Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó napot!

Ismét kérdés:
Kerékagy küllő fészket lehet hegeszteni? Úgy értem a hegesztéstől nem gyengül megy az agy és esetleg elreped később?

Van pár furatom, amin már átszakadt a küllő.
Ha nem lehet marad az alátétes megoldás
Köszönöm!
jo morgent ...

jo az a 24/24 , volt egy ilyen régi exotic szám 24/24...

http://youtu.be/4d_bg6R2qIQ
Hello Dew!
Ajánlom figyelmedbe a [211472] számú hozzászólást!
Nem értetted félre!
Kösz hogy hiszel nekem Viktor!
Minden tiszteletem Zoozeeé, de ebből most nem fog jól kijönni!
Az alábbi kép és linkek talán bizonyíték erejűek!

http://www.cheapcycleparts.com...

http://www.cheapcycle
parts.com...


http://www.cheapcycleparts.com...
Az a JANEK nem hüjje EMBER...TEmeg KOSFEJ OSTOBA vagy...nem csak RÁNÉZÉSRE...hanem AMÚGY is...

MERT csak a BUTA,OSTOBA ember megy ÁT támadásba...ha a MÁSIK OKOSABB vagy JOBBAN tud nála valamit...

Azzal hogy KIFIGURÁZOD meg vigyorogsz a SAJÁT(mert a SAJÁTOD)baromságaidon csak téged(így...kisbetűvel..téged) minősít...

FELraksz egy(még ha csak EGY lenne nem lenne baj) SEMMITMONDÓ videjjót,aztán meg NÉZEGETED(hát azt NÉZEGETHETED..nem fogsz belegabajjodni a SZÁMOK RENGETEGÉBE) hogy mennyi a NÉZETTSÉGE meg a LÁJJKOLÁSA...igazi OSTOBA hüjjegyerek módjára...

Amúgy LASSAN tényleg ÉN se foglak olvasni...újjat NEM tucc mutatni...(amit mutacc az se NAGY szám)...úgyhogy ELFOGY az AMBÍCIJJÓ.
nem..szerintem ilyenről szó sincs...
ha ezt mondod.. elhiszük...bát zozó az aki aztán utána tud nézni mindennek a dÍlerneten...
azt a labirint tengelyt megfúrni
hát azt házilagossan szerintem nem lehetne egyszerűen...gyanús hogy az is edzett..ha nem is olyam kemény mint mondjuk egy váltótengely..de tuti nem pelenka acél kilágyítva

ami tény sx 525..4 gang ..és csak kettő darab fogaskerék hiányzot belőle a 6 párból..
de akkor a tiedből meg egysem...az kafi...
egy exc 6os váltó majd lehett hogy 1szer engem is érdekellni fog..mert igaz hogy ezzel a 12-52 átétellel közel azonos az egyes mint a exc 14-48as gyári egyese...sx (azt hiszem (32-16..azaz í=2.000...exc nek meg 2,37 ha a jól emlékszem..34-14..de az meg nem 2.37..hanem 2,42)
na mindegy egy biztos..most az egyesem nagyon jó...
a kettes sz egy igazi másfeles..
a harmadik fokozat meg nagyon olyan mint a régi(14-48as átétellel a 2 dik fokozat volt..ami nagyon olyan mint egy 2,3 fokozat lenne egy exc váltóval...
szoljon ha valaki még képben van hogy melyik váltó melyik hez képest melyik áttétellel 2,3as fokozat
lényeg a lényegbe.. sx váltó 1,2..20% lépcsőkel jön a fokozat...
exc nél első fokozat 37% a 2dikhoz képest..(ennyi a növekmény..)2-3 közt meg azt hiszem 23%...tehát pont úgy van neki az 1-2-3..az nekem 1-2-3-4!...hogy nekem a 12-52 vel a exc váltójához kpéest 4-5-6 egyel visszább van...3-4-5nek felel meg...
na mindegy lehet kicsit bonyolultan irtam le hogy a 1,2 váltólépcső az a 4 fokozat közt pontossan annyi mint az exc ..1-2..és 2-3 közötti lépcső...
amit nem tudok..hogy hogy alakulna és lehet jobb a sürűbb fokozat elosztás..lehet hogy nem...
de azt azért kipróbálnám..

dév én is szoktam agyalni okos dolgokon
ja
mert amúgy meg .. most 3-4-5 fokozatban keni a kroccpályát...12-52 vel..
és nagyon jó..
mig 14-50 nel meg pontosan jó kroccra.. 2-3-4ben...(ez pl a 1,2 kapcsolási tényező miatt most pontossan egy fokozattal van visszábba a váltó..ugyhogy ez az exc váltó..ez nekem igazándiból annyira fontos ..mint dévnek a gyúlytásgörbe figyelés a laKKtokon...
mert most mind kroccra nagyon lyó
mind endúróra.. ez a sűrűn fokozatú váltóáttétel
A válaszod azt jelenti hogy nem igaz amit a vátóról írtam?
Nem, nem!
Én is azt hittem!
De birtokomban van egy gyári dokumentum amiben benne van hogy csak a 2006 SXS 450 ami 5 sebességes gyárilag!
Egyébként nem gondolom hogy valaki, házilag megfurná a kukactengelyt és stiftet rakna bele, hogy ne legyen 6.!
Egyébként meg ha emlékeim nem csalnak ha nincs benne a hatodik váltókereke, akkor nem lehet kapcsolni az ötödiket.
Egyébként a váltóáttételezése ugyan az mint az SMR-eké!
Mivel volt egy 525 SMR-em is (elég ritka típus) utánna néztem!
Hosszú 1,2, rövid 5,6 az EXC-hez képest!
A vez. tengelyt kihagytam a különbségek listából.
Jaja a futam , viszem is a futót perselyt cserére
Esztergályos által ajnározott bronzpersely se vált be, 1 szezon és benyalta a szemring ezt is.
a szimering ÉS A Futam!mert az szokott lenni hiába a z úly szimering.. a futam ki van kopva.. és nem zár az éle...lehet gányolni.. kivesz ia rugót előfeszsiti 3-4 mm rel.. visszarakja és akkor megent hülyére tudja koptatni azt az aluminelyum kutya futamot..de egy darabig meget jó lesz...

amúgy ah ne m20 métereket ugratsz ki sikba.. gyanús hogy nem 2-3 motorozást bir ki neked a hegyben...de nekem a krocc kerékbe kroccpályán... csak enyit tudott
Ha szar lesz, majd szerzek rendes koyot, s letolom a szerelőt, hogy ilyet hozott bele

Saját tapasztalatom az, hogy sokkal több múlik a szimeringen
Ha szar a szimering és benyal mindet a KOYOnak is annyi lesz gyorsba
endúró..exc váltó..sx váltó.. 1-2 teljessen más ..3 az közel ugyn az..az egyenlő mind a kettőben...5-6 csak mx és exc smrben van...
az igaz hogy az egyik tengejen az sx nek is mind a 6 fogaskerék ott van..de a 520-525 sx-ek nek tuti a másik tengejen csak 4 fogaskerék van...
gyanús hogy az neki is utólag került beszerelésre...de hogy miért stiftelték volna vissza azt viszont nem érteném..

amúgy nix jelentősége ..ha ott van használni kell mind a 6ot
Köszi a megerősítést
Akkor jó, megnyugodtam, hogy csak félreértettem
dehogyis
hály dév..
nem azért mondtam hiogy nem kell az infó aminek a 70% ugymond felesleges a motorszereléshez...csak az hogy tudom hogy a c-3 jó a veztengejhez..de a főtengejhez meg a c-4 kell..
osz hogy mi a különbség..megérzed mkor a kezedben lesz...
konkrétan a c-4 angol csapágy amit vetem két éve a ft hez.. a fax tudja mi volt márkálya ..de lenyeg mikor kezembe adták..mondom ..ember ..ez a cspágy..nix odirva hogy c-4..meg semmi csak az hogy 6206 azt mondja ezt annak küldte ték neki.. visszkéri...megmozgatja a cspágy belső gyűrűt ..azt mondja ..ez tuti c-4...mondom azt látom hogy már úly korába is szar mert úgy lötyög..azt mondja higyem el ez az.. jó lesz..hát nem tudom..2 éve megy ..nagyot csak nem tévedtek

zvl-es kerékcsapágy...
nem tudom hogy zvl..vagy zkl (azt mondják ugyan az a szlovák gyártó..kb mind1 melyik márkát veszem...olyat próbáltam én is....de az is 2-3 motorozás volt csak..
most teszt alatt van egy középkategóriaá osztrák csapágy...de az gyanúsan jó lesz...már van benne több kroccpálya is..és eddig úgy néz ki biri(az a 19es krocckerékben van..az 18as kerékben azért a koyo az van..heca után kapta..)


azért azt baromságot mondani hogy a napot és egy atomrekatort összekötnii..hogy a nap is jó és mivel ugyan azoka a folyamatok mennek a napban is ..és a napsütést szeretjük..akkor = jó az az atomreaktor..
ez kb székely... NÉNI logikai szint
=vagy csak halovány lila gőze van a témához...vagy kb mindenkit sült hülyének néz
Bármelyik nagy cégnél(hangsúlyozom nagy, kicsire nem igaz) vezető beosztásban lévő embert megkérdezel a szakmáról(amivel foglalkozik a cég), nem fog érteni hozzá, nem az a dolga, neki irányítani kell embereket, stb., nem a szakmával kell tisztában lennie, persze nem ártana, de nagyon sok helyen ez igaz, hogy a vezető nem ért a szakmához, neki a vezetés a dolga... Papírját nyilván csak vette, vagy a csoporttársa vizsgázott helyette.
Az már egy másik kérdés, hogy hülyeséget nem kéne nyilatkoznia

Aki szakmázni akar, mert ért is hozzá, az nem lesz vezető

Ismét csak szubjektív vélemény volt
Belerakják 1:1 ben ugyanazt a váltót, csak stiftelik a csigatengelyt, ez komoly?
Ennek aztán mi értelme Ha már ott van úgy is a fogaskerék, hagy lehessen már osztani azt a motor nyomatékot még.
Szerintem Janek jól csinálja, keresi a MIÉRTeket, próbálja megérteni, s próbál okítani is. Te is okítasz, J"költő" stílusban

A c3,c4, stb apró elméleti dolgok meg fontosak lehetnek, hogy megértsd miért megy el tovább a KOYO mint a tököm tudja mi, persze ha ez neked mind1, akkor mind1 az elmélet is
Kíváncsi leszek a cseszlovák ZVL meddig bírja majd kerékcsapágyként...
Szép estét!

Motor üléshuzat témakör, lezárva(beszerzés alatt), majd ha lesz gyakorlati tapasztalatom, megosztok minden szükséges infót.

RMX ami nekem van alkatrész ügyében nem túl nyerő típus, de erre már korábban is rájöttem ami jó a rosszban, hogy ez már tudom, s ötször körbejárom, mielőtt veszek hozzá valamit

Kíváncsi leszek a fém fékcsövek hatásaira, állítólag(átgondolva logikus is) a régi műanyag elöregedett fékcső dagad és nem fog rendesen a fék, mindig olyan, mintha levegős lenne a rendszer, pedig nem az.
szép jó estét
JÁNOSJANEK...majjszójjál ha HASRAESTÉL a KOSfej videjjójától...FELSEGÍTELEK.
na az kafi...
a lendtömeg az gyanús volt ..meg hogy mindene könnyebb blül ezér idegesebb. ha erősebb nem is..csak harapósabb agresszívebb
az enyém 2005 lendtömeg minden nagyon el van találva..és pont olyan erős ahogy azt még ..nem azt mondom kimotorozom..csak azt hogy meg tudom zabolázni ami pont elég ahhoz hogy élvezzem...és ha kicsit többet pályáznék ..a lenne még mit kicsikarni belőle..de igy meg hogy nem tudom nyelzni..az azért élettartamának csak nem tesz rosszat...
az hogy egy krocc amivel lehet ekszőmendgyúrózni..az meg ..imádom..
csokiúr mondta is hogy azért nem sok olyan kroccverda van ami igy jó erre is meg arra is..(ezáltal igazán semelyikre...de mégis nagyon kézre áll NEKEM!mind a kettőre)
A blokk nem sokban tér el.
Nyilván hajtókar, dugó, szelepek, anti kuplung (bár ebből kicsippantották)
Ja és ez az egyetlen gyárilag 5 sebességes modell csak a 2006-os SXS 450.
Mi adódik ebbőL?
SX-eknél van egy stift a kukactengelybe hogy 4.-nél ne lehessen feljebb váltani.
Ennél meg volt a stift helye a 4. után, + volt benn egy stift az 5. után.
Váltókerék benne volt az összes.
Stift elvág kiszed, és egyből van 6 sebesség.
Úgyhogy van egy felesleges EXC 6-os váltóm, mert vettem hozzá de nem építettem be.
Lendkerék könnyebb, forog mint barom.
Egyébként volt 2003-as SX 525-öm az is forgott mint állat.
Ha jól tudom 2005-től módosították a lendtömeget az 525-be.
Mentem 2006-os amcsi 525-el lényegesen nyugisabb volt mint a 2003-as (áttétel közel azonos volt).
Raktam bele EXC gyújtást.
Annyival nagyobb az EXC lendkereke hogy pont bele tudtam rakni a közepébe az SXS lendkereket.
Most lényegesen nyugisabb, nyomatékosabb alul.
lyanó..
én kérek elnézést...
nyugodj meg..mielőtt itt idegösszeroppanást kapnál a sok vén marhától.(mert mind negyven körüli..lassan van a ki 50 )

de hogy ennyi elméleti maszlagot még nem olvasott senki .a.z tuti...
mit foglakozok én azzal hogy a c-3 és a c-4 csapágy szórásain belül van olyan hogy a c-4 alsó tűrés6áron szorosabban illeszkedik mint a c-3ami meg a türés6ár felső részén van..
le sem szarja senki...
nem mérem ki.. beszerelem ..és megy...mit foglokozom azzal hogy mekkroa az illesztési hézag..ilyennel max dév tud pörögni...
nem nekem kelll kitalálni hogy milyen erős csapágy kell ..nem nekem kell kifejleszteni milyne olaj és meddig mennyen...
nem kell mindennek érteni a mikéntjét és hogyan ját...
világh..sem értek..még is jól érzem magam...lehet te igen..de mégsem érzed jól magad..hogy honna tudom..mert pörögsz a dolgokon..idegeled magd..ha nem ez lenne.. nem osztanád az észt a vén marháknak sem...

inkább arról beszélj..mikor jössz hajtani...7végi kroccozás...
vagy inkább 7éten kis románcsi endúró..sHáros kafi talajjal...
mind a tiz ullyad megnyalod majd utána..
http://youtu.be/Tfjd59MmWok