nyilván ilyen hidegben 0,-5 tök más beállitás kell, dusabb keverék,hogy legyen megfelelő kenés és ne ragadjon meg...
és még takard le az egyik hűtő felét kétharmadát vékony polifon szivacsal a hűtő terelő és a hűtő közé berakod méretre szabva nem tud kiesni sem, mert tulhűtött a verda, főleg ha tempot mész vele -5 fokban...
ugyan az a jelenség mint amikor a kétté még hideg és nem akar leforogni,csak alacsony fordulaton,aztán szépen kitisztul a hangja,csak az alsó tartomány egy részében csinálja...
Mondta az öreg akitől vettem,h télre lett befúvókázva,
Lehet ismeritek is a gerecsétől vettem,ami volt ec 300 hírdetve,piros,08as idomokkal
szedd szét a karburátort, tisztítsd ki és nézd meg mekkora fuvókák vannak benne.
illetve van az ülés alatt még egy stekker. ott nézdd meg, hogy ami két drót kijön az elektronikából, az össze van-e dugva és hogy nem oxidálódott-e el az érintkező.
ok!köszönöm szépen.Apropó lehetséges hogy nem tud a hidegben rendesen bemelegedni,mert egy 15 pertc menés után is,kicsit ledadog mielőtt megindulna,kurva erős meg minden de mégis.Véemény?
Köszönöm a válaszod. Várom még másét is a többi kérdésre
Hónolással már az a "gond", hogy last minute dugóméret. Legutóbb is már 67.03 on volt a hüvely, s ebbe ment 66.96 os dugó.
Találtam még 66.97-es dugót, ez lenne a last, de ha kihónolják, az szerintem már 67.05 re menne fel talán 67.04 is megoldható, abba még a 66.97-es dugó határeset. Bár nem tudom a nicasil engedi egyáltalán a 67.05 öt.
Persze előbb méretnem kell, fogalmam sincs, hányas a hüvely most.
Akármi lesz is, következő alkalommal már úgy is nicasil kell neki, mert nincs nagyobb túlméretes dugó.
Dew... szeva.. szerintem nincs ennek semmi baja az ég világon, egy felujito honolás kéne neki hogy ne szaladjon le a falrol az olaj azt annyi...
az meg hogy kokszos a dugo teteje... na és valoszinű annyi hogy te sokat mész játszosban ahol a motor csak pötyög, ritkábban tud tisztulni, kb ennyi, ne foglalkozz vele, semmit nem befolyásol
Üdv mindenkinek,tegnap vettem egy 06os EC 300at.
A kuplung olajtartálynál amit a karral nyomsz "nyomószeget" ami működteti a kuplungot azt elhagytam menet közben nem tudom hogy.
A porvédőjét megtaláltam.Tudja valaki hol lehet ilyet szerezni,neten keresgéltem de semmi,vagy felújítószettet kell venni?
Amúgy első benyomásra nagyon faszántos egy szerkezetrnek tűnik
köszönöm előre is a segítséget
Tudja valaki a nicasil réteget hány század mm vastagon szokták felhordani általában(98 as év)?
Illetve miből látszik egyértelműen, hogy a hengeren van-e még nicasil réteg vagy már nincs?
Ha jól saccolom a kipuff nyílás körül lehet a legnagyobb kopás, azaz ott kéne látni valamit, csak a kérdés, hogy mit?
(Hónolás nyomok még látszanak a hengeren, kipuff nyílás körül nem)
Másik jelenség a hengerfejen lerakódott fekete olaj valószínűsíthető oka? A dugó fején is van bőven.
Ami még szintén fura a henger fala, több színben pompázik, alu és barna, a felömlőket összekötő falak felett végig más a színe.
Így sose nézett ki a hengerem/dugóm/hengerfejem se, szar lehetett az olaj? Vagy már a végét járja hónolás (olajmegtartó képessége romlott) s azért? Esetleg az elvékonyodott nicasil?
Az olajat azért lenne jó kizárni, mert ha az lehet a bibi, akkor többet egy decit se öntök be ebből.
Gerecse motornál(S3 hoz viszik) nicasiloztatott már valaki régebbi motor hengerét, tapasztalatok?
Makro felvételeken látszanak függőleges csíkok, valamit beszophatott a henger?, bár nem is értem a felömlők közötti függő széles "csíkot" se.
Egyik csík sem "mély", makro felvételeken látszik.
és még takard le az egyik hűtő felét kétharmadát vékony polifon szivacsal a hűtő terelő és a hűtő közé berakod méretre szabva nem tud kiesni sem, mert tulhűtött a verda, főleg ha tempot mész vele -5 fokban...
nincs mit 8 ezer ft....