Lengyelek nagy hamisítok!
Elvileg ezért lett jövedéki engedélyes a olajak! http://www.bardiauto.hu/websho...
Bárdi én is onnan veszem pont ezért de ki tudja
Sthil boltba mondták hogy a főnöknek a kezébe nyomtak egy hamis sthil és egy eredetit és nem tudta meg állapítani melyik a hamis!
déw..
a hőfok..és karburálás..
ha a hangja szép..nem ciripel be jjól veszi a lapot...nem ciNN..ciNNN.ciNNN..ahogy modaná lyakszi..nem detonál be akkor a keverék ..ebnay levegó jó..olajtól függ csak hogy milyet 1:40..1:50..1:60 keversz...
az nem befolyásolja a belső melegedést..és belső szegény keveréket.. a cincogást...
tudom merrt még annó 380asnál hohomokos pályán jött ez ki...hiába 1:40re kevertemm.. cincogott...1:50 meg a súber egyel rátoltam(többet adtam neki) ott meg 1:50sel sem..!
mondom full homok pálya.. na az szivta ki belőle a lÚerőket...
ott azt lehetet tudni ha szarul van bekarburálva..
persze hegyi téma az más...
ott egy klicsit vékonyabb is lehet..de nekem az sx 380 akkor volt a legjobb a hegyben is mikor a homokon is jól ment...közép súberálláson..165(ez hegybe)-illetve 168 as ff...
ez a régebbi keihin phk 38as.. de zsolti ennek a nagy megmondólya..meg tudólya.. hogy az úly gépeknél..évjáratonként mekkorát változott a beállitás!ugyan olyan exc 300asnál!
szóval.. ha jó akkor jó..ha nem akkor lehet variálni...
Jobb üzlet, mint egy régi vasat életben tartani ez tény, megveszem, s mielőtt szerelni kéne, eladom csak ehhez kell 1,7M tőke, de inkább 2,1M, ha az áfát is belevesszük...
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de 1,7M-ás motort nem szívesen hajigálnék a sziklák között, tudom nem kell hajigálni, de ki tud úgy motorozni?
Marad az RMXet életben tartom és együtt élek a korlátaival
ez jo duma... de gyakorolhatsz te életed végéig attol még leszel másnapos...
amugymeg tőlem mindenki azt csinál amit akar, olyan motort vesz amilyet akar, olyan olajat önt bele ami neki tetszik, és olyan gumit istenit amilyen neki van....
Szerintem, ha tutira akarsz menni, s nem akarsz meglepetéseket, szétszeded darabokra és átnézed, átméricskéled, amit kell kicseréled, s utána használod meglepetések nélkül
Mindegyik használt motor lutri, bárhonnan is veszed, nem hiszem, hogy akár egy kereskedő tovább passzoláskor apró darabokra szedné.
Még ha 100% őszinte is lenne minden eladó, akkor se lehetsz benne biztos ő tud róla mindent vagy jól tudja
Persze mindenki azt csinál amit szeretne, s azt mond amit szeretne, mindenkit szívesen meghallgatok, aztán majd ÁTGONDOLOM, amiket mondott.
Köszi, hogy elemzed a dolgokat, valószínű nem lehet pontosan megmondani mi okozta, majd kiderül, ha újra össze lesz rakva. Kezdetnek kap másik olajat.
Pl. azt sem tudom, hogy ilyen jellegű elszíneződés mennyi üzemóra alatt jöhet össze? Lehet elég 1 óra nem megfelelő üzemi körülmények között és így fog kinézni egy vadi új dugó/henger is?
Hidegen a Hfej és dugó közti távolságot a hfej tömítés és a htalp tömítés adja ennél a motornál, különben zéró, azaz 1,5 mm.
A power szelep itt nem tud beljebb csukni mint kéne, különben ráér a dugóra.
Folyamatosan ha melege lenne a hűtővíz folyamatosan forrna, nem?
Persze ha kering a rendszerben Hűtést biztosan ki lehet zárni, általában rendes hőmérsékleten üzemelt a hűtővíz, természetesen volt amikor forrt, azaz a henger melegítette "üzemszerűen".
Majd ha kapok infót az olajra, megosztom, mi volt belelocsolva,
persze olaj ide-oda, ha szegény mondjuk a keverék, akkor az is simán melegedéshez vezet, stb.
Számomra csak az nem világos, ha folyton meleg volt, miért nem forrt a víz folyton, csak ritkán, amikor tényleg meg lett főzve.
Sapi már 1 bár alatt nyit, mert kapott az élettől túlfolyóba ment mindig a cucc, ha megforrt, onnan szépen visszaszívta, azaz hűtővíz veszteség sem volt, stb, azaz a nem megfelelő henger hűtés kizárható szerintem, de csak laikusként mondom.
Amire tippelnék laikusként az a henger fala, a hónolás már nem megfelelő, nem tartja meg az olajat és a kenés/hűtés romlik, vagy maga az olaj nem megfelelően ken/hűt. Bár ez esetben sem értem, hogy miért nem forralta akkor a vizet, ha túl meleg volt ott bent.
Lehet ez olyan "spéci olaj", ami felrakódik a hengerfalra és ez által hőgátat képez, bezárja a dugón keletkező hőt, nem pedig átadja a hengerfalnak ami a hűtővízen át elvezeti
mert írok az öregnek levelet http://www.atmos.cz/english/
Tuti teszt
Elvileg ezért lett jövedéki engedélyes a olajak!
http://www.bardiauto.hu/websho...
Bárdi én is onnan veszem pont ezért de ki tudja
Sthil boltba mondták hogy a főnöknek a kezébe nyomtak egy hamis sthil és egy eredetit és nem tudta meg állapítani melyik a hamis!
Van valakinek ezzel az olajjal tapasztalat: http://www.linkint.com.au/motu...
Alapból jókat mesélnek a Motul-ról!
a hőfok..és karburálás..
ha a hangja szép..nem ciripel be jjól veszi a lapot...nem ciNN..ciNNN.ciNNN..ahogy modaná lyakszi..nem detonál be akkor a keverék ..ebnay levegó jó..olajtól függ csak hogy milyet 1:40..1:50..1:60 keversz...
az nem befolyásolja a belső melegedést..és belső szegény keveréket.. a cincogást...
tudom merrt még annó 380asnál hohomokos pályán jött ez ki...hiába 1:40re kevertemm.. cincogott...1:50 meg a súber egyel rátoltam(többet adtam neki) ott meg 1:50sel sem..!
mondom full homok pálya.. na az szivta ki belőle a lÚerőket...
ott azt lehetet tudni ha szarul van bekarburálva..
persze hegyi téma az más...
ott egy klicsit vékonyabb is lehet..de nekem az sx 380 akkor volt a legjobb a hegyben is mikor a homokon is jól ment...közép súberálláson..165(ez hegybe)-illetve 168 as ff...
ez a régebbi keihin phk 38as.. de zsolti ennek a nagy megmondólya..meg tudólya.. hogy az úly gépeknél..évjáratonként mekkorát változott a beállitás!ugyan olyan exc 300asnál!
szóval.. ha jó akkor jó..ha nem akkor lehet variálni...
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de 1,7M-ás motort nem szívesen hajigálnék a sziklák között, tudom nem kell hajigálni, de ki tud úgy motorozni?
Marad az RMXet életben tartom és együtt élek a korlátaival
amugymeg tőlem mindenki azt csinál amit akar, olyan motort vesz amilyet akar, olyan olajat önt bele ami neki tetszik, és olyan gumit istenit amilyen neki van....
nekem legalábbis...
persze ez egyén függő. de gyakorlással orvosolható a fejfájósoknál is
Mindegyik használt motor lutri, bárhonnan is veszed, nem hiszem, hogy akár egy kereskedő tovább passzoláskor apró darabokra szedné.
Még ha 100% őszinte is lenne minden eladó, akkor se lehetsz benne biztos ő tud róla mindent vagy jól tudja
Persze mindenki azt csinál amit szeretne, s azt mond amit szeretne, mindenkit szívesen meghallgatok, aztán majd ÁTGONDOLOM, amiket mondott.
Pl. azt sem tudom, hogy ilyen jellegű elszíneződés mennyi üzemóra alatt jöhet össze? Lehet elég 1 óra nem megfelelő üzemi körülmények között és így fog kinézni egy vadi új dugó/henger is?
Hidegen a Hfej és dugó közti távolságot a hfej tömítés és a htalp tömítés adja ennél a motornál, különben zéró, azaz 1,5 mm.
A power szelep itt nem tud beljebb csukni mint kéne, különben ráér a dugóra.
Folyamatosan ha melege lenne a hűtővíz folyamatosan forrna, nem?
Persze ha kering a rendszerben Hűtést biztosan ki lehet zárni, általában rendes hőmérsékleten üzemelt a hűtővíz, természetesen volt amikor forrt, azaz a henger melegítette "üzemszerűen".
Majd ha kapok infót az olajra, megosztom, mi volt belelocsolva,
persze olaj ide-oda, ha szegény mondjuk a keverék, akkor az is simán melegedéshez vezet, stb.
Számomra csak az nem világos, ha folyton meleg volt, miért nem forrt a víz folyton, csak ritkán, amikor tényleg meg lett főzve.
Sapi már 1 bár alatt nyit, mert kapott az élettől túlfolyóba ment mindig a cucc, ha megforrt, onnan szépen visszaszívta, azaz hűtővíz veszteség sem volt, stb, azaz a nem megfelelő henger hűtés kizárható szerintem, de csak laikusként mondom.
Amire tippelnék laikusként az a henger fala, a hónolás már nem megfelelő, nem tartja meg az olajat és a kenés/hűtés romlik, vagy maga az olaj nem megfelelően ken/hűt. Bár ez esetben sem értem, hogy miért nem forralta akkor a vizet, ha túl meleg volt ott bent.
Lehet ez olyan "spéci olaj", ami felrakódik a hengerfalra és ez által hőgátat képez, bezárja a dugón keletkező hőt, nem pedig átadja a hengerfalnak ami a hűtővízen át elvezeti