Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hagyd őket gumiznak
én inkább szeretnék megtanulni először motorkázni rendesen
Na mi a mony bélák
Zsir,ahol én a GG125-el elmentem csont nélkül orr a nagyok faszom akármilyen gumikkak szoptak mind állat,a 250-en misi van az enduro competition 6.... élmondom hogy az elődei jobbak....másrészt elégedetken vagyok vele,viszont a 200-on most cross competition van és az sokkal jobb,legalábbis nekem jobban tetszik!
aki már ment valaha egy 125 RACING GG 125-el az tudja miről beszélek,bár én elvettem sokat a hirtelen erőből de igy is kirorja magaalol a főldet és ez miatt akad el a hosszú meredekeken...
Nem ertek veled egyet Zsir.A mitas etrem jo szarazba es koves patakba hol tudnak a butykok belekapaszkodni a kovekbe.
Vizes enyhen saros koves feljarokba mar nem olyan jo.Hidd el nem meselek hujeseget.
Szaraz nehez feljarokba kegyetlenul jol fog,oldalazoba is betyaran hejt all,de mikro nedvesebb taknyosabb talajra ertel...vagy gyokerekhez..meg vagy halva.Tudom mert tapasztaltam.Meg egy metzeller sidayz kopottal is jobban elmegyek gyokeres koves feljarokba hol technikazni kell.
Az a baj,hogy nem kontrolalt a porgese.Ha kiporog akkor porog es nem fog,sot csuszik a motor visszafele,meg a gyokereken is.Ha megakad es fog egyet akkor nagyot fog es a motor ugrik ki alolad.
Ilyen problemam nem volt a metzellerrel.Gyokeres koves feljarokba,meg nagyobb nyomasnal is kontrolalhatobban fel lehet menni.
Nagy sarba pedig kiraly
Es en is megvagtam keresztbe,de ugy se lett sokkal jobb.
A oldal kopenye a guminak fasza,lapul terul..sima 0,2 vel is siman lehet menni,nem fosztosodik ki a bele.DE a butykok nagyon kemenyek...nekem pl minden 3 bol legalabb,ki van toredezve koromnyi nagysagu darabkak.
Jo gumi,a neki megfelelo terepre,de nem a legjobb.Ha nem hiszel nekm akkor a legkozelebbi motorozasnal egy kopott mishelinnel,vagy metzellerel siman megcsinalom azt mit lehet te nem.
Mondom..ha nem probaltam volna nem irnek semmit.
Na jo..arba se 1
nekem a 125-őn most GOLDEN TYRE VAN a vizes mohás patakban jól vizsgázott,de ki akarom probálni tavasszal a MITÁST is,kiváncsi vagyok mit alkotott a C 04/c19 párositás anno jól mükődött elötte pedig a C 10 és a michelin STÁRCROSS elől tetszett....
ok köszi!
Figy nagykerben. 16.500
de azota ki tudja mennyi lett eny 10 esevel veszem.

ha kell akkor keresd Gasgas akost ö tud de menyiert nem tudom
+36705849636
Szia
Azt lehet tudnom, honnan és mennyiért szoktad ezt a gumit venni?
Köszi
L
1 draga
2 szép meg minden de nem olyan jo mint a mitas extrem.
3 a mitaszom olyan allapotban van beszaras a latvany és oylat fog hogy nem akarom elhinni.
szoval ide minta oda látvány amoda név nekem nem kell semmi más csak a mitas extrem.
Itt mar 2 honapja van tesztelesen ,es vizesbe es gyorsba nagyon jo....kopik is de fog is..
a szombati motorozás utolsó szakasza"egy baggy a feljáron"
: http://youtu.be/ekFrQ-cx6LA
Köszi!
Az első naqyon durva
F, G, H, I, J, K, egyre vastagabb, az Noz-s tű meg olyan mintha csak fél rubrikát raknád arrébb a tűt.
barátaim nagy B-vel semmi buzulás tiszta Eper pálesz !
http://youtu.be/2jzU0JSuXhU
huh baz ma láttam élőben ezt a gumát
nagyon állt a cerkám
http://moto.michelin.co.uk/tyr...
Zari? te is igy forgatod a konyu 5huszon5-ost?....ha mar a legjobb enduro.....ja te felmesz egyenesen..
http://youtu.be/hbv6Nf26MRU
Imádták ezeket a fijúcskákat!
A qavingtont küldöm jöhet a tű! Az N1EF -től vastagabb a N1EG ?
nem csoda