hogy példával álljak elő, megnézitek a bicigliket, elképesztő sok okosságot fejlesztenek rajtuk folyamatosan, pedig aztán nem egy bonyolult szerkezet, ahoz képest egy 2t motoron sokkal több variácios lehetőség lenne...
ja igen....a rezót kihagytam....
nem is merek olyan nagy rönkökön átmenni mint a 4 T- vel...
mert ha nincs elég tudás vagy már fáradt vagy...jól odavágod....vagyis vágom
engem inkább az "zavar" feltételes modban persze.. hogy egyik gyárto sem mer hozzányulni a 2t elrendezéséhez....(kivéve az ossa) pillanatok alatt el lehetne fűzni a rezot másfelé, felhúzni a jobbos hűtő helyére , máris nem sérülne sose... a hűtő meg lehetne a váz elött egy anyagbol mint a régi cr-en, meg husabergen...
de mondhatnám a lapos hangtompitot az ülés alá ,oldalra kipufogásal, mint egy csomo utcai sportmotoron stb ...
és ha még injektorosra is faragnák mint az ossan akkor még nagyobb a variácios lehetőség, ráadásul akkor a fogyasztás is karcsubb lenne...
persze nyilván amig megveszik igy addig minek keverjenek a változásnak mindig idő kell, hogy kiforrjon, plussz akkor nem fogyna a sok rezo miegymás...
én ettől tartottam a legjobban meg a fogyasztástól....
igaz eleinte télleg szítta a benyót de a beállították s mostmár alig eszik többet a 4 téktől..
igaz az ösvényeken csak pötyögök....csak a feljárókban üvöltetem...de ott meg nem jutok messzire....
lehet ezért nem eszik sokat..
az biztos hogy ez a folyton karburálos dolog ugyan ugy tul van lihegve, misztifikálva, mint a melyik a legjobb olaj, meg az előbbi megromlik a benzin ha előre be van keverve téma....
ja az biztos szar akkor. kurva sokat kell áll.igatni megmondták az okosok.van olyan hogy menet közben válltoznak az időjárási viszonyok olyankor is le kell szálni és tessék átálligatni. nekem a régebbik vasamat évekig nem kellett kalibrálni vagy mi. télen nyáron ugyanazzal ment. egyeszer hallgattam déván ijen karburátorokosokra és jol elgyengitettem az addig hibátlan jószágot. kb egy rossz 80 ccm es szintjére sikerült lebutitaniuk a verseny két napjára.
na emezt se sokat álligattam még. gyanitom nyáron leszedem a karburátort valami okbol és ugynaz lesz benne mint most.
nekem az a fura a kéttében hogy nagyon tartottam a fúvókázástól....
hogy majd állandóan baszakodnom kell...hidegben..melegben...magasban....
de nekem állandóan veszi a fordulatot a gép....
lehet hogy szar ?
de mindjárt jön jano és bebizonyitja hogy lofaszt nem tudok az egészről, bevág ide 2 wikis cikket a benzinbe kevert olajok makro molekuláris átrendeződési folyamatairol, amiben bebizonyitja hogy prézli lesz belőlük némi állás után...
fel ne vedd ember csak poén volt, fünf euro cent...
amugy jobban utána gondolva ennek az olaj a benzinbe dolognak, szerintem nagyon a minősége sem romolhat le, biztos hogy minden gyárto csinál hosszu távu teszteket, sőt gyanitom hogy ez a forgalomba helyezésnél követelmény is, , szoval azt tartom valoszinűnek hogy huzamosabb állás után a full synt olajaknak esetleg romlik pár tulajdonsága 10-20%-ot, ( nyilván az arány szuper titkos top secret minden gyártonál) de még ugy is magasan felette van bármilyen ásványinak,
de mivel valamenyit változik a minősége ezért a specifikácioba már bele szokták irni hogy javasolják az azonnali felhasználást, meg védjék a seggüket....
mert a mai világban már bármiért lehet perelni, pl. mint amiért ráirják az usaban a mikrora a mai napig hogy élő állat száritására nem alkalmas
hozzáteszem nem vagyok magasan képzett olaj ipari labor asszisztens, csak a jozan paraszti logikám szerint igy gondolom.. magyarán kizártnak tartom hogy bekevert 30 liter benya mondjuk 6-7 honap állás után full nem kenne és amiatt ragadna meg a dugo, ez szerintem egy hűlyeség...
ez tutti hülyeség..
mert itt aki ir..tutti levan harapva a feje.. mert akkora fejetlenség van itt..nem lehet más miatt csak is ezért.
amúgy meg a blokkvédőt leszólni..nem szép..
na aki ilyenre vágyik...
amúgy öccá forintból kihoznám én is ezt a fajtát..és még maradna 4 vödröm is...
ugyanis.. a vásárban öccázé adnak 5 darab fekete mŰanyag vedert...
kis képzimunka szakkör keretében .. pikk pakk kipllózok belőle egy ilyet..lyó ktm felitat helyett azt kell belesüni ...shufni tunning részing fasztori..de akkor is faxa lesz..
és mondom a lényeg..még marad 4 veder amivel tök jól le lehet a kertbe dolgozgatni..meg a disznyók kiganajozásában is segít
3 hét alatt nem lesz semmi bajja, ne foglalkozz vele...
elvileg vannak olyan 2t olajok amik huzamosabb állás után lerontják a benzinbe kevert adalékokal ütközve a saját kenési tulajdonságaikat...
hogy melyik fajta pontosan és melyik milyen gyorsan , pláne milyen mértékben azt ne kérdezd mert fogalmam nincs rola...
de van jopár gyárto aki ezt le is irja specifikácioban hogy javasolják a használat elött bekeverést,
szerintem a full synt olajak lehetnek érzékenyebbek rá, mivel azok vannak tele baszva mesterségesen előállitott alkoto szarokal...
mert mindig bekeverek egy 10-es kannát s úgy öntöm bele.
van úgy h nem sokat megyünk akkor csak keveset töltök rá, akkor benne marad a fele.
mostanában esett meg időm sem volt és akkor most nem jó a benya mert ott állt 3 hétig ...vagy mi a fax ?
a múltor volt ez a benzin téma....én télleg nem vágom ezeket..
miért is nem jó ha sokáig áll az olaj a benzinben ?
nem a tankban gondolom,mert ott ok hogy leül...hanem a kannában.
ez egy szép kerek történet...
akkor azt irom ide neked hogy üzend meg neki hogy ha ide beir nekűnk, bárkinek, attol senki nem fogja leharapni a fejét...
nem is merek olyan nagy rönkökön átmenni mint a 4 T- vel...
mert ha nincs elég tudás vagy már fáradt vagy...jól odavágod....vagyis vágom
de mondhatnám a lapos hangtompitot az ülés alá ,oldalra kipufogásal, mint egy csomo utcai sportmotoron stb ...
és ha még injektorosra is faragnák mint az ossan akkor még nagyobb a variácios lehetőség, ráadásul akkor a fogyasztás is karcsubb lenne...
persze nyilván amig megveszik igy addig minek keverjenek a változásnak mindig idő kell, hogy kiforrjon, plussz akkor nem fogyna a sok rezo miegymás...
igaz eleinte télleg szítta a benyót de a beállították s mostmár alig eszik többet a 4 téktől..
igaz az ösvényeken csak pötyögök....csak a feljárókban üvöltetem...de ott meg nem jutok messzire....
lehet ezért nem eszik sokat..
már azt hittem változó geometriájú fúvóka van benne...oszt érzekeli a magasságot meg hideget...
na emezt se sokat álligattam még. gyanitom nyáron leszedem a karburátort valami okbol és ugynaz lesz benne mint most.
nekem az a fura a kéttében hogy nagyon tartottam a fúvókázástól....
hogy majd állandóan baszakodnom kell...hidegben..melegben...magasban....
de nekem állandóan veszi a fordulatot a gép....
lehet hogy szar ?
Mennyi aranytallért szeretnél érte?
és ha rákérdezek tuti letagadja
de átadom neki mindenképp
fel ne vedd ember csak poén volt, fünf euro cent...
de mivel valamenyit változik a minősége ezért a specifikácioba már bele szokták irni hogy javasolják az azonnali felhasználást, meg védjék a seggüket....
mert a mai világban már bármiért lehet perelni, pl. mint amiért ráirják az usaban a mikrora a mai napig hogy élő állat száritására nem alkalmas
hozzáteszem nem vagyok magasan képzett olaj ipari labor asszisztens, csak a jozan paraszti logikám szerint igy gondolom.. magyarán kizártnak tartom hogy bekevert 30 liter benya mondjuk 6-7 honap állás után full nem kenne és amiatt ragadna meg a dugo, ez szerintem egy hűlyeség...
mert itt aki ir..tutti levan harapva a feje.. mert akkora fejetlenség van itt..nem lehet más miatt csak is ezért.
amúgy meg a blokkvédőt leszólni..nem szép..
na aki ilyenre vágyik...
amúgy öccá forintból kihoznám én is ezt a fajtát..és még maradna 4 vödröm is...
ugyanis.. a vásárban öccázé adnak 5 darab fekete mŰanyag vedert...
kis képzimunka szakkör keretében .. pikk pakk kipllózok belőle egy ilyet..lyó ktm felitat helyett azt kell belesüni ...shufni tunning részing fasztori..de akkor is faxa lesz..
és mondom a lényeg..még marad 4 veder amivel tök jól le lehet a kertbe dolgozgatni..meg a disznyók kiganajozásában is segít
elvileg vannak olyan 2t olajok amik huzamosabb állás után lerontják a benzinbe kevert adalékokal ütközve a saját kenési tulajdonságaikat...
hogy melyik fajta pontosan és melyik milyen gyorsan , pláne milyen mértékben azt ne kérdezd mert fogalmam nincs rola...
de van jopár gyárto aki ezt le is irja specifikácioban hogy javasolják a használat elött bekeverést,
szerintem a full synt olajak lehetnek érzékenyebbek rá, mivel azok vannak tele baszva mesterségesen előállitott alkoto szarokal...
van úgy h nem sokat megyünk akkor csak keveset töltök rá, akkor benne marad a fele.
mostanában esett meg időm sem volt és akkor most nem jó a benya mert ott állt 3 hétig ...vagy mi a fax ?
Bálinyó!
a múltor volt ez a benzin téma....én télleg nem vágom ezeket..
miért is nem jó ha sokáig áll az olaj a benzinben ?
nem a tankban gondolom,mert ott ok hogy leül...hanem a kannában.
akkor azt irom ide neked hogy üzend meg neki hogy ha ide beir nekűnk, bárkinek, attol senki nem fogja leharapni a fejét...
remélem megkapja az üzenetet...