beteg vagy te ember..
sx el kroccozni.. mjÚhahaha
az olyan lenne mint ha azt mondom a szuperbike-ba elindulni egy gsx-r 1000rel
bakker..
nézted már az olajszintet...
a váltóba...
mert simán az is lehet hogy ft szimeringes.....
fHőtengely...schimering....
az is tud olyat...a 168..or..170 ff közt is bvan különbség..kb az hogy a legvégén...kicsit érzed hogy nem úgy forog ki..
ha baszott nagy torpanással indul meg...nagy füst ha hátarnézl...meg sokat szellőzteted.. mire kellően felforog..főleg brummogtatós részek után... az nagyon ft szimeringgyanús hiba..
mondom nézd meg a váltó olajszintet..
h szar..akkor az a olaj ..az nagyon fog fogyni..eghy motorozás alatt simán 1..2..3 decit elszipákol..
szakács úrnál..mikor voltunk először.. az is igy panaszkodott..megfüstölt is...mondom mi van.. hát csunyán le lettem szolva.. de mondom..nem gon ..nem is rossz a géped.. csak én verem bele a csúfost ..nem si füstöl..és veszi a lapot is rendessen...
na mérges volt ..hazaértünk...olajszint lemen..kb 3-4 decit.. pedig mondta hogy előtte nap cserélte este..
mondom..akkor csak lehet hogy ..még sem az a baja.. keresd máshol...
na akkor oszt volt ...csóválta a fejét rendessen..
de ezt igy interneten hibamegállapitást (hibakódot kilovasztani)és jól megjavitani elég nehéz..
telefonon sokkal könnyebbb...
mú.
mÚÚ...
mjúúhahahaha
Pedig a Gerecsénél aztmondták nagyon be van most fúvókázva télre.
Ha igaz lett volna amit mond nem egy 168 ff lett volna benn az biztos.
Javítsatok ki ha tévedek
igen,mint ha hideg lenne a motor,dehát bemelegedve is csinálja,kb az alsó-közép tartományba csinálja,aztán ha átépi azt a fordulatot utánna már leforog rendesen,
A gyertyát kicseréltem.
Tűt N1EF-et akkor rendelek bele.Hátha
nézd meg azt is hogy milyen tűd van. N1EF vagy N1EG vagy...?
az sem mindegy, hogy hogyan használod a motort...
sokat mész csikicsukiban, akkor jobb a kisebb fúvóka, mert nem sokal be a motor.
ha sokat nyelezed egyenseben, jobb a nagyobb, mert a kicsinél szegényebb a keverék és beáll, mint jancsiszög...
nekem most N1EG 170/38 van. 10 fok van az is igaz...
mielőt kitör a 3 ik vh. ez egy másik fercsi ,,,egész ponti márta fercsi mx es. arra gondolt viktorettyú. de jol belenéztétek zsírfecot. ki lehet a zsirosbendő? egy nagy titokjancsik lehet de inkább egy skizo itteni valakinek a kicsodája önmagának.,
Hali avval a korrigáló számmal a standard fúvókákat kell szorozni ha jól tudom,nade honnan tudjam mekkora van standard benne?A manualok amiket leszedtem nem írják....
mindenki hívja zarit
sx el kroccozni.. mjÚhahaha
az olyan lenne mint ha azt mondom a szuperbike-ba elindulni egy gsx-r 1000rel
bakker..
nézted már az olajszintet...
a váltóba...
mert simán az is lehet hogy ft szimeringes.....
fHőtengely...schimering....
az is tud olyat...a 168..or..170 ff közt is bvan különbség..kb az hogy a legvégén...kicsit érzed hogy nem úgy forog ki..
ha baszott nagy torpanással indul meg...nagy füst ha hátarnézl...meg sokat szellőzteted.. mire kellően felforog..főleg brummogtatós részek után... az nagyon ft szimeringgyanús hiba..
mondom nézd meg a váltó olajszintet..
h szar..akkor az a olaj ..az nagyon fog fogyni..eghy motorozás alatt simán 1..2..3 decit elszipákol..
szakács úrnál..mikor voltunk először.. az is igy panaszkodott..megfüstölt is...mondom mi van.. hát csunyán le lettem szolva.. de mondom..nem gon ..nem is rossz a géped.. csak én verem bele a csúfost ..nem si füstöl..és veszi a lapot is rendessen...
na mérges volt ..hazaértünk...olajszint lemen..kb 3-4 decit.. pedig mondta hogy előtte nap cserélte este..
mondom..akkor csak lehet hogy ..még sem az a baja.. keresd máshol...
na akkor oszt volt ...csóválta a fejét rendessen..
de ezt igy interneten hibamegállapitást (hibakódot kilovasztani)és jól megjavitani elég nehéz..
telefonon sokkal könnyebbb...
mú.
mÚÚ...
mjúúhahahaha
Ha igaz lett volna amit mond nem egy 168 ff lett volna benn az biztos.
Javítsatok ki ha tévedek
Ha keveselne mi lenne a tünet?Mondjuk a szegény keveréktől nem darálna szerintem...
Faxom kivan az a lényeg.
csak a tűtől nem fog megjavulni. mindegyik tűvel jónak kellene lennie...
kitakarítüttad rendesen? néha nem elég kimosni és kifujatni... ha átmegy rajta a drót, az a tuti
A gyertyát kicseréltem.
Tűt N1EF-et akkor rendelek bele.Hátha
hátha megjavul.
de milyen a megtorpanás? darál vagy mi?
itt még olvasgass...
ilyen hidegben ekkora fuvokaval nem sokallhat szerintem sem.
Akkor ez a betorpanás kigyorsulás előtt,lehet valami gyújtás hiba lesz,168 as főfúvókával nem hiszem h sokallna
nézd meg azt is hogy milyen tűd van. N1EF vagy N1EG vagy...?
az sem mindegy, hogy hogyan használod a motort...
sokat mész csikicsukiban, akkor jobb a kisebb fúvóka, mert nem sokal be a motor.
ha sokat nyelezed egyenseben, jobb a nagyobb, mert a kicsinél szegényebb a keverék és beáll, mint jancsiszög...
nekem most N1EG 170/38 van. 10 fok van az is igaz...
Jaxyéknál nemrég még + fokok..most nézem hogy mekkora hóóóó...meg - 22 fok..
ósztria szoléniai dettó....
itt meg jön a tavasz.....
vik meg megy krosszozni.....kiderül hogy oda is jóóó az sx
de nix hari..mert én vagyok zari
hogy megvettek kilóra..ja...
mint mindenkit.. mert aki dolgozik valahol..azt már meg is veték.. kilóra.. ..az egész családjával együtt...
lyódos ..mesélj mi a szitu?
milen volt a nagy szánkó snÓbord párti?
mondják hogy ott néhol volt baj nem kicsi...mert néhol több hó esett mint öt ..uszkve tiz cent..
kicsit több..úgy két méterrel több
Az a helyzet hogy 168as főfúvóka,40es alapjárati van benn,Nem kicsi az a 168 főfúvóka?Télre?