Helo!
Csizma téma !
Nekem most van a második csizmim tizen éve motorozok és az első valami F betűs volt tiszta bőr még az rmc-ben vettem na az kibírt 8-évet még mindig meg van csak beázik meg mondom ha szülinap összedobattam a családdal egy alpinestars tech3 -ra mikor még 35000-be került 3-éve azóta 1 csat ment el meg a talpa kezd pupulni meg hamarabb beázik mint mikor új volt
Rájöttem Falco volt a csizma
Egyébként érdekes ez a csizma dolog is
Nekem egy nagyon régi M-Cax enduro csizmám van, amit még akkor vettem, mikor MZ-vel jártam és csóró voltam. Most is az vagyok. Illetve éhen nem halok, de nem engedhetek meg magamnak egy új csizmát 50-60 esetleg 90 ezerért, meg Rockstar ( vagy ha Zarándögnek jobban tetszik roxtáár ) gatyát 47 ezeré'...
Azért szoktam új csizmákat nézegetni, próbálgatni és mind olyan kemény, hogy nem tudom hogy lehetne bennük normálisan motorozni. Gondolom betörik, na de az a kérdés mennyire ?
Mert ha összespórolók jövő szezonra egy új lépőre és 60 ezerért még motorozni sem tudok benne, akkor elég nagyokat fogok köpködni.
Alpinestar Tech 8-at nézegettem, ha egyáltalán még van új...
Meg egyszer próbáltam egy Gaerne-t ami jó volt...csak nem volt rá kess.
Szóval érdekelne Ti miben motoroztok, ki mire esküszik.
látod zsolti..
ilyen ez a rohadt logika.. összerakja az ember a dolgokat...
most okoska miatt rohangál6ok a kerékcsapágyért hogy legyen itthon tarcsiba...
zé..thnx...
tegnap bementem a vegyibe okoskérdésekkel.. és a shÚz ragasztót nyomták a kezembe.. mikor mondta hogy ez szintelen..és nem narancssárga mint a másik..amivel a cipész csinálta a 2-3 motorozást biró ragaszásokat ..
ugyhogy vettem is.. meg is ragasztottam...most néztem jó erőssen fogja.. csak az a kérdés meddig
ma bemegyek szerzek valami vékony drótot ..és azzal még körbe varrom a talpat..és akkor tutti jó lesz
mert amúgy a csizma hibátlan:
beázik.
csatok fele már kötegelős..
mondom hibátlan
de ezen kivül..varratok egyben!
protektorok minden a helyé..
bőr nix megtörve kirepedve..
ugyhogy ha ezt megoldom még simán évekig csimma lehet
de azért ha valaki tud oksztár técéiksz prÓ II csizmát 46osat negyvenezer alat..szóljon már(oxtar txc pro 2)
fura mert 10 évig mentem 4t vel...
felvitt mindehol... ....komolyan....erzbergen olyan helyeken felment...aaaaaaa....
most meg itt van a 300 2t....
jó vele menni...sokkal könnyeb vele endurózgatni....fákon átugrani...csikicsukiban.....patakmederben...
de a komolyabb feljárók kifognak rajtam...
tudom...meg kell tanulni motorozni....
de kérdem én ?....ha egy motor segít abba hogy vmit könyebb legyen megoldani....akkor az baj?
mert akkor autóból is olyat kell venni amiben nincs szervó....meg fékrásígőtő....
most még nem cserélném le a 2 tét.....mert nagyon teccik h ami eddig zsigerből ment....most kihívás....
de ha sokáig nem megy.....be kell látni hogy....70 % a moci...30 % a tudás...
Vagy vegyél 1 ilyet Nike AIRMX 6.0 Amit tudni lehet erről a nagyszerű csizmáról az, hogy a súlya igazán alacsony, egy pár nincs összesen 1 kg. Ennek oka a jelentős mennyiségű karbon, amit a csuklós lábszárvédőnél alkalmaztak, valamint a rendkívül vékony talprész, ami nagy valószínűséggel – a Nike védjegyének számító – levegőcellákat is tartalmaz.
Csizma téma !
Nekem most van a második csizmim tizen éve motorozok és az első valami F betűs volt tiszta bőr még az rmc-ben vettem na az kibírt 8-évet még mindig meg van csak beázik meg mondom ha szülinap összedobattam a családdal egy alpinestars tech3 -ra mikor még 35000-be került 3-éve azóta 1 csat ment el meg a talpa kezd pupulni meg hamarabb beázik mint mikor új volt
Rájöttem Falco volt a csizma