ha olyat állitasz amikor elveszed a gázt még egy picit pötyög de aztán leáll magátol, igy egy keményebb menet után se fog pörögni mint atom, könnyebben leáll egy esés után .
amugy nem is értem mit görcsölsz ezen, alapjárat egy 2t verseny endurora minek? huzd a gázt mint állat, rá van irva az oldalára GÁZ-GÁZZZZ...