Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

8 évet egy csizma... hol motorozol te..?

nekem 1,5-2 év.. a gearne meg a sidi kibir 4-et max...
csak 68...
Bakker Vik!
Jól birod ám ilyen öregen a motorozást
Amennyi csizmád volt kb 70-éves lehetsz
hát csizma...
akszó rc 3as volt...az volt vagy 5 évig!
AZTÁN LETT GÁRNÉ A LEGALAPABB..CSUMI bőr...az volt megent vagy 5-7évig... aztán még mindég jó volt..csak akartam egy nagyobb védelmű nem bőr bakkancsot...
mert a bőr az jó de védelmi képessége..cskeély.
akkor lett az első forma raptor..na az szétcseszte a lábam...konkrétan a nagyon kemény műanyag nyomta a nagylábujjnál a belső csontot..azt hivják bütyöknek...na az nem volt 33 évig..aztán az úgy attó a kemény állandó nyomástól..lett ..és érzékeny is volt sokáig pedig az egy nagyon jóállású csimma volt...de túl kemény...
aztán lett a parillátol két szopó csimma...az egyik az a W2 priváter..na na annak olyna puha volt a talpa hogy konkrétan ..kissebb leugráskokor is belenyomódott a lábtató a talpközépben...
egyszerűen túl puha volt a talpa.. amú egy jó csizma voilt...
de menni kellett mert nem birta a krpoccpályát.. sőt még az erdei meneteknél is egy 1,5 mléteres leugráskor már majd be hugyoztamm..ugy benyomódott...
aztán jött forma terrian tx..it vette ma boltosoktól akik nagy titokolvasók
és fasz voltam mert az egyik csatnál 2 hónapos korába elkezdte eldobni a műanyag a csatot..és elvittem hogy garizzák meg...
decemberben kaptam úly csimmát.. 2 hónap után! nagy nehezen universal csávó kicserélete..
na azzal nam is volt gond csak...annak meg elkezdett leválni a talpa.a. saroktól...
azt 3-4 ragasztota meg szarul a cipész..pálmatex erőssel..de az gyenge volt...meg az ugyan úgy ahogy a másik forma csimma nyomta a bütykömet ...amit formaraptornak köszönhetek hogy tudom milyen
aztán lett egy 10 forma sima csimma.. ami tényleg múanyag kutya de erős.. de túl erős volt...az úgy nyomta hogy 2 motorozás után eladtam..mondjuk hazsnáltan vettem és semmi bukógomba...
aztán lett a oxtar tcx pro 2...
na az 3 eves full hibátlan...csak most a talpa hogy levált a ragasztás hagytam leromlani..,ezmiatt lett félbevágva a gumitalp...
de nem attól kemény hanem a többi része
nagyon jól tart
nem tudok akkorát becsattani hogy egyáltalán eszembe jutna az hoigy egy csizma be is tud hajolni
kényelmes
úlykorátol kezdve.. mintha a lábomra öntöték volna..
most megragasztottam a talpát...ezzel a z45678 fel cipő izével..igy garegéban elég jól is biri
de hallgatok rátok..és még felerősitem a csizmára..
vettem kafi vékony drótot...és zsépen körbe megdrótozom..minth varrás lenne...szépen rádolgozom..és akkor nem lsz hÍzti pisti...
huh..zsir ..látom megent királyul kibeszélsz valakit a fórumon.. ugy ahogy szoktad.. többiek előtt...
még nem tudni ki a szerencsés...

pedig mekkor prédikátor vagy hogy nem akasztod a horgot...nem alázol senkit...és mindent jó szivvel adsz .
bakker igazi kiakirályha ten me tipus vagy...

akkor csak igaz hogy a pöstiekkel tényleg nem mehettél ki almásmezőre..ami nem is az mert a te almás meződ az egy hegységgel arrébb van..csak a románok ugyan úgy irják...

de ide jöhetsz még barétom..hiv6laka barétomnak. ..
mert aki az én barátaim barátja az nekem is a barátom...
már készülök a menetre ..be is pakoltam.. csilisbabból nem maradsz ki...bár elhet kicsisáros less za manet..de ottó is ugy szereti..
ha nagy gáz van nix hiszti..
ha nix gáz van nagy hiszti ...pistÍÍÍ
Most olvastam hogy Grill meg eltörte a kezét a mátra extreme enduron és az utolsó kört így teljesítette
Pont láttuk is Gecsával, még mondtam is hogy lám ő is el tud esni, de nem gondoltam hogy eltört a keze...
Jobbulást neki.
Ezek még Crossfire előttiek voltak, asszem Flexforce-nak vagy valami ilyesminek hívták akkor (2003-2004 környéke).
Nekem 2010 tavasz óta van crossfire, sima nem srs. Idén már csúnyácska szegény, orránál már elválik a talpa, megtette már ezt másutt is, ezért járt szakinál. Spiccvasak is fogynak róla ahogy öregszik, kb 3 garnitúrát már megevett. Nem olcsó, de biztosan fogja a lábat még majdnem 4 szezon után is.
Rakjál bele egy 10 mm-rel hosszabb csavart, meg egy anyut a túlvégére ahol kilóg.
Gaerne a tuti szerintem is.
Az SG-1-esemet valamikor 2004-2005 környékén vettem, motoroztam benne kb. 50e km-t (terep, utca, pálya, enduro, supermoto vegyesen) és még mindig olyan állapotban volt hogy idén tavasszal 15e-ért el tudtam adni.
Remélem a mostani SG-10 is kibír majd legalább ennyit, másfél éve használom és egyelőre annyi látszik rajta hogy koszos (mondjuk még csak ~12e km utca van benne).

Sidi SM csizma is volt pár ismerősnek, azokkal sem volt gond.
Új téma bélák !

Ahol a segédváz csatlakozik magához a vázhoz.. Felül... Ott a jobb oldali csavarnak a belső menete ki lett szopatva.. És csak simán kalimpál a furatban a csavar. A segídváz szintán nagyon szitál oldalirányba. Valaki már járt úgy, mint én ? Arra gondoltam, hogy a 2 csavar helyett egyet alkalmazok. Az egyik oldalon lenne a csavarnak a feje, a másik végén pedig az anya. A hatás ugyan az lenne, mint gyárilag. Csak akkor lesz baj, a a furat az zsákfurat.....
Csizma téma... Én nekem eddig egy csizmám volt... Vagyis még van. Valamilyen Sidi. Kb. 4 éve vettem, de eddig semmi kopás vagy sérülés nincs rajta... Még anno 50 ropiért vettem. Nagyon frankó, kényelmes, van tartása.. És tartós Nem egyszer használtam munkára, amikor nem volt gumicsizmám... És nix hiszti !
Szervusztok ! Már megint 2 napja nem voltam fent.... Kájne idő.

Na, keresem már a magura felújító szettet... Kittet. Nem feltétlen kell ZSÍR új, jó a frankó állapotú használt is... Jutányos áron. Csendesen megjegyzem, hogy akinek van elfekvőbe. Az jelezzen, mert átvenném ! Ha nem, akkor marad az oridzsi új
Köszi a sok tapasztalatot :)

Szerintem megcélzom valamelyik Gearne-t jövőre, aztán majd meglátjuk hogy lesz zseton. (Télen első-hátső futómű felújítás...)

Nem tudjátok, hol van Gaerne-ből jó választék ? ( Universalmotor Budaörsön kilőve
Ok. Köszi, kipróbálom...
ugyan igy egy levegő pisztolyal a szelep lyukán betolsz nagynyomásu levegőt és kitolja. a másik ott ahol nem megy ki addig ugraltatok a a kereket mig ki nem megy.
Ki szokott mousse-t szerelni? Ha a külső nem fekszik ki szépen a felnire kb. 15 centis szakaszon azt hogy lehet helyre igazítani? Hiába nyomkodtam...
A belsős nem nagy gond mert ugye ott megnyomom levegővel aztán annyi!
Ennél mi lehet a megoldás?
Korábban sidi flexforce-t vettem akciósan, 45ezer volt, 20ezerért most is piacképes lenne. 5 évig használtam, esztétikai kifogásokon túl még mindig kitűnő. Ki lehet számolni, hogy évente mennyibe van egy jó csizma.

1 éve vettem egy oxtar tcx supermotos csizmát, az auner akcióban 35ezerért, 1-szer volt rajtam. A sidinek még a cipősdoboza is jobb, mint annak a csizmája.

Két kezemet előretartva rohantam vissza a garázsba a sidi-ért.

Régóta nézegettem a sidi crossfire-t, 5 évet lenyomnak vele ipari méretű endurózásban a nagyok, szóval golyóálló.

Januárban megszabadultam, az oxtartól, és vettem a egy crossfire 2-őt. A kényelme, hogy nem ázik be, és a tartóssága miatt nem volt ok, hogy váltsak. A gaerne-t is nézegettem, de "bunkónak" tűnik a sidi mellett. Persze lehet én látom rosszul.

A legjobb portéka amit valaha viseltem. Könnyű, funkcionális, ergonómikus, biztonságos. Boldoggá tesz:-)
huh nem rég hallottam egy jót:

"ha te jössz akkor én nem megyek"
"ha ö jön akkor én nem megyek"
"és ha ö nem jön akkor én megyek"

jól beakadt az a horog bazz !
Nekem is gaerne SG10. Előtte is gaerne volt, csak valami ősrégi alap cross csimma.
Alighasználtan vettem az sg10et én is.
Ami zavart benne 1-2szer, hogy a belső oldali csuklórésze boka környékén kiáll a csizmától, és volt már olyan hogy felült a lábtartóra mikor le akartam tenni a lábam. Nagyon hülye helyzetet tud csinálni amikor arra számítasz lerakod a lábad és közben meg felakad. Estem is emiatt egyszer. De ez max 3szor fordult elő 2év alatt.
Egyébként nagyon faxa csizma.
Zsírferi mondott egy csizmatippet a múltkor amire azt mondta jó is és nem is legdrágább kat. Keress vissza. Gaerne volt az is, lehet pont ez a GX...
engem sem fog meg a 350exc nehez.
én probaltam egy nap ugyan azon szakaszon tesztként 4 motort
1.- exc 350 sysdays 2013
2.- xcv 300 2013
3.- Te300 2012
4.- exc 525 2007

a exc350 jo volt de súlyban nem könnyebb mint a 525 érzésre, a xcv finom lágy puha volt futomuve kezelhető aszem volt rajta egy dobb erös volt, az 525 pedig nehéz és nem volt gyors reakciójú.
a berg-.et amit megszoktam az jo volt.

Suly szerint föntröl lefele mindig a jobb (szerintem)
xcv300
Te300
350exc
525

élénkségben nyomatékban
te300
xcv30
350exc
525

kezelhetőségben
xcv300
t
e300
350exc
525exc

összeségében lefele igazán meredek lejárokban nagy elöny a 2T mert nem szálsz le róla hanem lemesz lábon a 4T vel szemben.
ami hátrány a 2T ben hogy csuszos gyökeres sáros talajon ha tapadás vesztés van gyorsan a power miatt felpörög a 2T és eldobja a kaparás miatt a hatso kereket oldalra, ebben jobb a 4T mert a lendtömegek miatt a motor nehezebben pörög fel és e miatt nem kapar oylan könyen el.. vagyis könyeben felmész ilyen helyeken. Meg persze nem egykerekezik el olyan könyen a 4T az ornehézsége maitt.
Összesitve a 4T sárban és felfelékben lehet jobb kezdőknek ajánlott, a 2T lefelékben jobb, ciki caki és aki tud motorozni annak mindegy hol felemgy.
a 4T kivétel a könnyü 100 kilos gépek esetén, pl FreeRide.
ja az enéym SG10
Én is a Ganyét mondom, álom kényelmes nekem, előtte alpinstars volt azt nem szerettem... mondjuk nem egy mai darab volt. szerncsém van vele mert kb 2x használta a tulaj előtte, akitől vettem de lesérült így 30 pénzért vettem meg tőle...
Na megnéztem, Gaerne GX-1 volt, ami így elsőre jónak tűnt. Igaz, csak a boltban toporogtam benne.
hahóóó..

nekem eddig a Gaerne-k jöttek be....
igaz most Sidi-t vettem...

de érdekes....jó 6-7 évvel ezelőtt mikor jártunk ceredre versenyekre...az EB résztvevők ....főleg a fiatalok...oxtar-ba nyomták...

itthon alig ismertük még...
itt van vagy két srácnak....nemtom h mire ..de mintha mondtak volna vmi bibijét....de nem biztos...