Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

látom nálatok is kafi a terep
később még sikerült 2 srácnak
: http://youtu.be/Q1JZYRY4mP8
itt egy másik feljáró,30-40 cm-s lépcsőkkel diszitve(a vidin én vagyok,előttem még feléig se ment fel senki)
: http://youtu.be/R1JEtGcpl2Y
http://youtu.be/tECTjpRdaXE
ez egy feljáró...
Marco - Marquito - Marqurzon
http://youtu.be/vYDBCeJg4bk
nagy voltál bazz biztos az.
Halihó! Erre a felmenetelre azért büszke vagyok, köszi zsír a vidit. Super-Super feljáró vs bontós

http://youtu.be/QVpnE1-FHj8
ujra bocs Villi a szép szemü.
a szép szemű Villeroy !
ZsirTV a zarándi menetről.
én voltam a média tudósító.
http://youtu.be/H2H1OdZM0_Q
Jonny 4t-re ült át
Liverpooli versenyre motorja
értelek és érzem gondolataid.
büszke lehetsz sikereidre és céljaidnak. szerintem magasztos dolog.
lehet m,eglepem magam karácsonyra
huh fasza grat.
kinek a pap.....nekem a lánya kellene ,de tervbe van egy 2010 vagy 2012 vásárlása és akkor melessz az ősszes 2t GG a garázsomban
ennyi lehet de fáj nem ?
kb olyan mint egy életlen druzsbával fát vágni, tolod feszited szenvedsz azt nem viszi a fát, de egy éles lánc huh...
lehet de sok keserüséged lesz amikor a 250 elfogy és elmegy melleted egy 300 röhögve.
ujra egy 250cc blokk pörgésre van tervezve crox pályára nem extrémbe.
én egy emberről tudok aki állitolag 250 el megy extrémbe de szerintem kamu a dolog. Alfredo Lopez Cantero. más nem nagyon.
Aki gyorsan megy az vállalja azt hogy a nagy élvezetben - simán megválik mindentől, az életétől - ez ilyen s van aki felvállalja van aki nem.
Van aki sajnálja ! én azt mondom azt csinálta amit szeretett és tudván mi a kockázata akkor miért sajnálod, nem nem neki ennyit ért az egész élete egy kemény 160 tempót egyedül egy dobálódzó motoron. Senki sem fogta a kezét vagy sokáig siratta úgy ment el mint egy hős.
és aki gyorsan motorozik az majd ne sajnálja magát ha mondjuk nyakától lefele béna lesz vagy ott hagyja gyerekeit erre a kegyetlen világra felneveletlenül. (kemény igen de ez a valóság)
http://jalopnik.com/kurt-casel...
nekem a Dorogi gasgas csinálta Döme, egy 250 blokkot ujitott nekem fel teljesen 250-röl 300-ra.
Minden új benne. a régi hengert elküldik a gasgasnak és aszem 120e Ft (volt) nem emlékszem pontosan, és visszaküldenek egy komplett uj hengert dugoval meg mindennekl csak rádugodd a hajtokarra és kész.
ennyi.
keresétek a gg dorogot ök voltak a hivatalos GG.
Egy lendkeréksúllyal és sok kitartással lehet a 250-el is extrémkedni. Látom a különbséget (a tesómnak 300 van), ott hibázhatsz, a technika megoldja helyetted sokszor. Na, a 250-nél észnél kell hogy legyél. Mesélhetnél arról a 300-ra upgrade-ről. Én is utánajártam, henger,dugó, hengerfej kell, ami 2 kiló összesen. Te mit tudsz?
Zsir,én már 4-ik éve megyek extrémbe a 250-el,ezt a motorfajtát az agreszivitása miatt meg kell tanulni kezelni,nekem már nincs gondom vele,tegnasp kiprobáltam egy 2012-es 300-ast olyan könyü vele menni mind állat,visszaültem az enyémre és széttépte a kezem...
fasza ez a hely,tetszik!
nekem a stilusom 300, a 250 fiatal bolondos croxos fiuknak való,
extremre csak 300 a 250 felejtos extrembe

5:00 zsir-free "megbaxxa a hegyet"
tudni kell az a hely nagyon gec, igaz a zarandi heylek közt ez a élső és legkönyebb lépcső fok de nagyon nehéz.

5:00 zsir-free-frog megbaxta a hegyet
http://youtu.be/QTY0SB76h6A
igazad van zsir,telyesen külömbözik a 2 motor.a 300-as lefulladás előtt is tol még 5 métert...alacsony fordulaton viszont 2 külön világ
KTM=Keine Tausen Kilometer