Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Morgen !

Hétvégén teljesítettem életem első megmérettetését, egy 2 napos Trophy-t.
Első nap sötétben mentünk 30km-t itinerrel, 6 kontrollponttal és 2 speciállal. Másnap csak 4 speciálunk volt, de vicces volt mert reggelre minden lefagyott meg deres volt. Aztán felolvadt a dér és szalonnás lett az egész... Szerencsénkre a legnehezebb 4. spec-re már száradt sokat.

A lényeg, hogy egyetlen motorosként teljesítettem, és ami még fontosabb, hogy rengeteget tanultam :)
na vissza olvasgatam, és jimmi ismét megmondta az igazat...

mondjuk a rolom szolo részt kikérem magamnak, viszont van az a pénz , vagy uj motor amivel ki tudsz engesztelni...
morgen kaffe
figyu..ottó...
jobb is hogy itthon maradsz ..mert csanád ma tényleg kinyirt volna..mondta hogy feni rád a fogát...de igy megmenektültél
csak tegnap nem akartalak terhelni ezzel mikor a motorodat is szereltük...már mikor egy 20ast adtál a motorszerelés után tudam hogy reggelre beellik az a macskusz...
de nix hiba...
majd májusba.. a dévai racétokig... azért addig csak hajtunk 1..esetleg kettőt

azért csani meg gabesz sajnálja hogy nem jössze...(csani mondom miért )
én a semlegesség vagyok.. ha nem jön össze hát nem jön össze...

egy a fontos...
az a lukat amin folyik a viz...azt be ne ragaszd..mert akkor irtad alá a motor halálos itéletét....mert a visszivattyúd szimeringeje ..kuka.. 1 perc alat 2 tenyérniy tocsa folyik alá...az nem vicc...
ha beragasztanád..csak prba idejre is.. konkrétan a za viz bele folyik majd az olajaba...!
mondom ..még véletlen sem
bors mint a Máté?
Megtisztelsz köszönöm.
ok 1értek de idöben nem ugyan az.
de ki tudja legyen igazad. en hiszek alapvetoen mindenkiben.
magyar garancia hahaha
garival csak többet ér
aztán hogy 200 vagy 180 az már nagyon mindegy
Feri a garanciával nem értek egyet!
Mert van nekem egy ámerikás csőhajlítóm és eltörtem a szerszámot rajta és simán cserélték semmi kifogás stb.
szeretlek Magyarország
ez van.
ha usabol hozodd tudok embert de ö is ratesz 20%.
ha kell adok számot. van emberem aki rendszeresen hozz onnan cuccot.
de ha gari hisztid van szopsz.
szerintem ahhoz kepest mennyi a cucc nem sok a felár.
azért mekkora genyóság hogy itthon 50 pénzzel több mint az usában
core exp és exp nincs hozzá.
a exp egy uj technika amit csak uj motorokhoz addnak, illetve a regi ktm kosarakhoz is kapható. Japánokhoz is.
A Z-start a régi technologia tartossab.

itt egy összehasnlitas melyik miben jobb.
http://www.rekluse.com/support...
akkor elnéztem http://www.motormann.hu/produc...

de a z-start pro tényleg van hozzá
kis tanulás jarvis technika - slow mo
figyeljetek a mozgás lépéseit, a lényeg a kormányt meg pöcsöli, utána engedi elöre a gépet, és ö megy után testböl
http://youtu.be/EoAg1RybcxQ

hangal az orig video
http://youtu.be/SNa_wkYWvds
itt a szerelési utmutato vagyis van
http://rekluse.com/191-856_z-S...
2006
husqvarna te450
én nem láttam hozzá
nem latszik semmi ha rajta hagyod a muanyag védőt.
ha leveszed akkor latszik.
jogos a felvetés,de szebben mutatna gyárias kinézettel...bumszli ott az a csővecske ahova a motor illeszkedik...láttam már a te megoldásodat,nekem nem tetszik...és nem a súly miatt venném le...csak úgy
évjárat ?
kis tanulás jarvis technika - slow mo
figyeljetek a mozgás lépéseit, a lényeg a kormányt meg pöcsöli
http://youtu.be/EoAg1RybcxQ
enyémhez pl nincs
husky te450