Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vik télleg jól mécc vele....le a kalappal...
Penteken megyunk Sizni poianara...ez olyan romaniai ausztrianak felel meg ,persze kozel sem jar osztiahoz..
N ha jotok zetelakara szolj,s osszevarialunk valamit..
A benzin vegyitese olajjal...normalis adagot kell vegyitteni...itteni duma szerint vigyitteni ,ha sok sem jo ha keves az sem.En Boxer offroad 2T olajat hasznaltam es jo,persze kozbe adok neki ipone-t is,hogy erezze jol magat a vas.
Jaxy!

hát basszus hülyén hangzik de jó egy kis új élmény.....majd csak ráérzek...ha nem akkor meg feltolom ...kondi az van hál istennek....
de akkor is úgy érzem nap végére h több a pozitívum mint a negatívum a kéétével...
mi megyünk az tuti megint Zetelakára de pár fővel többen...

nektek akkor most a vaxolás a sláger...
kell ennyi bálinyó ?
komolyan kérdezem.....jobb ha több az oil ?
nem lesz nagyon szutykos a kipuffantó....majd kiég ?
mert én nagyon nem tudom mennyi a jó....te azért sokáig nyomtad a kéttét..
Patyi!
Itt van ho rendesen..meg most is hoddzik
a 300 asok azok jo joszagok,igaz hogy jol tudjal menni vele kell tudni motorozni is na ..a 4 T olyan dizelesek,csak ulsz a fotelbe es visz..na de relativ mindenkinek a motorozas,en szeretek dolgozni rajta ..
Tenyleg..nyaron vagy a nyar vege fele ha valakit erdekel egy Booth camp ..Hard endurozas...max 5 emberrel.
Itt erdelybe...reszleteket menet kozbe.....olyan igazi hard enduros...hol kell tudni forgatni a motort meg...mna HARD
ez most szuperkrosz volt endúró..vagy xgémsz ..vagy melyik..
de mindegy gratula neki.. meg a orkoknak is..mert gondolom az egyszergomi orkok inditották.. zozi volt a főszerelőlye
zozi bullyá elő a setétből ..oszt nyillyá meg..mint a lyaú asszony lába este tizkor
Kori ismét tarolt...Lipcsében a Kings of Extrém-en

http://www.kingsofxtreme.de/
a sokat emlegetett 525...
biztos jo lehet, elvégre a Bayerische Motor Werke is gyárt 525 -öst...
1:40 elf full synt
ez hülyeség...sajnos nem érek rá minden nap faworyzálni
de azért ..csináltam már róla widyt
itt van ...nI: az a jó ..hogy látszik a vidin.. kicsi gázokkla is jól lehet vele operálni...de a nagy gázokkal az igazi ..viszont mindég ülöhetek rajta.. ..pont, mint mikor tévézek..ugyhogy ály láv esiksz 525
http://youtu.be/PjRN3WMtKms
mondjuk ezt ronis jobban tudná mi a jó..
nekem csak mondták a régi 2 tések
1 : 50

igol
Benzin keverékhez milyen olajat használtok 2-t hez?
keverési arány?
mentem faxtudja hány darab kátéjem 4 T vel.....jó sok évig..
most sokkal jobban esik napvégén leszállni a 300-asról....ragozhatjuk ezt bárhogy.....és ez a lényeg....

hogy a 4 T könnyebben felvitt egy-két extrém helyre ?
persze hiszen azon tanultam meg....ezzel megmég igazából alig mentem.....ősszel hoztam el.....egyből 3 hónap kimaradt.....(meg pár borda )

ha majd nem teccik visszaülök.....de még nem most
nem hiszem el hogy még az agyon dicsért 350-es sem tetszett...

akkor már csakis a 525 jöhet szoba a világ legjobb motorja... viktor szerint... kár hogy egyedül van ezzel a véleményével, de hirdeti minden nap...
no...
mi néha szoktunk ösvényeken is motorzani...meg patakmedrekben......meg szurdokokban.......bármilyen hihetetlen is..
jó nagy körök vannak mindenfelé...

és ott nekem sokkal jobban teccik a kétté.....
a feljárókat nemtudom annyira megcsinálni...
ahol a gőzgép felvitt.....ott most szenvedek...
de nemcsak abból áll a napunk h feljározunk....s egésszében nem kéne már a 4 T.....
pedig próbáltam a 14-es 350 sixdayt is

a f
kb 1200huf forintért lehet venni.. 100-vagy 110cm 30x8as lapos alumÉnelyumot...a középkeményet(az szokott itt is polcon lenni..)
abból csinálj kézvédőt...
soha többet nem lesz bajod a hegyben kézvédő buzgerálással..
a 15ezres kézvédőktől 100x jobb.. de ezsintem simán felvesdzi a versenyz a gyári 30on ezres ktm es kézvédővel is...
azóta.. nekem incs kézvédő bajság...
amit ronix irt..remélem az te tudtad.. mert ha nem ..mondjuk egy úly szülöttnek minden vick úly..de te csak nem vagy az endgyúróban ...úly szülŐtt

de az igaz hogy a szektoroknak .. erő 6ására.. el kell tudni fordulni..vagy letörnek!

a kormányvégről anniyt...
haver mutatja a múltkor a kormányát....
nézd csak ..a gázmarkolat nehezen forgott... és leszedte...
hát a kormányvédő felfogatás a kormányába.. nem a szalámisan elvágott fajta volt.. hanem a szétfelé feszülős fajta..ami konkrétan megdagad mikor összehúzod a csavarral...megdagad...mintha mogyoróból diót csinálnál. .vágod.. .
na az körbe fesziti a kormányt.. de anniyra ..hogy 3db 8cm 120fokban elhejezkedő, hosszanti repedés van a kormányvégnélrepedést csinált a gyári rentál kormányban......úgy hogy mondom a gázszektor feszülni kezdett!
ugyhogy neki úly kormánya lett ez miatt!egy 1500ft aluminium dugó..szét Qrt egy 30onezres kormányt...

szóval..
végébe a szalámisan elvágott fajta dió...
középen meg a kormánykiflibe csinálj hiper befogót... mint ez ni:202774 es hozászólásban
http://www.sportmotor.hu/motor...
na látod..patyi
rikinek sem tiszta pedig ő is figyel... most akkor mi van...
csani nak ia a 300 sokkal jobban bejön mint a .. fe 450.., de a exc 350 meg..az amivel meg tud is motorozni...

nekem pl sokkal jobbna bejönnke a fekete halyú csakok. .mint a vörös szakállú pasik és ez nem vick...
a szőke csajok is jobban bejönnek
szóval akkor mi van ezzel a 300al? ez most akkor jó vagy csak nem mered elírni hogy a 4t 450nel konnyebb volt menni...ottó még az sx-f 450 el is jobb mint a 300al...ezt el is ismeri...csak fél a berugókar hiánytól ...meg a fax tudja még mitől nem.. szóval csak is ezért a 300!
de konkrétan sokkla jobban könnyeben oldott meg egy zarándi napot a sx-f 450 nel ..mint egy ugyan olyan évjáratú exc 300 6 délyzivel...
ugyhogy hányütemű a motor + =4
Ez most nekem nem egyértelmű!
Akkor mi is van a feljáróban?
Jobban megy már a 300 al mint a 450 el?
Több idő elteltével most hogy látod a 300at?
ááááá....baszki igen műanyag.
nem is volt eddig sosem bajom vele tizenévig...most valahogy töröm őket.
tavaly vagy három párat....+ kézvédő...pedig nincs meghúzva hogy tudjon mozogni.....
volt úgy hogy húztam ki valakit egy patakból s magától eldőlt a moci s már tört is a kar...
a 300-assal meg csak szenvedek a feljárókban....ahol ahol a 4 T felvitt....ott most csak kinlódok.....
hiába no....kiszámoltam 70 % a moci....40 % a gumi.....
pár hete a nagy sárban egy riga gumival mentem full defektesen....mindenhol felvitt....igaz a szivem szakadt mikor egy-egy gyökér odabaszott a felninek..
szóval nagyon bejött a 2 T már nem cserélném vissza.....max egy 2011-es 6 sebességesre....fura nekem ez az 5-ös valtó

az alu kézvédőtől azért óckodtam sokáig mert anno egy ceredi versenyen Fodor Gabi ( Gubacs) neki pirított egy fának s ugy ráhajlott a ékzvedő a kormányra hogy nem tudta kihajtani...
akkor még olyan volt az alu....most már vannak nagyon jók tudom
akarok is venni....amit láttam jót az 100 juró...

de ám köszi a tanácsot....
patyi bátyám egy jo tanács , csak neked... soha ne huzd meg csumára a kuplung, és a fék oldalt....
a trükk abban van hogy bekened a csavarokat csavar rögzítővel és ugy állitod be anyira hogy szoros legyen de el lehessen tekerni....igy sose fog letörni hanem el tu tekeredni a konzol...
ha nem kened be csavar rőgzítővel akkor folyton ki fog lazulni és lötyög elfordul, menet közben ami nagy szívás....

neked ingyen volt a tanács (viktorosan thanaksz :) mindenki más aki elolvasta utalja szépen a nyocezret/ kopf...
műanyag kézvédő? mert az alusra nem jellemző a kuplung törés...