lehet de sok keserüséged lesz amikor a 250 elfogy és elmegy melleted egy 300 röhögve.
ujra egy 250cc blokk pörgésre van tervezve crox pályára nem extrémbe.
én egy emberről tudok aki állitolag 250 el megy extrémbe de szerintem kamu a dolog. Alfredo Lopez Cantero. más nem nagyon.
Aki gyorsan megy az vállalja azt hogy a nagy élvezetben - simán megválik mindentől, az életétől - ez ilyen s van aki felvállalja van aki nem.
Van aki sajnálja ! én azt mondom azt csinálta amit szeretett és tudván mi a kockázata akkor miért sajnálod, nem nem neki ennyit ért az egész élete egy kemény 160 tempót egyedül egy dobálódzó motoron. Senki sem fogta a kezét vagy sokáig siratta úgy ment el mint egy hős.
és aki gyorsan motorozik az majd ne sajnálja magát ha mondjuk nyakától lefele béna lesz vagy ott hagyja gyerekeit erre a kegyetlen világra felneveletlenül. (kemény igen de ez a valóság) http://jalopnik.com/kurt-casel...
nekem a Dorogi gasgas csinálta Döme, egy 250 blokkot ujitott nekem fel teljesen 250-röl 300-ra.
Minden új benne. a régi hengert elküldik a gasgasnak és aszem 120e Ft (volt) nem emlékszem pontosan, és visszaküldenek egy komplett uj hengert dugoval meg mindennekl csak rádugodd a hajtokarra és kész.
ennyi.
keresétek a gg dorogot ök voltak a hivatalos GG.
Egy lendkeréksúllyal és sok kitartással lehet a 250-el is extrémkedni. Látom a különbséget (a tesómnak 300 van), ott hibázhatsz, a technika megoldja helyetted sokszor. Na, a 250-nél észnél kell hogy legyél. Mesélhetnél arról a 300-ra upgrade-ről. Én is utánajártam, henger,dugó, hengerfej kell, ami 2 kiló összesen. Te mit tudsz?
Zsir,én már 4-ik éve megyek extrémbe a 250-el,ezt a motorfajtát az agreszivitása miatt meg kell tanulni kezelni,nekem már nincs gondom vele,tegnasp kiprobáltam egy 2012-es 300-ast olyan könyü vele menni mind állat,visszaültem az enyémre és széttépte a kezem...
: http://youtu.be/Q1JZYRY4mP8
: http://youtu.be/R1JEtGcpl2Y
ez egy feljáró...
http://youtu.be/vYDBCeJg4bk
http://youtu.be/QVpnE1-FHj8
én voltam a média tudósító.
http://youtu.be/H2H1OdZM0_Q
Liverpooli versenyre motorja
büszke lehetsz sikereidre és céljaidnak. szerintem magasztos dolog.
kb olyan mint egy életlen druzsbával fát vágni, tolod feszited szenvedsz azt nem viszi a fát, de egy éles lánc huh...
ujra egy 250cc blokk pörgésre van tervezve crox pályára nem extrémbe.
én egy emberről tudok aki állitolag 250 el megy extrémbe de szerintem kamu a dolog. Alfredo Lopez Cantero. más nem nagyon.
Van aki sajnálja ! én azt mondom azt csinálta amit szeretett és tudván mi a kockázata akkor miért sajnálod, nem nem neki ennyit ért az egész élete egy kemény 160 tempót egyedül egy dobálódzó motoron. Senki sem fogta a kezét vagy sokáig siratta úgy ment el mint egy hős.
és aki gyorsan motorozik az majd ne sajnálja magát ha mondjuk nyakától lefele béna lesz vagy ott hagyja gyerekeit erre a kegyetlen világra felneveletlenül. (kemény igen de ez a valóság)
http://jalopnik.com/kurt-casel...
Minden új benne. a régi hengert elküldik a gasgasnak és aszem 120e Ft (volt) nem emlékszem pontosan, és visszaküldenek egy komplett uj hengert dugoval meg mindennekl csak rádugodd a hajtokarra és kész.
ennyi.
keresétek a gg dorogot ök voltak a hivatalos GG.
extremre csak 300 a 250 felejtos extrembe
5:00 zsir-free "megbaxxa a hegyet"
tudni kell az a hely nagyon gec, igaz a zarandi heylek közt ez a élső és legkönyebb lépcső fok de nagyon nehéz.
5:00 zsir-free-frog megbaxta a hegyet
http://youtu.be/QTY0SB76h6A