Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

inkább hivd fel csanádot holnap este....tudod... szálylent killer. .
golden megint nagyot úlyitott...felrakta a mitasz extremet.. egy egész jó állapotút gyakorlatilag most lett megforditva.....de megvágás semmi...legalább is lamellázása semmi...olyan merevek a bütykök hogy tsuda.. és megint nagy reményeket fűz a menethez
bontós mikor meg látta..csóválta a fejét nem kicsit...és majdnem kifordult a mosóból..azt mondta ...ezt nem hiszi el...
már megint...
az a baj frencsivel..hogy azt hiszi mindnet és mindenkinél jobban tud..de mikor meg az akrávla az úly gép nem úgy indul...hát nem tudta hogy össze kéne lőni az inydzsektort a kipufirendszerrel akkor csak nem olyan okos

nyugi frencsip.
nehogy lefaszozzzzz.. ..lyÓÓ
Kedves Drága szeretett és általam el(nem) ismert tudású
Rendkívüli tapasztalattal Rendelkező MILF hunter superfucker BB
Úr!
Azt kérdezném milyen ízű Radler v Cidert vigyek önnek legközelebbi látiogatásom alkalmából a Halál völgyébe azaz Copcitybe
Tisztelettel
Egy őszinte Rajongója!
Komolyan beszarok mit össze nem hadováltok itt az összenyitásról,meg gázlengésről. Ha lenne agyam,tuti eldobnám tőletek!
Feri motorja szarul indul,azt kész.Be kell állítgatni az akrához és indul rendesen.Vagy rajtahagyni,aztán akkor indul szarul továbbra is.
ez igy rendben van Feri... de az alapvető tiszteletet adjuk meg egymásnak!



visszatérve az előzö kipufogos témádhoz, azt hiszed még életemben nem halottam a 4t kipufogoban végbe menő gázlengésröl, hogy inditja meg a benzin/levegő oszlopot összenyitáskor és hogy mindez szorosan összefügg a bütykök zárási-nyitási fokával ....
ez autoszerelő 1 éves anyag.



az a baj veled hogy szereted a humort, az ironikus humort meg végképp, csak kár hogy nem érted...
nem tom tényleg ez mitől hír.... amúgy elírták. a hecán b kategóriában megyek már. mert nem tudok motorozni meg amúgyis csak bóklászni akarok. majd a helyszinen átiratom b re. ki az a szikretrider? ottó biztos nem . nem tudja kezelni a számítógépet.
ne haragudjon uram havereket igy szolitok de akkor mégsem tehetem.
ne haragudjon igyekszem továbbra is ügyelni stilusomra.
ferikém kulturáltan beszéljél velem , mert én sem szolitattalak még ilyen alpári paraszt stilusban soha....

lehet hogy ez a te házad tájan működik és a haveri körödben is elmegy de nem nálam...
starcrox ms3 hatso csak ? vagy mennyi kulon kulon. ?
lemaradt...
endurocomp 32ezer/pár
starcross 29ezer/pár
majd hallod azt nyugi melékez amikor egyik ismerösünk kölcösn motoron ott nálad meghajtókarozta a kis gast. Ikaz szatyinás gép volt ozt mondták zsir a gép frissen felujitva bazz. ozt hajtokaros lett.

Dewo hianyzol bazz.
Még nincs kuplung
Kosár már megjött az fajin, de lamella szett még nem ért ide.
Kicsit hajtókaros a gép, azaz karcos a motorozás már ezzel a blokkal, de ha itt a kuplung még megyek vele egy darabig, ha a 250 üzemórát kibírta ez a PROX hajtókar szett(felső tűgörgő meg dugó volt cserélve félúton), akkor még az 20 belefér...persze megeshet, ha majd szétveszem a blokkot, fogom a fejem
én is viszgáztam..de a szivásból soha. .hanem volt olyan tanár aki a vizsgából csinálta a szivást
nem is mondta.

voltam goldennál..és azt mondta nem ő za ..mármint a szikretríder...
mondom..én meg nem a zarándög vok
túl sok szikertrider lehetőség nix..mpi..csorsz..atti...goldentút...mert más nem foglalkozna azzal hogy jodos.. beirta magát már a heca 2014re
na melyik vagy..mond mert ottó vagy megint geci
Édes !
két fázisban történik egyszer ránt, majd később nyom (de a nyomás tünik el ha nincs szükités a végén) (kúpos) a szívó hatás van nagy hatással nagy fodulaton a motorra. A nyomo kis és közép tartományban. Ezeket a komoly cégek hangolják a kipufon körösztül szögediesen.
ha kell előveszem a görbét amiben ez a folyamat a henger mozgása a nyomás hatása a hengerben és a kipufon ábrázolódik.
Elég bonyolult folyamat Suliban tanultam nem kitalálom sem olvastam tanultam vizsga volt belöle egyetemen.
tölem nevezheted RézFaszú Bombának a lényege a tulnyomás (rezgés) ami vissza áramlik a szivó hengerre, nagy titioknak vélik de bizonyos fordulatokra lehet hangolni ahol a motor nem úgy teljesít (alul, középen) minden motorban vannak iylen lyukak a teljesítmény görbében, erre specializálódik az akra, mi sok iylen lyukat láttunk régen amikor gyorsaságiztunk ilyen volt pl. a R1 nek iylen 6000 körül 10 lovat est hirtelen majd 500 fordulattal később visszajött.
Suzukiknál nem volt iylen hiszti ott mint a vilanymotor a Gsxr1000 K5
be is rakom a régi mocim görbéjét (ezen nincs lyuk)
te fasz..
sosem kezdjük megszólitásást ugy hogy te fasz
qÚlturáltan szopisztikáltan barátkozsósan
még ha igazad is van..wÁgod

a kipufogó szelepen kiáramló gáz távozáskor.. a henger oldalon nyomáscsökkenést eredményez..ezáltal szelepösszenitáskor.. konkrétan berántja a szivószelepen keresztül a levegőt!minte gy turbó ötást..illetve...6ást felytve ki..!

dév..azt úgy hivják kető tély dieswel.. turbó ..illeve nyomásfokozó két kis lapát csinál túlnyomást..rota izé..vel...és akkor ottt a 2t dieselnél.. olajzás az nrmális mert a henger alá nem megy be a gáz..csaka a szivo résekne...a kompreszor benyomja!a végén meg a hengerfejben a szelep...kipufi szelepen távozik.. a gáz...
nagyon 6ékony..és nyomatékos.. minden fordulatra jut egy móka ütem..és mozdonyoknál illetve hajóknál egy időbe szerették is
PowerBomb a neve. Nem rezó. Rezófaszú bagoly!
Déw,
a az egész beállitás és simplicitátás kérdése.
vita nicns csak okoskodás.
én vitába nem kelek senkivel.
mikor szögelünk Déw ?
ár ? havernak ms3 kellene
nagy LIKE zari tudom te ezzel szívtál régen az 525nél.

itt egy kép ami ezt bizonyítja csinálnak egy kis rezot a 4T-re töltsön vissza a rezo kamrából. Ha több henger van akkor még össze is kötik a leömlöket egy pici kis csövel akkor nagyobb a hatás.
Szép napot emberek!

Látom megy a szokásos vita

Jó hajtás mindenkinek!

Befecskendezhetnék injektorral a levegőt is, mint a benzint s akkor nem kéne szívó szelep és nem lenne ilyen hiszti
Ha valaki gumit szeretne venni!
michelin enduro competition VI. párban
140/80-18
90/100-21
michelin starcross ms3 párban
100/90-19
90/90-21
te fasz arról hallótál már hogy szelep összenyitás ?
amikor a kipuf meg a szivo szelepek egyszerre vannak nyitva egy kis ideig és az ép kifujó gáz rátölt a szivó hengerre mint rásegités.
Ha oylankor a kipuf vége kupos kisebb mint a henger kimenő elején akkor van pici tul nyomás ha nicns akkor alig van és nem dolgozik.
Ez fökép induláskor és kis fordulatnál vanszerepe.
Hasonlo elve van a VANOS nak.
te pedig megsugom mindenki magábol indul ki ez a szivás állandoan a fejedben van teee... rászoktál ? vgay tervezed ?
ez hüje..ség.
én 1et értek frenkivel
tudomásul kellevnni. anyitott kipufi nem úgyindul..de még mnetközben sem úgy dolgozik mint a normál...
nem véletlen..a csőhossz minél hosszabb anál..jobb
honda szerinted mért tekeri meg körbe a 450crf en.... hogy minél hosszabb legyen az a kipuficső...

már attól hogy rövidebb elett a dobom..45cm ről 39re..már azzal az indulási hajlamom romlott!hozzá kellet tergetni...illetve végébe akkor került bele a colmenetes végfolytás

amúgy meg annó csinált egy tsávóll..még 1990 előtt 2t alapú kipufogó szeleppel vezéret..4t 2t kombót..
anniy volt hogy akipufogó vezérláést kipufogó szelepen keresztül ment ...a szivó az maradt a 2t dolog..
ezáltal a gázáramlásnál elmarad6ott a rezonátor...ésafogyaztása is leényegessen kevesebb lett...
de aztán kezdték basztatni..mert neme tudták hovasorolni...
de végül is semmilyne gyár nem ugrott neki hogy hú de kafi az 5let..ugyhogy..a fax se tudja hogy jó volt É vagy sem...se amúyg a tsávó jól ment vele...
mostanában kezdik ezt fűkaszáknál ezt a hengerfejbe rakanak kipufogó szelepet...de az elősűritást azt kihasználják és az meg a 2tből van...
a fogyasztás meg az emissziójuk sokkla jobb mint 2t-nek