hÚ bakker.. nem lehet mindenhol 10centi az a hó
nem hinném hogy száraz az az edzés.. mert tuti leizzzadtál...meg még szerintem pár sör is beugrott... ugyhogy száraz edzésről egy szó sem lehet
Épp azon törtem a fejem,hogy haver tavaly szeptember környékén adta el a motort és ha te most vetted gerecseéktől akkor nem egyről beszélünk sajna... Eladás előtt cseréltünk benne dugót és kb 1üzemóra volt benne és a blokk alsó része szét sem volt szedve! Ő 1évesen hozta 2008-ba győrből és onnantól ő használta egészen tavalyig és nem volt egy agyon ütött darab! Örültem volna ha ez a motor került volna hozzád!
déw...
hát az olajatól nem vagyok leályulva.elályulod milyet használsz..vagy kitaláljuk..
a rebszol 2t részinet használtuk..azzal sosem volt elszineződés a hengeren..sehol...az amúgy attól van a mit zsolti is mondott..és azért a két átömlő között mert ott kap a legkevésbe a kenésből..de jó olajjal ott sem lenne ilyen a szine!
henegert nem hinném hogy baxtatni kéne...a nikaszil úgy van kitalálva..amig ott van...az ott nem lesz túl tükör hogy az olajat magában tartsa.. ebbe kb biz-tos..lehetsz
na legyél elályulva za olajaoktól azért mert mondjuk ipon vagy akiármilófax drága...ha nem birja a terhelés t akkor nem biri.. szali a drága olajaival volt oszt azok is kokszoltak.. mert nem jók..hiába drága...
repsol 2t racing ..nem kokszol..szagtalan szmók frÍ..irja is a doboz oldalán!(mondjuk nekem a 380ba mindég az volt .. dugócsere ne mvolt .. viszont mindég panaszkodtak hogy büdös a gépem mint a dög...
mivel elöl mentem..nem tudtam hogy ez milyen érzés....de múltkor valamelyik ment elöttem ..csak pár percet.. hát majd be okádtam a kiba illatos kettő télytől
bálint talán elfet használt ..azzazal is elég sokat elmegy a jószág..és az 2000 ft körül van literje..
Megnyugtatlak..a dugo kuka...kopj szembe majd ha nincs igazam.Nekem is azt mondtak hogy amerikai a dugo..mentem vele 80 u.o..es keri a dugesz cseret...pedig gasgas,mi arrol hires,hogy egy dugesz elmegy sokat,akar tobb 100 orat is,persze jo olaj kell neki.
Az hogy az a lamellas power kamra olajos es retkes az termeszetes dolog.A tulso oldalt szedd le (hol a rezo kandarodik hatra) es ott mozgasd meg ha jol muxik a csapagy...fektisztitot neki...
Nem kell beszarni,nem forma 1 es precizitassal vannak csinalva,de ha valami szar az az is marad.
A lenyeg...jo dugo,,jo beallitas,aztan kell huzni.Ha endurora hasznalod a motorod es hard-ra akkor egy evbe akar 2 dugot is meg ehet .....na most mit tuloz ez a fasz....na pont azt,hogy alapon nyomatekkal morog es kinozodik..es nem mindig a porges koptatja a motort..
Meg ha valami tipp kellene,Ron-ba tudja a dorgest,es nekem is van ez+az a tarsojomba..persze ha szeretsz popec gepet magad alatt...
Ne fosaman....nekem sokkal retkesebb volt,mondjuk dus is volt a keverekem.....A dugesz teteje nekem is milis retekkel volt bevonva,a gyuruk alatt meg szinten kormos,feketes...Nem kell tul hamozni a dolgot...dugot kell cserelni minden szezon elejen ha azt akarod hogy a 2 Tejj az menjen es ne szopkodd a faszod...
az hogy olaj kokszos az normális, hiszen nincs benne ott szimering csak a kis csapágy, viszont egy a pálca emlékeim szerint be van akasztva, nem a dekni tartja ott...
holnap teszek fel képeket,vizslassátok nyugodtan ha van kedvetek.De az nem jó jel hogy a powert nem nagyon takarítgathatta az előző tulaj...
Remélem nem vettem még egy pénztemetőt
lehet nem tudom,holonap tudok képet tenni fel róla.A power nek a menetiránybeli bal oldalát leszedtem (deklit) ,tele ráégett olajsárral az egész,a jobb oldali power dekli tartja amúgy a helyén az emelő pálcát?Mert leszedtem azt is.
le kéne kapni a hengert és elpucolni a powert rendesen mert elég kokszosnak tűnt,leszedtem a rezót,a dugó amennyire látszik nincs öxebaxva,a hengeren amennyit látok belőle látszik a hónolás a felületen,de látok a felömlő csatorna felett egy 3 centis karcot is,de nem tűnik vészesnek...
Tőlünk úgy vitték el a motort,hogy lecserélik az idom garnitúrát,első hátsó kerékcsapágy kicsit lógot,a rezon volt két horpadás,fékbetéteket kellett benne cserélni és alapból Gforce membrán volt benne!Mikor ők feltették akkor a rajtszám tábla oldalt sárga volt és 830ért hirdették 2008-as ként!Nem biztos hogy egyről beszélünk
Nem hiszem hogy ismerős lenne,ez egy banki visszavett motor. a gerecsések megvették kipofozták,eladták nekem :D ők úgy vették a banktól hogy ki volt szedve belőle a membrán,hátsó teló szelepelés,kapcsolókat leszedték róla,lámpa ilyesmni nélkül adták vissza a motort a banknak.
Amúgy új vforce3 membrán van benne,vadiúj karcmentes gyári rezó,új fékbetétek,tárcsák,idomszett,kapcsolók,lámpaidom,kerékcsapágyak
,
Remélem a motorja is egyben van,csak ez a kicsit ledadog alacsony tartományba mielőtt elforogna idegesít,
egyik ismerősőm hallotta amikor mentem vele mondta h szerinte is sokall
nem hinném hogy száraz az az edzés.. mert tuti leizzzadtál...meg még szerintem pár sör is beugrott... ugyhogy száraz edzésről egy szó sem lehet
déw...
hát az olajatól nem vagyok leályulva.elályulod milyet használsz..vagy kitaláljuk..
a rebszol 2t részinet használtuk..azzal sosem volt elszineződés a hengeren..sehol...az amúgy attól van a mit zsolti is mondott..és azért a két átömlő között mert ott kap a legkevésbe a kenésből..de jó olajjal ott sem lenne ilyen a szine!
henegert nem hinném hogy baxtatni kéne...a nikaszil úgy van kitalálva..amig ott van...az ott nem lesz túl tükör hogy az olajat magában tartsa.. ebbe kb biz-tos..lehetsz
na legyél elályulva za olajaoktól azért mert mondjuk ipon vagy akiármilófax drága...ha nem birja a terhelés t akkor nem biri.. szali a drága olajaival volt oszt azok is kokszoltak.. mert nem jók..hiába drága...
repsol 2t racing ..nem kokszol..szagtalan szmók frÍ..irja is a doboz oldalán!(mondjuk nekem a 380ba mindég az volt .. dugócsere ne mvolt .. viszont mindég panaszkodtak hogy büdös a gépem mint a dög...
mivel elöl mentem..nem tudtam hogy ez milyen érzés....de múltkor valamelyik ment elöttem ..csak pár percet.. hát majd be okádtam a kiba illatos kettő télytől
bálint talán elfet használt ..azzazal is elég sokat elmegy a jószág..és az 2000 ft körül van literje..
loki...
a hűtőd kafi..
http://www.youtube.com/user/an...
http://www.youtube.com/
watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
Az hogy az a lamellas power kamra olajos es retkes az termeszetes dolog.A tulso oldalt szedd le (hol a rezo kandarodik hatra) es ott mozgasd meg ha jol muxik a csapagy...fektisztitot neki...
Nem kell beszarni,nem forma 1 es precizitassal vannak csinalva,de ha valami szar az az is marad.
A lenyeg...jo dugo,,jo beallitas,aztan kell huzni.Ha endurora hasznalod a motorod es hard-ra akkor egy evbe akar 2 dugot is meg ehet .....na most mit tuloz ez a fasz....na pont azt,hogy alapon nyomatekkal morog es kinozodik..es nem mindig a porges koptatja a motort..
Meg ha valami tipp kellene,Ron-ba tudja a dorgest,es nekem is van ez+az a tarsojomba..persze ha szeretsz popec gepet magad alatt...
Remélem nem vettem még egy pénztemetőt
le kéne kapni a hengert és elpucolni a powert rendesen mert elég kokszosnak tűnt,leszedtem a rezót,a dugó amennyire látszik nincs öxebaxva,a hengeren amennyit látok belőle látszik a hónolás a felületen,de látok a felömlő csatorna felett egy 3 centis karcot is,de nem tűnik vészesnek...
Amúgy új vforce3 membrán van benne,vadiúj karcmentes gyári rezó,új fékbetétek,tárcsák,idomszett,kapcsolók,lámpaidom,kerékcsapágyak
,
Remélem a motorja is egyben van,csak ez a kicsit ledadog alacsony tartományba mielőtt elforogna idegesít,
egyik ismerősőm hallotta amikor mentem vele mondta h szerinte is sokall
mire ezt a precíz műszaki rajzot elkészítettem...