látom felmerészkedtetek oda amit legutoljára kinéztem a 350 six days el még búcsúzóul. az a baj hogy a legközelebit amit az uj 5 centessel jelölök ki már nem biztos hogy ilyen könnyűcske lesz.
fudgyu.
nekem tetszik és én is akarok egy ilyet..3százzal hasítani ..qrwa lyó filing lehet...
pl falun belül tök gyorsan odaérsz egyik helyről a ..temetőbe
Szávusztok!
Gasgasosok nem tudjatok hogy a GG-re szerelt nissin hátsóféket melyik másik motorra szerelték még. Mert GG-hez alkatrészt n találok, hátha másikra keresve sikerrel járok. Gerecs biztos tud de hátha van olcsóbb is.
Köszi
L.
zsirtélyvély.
haladj azzal a leirással.. vagy mi van..tényleg összevertek az aradi hekások.. vagy megent elvittek kilyelőlni a nyomot a tawaszi racéra?
vagy bontóst megetted reggeleire és csanád ezek után meg nem vezetett. .mert neki nem hagytál belőle
ez a probléma megoldódott ma. ugyanis már otthon pihen az egyik új motorom. karácsonyra meg befigyel a másik. hogy mi ? csupa 5 centes verhovinák. azért haladok ilyen lassan a géppark cserével mert közbe másra is kell a lé.
ha minden igaz jövő héttől már itt lesz a mai gyerek. lehet készülgetni tavaszra.
az a szitu..
sem rozsdamentes acélom nix ithon ..sem alulemezem..
rozsda volt itthon eraktam a fiú dalóba..az az a kan-dalóba
ott a króm hegy tüzében edzettem belőle 1,5mm vastag crmo4 est
és azért ilyen...
ha rozsdásodna..lefestem..ha meg leégne a festék..akoor a rozsda sem maradm eg rajta mert mindég szépen leégeti...
de majd auz idő..az idő ebben is mint mindenben meghozza a megoldást mos tlekentem olajjal az rálya ég ..és nem esz rozsda ha kivánjátok majd lefényképezem. .3 naponta
walólyában a hő vezetetése az alumÓnilyíumnak lyobb mint az acélnak...de...a hőleadása az nem..az felület függő...mivel a hűtést nem fagyóra akarom állítani..mert akkor odafagyna a fékbetét a lefagyott féknyereghez hanem azt hogy egy kis hŐt vezessen el...
azt pedig hibátlanul fog-lya...
ez pl a zarándba nem kell..a magyar hegyeknek nevezett dimbidombikon sem...de mondjuk ami már úgy 2km körüli mgasságúak..ott azért már bele lehet csapni a lecsóba...
a felfelé állás az nem vészes...sőt az a jó...
mert ha megnéznéd..(lenne motorod ) akkor lyól látszódna hogy totálissan a felfelé állás az a jó...mert ott gyakorlatilag aztán semmi nem érheti...mig ha hátrafelé totálissan eltakarná a menetszelet is a nyereg...+ jobban is sérülhet.. illteve ha sárülne és benyomná oldalara valami 1cm nél jobban akkor az hozzáérne a tárcsához...még ha felül nyomja be valami 5cm....is akár..akkor sem zavar semmit sem küllöt sem sziklákat hegyben...
dú lyú ánder sztend(mondja az okos osztrák aki angolul tudja mondani aszt hogy.... érted )
laca... neked nem hogy lefelében nem lesz baj..de a felfelében sem...
főleg itthon a macskásnál
csak kérdezd meg hányan merték megcsinálni.... ?
Azt hiszem a Cr-250-en ugyanaz van. Mi baja a tiédnek?
Kösz a menetet fiuk. zsir volt. !
a több kép meg videok
https://www.facebook.com/group...
vagy
http://www.youtube.com/zsirf
er
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/w
atch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
nekem tetszik és én is akarok egy ilyet..3százzal hasítani ..qrwa lyó filing lehet...
pl falun belül tök gyorsan odaérsz egyik helyről a ..temetőbe
http://youtu.be/b0GIKY-nFiU
ilyen volt a menet !
http://youtu.be/GbnpvXakapU
Gasgasosok nem tudjatok hogy a GG-re szerelt nissin hátsóféket melyik másik motorra szerelték még. Mert GG-hez alkatrészt n találok, hátha másikra keresve sikerrel járok. Gerecs biztos tud de hátha van olcsóbb is.
Köszi
L.
http://youtu.be/eFlCSZufwcs
http://youtu.be/b0GIKY-nFiU
megcsináltam a Foristeria panzio szembeni szikla hegyet. !
http://youtu.be/GbnpvXakapU
haladj azzal a leirással.. vagy mi van..tényleg összevertek az aradi hekások.. vagy megent elvittek kilyelőlni a nyomot a tawaszi racéra?
vagy bontóst megetted reggeleire és csanád ezek után meg nem vezetett. .mert neki nem hagytál belőle
mesélj már...
ez kafi..
kár hogy nem volt olyan is motorozni aki le is irja azoknak akik meg nem is voltak motorozni csak olvasnának egy kis motoros élményt...
fukarok
ha minden igaz jövő héttől már itt lesz a mai gyerek. lehet készülgetni tavaszra.
ki lehet az :
"egyes emberek olyan vehemenciával keresik mások hibáit,mintha jutalmat kapnának érte"
bocsánatot kerék... bocsánatot kérek ..
a néhát kihúzom a mondatból . .
sem rozsdamentes acélom nix ithon ..sem alulemezem..
rozsda volt itthon eraktam a fiú dalóba..az az a kan-dalóba
ott a króm hegy tüzében edzettem belőle 1,5mm vastag crmo4 est
és azért ilyen...
ha rozsdásodna..lefestem..ha meg leégne a festék..akoor a rozsda sem maradm eg rajta mert mindég szépen leégeti...
de majd auz idő..az idő ebben is mint mindenben meghozza a megoldást mos tlekentem olajjal az rálya ég ..és nem esz rozsda ha kivánjátok majd lefényképezem. .3 naponta
azt pedig hibátlanul fog-lya...
ez pl a zarándba nem kell..a magyar hegyeknek nevezett dimbidombikon sem...de mondjuk ami már úgy 2km körüli mgasságúak..ott azért már bele lehet csapni a lecsóba...
a felfelé állás az nem vészes...sőt az a jó...
mert ha megnéznéd..(lenne motorod ) akkor lyól látszódna hogy totálissan a felfelé állás az a jó...mert ott gyakorlatilag aztán semmi nem érheti...mig ha hátrafelé totálissan eltakarná a menetszelet is a nyereg...+ jobban is sérülhet.. illteve ha sárülne és benyomná oldalara valami 1cm nél jobban akkor az hozzáérne a tárcsához...még ha felül nyomja be valami 5cm....is akár..akkor sem zavar semmit sem küllöt sem sziklákat hegyben...
dú lyú ánder sztend(mondja az okos osztrák aki angolul tudja mondani aszt hogy.... érted )
laca... neked nem hogy lefelében nem lesz baj..de a felfelében sem...
főleg itthon a macskásnál
gecsa a kipufi az nagyon karal-j..