Működés közben a hengerfej és a dugattyú közti távolság folyamatosan változik, néha nő, néha csökken, néha 1,5 mili, néha több...és ez pont így a jó
Amiket írtál, kb mind ennyire komolyan vehető, ha diplomatikusan fogalmazok.
Az az olaj szart sem ér amivel használva volt, és pont.
Az is biztos, hogy ettől még lehet 100 más baja is, de azt képről nem mondod meg, sőt fogadok, hogy szemtől szembe sem.
Nagyon melege volt folyamatosan, nem az olajjal volt gond. Lehet hogy a hengerfej dugattyú közti távolságod túl kicsi, (1,5mm kellene lenni) vagy a pówer szelep túl le van csukva. A henger felső élétől meg szokták adni a pówerszelep alsó élének távolságát bezárt állapotban.
déw.
imádlak hogy igy lemérted. ..
de nem fogja mindenki elhinni..mert
egy a tuti.. a védők súlya ..az állat...9 kiLLÓ
bakkler..
nem hittétek el hogy a 4t ktm sx 5huszon öt..az azárt mondják könnyűnek ..mert felfegyverezve, kifent kardal!117kiló
bakker kimék és megpuszilom azt a 4t (henegr)fejét
dév..
értem hogy szpongyori... de csak mondta a pongyolád hogy honnan van. ..azt mondom.. inkább..hanyagold ezt ..vagy add el valami olyannak akit nem szeretsz
0,5rev a trélyfát...
repsol ha van jó lesz.. igollal ténylegh nem hasonlitanám össze...mert igolról fingom sincs.. ha gyári repsol..nem flakoncserélt lószar akkor a repsol 2t racin..kiba jó...
itt amig ezek ..meg én is ezt használtuk...talán dem szolti is ezt használja..mert szintelen..
szóval.. itt repsolnál..olyan barna elszineződés.. hogy enniyre megtarhelte volna a dugó!vagy letapadás nyomok..(ja jól emlékszem az egyikk helyen még olyat is láttam ..kenés kimarad a terhelést nem biró kenőanyag miatt!)
szóval..válts olajat..
hütéssel nem lehet gond mert az már 1993 óta ugyan az nem
akkor ha csak olajat variáltál.. hát meg van a megoldás.. akár kizárásos alapon is...
de amúgy meg tisztán látszik ...
mert az olaj az nem csak ken..az hűt is!és még a hőt is elvezeti!
vagy ..odakozmál!
Igen, jól írod, csak hát a karburálás ettől kicsit összetettebb dolog. Nem véletlen, hogy még azok sem mind értenek hozzá rendesen akik évek óta próbálkoznak vele...
Olyan embert meg még nem láttam, aki bemondásra bekarburál egy mocit... talán azért mert nincs is ilyen?
Ezt a dugót meg se mérd, ez újkorában is szar volt, most meg már teljesen. Az olajad meg még szarabb...
Amúgy azt sem értem, hogy lehet az Igolt együtt emlegetni a szemét repsollal, na de még használni is?
Bazz, ez az igazi extrém enduro amit te csinálsz, kívül belül darálod a gépet
értem,Tudja valaki h standard mekkora fúvóka van benne?ha a tűn a pozíciót feljebb teszem,tehát ha lejjebb kerül a tű akkor kevesebbet fog kapni,és elvileg az alacsony közép tartományra van befolyással nem?
pont ott ahol döcögős a gép...Mondjuk még egy gyertyaképet se néztem
igen be is van akasztva,de nekem könnyen kijött belőle miközben mozgattam a pálcát.Ahogy néztem ha felteszed a deklit oda nyomja a lukba ahova alapból be van akasztva a pálca ,legalábbis remélem ez normális
Egy kis súly infó érdekességképp.
Nem hiteles, szobamérleggel méricskélt sacc per kb.
RMX 250 98 adatok (kgban)
10 Váz
10 első két villa
8 első kerék
15 hátsó kerék (csavaros dupla belsős téli kiszerelés )
7,5 lengőkar, lánc, vezető
3,5 hátsó teló
3 tank üresen
2 hűtők üresen
5 légszűrőház, segédváz, hátsó sárv, végdob
2 rezo
1,5 ülés
2 hátsó fék+nyereg, mh, pedál
2 kormány, védője, gáz, kuplungkar
1,5 idomok (első sárv meg a többi)
1,5 első fék, mh, kar,
3 villa, kormány befogó
1 himba
9 védelem (3 blokkvédő,5 rezovédő, 1 hűtővédő)
Blokk darabokban mérve:
1,5 gyújtás alap és lendkerék (lendkerék kb 1kg)
2,3 kuplung komplett
2 váltó fogaskerék+tengelyek
2 blokkfél bal (főt csap kivételével minden csapágy benne)
3 blokkfél jobb (főt csap kivételével minden csapágy benne)
1,5 kupl+gyújtás dekli
2 henger
4 főtengely, hajtókar dugó
4 egyéb szirszarok (csiga tengely, léptetővill,csavarok,stb)
Blokk kb 25 kg.
A váz kb 80 kg a védelem +9
Száraz tömeg kb 115
Erre rájön a 12 L benya 700ml olaj, 1,1 L hűtővíz azaz kb +11 kg
Egye fene legyen 130 kg sár nélkül útra készen,
jó sarasan meg verheti a 150-t vagy még többet is
Köszi az infókat mindenkinek!
Ha minden igaz, holnap majd nyilatkozom számügyileg is, mi mennyit kopott.
OLAJ:
Nem tudom milyen olaj, "szponzoriba" kaptam. Korábban repsollal/IGOLal ment mindig.
DUGÓ:
A dugó belseje is kokszos, ezek szerint melege volt, a kérdés, h miért...hűtővíz volt, hűtés ment az tuti, hengerfej és talp tömítés rendbe volt, karburálás nem volt szegény sőt a főfúvóka is ki lett cserélve 168 ra 165 helyett, az igaz sokat forrt a hűtő vizem a csúszó kuplung miatt, de amióta ki lett cserélve a kuplung, a forrás megszűnt., lehet a kuplung és az e miatt sokat megforralt víz tett oda neki
Mellékeltem a most kivett 140 üzemórás PROX dugó képeket, aki akarja elemezheti
akkor hogyan baszol be?
biztos valami drogot használsz
én bizony néha jól bebaszok! meg kell néha nyomni a reset gombot