Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zsir.
tanitok neked valamit.
figyu
ne ird le a neveket mert igy kizárod ront .. mert ezek szerint ron ..mert eddig ő volt a csúcs

mikor szalival voltál szali volt a csúcs...mikor ronnál voltál...
fél éve mikor tavaszal voltál nálunk sárba hóba ..én voltam ..
most bontós...

múltkor ottó volt ott a zarándbatanárod...
igazándiból akkor mindenki akivewl elmész motorozni.. az a tanárod..
huh bakker beakasztottam...sszszsszssz...
ne válaszolj...
ne harapdáld...mert csak beljebb akad

mutatta otto a tárcsavédőt...kafi..mondom bakker téged is megakasztott
hát ő nem röhögött...

hallom kafi sár volt...
sajálom is hogy kimaradtam belőle.. de hallom az t is hogy a kis fríí ..leszerepelt
bontós mondta hogy elkérte egy helyen ahol te nem tudtál feljutni...
aztán ő a serkóval kettőből kettő csont nélkülit mutatott..a fríí ott leszerepelt.. aztán átadtad neki..és ö meg felvitte..de mondta hogy a szerkóval könnyebb volt a dolga...
ugyhogy le a kapallal fren előtted..hogy egy nehezebben kezelhető géppel igy tartod a tempót a többiekkel.


azért kicsit furi hogy neked az = motor tudás ember..és nem ugat...pont az mondja ezt aki a legnagyobb ugatós baszattós...nem zsir...vagy ez is hogy készült..mert te nem baxtatod a másikat mi t e nyugalomra vagy programozva...
mikior elmeséltetted ottovla a székelyudvardi esetet..aztán odamés zaz emberhez amit már rég elfeledtünk kellemetlenséget..é odamész szemtől pofába bekérdezed..
zsir te vagy maga a nyugatató feszültséget sosem szitó.. horogbeakasztott hapcibenő

remélem nix hari..mert én vagyok mindég nagyon ari
http://www.youtube.com/watch?v...

nem lenne ezzel sem baj ha az lennél..aki:
"egyes emberek úgy keresik más emberek hibáit mintha jutalmat kapnának érte, miközben az ő hibái az eget verdesően nagyobbak a kiszemelt barátjáénál" nem ezt csinálj!

nix hizti pisti...
ilyet láttatok már...
széttört. jó kis tempónál, nem volt őszinte a mosolyom... kuhullott belőle a dugattyú betétek minden, meg sem találam már.
szerencsére gyorsan pótolva lesz. szerdán már mehetünk is
Én is voltam, és leküzdve a reggeli másnaposságot nagyon jól éreztem magam

Szóval bevallom azért mentem ki mert kacérkodtam a gondolattal, hogy jövőre induljak én is ilyesmi versenyeken. (persze harmadosztályban)
Összességében arra jöttem rá, hogy egyrészt a motorom jelenlegi állapotában nem feltétlen alkalmas rá, persze ezen lehet dolgozni még.
Illetve elég nagy a tempó, amiben szintén lehet fejlődni...de a lefeléket nem értem...úgy eleresztik lefele, hogy "aztakurvaéletbe"

Azért elhangzott többször, hogy elég zorallra sikerült a pálya.

Lényeg a lényeg, többet kell motoroznom, főleg ilyen helyeken, aztán majd meglátjuk mennyire lesz kemény a f@sz jövőre
Zsír! Nagyon jók lettek a videók!
Köszönöm a technikai segítséget is! Megváltozott a lapos gumiról alkotott véleményem is...
Zari! Emlékszel, amikor Szali legutóbb volt velünk és mentünk a Tibi patakból a dupla sziklás felé. Ottóval vissza kellett forduljunk, mert nem tudtunk felmenni. Na, most ugyanazzal a gumival (mitas ekström) úgy mentem fel, hogy észre sem vettem. És legalább akkora sár volt, mert azt mondták a határon, hogy kb. 45!mm csapadék esett szerdán... Az egyedüli különbség az volt, hogy zsír és vili segített a labdaccsal szerelt gumit szétszedni és lecsökkentettük a labdacsok térfogatát kb. az egyharmadára. Egy labdacs kilyukadt, egy meg elgurult és csak akkor vettük észre, mikor már összeszereltük a gumit. Szóval így sokkal jobb lett szombaton. Előtte pénteken csak pörögtem, mint a büdös bogár...
Szia
Mármint a CR fékre mondod, hogy az volt a gasgason? Azt nem tudod esetleg, hogy az a konzol amire fel van téve egyezik a CR-rel?
köszi
L.
Bunna Neadza (dimineata) - jó reggelt !

én kerülöm a homokos pályákat mert irtják a motort és alkatrészeit.
jobban kedvelem a fás feljárókat, ha elönt az adrenalin akkor egész jól teljesítek, ha nem akkor képes vagyok 2x is ugyanannak a fának nekimenni ugyanavval a hibával
amiket ti műveltek azokat csak nézegetni szeretem, aztán majd ha jön a jótündér és elvesz 20 évet meg 40 kilót akkor be fogom próbálni
a tanulásban lehet valami, én csak ilyen autodidakta módon sajátítottam el a motorozást, ami azért elég karcsú
BONTOS Mentorom tudása !

szögre akasztotta a motort
http://youtu.be/vZ83tN91fg4
Jaxy
az ilyen laza talajos hisztikbe nagyobb tempo magasabb fokozat és kuplung... az a trükk. Nem akarok arcoskodni de ezek könyüek mert nicns benne dobo. ide nagy gázzkel és állni kell nalunk van ilyen s nem nehéz csak le kell csavarni mint állat és a hátsó kereket terhelni ne forogjon a kerék annyira.
most mar az ilyenek a ksi freevel is mennek a 300 al harmasban könnyü.
Neked sem könnyű:-)
jó reggelt !

tegnap piliscséven voltunk a királyválasztón..
ott volt a gerecse egy új 2013-as gasgas 300-assal...
1.4 péz...
szép volt nagyon....
BONTOS és tudása !

Most a második nap egy kis sztory az ember mit tud:
"Van egy patak mellöl oldalazoban ilyen 50 méter hosszon felfele nagyon meredeken feketeföldes valami 4-5 fél méter mély bukkanos eldobo, ahol ö megy fel mindig igaz elsőre és másodiknak is.
Na szoval ide probáltunk rá vlami 10x mindenki, de csak neki sikerült valam 3x, erre modnja add ide a kis freet hagy probaljak rá.

egy büszke okos ember megtagadta volna nehogy felmenje ozt meg égjen zsir, de én nem én oda adtam mert engem meg égetni nem leeht mert tudom ki vagyok s ha kéri miért is ne.
Na felmegy röhögves és olyan szépen hihetetlen, vagyis a free tudja de zsir nem tudta.

Amit tudni kell erröl a oldalazos meredek es 4 bukkanos feljáróról, hogy ki kel dönteni a motort (bontos igy csinalja), közben bringa technikaval lokni a szintkülömbségekbe a motort, és amikor elfogysz tempobol akkor pumpalni a motor seggét toljon fel.
Hat ezt mind 1cerre tudja bontos ezért mondom nagy tudásu az ember.

eddig GG Áki meg Bontos nekem a legjobb motorosok.
én akkor mondom valaki teljes ha emberileg is teljes és ök ketten azok, mert segítő készek nem ugatnak, szerények és megmondják hogyan. Nekem ez a teljesség = motor, tudás és emberség érték és tudás átadás.
Ini,

mi a mentorommal GGAki csak ilyeneket gyakorlunk mert valójában ilyenbe nem halsz bele sem lesz komoly bajod. Szoval iyleneket reggelire csinálunk igaz csak menet végén vállaok ilyet be mindig nem nap kezdésnek mert nagy a kockázata leesel és persze nem akarom a motort nap elején lezuzni.
AMi a mentorságot illleti fel kellet vegyen most BONTOS nagybetükkel a padavanok listájába mert el kell mondjam, emberek Bontos 1 legjobb motoros amit eddig láttam, igazán egyik leg telejsebb tudásu.
Lassu zorozást, goyrs feljárok, és ezt a köes témát is tudja kurva tehetséges igy tudjátok meg vele fogok gyakorloni.

Nem is tudom mi lenne ha ha a 130 shercorol át ülne a 101 free-re.
ezt az oldalt meg nem probaltam..de itt az ideje..


http://youtu.be/qwjnDd3sRz8
hály.
látom beaksztottátok horgot horogbekakasztott tévébe

rakok már fel képet arról hogy itt ahol laknak bontiék is.. melyik a legmagasabb domb...de nem lehet megmászni motorral csak teherautóval
http://szeged.hir24.hu/root/sh...
Hello!
Nekem Gas Gas-on volt!
Szia
komplett féknyereg kellene. köszi
Azt olvastam én is, hogy a cr fék ugyanez 2001-ig...
Villogjak én is a panorámákkal:)
Melyik része kell?
ma az egyik nyomból át akartam menni a másikba aztán már oldalán is volt a motor
szóval ide max hűsölni mennék nyáron, a sziklák jól tartják a hűvöst
Nem szégyen feri,de ezt megetted!
figyelj ez a hely és oda kellene neki menni szembe !
balra szikla szakadék jobra éles ki álló szikla.

Villi is megcsinálta.. !
neked - nektek akad be... a horog olyan K jot mentünk Otto-Villivel.
jo hangulat zéró hiszti sem ugatás sem orditozás.

jo helyeken, jokat ettünk ittunk, szereltünk s Csani el kell mondjam
nagyon felszerepelt.