Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ni a fax van a te szemedbe beleépitve..az enyémbe egy tolómérő ..de a tiédbe.. guminyomásmérő

mlért ez szerinted ..mennyi...
mert amúgy közelitőleg..0,3..0,35
de nem tudom mert a belső szelepes belső igy nem mérhető...csak a lapulásból tudom hogy ..az jó vagy sem...(dev az most mondom0,3..0,35 lehet)
de nix szelepszakadás mert forog6 belül ahogy jól esiksz neki
Zari te élesben is ilyen első guminyomással operálsz vagy csak mosás közben ?
Na de tényleg ?
na hály. bÁlák..
ja bálylint boldog névnapot...
el ne feledd.. ha a névnapjaid összegépől ezen a napon..kivonsz egyet.. akkor megkapod hogy hány éves vagy

valenti ide ..bálylint oda.. az asszony tol kérdem.. ma milyen nap van ..aztopmndja bálint nap.. akkor király.. ha szertnéll kafi virágot akkor veygél már ..mert az tutti jó lesz..illetve ha nem is lesz jó.. akkor is nem én leszek a hŰŰ...lyeeeee...
mert ugyee.. az a virágh jó mikor megvweszi..de mire hazaér..és eltelik pár ora.-. nagyot fordul a nők felyében a virág..illetve világ

amúgy minőségi változás ált be a motormosásban.. csak egy 12 menetes szár kell hozzá..meg 20x20as zárt szelvény...
és nem kell a blokk alá semmi..
a sportmotoroktól loptam el az 5letet..
a munka minőségi..mint az arckifejezés most rajtatok
B.N.K.
ja Bálint! boldog valentin napot!
Bálint gazda,Isten éltessen sokáig!Boldog nevednapját
Szép napot!

Köszönöm az újabb válaszokat
Megoldódott a dilemma a Wössner gyárt 2 gyűrűset is 66.96 ból.

Jó motorozást mindenkinek, akinek van mivel!
Én meg zarándög tudományos magyarázatán rötyögök hogy miképpen megy át a hő kezdetűn!
waszeijtung ez jo volt..
a globális felmelegedésnek köszönhetöen az angoloknak rendesen oda tett az árviz, a brutális esőzés, kemény szélviharral párositva... de az usa, meg kanada is kap rendesen ott meg brutál hideg hoval... az sem egy vidám dolog

közben ausztrália egyre forrobb, boritékolva van az oriási bozottűz, de biztos hogy a spanyolok is megkapják idén is...

mindegy a lényeg az hogy az emberiség tovább fogyaszt mint a barom, süllyed a titanic , de a zenekar játszik tovább ....
A gyári dugód mennyi üzemórát futott?

Szerintem a gyáritól nincs jobb. Tartósságra egyenletes gyártási minőségre....stb. Mert az a drága amit kétszer kell kifizetni.

http://www.ebay.com/itm/NOS-SU...
angliába már nem is kelll sokat aludni..
legalább is hogy alvás után száraz lábbal kelljenek fel...ahoz viszont még sokat kell dolgozni
http://koponyeg.hu/hireso/769-...
http://koponyeg.hu/hireso/
768-...
amúgy..
hőátadás..

a dugattyhÚróla a hőt .. nem a gyűrű viszi el..és nem is a kiscica
a dugatyjú ..oldala.. sokan palástnak hivlyák..de az nagyon mesébe illő lene nem ..mert kinek van még palástja.. na kinek..hát a királyoknak...
naszóval..
az alamÓnium dugó..meglehetősen nagy felületen érintkezik a henger gfalával.. és ..hopsz.. mikor a tangenciális erő..(hogy lássa már janek is hogy művelt vagyok..mint apám kertjében a fŐd )
nekinyomja a dugót a hengerfalnak.. akkor ött a hŐ ..hopsz..átugriki...és melegedő hűtőviz formányában jelentkezik majd ..a hűtőd hőleadó felületén..

mert véletlen sem azért teszel bele 2 gyűrűt hogy azu egy gyűrűhöz képest...100%azaz száz 100alékban növeld a hőátadási felületet...
nem nem..azért hogy az a frány kompresszió ..még 60-70 üzemóránál is ott legyen a hengerben...

az egy gyűrűt a kicsi 2t re találták ki..(meg a nagy 4t re )
a hogy az a tömeg ..ami 4 szer nagyobb mint az alumÓniumnak..az nem lassitsa a felpörgési hajlandóságot..
szóval.. mondom C a jó álasz!
vagy szerezz egy 96os gyári 2gyűrűs dugót!
há itt vagy .szÍpség..
nagyon kafi volt tegnap.. nem mond6ok semMit ..de egy kis óvatos mesélés ..azért csak beleférhet..nEEm
a titokolvasoknak mi a véleménye..errŐl
na.. akkor ha nem törik az a procksz neked .akka a c válasz a jó...
a hét század simán jó lesz..!
nálunk a laktanyában ..a seregben ..5 század volt ..de az tök szarvolt..
már úgyértem... a seregben volt a szar az a laktanya...
szali próbált annó okosságból az esikszre..ami gyári egygyűrűs volt ..gyári dugót.. de hamar rályalyött...két gyűrű mindenek felett...mert aztán későbbi sx ek meg az exc végig 2gyűrűvel voltak...
tehár..
konklÚzilyÓ:
-az egy gyűrűs 5let
- hogy te raksz bele valami gyűrű hornyot.. az jó.. ha úgy is úly hengert dugót blokkházat még lehet hajtókart is akarsz cserélni.. akkor 5let ...lyaÚ mikor szétrepül..
remélem nem nagy szopóban leszel hogy könnyen kibányázd a motort onnan valami útig ahonnan majd valami haver hazavontat6
-ha a proksz neked bevált...akkor mondom a C..azaz cÉ válasz a jó...
-7 100ad teljessen jó...úgy is kicsit rotyogtatod azt a motort ..melegebben járatod.. ..ha 0,05..0,06..0,07..0,08.elehtőségek lennének..a dugódra.. akkor is a 7est választanám...
nem csak azért mert..meseszám ..:
a 7felyű sHárkány..
a hét törpe..
a napon(ta) hétszer nagyon megbaszott királylány...
stbstb tbc..
amúgy...végül is ez is fontos lehet ..mert a mesésen legendás eremiksz..csak is mesébe illő történetekkel szárnyal6 tovább
bátortenyere a mesébe illő...legendák vidékein

remélem mind mérnöki megközelítésű
mind egyéb .. ..szellemvilági úton karma alapű megközelítésemmel meggyőzikéltelek
még a végén kiderül ,hogy janek valami csúcsszerelő. (titokszerelő) a ktm nél.
10en öt éves korig...
mJÚhahaha
hát akkor déved erről már lecsúszott.mert ő már lassan negyven

jó ez csak vick volt ..de annak meg..
Ment válasz, csak mint ha lóval imádkoznék...
Köszi a válaszokat mindenkinek

Sok dolgot leírtatok, amit nem is kérdeztem
D esetében természetesen alá gondoltam kósza ötlet volt

Melegedésre még nem jött válasz, a kovácsolt melegszik és hűl jobban vagy az öntött? Természetesen utánanézhetnék ennek is, a helyett, hogy itt fárasztalak benneteket hülyeséggel
de lehet másnak is hasznos az infó

Válaszolva:
Nem mernék esküdni, de azt hiszem 0.06-0.08 a beszerelési hézag, 0.12 a szervíz limit.
Gyári 2 gyűrűs. Suzi gyári szerintem csak alapméretes(66.94) van Ilyet már régen szereztem, majd ha újra lesz nikaszilozva a henger, ez megy bele.
95 ig az RM250 1 gyűrűs, elvileg annak ugyanazok a technikai adatai (dugó magasság, csapeltolás, dugó tető, stiftelés, stb), mint az RMX250-nek, hangsúlyozom, elméletben még nem láttam és mértem.
Az RMX250 dugót is csak 3311 es dobozban árulják, de belül a dugóban amit a kokillából marad rajta 3310 van beírva, azaz szerintem ugyanaz a kokilla, csak nem esztergálnak rá még egy gyűrűt...

Nekem eddig 4 db proX volt a motorban, mindegyik 100 üzemóra felett, egyik sem tört, elhiszem, hogy másnak törik
Nem fűrészelek,beszélgetünk....mi a gyári értékeket,illetve a beszállítók ajánlásait szoktuk figyelembe venni amikor a saját motorjainkban cserélünk dugattyút amit el nagy összegbe fogadnék hogy el sem hiszed mivel szoktunk kimérni.

Kisebb arccal is ugyanannyi a magasságod,tudtad?
Te 1 századon fűrészelsz, én meg nagy összegbe mernék fogadni, hogy nem is tudnál 1 század pontosság közelében mérni...
Ember, a fasznak bonyolítod a dolgokat?
1 gyűrűvel döglöttebb lesz alacsony fordulaton, ez a lényeg. A többi faszságot felejtsd el, mert ha megtanulsz profi módon szerelni és karburálni akkor a melegedést meg a lefújást tudod majd kezelni, csak addigra már be lesz tiltva a kétté

Rengeteg törött Prox dugót láttam már (ha valamelyik nem törik el hosszabb használat után, inkább azon szoktam meglepődni) meg elfordult gyűrűset, mert szarul volt a stiftelése megoldva.
A kovácsolt dugó jó, csak marha nehéz.
Szerezni kell gyárit, még a használt jó állapotú is többet ér ezeknél. Csak a gyűrű legyen rajta mindig patent.

Nútot bárki csinál bele, de ezredre illesztett gyűrűhornyot köszörült felülettel nem feltétlen. Ha nem a 2 gyűrűs kokillájába készült a dugó, akkor még valszeg le is fog szakadni az új "nútnál" ... mert hát a tűzgátba nem szokás gyűrűt rakni, tehát csak alája jöhetne szóba. Ettől függetlenül hatalmas baromság maga az ötlet.

Indoklás : Mert csak (örülj, hogy segítek)
Amit vszeg egy nagy beszállító /prox?/ rak bele a szép Suzukis dobozba...
Amúgy a 0,07 illesztés nagynak tűnik,a gyári hány gyűrűs? Kettőötven 2T nél 2 gyűrűs szokott lenni...