ez köcsögség volt ron.. .
tök jó a vidi.. .
én kb 1 perc után már oda jutottam ahova te csak a 2 és feledik percben....
mindég tanitom fercsit hogy ne a 7 uszkve 10 sec-es vidiket részesítse előnybe... de pl ebből a vidiből...a 7 sec-es is elég lett volna
fren..
holnapról remélem lesz sok vidi...
csanádnak mond(tudom nem olvas itt titokban) godoom hecasokkal mentek ..vegye már fel a nyomot mert a múltkor már eltévsztettük..amúgy meg tök kis kafi nyom jó kis patakokkal
szóval csandi vigyé gépéest és vedd fel kérlek
tibri.
ez...nagyon kafi
ha nekem is ilyen lett volna nem kellet volna bontósnak húzni 15km hazafelé...
illetve akkor mekflály lyobban átérezhette volna a hegyet..nem pedig 15.00kor befejezük a hajtás
de ez a csavaros megoldás ..ez már meg van...és ez jó is..bár az üveges ellenőrzés könnyebb...20mp rövidebb idő alatt mgvan
hátsófék..
ha mos t péntek délután mikor már felpörögtem az elektriklályn után... volt nagyon veretős lefelé..nagyon veretős.. meredek..belát6ó..vagy 5 perc full tempó zúgazás lefelé az ösvényen fákat kerülgetni.. úlyra begyrsit..ujra belassit.. úlyra begyorsit...ez aztán melengeti a féket rendessen.... ultra brutál jó volt...na annak a legalján...(nekem eddig még sosem volt ilyen ..és nem is lett volna ha nem verjük lefelé mint a barom)..na annak a legalján...pont mikor már kigurultunk az ösvényre...na ott furcsán letaposom a féket és nem farol ki...azt hittem valami fa odabaszott a féknek és elnyomta ...de pumpálom ..semmi..lenézek..semmi bakadás semmi látszat...dee nó fék...
na akor esett le...elfőztem...de kb 1-2 perc múlva mikor kiértünk a betonra már vissza is jött a fék...ugyanis nem álló helyzetben!a forgó tárcsa....ami ugye ha nem taposod a féket szépen elviszi a hőt a betétektől...szépen visszahűtötte...
na másnap még egyszer elment...kicsit....de akkro tudta mhogy azért mert az olaj.illetve folyadék már csereéret...
na nekem lesz ilyenem...csinálok...
milyen vastag legyen...1mm elég vagy 2mm
le kell pislantani,oszt csá
nekem utcán supermotozás közben ment el... megálltam egy kútnál lepacskoltam, jó lett,mentem tovább... hogy azóta mi van vele nem érdekel,nem is mentem vele,de nem hinném h tönkrement volna
Ezt a vackot mi fedeztük fel a neten még 2011-ben és a dévai versenyre csináltunk saválló lyuggatott lemezből a fékbetét mőgé mivel előző regimenten mindenkinek elment e hátsó fékje és elég szar egy versenyen lefelé 525 kicsivel meglendülni mikor rálépsz a fékre utána meg 1-es leállítógomb oszt hamar elfárad az ember alkarja
azóta nem forrt meg senkinek a fékje közülünk
oda ér és látja az egyenes kö falat, és mondja jarvis 0:18 "pull"
Jarvis mondja "what can I do ?"
és többiek mondjak "no pull no push"
erre Jarvis fucking-.... valami....
Vick! Nézd mibe botlottam.
Bár tudom Te már megoldottad űrtechnológiával, de ezek szerint nem egyedi a probléma. Akinek még nem tört be esetleg megelőzés céljából jó 5let lehet. OLAJABLAK VÉDŐ
nem is neked szolt, de tud meg este meg frissen eset a fák csusztak nagyon
szerinte mnem rossz a vidi. a srác nagyon szereti a gépet.
él hal érte...
s mint mondtam neked szolt hanem a rossz maju irigyeknek kis bors füszer, csili paprika a kosztjukba....
hát Feri... tényleg nem akarok szkeptikus és leszólogatos lenni.... DE ezért kár videozni hogy 2,5 percig nézzük az éjszakai avart egy első sárvédővel ilyen szar zenére... má bocs....
amugymeg az új motorjához sok sikert és legyen benne sok öröme
jo kezekben a kis-nagy BERG Te300 itt az uj lovasa !
talán a régi lovasa miatt és régi szelleme miatt esik el Márk de szép tempót megy már vele, jo a hang, jó a zene,
ott is az új renthal ami járt hozzá.
hajrá Márk - Hajra BergIca http://youtu.be/nZA4mXC8Q-k
tök jó a vidi.. .
én kb 1 perc után már oda jutottam ahova te csak a 2 és feledik percben....
mindég tanitom fercsit hogy ne a 7 uszkve 10 sec-es vidiket részesítse előnybe... de pl ebből a vidiből...a 7 sec-es is elég lett volna
fren..
holnapról remélem lesz sok vidi...
csanádnak mond(tudom nem olvas itt titokban) godoom hecasokkal mentek ..vegye már fel a nyomot mert a múltkor már eltévsztettük..amúgy meg tök kis kafi nyom jó kis patakokkal
szóval csandi vigyé gépéest és vedd fel kérlek
tibri.
ez...nagyon kafi
ha nekem is ilyen lett volna nem kellet volna bontósnak húzni 15km hazafelé...
illetve akkor mekflály lyobban átérezhette volna a hegyet..nem pedig 15.00kor befejezük a hajtás
de ez a csavaros megoldás ..ez már meg van...és ez jó is..bár az üveges ellenőrzés könnyebb...20mp rövidebb idő alatt mgvan
hátsófék..
ha mos t péntek délután mikor már felpörögtem az elektriklályn után... volt nagyon veretős lefelé..nagyon veretős.. meredek..belát6ó..vagy 5 perc full tempó zúgazás lefelé az ösvényen fákat kerülgetni.. úlyra begyrsit..ujra belassit.. úlyra begyorsit...ez aztán melengeti a féket rendessen.... ultra brutál jó volt...na annak a legalján...(nekem eddig még sosem volt ilyen ..és nem is lett volna ha nem verjük lefelé mint a barom)..na annak a legalján...pont mikor már kigurultunk az ösvényre...na ott furcsán letaposom a féket és nem farol ki...azt hittem valami fa odabaszott a féknek és elnyomta ...de pumpálom ..semmi..lenézek..semmi bakadás semmi látszat...dee nó fék...
na akor esett le...elfőztem...de kb 1-2 perc múlva mikor kiértünk a betonra már vissza is jött a fék...ugyanis nem álló helyzetben!a forgó tárcsa....ami ugye ha nem taposod a féket szépen elviszi a hőt a betétektől...szépen visszahűtötte...
na másnap még egyszer elment...kicsit....de akkro tudta mhogy azért mert az olaj.illetve folyadék már csereéret...
na nekem lesz ilyenem...csinálok...
milyen vastag legyen...1mm elég vagy 2mm
nekem utcán supermotozás közben ment el... megálltam egy kútnál lepacskoltam, jó lett,mentem tovább... hogy azóta mi van vele nem érdekel,nem is mentem vele,de nem hinném h tönkrement volna
ennyi ezzel mehetsz lefele végtelenségig.
Szerintem nem lesz olcsó
azóta nem forrt meg senkinek a fékje közülünk
oda ér és látja az egyenes kö falat, és mondja jarvis 0:18 "pull"
Jarvis mondja "what can I do ?"
és többiek mondjak "no pull no push"
erre Jarvis fucking-.... valami....
azta végén mondják oke huzzuk fel...
http://youtu.be/qBmgO_JrWEs
neked meg ne mfort fe la féked elfelében mi ?
majd egycer remélem peszopod te és akkor ülsz a seggeden 2-3 órát mire megint lesz féked teeee.
szerintem is 2T forever.
ezért nekem jövö évben meglesz a 4T 350 Berg.
http://youtu.be/B2IACdZRlKk
Bár tudom Te már megoldottad űrtechnológiával, de ezek szerint nem egyedi a probléma. Akinek még nem tört be esetleg megelőzés céljából jó 5let lehet.
OLAJABLAK VÉDŐ
figyelni kell a piacot,mert itthon is simán vannak ilyen áron fele enyni órával...
meg remélem szali továbbra is 2T párton marad
szerinte mnem rossz a vidi. a srác nagyon szereti a gépet.
él hal érte...
s mint mondtam neked szolt hanem a rossz maju irigyeknek kis bors füszer, csili paprika a kosztjukba....
amugymeg az új motorjához sok sikert és legyen benne sok öröme
talán a régi lovasa miatt és régi szelleme miatt esik el Márk de szép tempót megy már vele, jo a hang, jó a zene,
ott is az új renthal ami járt hozzá.
hajrá Márk - Hajra BergIca
http://youtu.be/nZA4mXC8Q-k