én nem vitatkozni akarok,én is átugrom azt az árkot főleg igy felfele,de kiváncsi lennék amikor kormányig érő füben megy valaki és szinte utolsó pillanatban vesz éste egy árkot ami nem olyan szélles mind a vidin lévő viszont a másik part van magasabban mit tesz?!
sx 500asok mindég is nagy gödörugrók voltak.. ..ez vagy 15m és 3m mély.. szembepart függőleges.. elugró egy 2m magas katonai sánc egy a biztos mikor elugrassz..meg fogsz dögleni... csak az a kérdés mikor http://youtu.be/u4pYJMs4A-M
azért ha elmegyünk hozzátok odaadom kis esikszemet.. nem figyelsz oda.. kicsittöbb gázt húzol..elugrik egész a ...
szóval messzire...és hejből is tötymörgésből..ha meg van lendület...
titokolvasó..mesélj mekkora mélyésgű az az út amit úgy ugrik át mint a fény..kb2m mély a nyom és vagy 4m széles.. és egy merdek http://youtu.be/QHargqF57dw
na megjöt a szikretríder..a titokolvasó...goldentút magyarhangja...
otto..lebuktá gesz.. a kép buktatott le.. mert ott a majomnka még nincs aranyfoga..akkor ez egy régikép lehet .
be ne sérwtőggy bakker
legalább egy titokolvasó ir is
négyté kéktély vitába beszállnék...
nem az számit hogy4t..vagy kékté..hanem az adott motor.. és a pilóta..és ahogy ronix is mondé..kinek a pap kinek a lyánya
ja látom szali már be is jelentkezett hekára..
gondolom ti is mindjárt..és gondolom A ban is...mert pn tegyforma a csapatban ...mindenki...
csak van aki kikerüli a nehezet
félek is a következő menettől..mert kiszopatod a számat.
de nem lesz gond..reggel itt kezdjük: http://youtu.be/KegxHCXOads
nem a teloval volt gond!a motor nem reagált ugy mind a GG sajnos...kb 3 hétig mentem heti 3-4 alkalommal vele,és utánna ment is a levesbe,pedig mehettem volna a 250-el is (gg) mert már az is megvolt a garázsomban....
csika,én nem tekergettem el,éán szereltem be ugy agogy tőled megérkezett,ráadásul a srác akie volt a motor(szándékosan nem mondok nevet)pont ugyan olyan sulyú mind én.....mai napig,ráadásul én is ertek némit a telokhoz bár minbd mondtam egyszer neked a hátsóhoz nem nyulok mert ninc hozzá profi szerszámom....
igazad van,nekem van rossz tapastalatom és soha nem ülnék vissza 4t-re,lehet hogy én hibáztam a balesetemkor,bár én nem hiszem,áadásul még egy orát sem mentem az nap a GG 300 amivel megusztam a hasonló szitut az meg már este sőtétedéskor történt hazafele menet egy rővidebb uton ahogy a Zoozee mondaná....
Attól független fikázhatom a sajátomat is Sőt,ha olyan fikázom is!Mert vannak akik nagyon eltekergetik,vannak akik az olajat sem cserélik le stb,látni rajta mikor már szar,és az szar, mindegy ki csinálta,még akkor is,ha saját matricám van rajta!
és amikor 4t-vel meglátod hirtelen azt az árkot már nem fog reagálni szerinted...? mert gondolkozik? na ne vicceljünk kérem szépen...
csak mert viccnek erős volt,
nyilvánvaloan van a két tipusnak előnye és hátránya is, de ez hogy a 4t gondolkozna és lassu a gázreakcioja ez nincs közte..sokkal inkább az hogy 2/3-al több forgo mozgo alkatrész van benne ergo a hiba forrás sokkal több, töblet suly van magasabban amit felállitáskor, cibálos helyen észre veszel amugy semmit nem számit, viszont cserébe sokkal kevesebbet fogyaszt, és nyomatékban is sokkal jobb...
a 2t-nél meg ott a folyton sérülő rezonátor, a magasabb fogyasztás amibe még olajat is kell keverni, és ugye élettartamban is hamarabb elfogy a nagy pörgés és a rezonácio miatt... szoval egyik sem jobb mint a másik, kinek a pap kinek a paplan, kinek a neje...de ezt itt százszor kibeszéltük, a lényeg az hogy mindenki azzal motorozzon amivel tud és szeret...
ne fikázd a telolat mert az rmz-jét te csináltad...... ugy vettem meg a motort hogy a lába még nálad volt....ne égesd magad azzal hogy engem akarsz fikázni
ezt ugrotam át most..csak én ezeken nem vagyok rajta
http://youtu.be/yQr7w9NcSQI
http://youtu.be/u4pYJMs4A-M
de még erölködnek...
http://youtu.be/NPqRWic1GP8
szóval messzire...és hejből is tötymörgésből..ha meg van lendület...
titokolvasó..mesélj mekkora mélyésgű az az út amit úgy ugrik át mint a fény..kb2m mély a nyom és vagy 4m széles.. és egy merdek
http://youtu.be/QHargqF57dw
otto..lebuktá gesz.. a kép buktatott le.. mert ott a majomnka még nincs aranyfoga..akkor ez egy régikép lehet .
be ne sérwtőggy bakker
legalább egy titokolvasó ir is
négyté kéktély vitába beszállnék...
nem az számit hogy4t..vagy kékté..hanem az adott motor.. és a pilóta..és ahogy ronix is mondé..kinek a pap kinek a lyánya
ja látom szali már be is jelentkezett hekára..
gondolom ti is mindjárt..és gondolom A ban is...mert pn tegyforma a csapatban ...mindenki...
csak van aki kikerüli a nehezet
félek is a következő menettől..mert kiszopatod a számat.
de nem lesz gond..reggel itt kezdjük:
http://youtu.be/KegxHCXOads
mindenki tudja, hogy a 2T a jobb
csak azzal sokan nem tudnak jól menni
az összes béna farsangi harcos 4T-vel megy
de amelyik 2T-vel jól megy, az átül 4T-re és jól megy
fordítva nem így van
viszont a reakcióidőben szerintem sem számít
egyébként meg mindegy ám
van akinek bejön a 2T tüzessége, az nem szereti a búgócsiga effektes 4T-t...
csak mert viccnek erős volt,
nyilvánvaloan van a két tipusnak előnye és hátránya is, de ez hogy a 4t gondolkozna és lassu a gázreakcioja ez nincs közte..sokkal inkább az hogy 2/3-al több forgo mozgo alkatrész van benne ergo a hiba forrás sokkal több, töblet suly van magasabban amit felállitáskor, cibálos helyen észre veszel amugy semmit nem számit, viszont cserébe sokkal kevesebbet fogyaszt, és nyomatékban is sokkal jobb...
a 2t-nél meg ott a folyton sérülő rezonátor, a magasabb fogyasztás amibe még olajat is kell keverni, és ugye élettartamban is hamarabb elfogy a nagy pörgés és a rezonácio miatt... szoval egyik sem jobb mint a másik, kinek a pap kinek a paplan, kinek a neje...de ezt itt százszor kibeszéltük, a lényeg az hogy mindenki azzal motorozzon amivel tud és szeret...
http://heca.ro/piloti-inscrisi...
Annak semmi köze 2 vagy 4 ütemű vagy löketű vagy minek írjam?