Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jé, nézdd meg még a power fedeleket. jön ki belőle egy gumicső. ha el van rakódva, a power kamrából nem jön ki az olaj. ergó csökken a power tered. még amit meg tudsz tenni, hogy átfuvókázod a karbid és másik tűt rakatsz bele. de ezt inkább bízzad tapasztaltra.
a hátsó dobod hosszú? vagy rövid krossz?
zari vazze! meggályver kutya fasza hozzád képest!

baszott jó! ha nem tervezel több kölköt, vevő vagyok a vasbiciklidre
már most tanítja a gyereket arra a szlogenre hogy... " csak a gyávák fékeznek "
hát Viktor te nem szarral gurigázol vazzzeeee... komoly ez a tanybájk....

anno apám volt ilyen mindent lakásberendezést megcsinált némi betonvasbol, meg amit talált.. a virágtarto álványtol, a falhoz rögzitett teli falas könyvespolcig...
Zari, és cipőre mennyit kellett költeni a Frédi Béni fékkel ?

Amúgy jó cucc, mert ha megtanulja a kormánypörgetést, akkor menet közben tud magasságot állítani a gyerkőc
nemááá Feri, ez olyan ocsmány, sose adnám ilyenhez a nevemet....

azt nem értem hogy tudod te állandoan (viktorosan alandőlan :) elgőrbiteni a fékkart ... főleg ha kivan kötve bowdenel...

csak mert az sem bili alubol van hanem specko aluötvözet...
+ mivel menetes sztár...igy semmi perc alat a magasságais szabályoz6ó...elöl emeltem 2 centit..az olyan mint az ülésen 1cm...mert azért nőtt a gyerek mint a csicsóka...

ja és úgy ment vele mint a táwirat....a féket azt is meg klelett vola oldani..de mivel lábbl gyoritotta tlpal..igy a fékerő és a tolóerő pontosan ugyan akkora teljesitménnnyel volt megáldva
fék nix...
talpal fkezett.
az annya mutatott ea vásárban eg yfutó biciklit..12ezeréer..há mondom én két kerék +500ft ből kihozom..stabilabbra mint az a favacak..
hát beletelt pár órába..de délután már futott is bicaj..
szóval fogsz egy olyan menetes hüvelyt mint az a csavar. ha jól látom..8as..szépen ráhegeszted a kis lábtartó első részét..meg a hátsót... persze felül a kéttőt kösd össze hogy erősebb legyen...aztán a csavart amivel felfogatod olyanra cseréld ki hogy belül legyen egy vékony ana.. hogy az megszoruljon a vázba...de a kis menetes hüvelyre fehegszetett lábtartó az meg tudjon fordulni egy fél fordulatot...és ennyi...oldalra nem csavarodik..nem lötyög...és fordul is ..nem kell csapágy csak kis zsir a menetere....

a romátrai menetekre..kifejezetten irigy vagyok..sár meg minden ...az a baj nekem egyedül nagyon messze van...
de ha szögellő gumitok is lesz télen..meg lesz akivel felutazzunk oda.. tutti hogy nem tart vissza semmi hogy oitt nagyot veressünk...visszafelé meg egy nagy pizza 60-ban...jó forró teával.. hú de fini lenne
jah és Ronis féle enyagból.
a free-e amis sx85 böl való crox pályára lett tervezve és az extrém nagyon igénybe veszi ez most ultra.
te és fék ?
tetszik sulya ? komoly cucc ez még ha 1000 évmulva is ki ássák a föld alul akkor is használható lesz. grat nekem tetszik.
úgy szoktam megoldani a forgó mozgást..ha csak fél negyed fordulatot igényel.. de az is kell hogy ne bicsakoljon jobba balra.. és poziciót is tart..és tök egyszerű legyen..csavar anya és benne a menet...nézd csak a gyerkőc régi kisbiciklilye.. a futó bicikli..hogy egyensúlyt mwegtanulja..amig nem tudott pedálossal enni...ez ment neki..1,5 évvig..de a héten az anny megtanitotta biciklizni..és támkerék nélkül is tud..mint az aplya. .. csak ö 4 éves meg egy kicsi
Sár

nagyon gec. tegnap olyan 40el egy fa elvezette első kerekem akkorát estem huh még most is fály ezt a fasz dani gyereket követtem.
kurva gyors olyat megy patakban mint más szárazon nem mer.
látszik nicns felelőség a háátn még. nagyon tehetséges kis fasz.
engem gyorsit igy szivom a vérét.

na szóval a extrem 754 meg lammelázva kövön oylat fog hogy sokszor ha választhatok laza talaj vagy kö akkor követ választom mert jobb mint gey sixdays. persze megvágva lamellázva.
Enyémben kb 20 óra van valami 10 menet vagy több. és most forditom meg. Sárban ultra. én nullával megyek meg tubliss meg fél muz, soha nicns defekt sem hiszti.

itt a romatraban olyan a talaj mint heca másnapján. nagyon durva csak itt anyi a kö meg keresztben a fa, és ez a hülya dani allandoan uj köves nyomon megy, a srác bolond, hetente ketszer megyek vele és kb 1-2 órát megyunk patakban nagyon kimeritö. de nagyon. tegnapról mindenem fáj de ez csak vele van mert ugy "megcsinál a fiatal fiu"

Jé is ebbe a csapatba tartozik de ött Zerge viszi dédelgeti, Jozsi nagyon kezdő de olyan tüz van benne amikor előszőr megláttam azt hittem be van szivva ugy vágyot a motorra, huh mondtam magamnak ez a csávó fasza tetszik hogy kivan a motorért.
na ennyi.
egyébb ként Jé itt két igazi gasgas guro Ronis meg Atis.
Attila nagy Gasgas szerelő volt a gerecsénél, de erdélyi fiu.
Ronis pedig az ösztön ember igazi tudos egycerü de mindent tud. és megold. rájuk hallgas.
mindenképppen 12-tegyél nem lesz olyan hirtelen a motor, inkább lassu de kezelhető nem fogg leböfenni.

a hosszu átételeket a profik hasznaljak akik mar nem reszelnek soha szinte. neked még a reszelés lét elemed. sajna
like igy van de ultra extremben jó az 50 van aki 12-48 al jónak mondja, stilus fuggö.
Saját gyártású rozsdamentes fékpedál (mivel az alu állandóan elhajlott)
free-re
mondom senki sem tud..és persze ez azt jelenti..én sem
ne hagyatkozz a megérzéseidre...
a matek azt mutatja hogy a 12/48=13/52
már ha a törtek értékét meg tudod 6ározni mert mind a kettő ebben az esetbe..áttétel módositás i=4
de nekem pl az esiksz 525 krocc váltóval.. a 12/52 van szereleve..és nekem ez igy a jó...
de ez mindenkinek ..más...mert pl sx 525 senki nem TUD extrémezni
amugy a 12/49 ugyan azt nyujtja mind a 13/52 áttétel,eredmény hogy kis segitséggel 6-ban is ki lehet emelni az elejét ha szükséges...
az idősebb Szatyina is említette ezt a lendkerék súlyt. fene tudja, sok a lehetőség. De köszi a tapasztalatokat
mind montam semmit nem éreztem azzal a szarral , nem kell átkarburálni a karbit
kőnnyü de csak 2-be,1-be azonnal kiáll kerékre az pedig csak a csiki-csuki helyeken jó mert könnyen forgatod a motort
Jozsi,lehet venni hozzávaló gyári lendherék sülyt azzal tudod a leg kőnnyebben nővelni a nyomatékot alsó-közép tartományban! az a powertér növelő nem tudom mit csinál igazábol mert az egy semmi cimbim rátette az ővére de én nem éreztem változást.
atis, és meredek hegyoldalban állásból milyen így elindulni?
ezek szerint neked csak a az első kerék van cserélve, de nincsenek ilyen poweres keretek beépítve?
Amúgy egy ilyen keret után be kell karburálni a gépet?