Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még szerkesztem a vidit..mesélek neked egy történetet a parasztról..és a logikáról
a dugattyú az 0,06 századdal illeszkedik a hengerben...
tehát az égéstérbe léterjött gáz nyomása és hőmérséklete..az egy 100as dugatyúnál..99,94átmérőjá felületen kapja a hőt a dugattyú..és a a 0,03század mm a 100m átmérőlyű körgyúrűn a dugattyú gyűrű
tehát kb a felvett hő 99.9%ban a dugattyű tetőt terheli meg..
a gyűrűre jotó hő..az a dugattyű horonyban lévő..kb 3-4mm felfekvő felületen megy át illetve az azon a 0,03mm ahol ugymond látja a láng
szóval..sajnos ezt tudomásu kell venni...
aztán a hőleadásról...
a gyűrű 2mm ad le akkora hőt amit felvez a 100m átmáérő 0,03 illesztési hézagján...illetve a dugótetőtől kapott hőt..
de azt a dugó még egy kb 4cm magas paláston is át szeretné adni...a hengerfalnak...
és a hő az megy mindenhova egyneletesen...tehát kiba nagy faszság az hogy azért van kettő gyűrű hogy több hőt adjon át a hengernek.. mert ahol egy gyűrű van akkor ott a hő 50%bennemarad a dugóban..és az ott ezáltal 2szer melegebb mint a 2 gyűrűs...

ugye ezt tse sem hiszed el.. mert nem kell a paraszt logika.. az hülyeség...

de szerintem hagyuk rá.. tégedf úgy sem lehet meggyőzni ..én meg eleve hülye vagyok ..ugyhogy...béke...
bálint meg készül a világháborúkból..azóta napi kettő ..órát.. illetve ha nem tanul..akkor meg a sarokba van térgyepeltetve..
janek, ezt a weblapot te szerkeszted ?

ettöl az elvakult zog-os fröcsögéstöl ugyan ugy felkeveredik a gyomrom, mint Drezda és Leipzig bombázásátol....
Extrém enduroban nincs 70-es átlag.Ha mégis,akkor az nem enduro,hanem kirándulás.
Van aki ebben a kínlódásban érzi jól magát.Ezt szereti,nem az utazgatást a szántóföld szélén.Ha meg gyorsan akarok eljutni valahova.akkor meg beülök a kocsiba,aztán felmegyek az autópályára! Vagy csak simán azért nem mész fel,mert nem tudsz!
lyanó
nyugodj meg..sem kissebb sem nagyobb nem leszel a szememben..
én már elhelyeztelek egy rangsorban.. és ott vagy...
ahol 70 felett kell menni..sűrűn ..az a piszoár...

dugayyú hőmérsékletről sem vitatkozom veled.. full felesleges...
mert csak is te tud6od jól. ..engem vagy debilek oktattak..vagy csak semit nem jegyeztem meg..mert full lágytolyás vagyok de hogy szerinted melyik..az nem érdekell..jó..köszike
Mi ebben a meglepő? Próbálok csak olyan dologba bele ugatni amiben képben vagyok, és az évek múlásával nem csak a kosz ragadt rám.
Na meg ha csinálok valamit akkor azt próbálom tőlem telhetően a legjobban tenni. Tudom kihaló félben lévő állatfaj vagyok, de ezért ne kelljen már szégyenkeznem bammeg.
Az elméletről meg annyit, hogy ha te mértél már működés közbeni dugó hőmérsékleteket akkor meghajlok előtted, de én csak a könyvekre hagyatkozhatok.
Extrém enduronak esetleg csak az a része érdekelne amiben van tempó (min. 70-es átlag felett legyen a tempó), az a fetrengés meg kínódás amit ti nagyrészt csináltok az engem idegesítene, márpedig én azért motorozok, hogy jól érezzem magam, vagy gyorsan eljussak valahova. Az értelmetlen dolgokat sem szeretem, mert nem megyek fel valahova csak azért, hogy aztán lejöhessek
Akinek nem tetszik azt sajnálom, aki meg nem érti annak nem írom le még1szer. Ez van.
Minden tájékozott ember tudja, hogy ezek a nyugatról átvett marhaságok csak a parasztvakításról és a fogyasztásról szólnak...

Azt viszont kevesen tudják, hogy 2 vh legpusztítóbb bombázását épp erre a napra tették a cinikus tömeggyilkosok. Akit érdekel a téma, az Drezda gyújtóbombázása címszóval elég sok olvasmányt talál erről a neten.

Itt egy elég jó összefoglaló :
http://internetfigyelo.wordpre...
oksi tapsi..
az a kérdésem ez az enyhén maró anyag..ez mehet úgy is hogy a küllők a helyükön..és a gumi is fent a helyén..vagyy ..szedjek ki mindent...és a családot is takaritsam el arra a pár órára.. vagy inkább költözzenek el arra a hónapra?
bakker..ez a janek mindent tud..
én meg de buta vagyok...

lyanó aszem ágában snincs vitatkozni veled..
mert mi itt mindben a segged lukából huzol elő minket..
ha itt legközelebb valaki kérdez..csak te válaszol6ol..mert mi vén margák csak a szart mondjuk.. és ezt nem akarom
ja ..lyut eszembe..motorozni nem jöhetel velünk..mert azt is jobban tudnád goglizni...
már a megmagyarázást hogy miért nem megy...

lyó ez csak vick volt mert az is tuti jobb vagy...
amúgy van olyan amiben te nem körözöl le mindenkit...
nem ..-nem... nem hiszem..mert olyan..nix
Márpedig a hő nagy részét a gyűrűk adják át a hengernek, legalábbis minden jobb helyen ezt tanítják...
A tűzgátnál a legmelegebb a dugó palást, ami elvileg (többnyire gyakorlatilag is) hozzá sem ér a hengerhez, csak oldalváltásnál érinti egy kis pontja. Az alatta lévő hornyoknál már több 100 fokos hőfok csökkenések vannak minden gyűrű alatt lefelé, . Ezzel a ténnyel az elméleted kicsit ellentmondásban van.
2 gyűrűs dolgot sem jól tudod, mert 2t mocinál a fordulattal van leginkább összefüggésben, de ezen a szinten felesleges elveszni a részletekben.

A tuti tanács :
Aki nem ért rendesen a motorhoz annak a 4t való, aki meg ért hozzá azt tudja, hogy csak 4t-t szabad venni
nAA...mizuuu?Tömitek az acconyt?
Megint ki segítelek
Az egy egyszerű műanyag úgy képzeld el,ha?..tényleg szinter..
Kromofág a megoldás,bár a most kapható változat árnyéka csak a réginek, egy kis kitartással le maratható.
Rákened..vársz még fel ázik..olyan szappanos lesz..akkor lemosod a nagy nyomásúval..
Homokszoras.
irigyvagy..mÍÍ szeretnél egy ilyen tanyabánykerekkel lyárni mi?
vegyél 1et..GG áki is imádja...a kis exc 525-5...
inkább azt mond már meg...az a hádtcsHó kerék..az az felni..azt szalitól vettem..és leszinterezte ez az állat ..persze már a 1/3 lejött és igazi okádék fílinget ad....azt hogy a rákba lehet leszedni?
volt egy gyenengébb pillanatom..és már rámentem drótkorolngal ..... de az sem szedte le
na az hogy jön le
mert gondolom semilyen higitó nem szedi meg azt a szemét szintert..
erröl eszembe jutott hogy tudtátok Szent Bálint a szerelmeseken kivűl még a lelkibetegek és az epilepsziások védőszentje? ez komoly .

lehet ezért probálom itt néhány ember lelkivilágát istápolni..?
amugymeg ne rakj fel ilyen közeli képeket a motorodrol mert látják mekkora egy hányás megoldások vannak rajta... Viktor Fáktori Tanya Bájk..

de komolyan mikor el akarod adni meg sosem fogják elhinni hogy csak boltba jártál vele..
minek ez a bak? le kell fektetni a motort azt sterimob...

kűldjed a 8 ezret mert megsporoltam egy csomo idődet meg pénzedet hogy ilyen faszságokat gyárts..
K.B.F.
miért nincs az összeveszésnek ünnepe? vagy a háborunak, tömegmészárlásnak, fekete himlőnek,zsarnokságnak, kamatlábnak, babakocsinak , hollandpapucsnak, kerti törpének
amugy kb igy van tele a tököm ezzel a szivecskés angolszász faszságal...
köszönöm
Igen, ez is eszembe jutott, csak valamiért azt hittem, hogy egyszerűbben kapok választ a kérdésemre
az első gumi nyomás az 0,8..
csak azért tűnhet lapinak mert a sháros talajban bele van ülve
mi az hogy qrwa lapos..
inkábbaz hogy állatul jól fog6 igy az a mitasz c-10
de ez a nyomás ami még gyors szakaszokon is megálja a helyét..
tegnap 4.10kor indultunk visszafelé...és kicsit meg voltam lőve mert azzal kezdődött hogy az csorbakilyárónal.. a kuplungdeknitörős patak végén..goldent felküldtem az úton mert az aksia totál lemerült...
és nem ment fel a piros jelzésig..illetve felment ő.. csak az a fán az a apiros jelzés nem egyenlő a piros turista jelzéssel
na szoval végül is nem ment fel teljessen..és kicsit keresgéltük.. aztán nem let ott ahol kellene.. aztán bontós gg ottmaradt fent az ösvényen mio meg frencsivel hátulról közelitettük meg.. de baszott jó kis keresési akció közbeni fuill hibáltna nyomokon vadultunk.. aztán ..egyszer csak az az emberi hang frekvenciályán m,eghallottuk goldent amint meghallottminket..amint keressük egymást.. aztán a túlhegyről bele a patakba .. olyan kafin hogy ..kérdi frencsi.. itt biztos jólesz..persze meondom.. miközbe meg halvány lila gőzöm volt hogy egy szakadékos patakrészre jutunk vegy sem...
de improvizálnimndég kell..aztán meg egy úly patakvályatban elindultunkfelfelé.. mainek a vég ..űbeerparabaola szerű volt .. hát mit nem mondjak.. állt a cerka rendessen
aztán goldent öszeszedtük...
onnan indult az igazi 6del had...
mentünk mint a mérgezett egér...de nagyon kafi volt...
km nem tudok..de boltós nak kifogyott a 4t sercóból a naftaliny..
ugyhogy 40m rel a vár előt tankolták meg a gg 525 excből..a shercó 510est...
oszt 17.10kor értünk a kocsihoz... hát nem sokat hagytunk a napból az erdőben
Nincs a szememben guminyomásmérő, csak a képről látom, hogy kurva lapos, és kíváncsi voltam.