Mekkora hézagot mond a manual?Nem hiszem h a 7 század még benne van...De ha igen bocsi.Enyire bajok voltak a melegedéssel?hogy így agyalsz.Apropó van egy Rmx olajtartályom,oda adom ha kell.
Szakmai dilemma. 67.03 a henger méret.
A.) Belerakok 66.96 os Wössner kovácsolt dugót, ami csak 1 gyűrűs
B.) Belerakok 66.97 es PROX öntött dugót, ami csak 1 gyűrűs
C.) Belerakok 66.96 os PROX öntött dugót, ami 2 gyűrűs
D.) Varázslat
A és B esetben ugye mivel csak 1db kompresszió gyűrű lesz, elméletben jobban le tud fújni, de ami engem jobban zavar, hogy csak 1 gyűrű adja át a dugó hőjét a henger falának, azaz jobban melegedhet a dugó.
Igaz, hogy a gyűrűk által okozott súrlódási tényező kisebb, de a hőleadás romlik, ha jó sejtem, de nekem meg pont alacsony fordulaton üzemel a vas.
A és B esetben ugye a szerelési illesztési hézag 1 századdal kisebb lesz, mint C, azaz ez szól C ellen, a többi meg mellette.
Ha A és B között választasz, melyik a jobb választás a melegedés szempontjából?
Természetesen mindegyik válasz esetében kérnék indoklást is Előre is köszönöm
D eset ami kipattant a kicsi fejemből kap A vagy B esetet, aztán esztergályos bácsi belerak még egy gyűrűnek nútot, megfúrom a megfelelő stiftelési helyen, kap egy stiftet és rakok rá még egy gyűrűt Ezt persze nem tudom, hogy elférne-e, be tudja-e fogni és nútot esztergálni bele, a gyár is megcsinálta valahogy
Szevasz.Korábban mondtátok h lehet a powerrem nincs rendesen előfeszítve,és emiatt kophatott ki az a stift az emelőpálcánál.A kérdésem az volna hogyan feszítsem elő.
Ma érkezik az N1EF súber,rendeltem egy 170 és egy 175 fúvókát,remélem megszűnik a darálás...
Srácok mennyire necces a 21x1,6 ráfot lecserélni 21x1,85 re,80/100 gumihoz,nem fog elforogni esetleg, fél centivel szélesebb elvileg belül a nagyobb ráf.
Vagy ehhez a gumihoz járatos-e ez a méret?
jó reggelit fiuck! nekem meg néha végig kell néznem a levetett ruhazsebeimet nincs-e benne egy ezres véletlen....de azt se szoktam ottfelejteni .... nem a cavintonok miatt hanem a szegénység ...
hiába ..képzeld mennyire nem hiányozhat a pénz némely embernek ha elfeledkezik róla... legalább eldugni
Szakmai dilemma. 67.03 a henger méret.
A.) Belerakok 66.96 os Wössner kovácsolt dugót, ami csak 1 gyűrűs
B.) Belerakok 66.97 es PROX öntött dugót, ami csak 1 gyűrűs
C.) Belerakok 66.96 os PROX öntött dugót, ami 2 gyűrűs
D.) Varázslat
A és B esetben ugye mivel csak 1db kompresszió gyűrű lesz, elméletben jobban le tud fújni, de ami engem jobban zavar, hogy csak 1 gyűrű adja át a dugó hőjét a henger falának, azaz jobban melegedhet a dugó.
Igaz, hogy a gyűrűk által okozott súrlódási tényező kisebb, de a hőleadás romlik, ha jó sejtem, de nekem meg pont alacsony fordulaton üzemel a vas.
A és B esetben ugye a szerelési illesztési hézag 1 századdal kisebb lesz, mint C, azaz ez szól C ellen, a többi meg mellette.
Ha A és B között választasz, melyik a jobb választás a melegedés szempontjából?
Természetesen mindegyik válasz esetében kérnék indoklást is Előre is köszönöm
D eset ami kipattant a kicsi fejemből kap A vagy B esetet, aztán esztergályos bácsi belerak még egy gyűrűnek nútot, megfúrom a megfelelő stiftelési helyen, kap egy stiftet és rakok rá még egy gyűrűt Ezt persze nem tudom, hogy elférne-e, be tudja-e fogni és nútot esztergálni bele, a gyár is megcsinálta valahogy
Ma érkezik az N1EF súber,rendeltem egy 170 és egy 175 fúvókát,remélem megszűnik a darálás...
ééés holnap irány haza
Vagy ehhez a gumihoz járatos-e ez a méret?
Farkas Arnold 9225 Dunakiliti kisfaludy u. 70
hiába ..képzeld mennyire nem hiányozhat a pénz némely embernek ha elfeledkezik róla... legalább eldugni