Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ádám újra pályán
Akkor fasza lesz az, köszi szépen még egyszer !
Mennyi lesz nyócezer ?
múhahaha
hány kiló vagy?
én csak110...nekem a 0,3...bakonyi takonyban a sziklák közt is....0,4 bőven jó...
mondjuk 0,2 vel már kopogott a bakjaban felfelé ot fúttam fel ..0,4-5re.. de jól ki is szotptam utána a sarat..mert elfelejtettem leengedni
de hogy belsőszelepesa gépem...és a szŐr zsir frei által használt peres..mégsem lekopogós mitasz iksztremet használom...03..0,25 leht benen..de nez nem kopog nem nyüszög...ez igy nagyon faxa..mert og is...csak hirtelen kanyarban nagyon kolbászol oldalra..de ah megszokod.. meg látod..nix hiba...
És nem tudom sziklához vagy rönkhöz odabaxni, hogy defektem legyen ?....mondjuk majdnem mindegy, hogy 0,3 vagy defekt XD
én 0.5-0,6-al megyek
sárban.. kopott gumi..bakker jól megszoptatod magad
0,3 az alap..még szárazban úly gumival is..
http://www.youtube.com/watch?v...
ez még szöges nélkül friss esti hózás után..márc 15 dikén..
ezem a másik ez meg -10 fokban a plázamotorosok
http://www.youtube.com/watch?v...
2.35nél látszódik igazán...3-4ben még jön egykerékre a jégen is.. neme csúszkáál ez a 1,5cm hosszan kiálló6.3 önfúró csavar..ez nem csúszkál mint a tiétek...
Cső !

Van egy eléggé kopott gumim, és hétvégén megyek 2 napot motorzni elég nagy sárban...érdemben mennyit számít, ha 0,7-ről mondjuk 0,3-ra engedem ? Tudom h számít, csak azt nem h van-e egyáltalán értelme ?

Köszi a tanaxot
http://youtu.be/uIWS2idpkc8
unalom üzőnek(itt a 125 GG-n,fehér kézvédővel,a nejem száguldozik)
http://youtu.be/c36WGnCpmb4
itt -20 fok volt,3 órát mentünk megállás nélkül és azonnal pakoltuk fel a géperket a futora és haza mert le voltunk izzadva,a garázsba átőltöztünk száraz cuccokban és csak utánna mentünk haza....
igen,én mentem meredek hosszú feljáron ott ahol nyáron ha kicsit nedves már csak néhányan mentünk fel szó szerint felrepitett a csavaros gumi....a baj az hogy nem mindenhol lehet menni mert a legtőbb helyen nagyon sziklás(gőrdülő kőves)ahol esélytelen probálkozni
:) a sárga GG-n a feleségem megy
nagyon kafik vagytok..
tök jó hogy ott aközelben van ilyen haverod..aki akkora marha hogy kimegy veled a hóba...
merdekekeketpróbáltátk..vagy csak a fáközt ruggattátok az úton...?
igazi havasban még nem voltam..de -10 fokban voltunk már csavaros gumival.. hát mit mondjak.. jobbna lehet nemmi ugy mint a legjobb erdei talajban..a fákon konkrétan vagy átmegy egyből..ha véletlen megakadna..akkor meg átrágja magát
linkeld már be..thnx
amit mondjuk nem írtam , hogy csak vadi új gumiba teszek csavarokat,egyszer csináltam használt 50%kopott gumiba és nem tetszett,pedig azt csak hóban használtuk,van a youtubon vele video a kis 200-al,az új guminak más a tartása
van 3 pár szeges gumim 20 perc alatt kicserélem ha jégre akarok menni
de szerintem ott is menni fog,bár idén nem tervezem a jégmotorozást mert kivégzi a 2t-t az állandó nyélgáz
a tavaji gumma jó volt jegen is és erdőbe is,ez most inkább erdőbe lessz használva
kafi...
nekünk elöl ami már nagyon bevált és jó is.. za a8-10m magassan a bütyökből kinyúló..4,8as önfúró csavar...az keményebb is mint a sima reizer(mi azt használtunk először)vagy a facsavar...nagyobb kilógáás nekünk billegést okozott ezért maradt a 8-10mmés az mondjuk...3 évet simán kibirt..
hátra nekem is a 6x30.vagy 35 csavar volt a jó..de ha csak a kapupánt jó..mert a sima 6lapfejűt áthúzza a bütykön...tavaj egy motorozásalatt ment el az összes belőle..még jó hogyegy sor 8x30 sülyesztett fejű inbusz vol..meg egy sor 6x30as 8.8as keménységű 6tapfejű csavar...mondom 30 perc alatt kihúzgálta abütykön át !
de a kapupántfejűt nem tudja.. a sima kapupántostól sokkal jobb ha 8.8as kapupántcsavart szerzel be..kb 2x3 szor annyibir..

de arra készülj..ha jégre mész..a 6os csavar....
viszont ha szalámi alakban megvágod flexel..akkor oda is jó lesz...
jégre azért a 6.3as önfúrót ajánlom..az konkrétan jégen..egy óra motorozása alatt semmit nem csorbult csak fényesedett!azért az önfúró csak nem sima csavar keményégű...+hegyes, éles..tartós
ezzel mentem tavaj
eddig 8x30-as fa csavart tettem a gumiba de amit most csinálok az 6x30-as kapupánt csavar hátra és 5x30 előlre
bakker..megnéztem...de többszörs is. .többször

hát nagyon kafi..
ott az elejébe látom a csavaros gumit...a hátuljába ti mit használtok..
mesélj