Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor még sem az a motor az, sorry
Jó estét!
hÚ bakker.. nem lehet mindenhol 10centi az a hó
nem hinném hogy száraz az az edzés.. mert tuti leizzzadtál...meg még szerintem pár sör is beugrott... ugyhogy száraz edzésről egy szó sem lehet
Épp azon törtem a fejem,hogy haver tavaly szeptember környékén adta el a motort és ha te most vetted gerecseéktől akkor nem egyről beszélünk sajna... Eladás előtt cseréltünk benne dugót és kb 1üzemóra volt benne és a blokk alsó része szét sem volt szedve! Ő 1évesen hozta 2008-ba győrből és onnantól ő használta egészen tavalyig és nem volt egy agyon ütött darab! Örültem volna ha ez a motor került volna hozzád!
nem a kenésből..a kenésből.. de legfőképpebebn a hűtés az ami ott nix.. de jó olajnál mondom ez nem lesz ilyen barnus
na mi a helyzet kolbik...

déw...
hát az olajatól nem vagyok leályulva.elályulod milyet használsz..vagy kitaláljuk..
a rebszol 2t részinet használtuk..azzal sosem volt elszineződés a hengeren..sehol...az amúgy attól van a mit zsolti is mondott..és azért a két átömlő között mert ott kap a legkevésbe a kenésből..de jó olajjal ott sem lenne ilyen a szine!

henegert nem hinném hogy baxtatni kéne...a nikaszil úgy van kitalálva..amig ott van...az ott nem lesz túl tükör hogy az olajat magában tartsa.. ebbe kb biz-tos..lehetsz
na legyél elályulva za olajaoktól azért mert mondjuk ipon vagy akiármilófax drága...ha nem birja a terhelés t akkor nem biri.. szali a drága olajaival volt oszt azok is kokszoltak.. mert nem jók..hiába drága...
repsol 2t racing ..nem kokszol..szagtalan szmók frÍ..irja is a doboz oldalán!(mondjuk nekem a 380ba mindég az volt .. dugócsere ne mvolt .. viszont mindég panaszkodtak hogy büdös a gépem mint a dög...
mivel elöl mentem..nem tudtam hogy ez milyen érzés....de múltkor valamelyik ment elöttem ..csak pár percet.. hát majd be okádtam a kiba illatos kettő télytől

bálint talán elfet használt ..azzazal is elég sokat elmegy a jószág..és az 2000 ft körül van literje..


loki...
a hűtőd kafi..
Tessek...itt ez a pofa ki gasszos otleteket,javitasokat hajt vegre...alapfokon.csak kell egy kis inglish tudas.de ha nezed is megerted...
http://www.youtube.com/user/an...
http://www.youtube.com/
watch?v...

http://www.youtube.com/watch?v...
Megnyugtatlak..a dugo kuka...kopj szembe majd ha nincs igazam.Nekem is azt mondtak hogy amerikai a dugo..mentem vele 80 u.o..es keri a dugesz cseret...pedig gasgas,mi arrol hires,hogy egy dugesz elmegy sokat,akar tobb 100 orat is,persze jo olaj kell neki.
Az hogy az a lamellas power kamra olajos es retkes az termeszetes dolog.A tulso oldalt szedd le (hol a rezo kandarodik hatra) es ott mozgasd meg ha jol muxik a csapagy...fektisztitot neki...
Nem kell beszarni,nem forma 1 es precizitassal vannak csinalva,de ha valami szar az az is marad.
A lenyeg...jo dugo,,jo beallitas,aztan kell huzni.Ha endurora hasznalod a motorod es hard-ra akkor egy evbe akar 2 dugot is meg ehet .....na most mit tuloz ez a fasz....na pont azt,hogy alapon nyomatekkal morog es kinozodik..es nem mindig a porges koptatja a motort..
Meg ha valami tipp kellene,Ron-ba tudja a dorgest,es nekem is van ez+az a tarsojomba..persze ha szeretsz popec gepet magad alatt...
Ne fosaman....nekem sokkal retkesebb volt,mondjuk dus is volt a keverekem.....A dugesz teteje nekem is milis retekkel volt bevonva,a gyuruk alatt meg szinten kormos,feketes...Nem kell tul hamozni a dolgot...dugot kell cserelni minden szezon elejen ha azt akarod hogy a 2 Tejj az menjen es ne szopkodd a faszod...
az hogy olaj kokszos az normális, hiszen nincs benne ott szimering csak a kis csapágy, viszont egy a pálca emlékeim szerint be van akasztva, nem a dekni tartja ott...
Szia majd véleményt írhatnál a hűtőről .
holnap teszek fel képeket,vizslassátok nyugodtan ha van kedvetek.De az nem jó jel hogy a powert nem nagyon takarítgathatta az előző tulaj...
Remélem nem vettem még egy pénztemetőt
lehet nem tudom,holonap tudok képet tenni fel róla.A power nek a menetiránybeli bal oldalát leszedtem (deklit) ,tele ráégett olajsárral az egész,a jobb oldali power dekli tartja amúgy a helyén az emelő pálcát?Mert leszedtem azt is.
le kéne kapni a hengert és elpucolni a powert rendesen mert elég kokszosnak tűnt,leszedtem a rezót,a dugó amennyire látszik nincs öxebaxva,a hengeren amennyit látok belőle látszik a hónolás a felületen,de látok a felömlő csatorna felett egy 3 centis karcot is,de nem tűnik vészesnek...
Száraz edzés...
Tőlünk úgy vitték el a motort,hogy lecserélik az idom garnitúrát,első hátsó kerékcsapágy kicsit lógot,a rezon volt két horpadás,fékbetéteket kellett benne cserélni és alapból Gforce membrán volt benne!Mikor ők feltették akkor a rajtszám tábla oldalt sárga volt és 830ért hirdették 2008-as ként!Nem biztos hogy egyről beszélünk
vagy kivették belőle a szabályzót is a tetvek.
most nézzétek mennyi disznyo van az etetőn...
pl ha üresbe lepadlózod ki se akar forogni...
hát igen
Nem hiszem hogy ismerős lenne,ez egy banki visszavett motor. a gerecsések megvették kipofozták,eladták nekem :D ők úgy vették a banktól hogy ki volt szedve belőle a membrán,hátsó teló szelepelés,kapcsolókat leszedték róla,lámpa ilyesmni nélkül adták vissza a motort a banknak.
Amúgy új vforce3 membrán van benne,vadiúj karcmentes gyári rezó,új fékbetétek,tárcsák,idomszett,kapcsolók,lámpaidom,kerékcsapágyak
,
Remélem a motorja is egyben van,csak ez a kicsit ledadog alacsony tartományba mielőtt elforogna idegesít,
egyik ismerősőm hallotta amikor mentem vele mondta h szerinte is sokall
de jó köszike
ha jól látom ez egy 525 sx nyusziöcsi.
mehetett volna előbb is a haverod

mire ezt a precíz műszaki rajzot elkészítettem...