déwed
nem is meséltem...
tegnap megcsináltattam amit mondtál.. elvittem a takatitóhoz a gépet.. és letöröltettem...hát olyan gyors lett ..komolyan... kezdek félni már a kanyarokban...
azért vagy 2-3 órát bügyürgette..de hogy hogy lett rá ennyi mocsok...már mindenhol a hirdetéseket adta...
mondta hogy a gágül króm viszi fel rá a szemetet ..mintha fizetnének érte.. és valójában tényleg fizetnek is érte.
ja...
itt nálunk + fokok vannak most..ugyhogy a 10 fok is simán belefér a mai napba...
hály bélák...
dzsimmikém..mért te nem készülsz
lya ugy azért más hogy az ember a rabszolgáinak kiadja, hogy tegyék rendbe a géped..
aztán kiadod, hogy mennyenek el motorozni..a mosásról nem is beszélve.. aztán ha lusta vagy akkor még a fórumra is iratsz velük
gerippó..
nem az a lényeg hogy a labirint acél vagy aluménelyum..hanem az hogy a kis léptető hengerben a stift helye..az zaért kis acélpogácsás nem ..bocsi
amúgy most hogy mondtad az aluménelyum labirinttengelyt..azért még nem megyek a dunának.. lyÓÓ
Így van!
Viszont annyira talán nem értelmetlen!
Abból induljunk ki hogy van egy úgymond alap 6-os váltónk(amit így terveztek meg)
Mi a legkézenfekvőbb és költséghatékony?
Mert ugye krossz motor 450-525 elég a négy sebesség.(Japóknál is 450)!
Kivesszük az 5. meg a 6. váltókereket + léptető villát, de a másik 6db váltókerékre szükség van a kapcsolás miatt!
De a japánok is rájöttek hogy a 4 seb. lehet hogy mégsem elég.
Ebbe a szerencsétlen 2006-os SXS 450-be meg belerakták utolsó évben azt az 5. meg (6. váltókereket kapcsolás miatt) + léptető villát,
és lestiftelték az ötödik után hogy ne tudjunk 6.-ba váltani(ami meg már kicsit sok + hibalehetőség (idővesztés)).
Talán így van egy kis értelme!(szerintem)
Az én motoromban biztos így volt, de nem gondoltam hogy bizonygatnom kell majd.
Egyébként meg Zoozee is ember, ő is tévedhet!
Különben meg régi sztory ez, mikor volt már 2006?
egyébként az sem mindegy, hogy milyen zsírt használtok!
tudom-tudom mindegyik zsír vízálló...
csak az nem mindegy, hogy milyen könnyen mosódik onnan ki, ha mégis víz érné...
én a csapágyakhoz már csak azt a zöld zsírt használom, amit havertól kaptam. kotró hajón használták a drótkötél+csigák kenésére, amik egész nap a vízben voltak. zöldszínű nyúlós lemoshatatlan zsír csak rongyal törlöd le...
Így indult a 2014, órákig tartó kerekezés kísérletek, több száz emelés, több ezer is lesz a vége, mire ráérzek
A lenge öltözet ne tévesszen meg senkit, 2014.01.18 a dátum.
Mindez sose jön össze, ha a motorban nem cserélek kuplungot,
illetve a továbblépéshez kell az üléshuzat csere és lábtartó javítás is, ez tuti, állandóan lecsúsztam a motorról, azért a sok féllábas ugrabugra is.
Mindkét láb fent és szorítom a tankot módszert még nem merem
A megállapításodnak egy részének helyt kell adnom, de vannak olyan részek, mint a kormánycsapágy, himbagörgők, kerékcsapágy, nem teljesen az üzemóra függvénye. Állítom, ha a himbarendszert meg lehetne óvni a szennyeződéstől örök életű lenne. A beszennyezett csapágyak az idő elteltével is tönkre mennek, nem kell, hogy menjen az üzemóra.
ja.. ez már csak variálás.. hogy az egyik 4es váltóval van..mert sxs 540..
450 meg 5össel...(
látom UFÓ is irt egyből ahogy irtam...
hogy miért UFÓ..hát mert Utánam FutÓ...ne hargudjatok rá...
ezt teszi a szerelem üldözési mániával keverve..
csak nem tudom mimre gerjed..mert azt átadnám másnak szivessen...
Motor alkatrész élettartam ügyében az évekkel szerintem NEM szabad "dobálózni"
Lehet valaki 10 év alatt 1x ült rajta, lehet valaki meg heti 10 üzemórát belerak, és több száz km-t egy hét alatt.
A használat se mind1, lehet valaki full gázon szaladja le az a 10 üzemórát, lehet valaki meg alapjáraton pötyögve, de az se mindegy pl kerékcsapágy esetében, ahogy Viktor is írta, hogy kroccpályázik az illető vagy csak ugrabugra nélkül megy.
Egyébként ez a mosás/zsírzás dolog igaz sok dologra, pl. himba is
A kerék csapággyal van egy érdekes tapasztalatom. Az első crossmotorom egy Yamaha yz125, ami 1/2 éves korában került hozzám. Az első szerelés, első kerék csapágy csere, az új csapágyak utána 10 év múlva is jók voltak. A magyarázat az lehet, hogy az előző tulajdonos állandóan, és kíméletlenül magas nyomású mosóval mosta, a víz bejutott, ki meg nem tudott jönni hisz a szimering nem engedte. Ha ez a folyamat sokszor ismétlődik a rozsda megeszi a csapágyat. Az én kíméletes mosásomnak köszönhetően sok évig bírta a neve sincs csapágy. Megjegyzem, hogy a10év alatt gondoztam a csapágyat/ tisztítás, zsírozás/ Ügyelni a szakszerű ki-be szerelésre.
Dew a válasz igen egyszerű és te is tudod persze hogy meg lehet hegeszteni, és természetesen minden hegesztés környékén megváltozik az anyag szerkezet..
egyszo mint száz nyugodtan hegesztesd meg , a küllő hiányok sokkal több rövidebb távu galibát fognak okozni mint a hegesztés....
nem is meséltem...
tegnap megcsináltattam amit mondtál.. elvittem a takatitóhoz a gépet.. és letöröltettem...hát olyan gyors lett ..komolyan... kezdek félni már a kanyarokban...
azért vagy 2-3 órát bügyürgette..de hogy hogy lett rá ennyi mocsok...már mindenhol a hirdetéseket adta...
mondta hogy a gágül króm viszi fel rá a szemetet ..mintha fizetnének érte.. és valójában tényleg fizetnek is érte.
ja...
itt nálunk + fokok vannak most..ugyhogy a 10 fok is simán belefér a mai napba...
dzsimmikém..mért te nem készülsz
lya ugy azért más hogy az ember a rabszolgáinak kiadja, hogy tegyék rendbe a géped..
aztán kiadod, hogy mennyenek el motorozni..a mosásról nem is beszélve.. aztán ha lusta vagy akkor még a fórumra is iratsz velük
gerippó..
nem az a lényeg hogy a labirint acél vagy aluménelyum..hanem az hogy a kis léptető hengerben a stift helye..az zaért kis acélpogácsás nem ..bocsi
amúgy most hogy mondtad az aluménelyum labirinttengelyt..azért még nem megyek a dunának.. lyÓÓ
valóban nem pelenka acél kilágyítva!
Ha nem ALUMÍNIUM!
Bocs így a korekt!
Viszont annyira talán nem értelmetlen!
Abból induljunk ki hogy van egy úgymond alap 6-os váltónk(amit így terveztek meg)
Mi a legkézenfekvőbb és költséghatékony?
Mert ugye krossz motor 450-525 elég a négy sebesség.(Japóknál is 450)!
Kivesszük az 5. meg a 6. váltókereket + léptető villát, de a másik 6db váltókerékre szükség van a kapcsolás miatt!
De a japánok is rájöttek hogy a 4 seb. lehet hogy mégsem elég.
Ebbe a szerencsétlen 2006-os SXS 450-be meg belerakták utolsó évben azt az 5. meg (6. váltókereket kapcsolás miatt) + léptető villát,
és lestiftelték az ötödik után hogy ne tudjunk 6.-ba váltani(ami meg már kicsit sok + hibalehetőség (idővesztés)).
Talán így van egy kis értelme!(szerintem)
Az én motoromban biztos így volt, de nem gondoltam hogy bizonygatnom kell majd.
Egyébként meg Zoozee is ember, ő is tévedhet!
Különben meg régi sztory ez, mikor volt már 2006?
Mindenkinek mehetnékje van már!
http://www.stromtrooper.com/v-...
http://www.youtube.com/watch?v...
jólégy!
jó motorozást!
szórakozol... nem hagy6ol itt minket ..
tudom-tudom mindegyik zsír vízálló...
csak az nem mindegy, hogy milyen könnyen mosódik onnan ki, ha mégis víz érné...
én a csapágyakhoz már csak azt a zöld zsírt használom, amit havertól kaptam. kotró hajón használták a drótkötél+csigák kenésére, amik egész nap a vízben voltak. zöldszínű nyúlós lemoshatatlan zsír csak rongyal törlöd le...
kerestem, de gugli barátom nem hozta.
ez valami hasonló lehet
http://www.motormann.hu/produc...
Ha addig megjön a tavasz, akkor jó motorozást!
Búcsúzóul legyen már egy kis motorozás is
http://youtu.be/8D-CHMtF21c
Így indult a 2014, órákig tartó kerekezés kísérletek, több száz emelés, több ezer is lesz a vége, mire ráérzek
A lenge öltözet ne tévesszen meg senkit, 2014.01.18 a dátum.
Mindez sose jön össze, ha a motorban nem cserélek kuplungot,
illetve a továbblépéshez kell az üléshuzat csere és lábtartó javítás is, ez tuti, állandóan lecsúsztam a motorról, azért a sok féllábas ugrabugra is.
Mindkét láb fent és szorítom a tankot módszert még nem merem
450 meg 5össel...(
látom UFÓ is irt egyből ahogy irtam...
hogy miért UFÓ..hát mert Utánam FutÓ...ne hargudjatok rá...
ezt teszi a szerelem üldözési mániával keverve..
csak nem tudom mimre gerjed..mert azt átadnám másnak szivessen...
Lehet valaki 10 év alatt 1x ült rajta, lehet valaki meg heti 10 üzemórát belerak, és több száz km-t egy hét alatt.
A használat se mind1, lehet valaki full gázon szaladja le az a 10 üzemórát, lehet valaki meg alapjáraton pötyögve, de az se mindegy pl kerékcsapágy esetében, ahogy Viktor is írta, hogy kroccpályázik az illető vagy csak ugrabugra nélkül megy.
Egyébként ez a mosás/zsírzás dolog igaz sok dologra, pl. himba is
egyszo mint száz nyugodtan hegesztesd meg , a küllő hiányok sokkal több rövidebb távu galibát fognak okozni mint a hegesztés....
mellesleg máshogy legegyszerüben nem tudja megoldani hogy ugyan az a válto ne váltson feljebb csak ha lestifteli a kukactengelyt..