A felső munkahengerhez találtál? Előtte szedd szét és nézd meg belül,nincs-e megkopva a munkahenger belseje.Ha meg van kopva,akkor hiába cserélgeted benne a karmantyúkat.Csak ideig-óráig lesz jó.Amúgy a 11e egész jó ár.
ott a válasz ahonnan kezdted a kérdés.. a felső gyűrő hogy a rákba lenne 20as átmérő...
na mindegy....
tündér mese folyt.
azán egyszer csak rendőrünk szólt hogy neki tankolni kell...
na ezt nem értette senki...
reggel a kúton tankolt...aztán délben román csapattal a hegyi kuton találkoztunk... aztán most 2 órakkor ...menyünk tankolni...
na menyünk..rendőr jó gyerek...mennyünk.
kérdem krisz-zöldség bétomat figyu már ez reggel nem tankolt a kúton.hát onna indultunk...
azt mondja..de tankolt az ..csak kb 10 lejért ja és kb 6 lej 1 liter benzin...
na mindegy odamegyünk...
tankol ezek a román többi rálydel a pizzériába ami a kút mellett van..tolják be a pizzát hát konkrétan folyt a nyálam a betonra...a pizza láttán...
de nem csak a nyálam hhanme a rendőny motorjából konkrétan robur észervette hogy csöpög az olaj és full olaj az egész blokk...hú bakker nézük...
mutatjuk..erre mondja a srác csak a kartercsőből...jó jó az enyém si ködöl ha eldölök..de ugy folyás.. az nix...na mindegy...őt udja...
aztán elvitt minekt egy hejre ahol ő már nem jött le ..csak mi lefelé néztem hogy jó meredek..itt jövünk fel...de bebizonyosodott hogy lefelé mindég buksibnak tünki mint felfelé jövet..mert akor csak megy a paraszt valahogy felfelé könnyebb...lementünk meg fel...hát az is az az ádott jó humuszos erdei talaj......na mondom..itt okosabban mint tegnap...ugy is lett..kezdés nek feltöltöttem magasr a többieke közé...de azért ott lezorróztak...de ez nem is lett volna gáz...de hogy kis boresz ezeket a süppedős talaju részeket hogy megoldotta mindeég... ugy brüntyögött felfelé a 300asaal meg sem kapart..
na mindegy azért két cikicakiból fent voltam..a 200m szintkülönbséget.. ami azért nem szar...felérek...rendőrünk telifonál béka meg kérdi hogy van e nálam olaj...milyen olaj....nálam táskába,... viccelsz bolondozol...nem nyilk az a táska már csak a szálláson
de a rndőrnek baj van a verdályával .mert kevés az olaj..ja mondom kevés mert a benyakút betonjára csöpögöt ..mi szóltunk is neki 1 órály hogy gixer van...de mos t tényleg az volt.
na mondom neki nyilna...de bakker fékolaj vagy mineral olaja a blokkba nem jó...inkább ne is rakjon bele semmit mint szart!boresznek is mondom hogy az póver 2t olajat amit már elő is vett azt az egy decit
ne őntsük már bele a blokkba nem ez nem a főtengely szimeringes te 300as
ez 4t...10w-50 kell bele vagy semmiylen...mert a maradék kenést is szétbassza ami van...
na jó..elmygaráztam a sz.robinak..az leforditotta a rendőnyünknek...felfogta... elindulunk lefelé..jó megent hosszú lefelé....imádtam őket...ezek olyan soha lenem érős hosszú pont ahogy azt szereti az ember...
na a faluba leérünk...megyünk egyszer csak megálnak ..és mondja sz.robinak románul..ő meg mondja nekünk.. na gy a baj..már semmi erős nincs benne... .
azt azért tudni kell..igy utólahg belegondolva.. a baj nem ott kezdpdött hanem az hogy már egés zdélután kÚrwa nehezen indult önindit berugókar együtt és akor is egyre szarabbul..egy gépésznke feltűnt volna ez a tendencia és ráhagyja..de sajna rendőnyünk nem volt egy autótechnikai zseni... ...
viszont volt szive és akaratés nagyon akar tvelünk jönni..sé küzdött is érte nem keveset..amit nagyon becsülök is benne..de sajnos kinyirta a blokkot..amibe a csak a 4 szelepre egy 100ezret mondtak a többiek!
ugyhogy sajna neki elég drága volt ez a 7 vége...
aztán még volt jó ide oda...meg egy igazi fullmeredek sziklás felmenni a gerincre ot meg szépen okossan felutni a kis csúcsig...ami nek krisztilyány nem nagyon örült mert mondta hogy ő ott...mondom ne qrwaanyám.. ugy jössz itt fel mint a fény..úyg is volt ..csak kicsit valamiért ott kishitűsködött...
a végére hagyta az t a lejárót ahol a romaniacson ketten jöttek le úgy hogy nem 3-4 ember engedte le a motorokat kötéllel...én mondom ezt kihagyom...mert nem érzem azt hogy be kén bizonyitani hogy ott tötöm magam és is össze ahol mindenki
na ezt megnéztem az úrtól..últra brutál volt ...krisz hihetetlen az utolsó méterekig fent ült a motorton...a többi már a tetejétől tolta lefelé...ha át mit mondjak állat volt...a utolsó 30 az egy szillaszakadékos rész...ahol aláfeküdtek a motornak és 2m szintkülöbségeket csősztak me gmotorral együtt..aztán a végém áér megint le elhetett vezetni...
na hát utolag azt mondom én is megcsinál6ttam volna mert végül is nem 3-4 ember engedte le a motorokat kötélen hanem befeküdtek alá és azt a nagyon szutyaok szakaszt csúsztak le csak enyhén szólva életveszéjesen...de nem bánom hogy kihagytam...mert ezt nem tartottam volan nayg treknikai fejlődésnek hogy 10 perci ugy dobog a szivem 180as pulzussal hogy azon agaljak.. és ezt most mért kell..ha nem vagyok racer...+ a végén még átmentek egy derékig érő patakon is ..ami nekem na az amit nem csinálok még..ugyhogy full 10 pontot adiok magamnak még igy si hogy ezt kihagytam az életemből...
leértek.. volt ám élmény dögivel...onnan 2km betonon és már a szálláson voltunk...
a két napra összességében...full csilagos ötöst kapott tőlem mindenki .
uramisten.... a felsőknek sem formára sem méretre sem anyagra közük nincs az alsohoz. a felsők kis karmantyúk. 10 mm es furatba vagy 9.5 vagy 10,5 ösbe évjáratfüggő. az alsó az meg a 20x 2 es de gyárilag az sem annyi csak jobele azis. szóval tanulmányozd azt a robantott ábrás rajzokat. talán segít rajtad.
reggel nagyon ment a szerelés...sz.robi szptkopot gumilyát kecserélte egy úly golden tályerra...muz csere..
4fő aktiv dolgoz +egy okos tanácsossal... ö volt krisztijány
olajrátöltés a 300te re hogy akkor legyen benn több hogy akkro ne 3 decivel érüjk vissaz a szállásra estére...
másikban fékolaj csere hogy a kis dot négyet azt ..akkor a nagyon kafi 5.1 re ...
na ez megint bebizoinyitotta hogy 5.1 kuka...mert a dot 4 gyel nem fort meg előtte roburnak..de a dot 5.1 meg full szar volt a féke...de mondta hogy lefelébe fog csak ..ugy az úton..ott nix
mondom is mikor megsimizem a öt nyuszi öcsi ülését..látod látod a többit fiatal jószágot szerelni kell..de te meg egy érett okos nagyon ügyes kis gép vagy .
hát nem ugattak a többiek
aztán jöttek megent a román barátok.. rendör..meg még valami szerelő...aki képben volt és már le is beszélte vele rbi hogy hétfőn ft szimeringcsere lesz a feladata
a 3-4 dik srácal az erdőben futunk majd össze...
látszott hogy ez lálytosabb lesz mint az első nap..de nem problémázott senki...sz.robi vezet a többi meg majd lesz valahogy...
az első feljáró ami egy nagyonk kafi patak után jött ahol robúr szerencsésen de nagyon nagyon beesett a motor alá...őnnan jöt a za feljáró ahol én ledobtam a z ékszijjat...
másik irányból...mikor odaértünk az aljába áll ott a két-3 rálydel..neézem őket ..aztán előre és akkor láttam meg...Ó de szeretlek...
fordultam is rálya...most még feltöltöttem nagyon nagyon..onnan meg okos-zorróból hipp hopp gyakorlatilag egyszerre értünk fel mind..mi magyarok..
mert románok valamerre másfelé mentek a tetejére..kivéve a rendőrt.. az felküzdött....
eldumcsiztak- tunk..nem sietett senki..itt azért érződöt hogy a tegnapi nap..azért nem volt gyenge...aztán egyszer csak felért a rendőr.. ezek nagyon elkezdtek fenhangon románulozni...ami gyakorlatilag ..már néztük hogy mi is lesz...
aztán végül is kihámoztuk a szitut...
ezekenek ez a habitusuk...
+ azért igy beszélnek ilyen hangos ideges stilusban mert nem értenek egy kukkot se a másik karattyolásából azt viszont 100% hogy a rendőr az ezeket azért baszogatja mert ő felszopta magát mezek meg ..nagyon tatásban voltak..kerülőben...
aztán 5 perc karattykibálás után azt mondta sz.robi hogy a rendőrt vigyük már magunkal mert nagyon szeretne jönni velüknk...meg amúgy ős is tud jó részeket..olyan vezető féle..ezt riki zuzda meg déved is meg tudná erősiteni..mert nálunk is ott volt.nEEm?
lényeg hogy végül is jöttek ketten a románok küzül....azán össze vissza elmaradoztak.. én a végén már nem is tudtam hogy figyeljem é vagy sem..mert akor meg mi maradtunk le a kik bevártuk...aztán meg egyszer csak megint ott volt...de végül is valahogy csak mentünk pont azt a részeket amik a tegnapból kimaradtak az utazós full kellemes endúrót...
dehát ez nem tartott soká mert a redbull pihenő után átmetünk a to másik oldalára ..am eléggé kellemetessen gey 10m magas 30cm széles párkányon ment ..majd egyzser scak a párkánynak vége szakadt...és felnézek... úa apám oda kéne menni...dee már töltöttem is az öt nyuszi öcsinek...aki nem kapcsolt az úlyra futott...de nem volt egyszerű ott lent a furdulás....ott naygon meredek oldalazós téma volt de olyan amit szeretek... fo ga tlaj megy a motort.. és meg ülök rajta és megyek fel...siekrült is levágnom pár komoylabb kanyart amivel időt és teret nyertem...+ a tchnika ami még azért ne mülepedett le a fejmenben az is ott volt az esti gyakorlásból...ugy hogy újult erővel ...éreztem...lüke az erő veled van...
fent pihengettem csizmátjavitottma aztá a 2 román közül már csak a rendőr maradt...az jött fel...ügyes gyerek.. kafi felső részek csak a szép dolgok..ovatos kis pihentető zorrók...egy két majdbelehalok lefelé volt...de nem ugy egy szitu..hanem az hogy mondjuk 1 percen keresztül..hú bakker it megdöglök...na itt már nem akkor ott...na ott sem akkor amott...mert a zsiklás lfelében láttam hogy nem tudom tartani a motort mert orra esiksz.. de ha meg elengedem a fékket akor meg ...begyorsulok hogy a paraszt hamar pofára esiksz...
uyghogy kafi volt...
aztán odaértün kegy nagy fárhoz...na ezek nem tudtak mit kezdeni vele..de nálam van fűrész is.. na előpvettem mert kérdeztem hogy elővegyem... előkotrom..leváhjuk ..és ezek nem várnak semmit..már menek is..én meg pakolnám a fűrészt...
látom ezek összeszövetkeztek ellenem...na mindegy majd megtalálom őket...persze hogy nem látom merre is az előttem levő ..lassaban haladok..aztán egy helyen jó meredeken későn vettem észre hogy felfelé mentek.. visszamegyek..ó hogy szopjáétok ki a fasz..mondom..elindulok felfelé..nagyon nagyon jó felfelék vannak ott meredek köves gyökeres..aztán a rendőrünk ott álla azegyik merdekebb részen ..küzd..elmegyek mellette fel fel a csúcsig..ahol egy 3m magassan út van de az oldalán kidöntött fák ..meg full porhanyós föld...
na keressem hogy hogy is kéne..mert nyom az látszott hogy volt ka ott de csak egy két kapirnyálás.. az alsó részeken.. de ezeke ezene nem tudtak feljönni...
találok egy 30cm széles átjárót a kidölt fák között..viszszamegy 20m rátöltöm csinálom a helyet magamnak a kis 525csivel..aztán a teteje előtt megakadok.. full a porhanyóba..
megjelenik robúr...
hát én itt megyek..ők itt nem birtak és kerültek...há mondom látod én is beástam magam...mondja hogy kerüljek én is oldalra..
na nekiálok kerülni rendőr is odaér mögém.. mutogatok neki .mint a siketek.. aztán ő lemegy lefelé mikor meglátja hogy hol kezdek oldalazni...na 10 mmúlva meggondoltam magam ..mert se nyom sem előre kilátás...visszacibáltma a motort..
mondom ha robúr az úton van...akkor egy okosabb nekifutással(=full trottle )simán átjukok azon a meredek homokhegyen..
na ez úgy is lett..mert van egy olyan mondás..ha nem megy ésszel csináld mégtöbb ésszel..
ugy is lett ...én feljutottam ..rendőrünket már megint nem láttam...mert mikor elindultam az oldalazóba az elindult visza valamerre...de hallani hogy ot van valahol...
odamegyek a várakozó oksotóbikhoz..na mondom ez mire volt jó...ű
mi.
hát za hogy mondom mért kell itt mindenkinek gyökérnek lenni mert egy gyökér biztatja a többit...krisz volt a fő zöldség
mert mondom mikor kell valami valakinek akkor előveszem megcsináljuk féket levágjuk fát stb..akkor mért nem lehet megvátrni hogy elpakoljam...mert siettek mert már állandoan pakolom a táskát...mertr mondjuk adigra kétszer kellet a csizmám is javitani...de hát ez van...
hogy azlért csinálák hogh nem tökölök akkor a pakolással...
ja mondom nem tudtatok várni 3 percert...igyme ghogy a rendőnyünk eltúűnik..várunk negyed órát..mondom ilyne okos gyerekek vagyot...de gonolom mostmár szerszám meg semi nem kell a tatyóból..mert én mem nyitom ki hogy aztán megint otthagyon a sok okos marha
Viktor, frankón elmesélted, jó volt végigolvasni !
Amúgy mi a francért röhögtek ki az Esziksz végett ?! Nagyon frankó gépek, strapabíró és bitang erős....
Jódlis, köszönöm szépen a segítséged !
Mondjuk szerintem gyanúsan füstöl... Ezt tegnap kezdte el csinálni.... Nehogy mán főtengely szimering is kuka legyen..... Ez olyan, mint mörfi törvénye. Legalább is itt nálunk. Ha jön a baj, akkor hozza magával a rokonságokat és az ismerősöket.....
látom patyi gecsávan nagyon összenőttetek.. az átszúrt tüdő és a bevizesedett térgy barátcsága:-)
kb mintha én irnék tanácsokat a szépségszalonyokba
ez csak vicc vót fel ne hevülj
másnapot még el sem meséltem..vagy akkor azt 6gyuk
ugyhogy jó hangulatban telt az idő..aznap 80km mentünk!full fel le fel le...extrém jó volt...extrem erős! kb 15 orakkor már lefelékben tricepszem görcsölt meg a bal kezem ujjai már déva filingel voltak...rá kllett rakni az ujjakat a kuplungkarra és ugy tudtam csak kuplizni...mert ha levetem róla.. nem tudtam kinyitni..de ez mondjuk elmúlt negyed óra múlva..
külön dumcsival nem töltöttük az időt ...az jött a vacsinál...
gépek mind mind patentul működtek...persze ft szimering za ft szimering de indult meg ment is...csak füstölt amig ki nem szellőztette...
az sx 525 egyszer kezdet forni...mert elfelejtetem benyomni az alján a venetit de de ez hamar abba is maradt bekapcsoltam gyorsan
konkrétan csillagos ötös volt a technika.. a gumi minden...
ugyhogy esti karbantartás kimerült egy láncsprézésben...
a csizmám viszont..over lett..
leszakadt a talp 2/3 és úgy kötegelőcigányoltunk meg..aztán a második nap közepén kishijján feladtam..de kitaláltuk hogyha leváhjuk a fél talpat akor nem lifeg nem akad be állandóan a lábtatóba..de azért még ah a lábam felrakom a helyére van is alatta talp...
ugyhogy robúr gyorsba megkörmölt
aztán ez is megoldódott...
ja valaki nem tud 40 körül tcx II..vagy valamit..persze újat ..ja és kicsi a lábom..elég a 46 csizma
sz. robi...konkrétan egy suttyó kölök...de nagyon nagyon ügyes és tehetséges... ..és nagyon sokat tud menni...kovi ervin edzi...konkrétan olyan technikásan teszi ide teszi oda a motort hogy a lyuhtúb vidiken a pro-k...hogy miért..mert ő is az...
mutatta nekünk a teknikát a nap végén...mielőtt elhagyott minket egy tiz percre ..de aztán visszajött.. mikor telifonon boreszzal lebeszélték hogy it vagyunk az erdőbe ..a fák közt
na szóval....
konkrétan a cziki czaki tecnika az egykeréken hogy kezdődik a tecnika hogy kell folytatni...és kicsit gyakoroltuk..én is... és elmondom ez másnap még megkönnyitette a dolgom...
én viszont folyton bántottam szegényt..
az elektrik lálytól ott már biztos...
mert mondom hogy nagyon füstöl az a gép meg egyből gázhúzásra nem csinál semmit csak hörögve füstöl...mondom ft szimeringes...
nem nem..semi baja csak sok olajat tstt bele...ja az is lehet de hogy a váltóbol is szivlya az tutti...
aztán nem akartm bántani tovább nem az én gépem.. és látszott hogy még fiatal és túl karakán hogy elfogadja a 2x évjáratból adódó érett-tapasztalatomat...a szerelési tapasztalataim meg pláne
de végül is a rugalmasságának hála meg hogy a többiek si csak mondták hogy hát végül is nem teljessen normális ez hogy igy füstöl...
megnézte az olajszintet a váltóba..megint...mert előtte nap cserélték benne...hát a 8 deciből alig hiányzott...5
na innentől már vágta hogy itt van a bajság és hogy nem bogy ezt a szezont nem kéne igy végihhajtnai hanem a jöwő hetet sem..
mondjuk mert nagyon erősködöt ott hogy nme nyúl hozzá jó ez...de mikor egy hajtás alat elemnt több mint fele olaj a váltóból..igy beláta..akkor meg én kedves zari létemmel kedveskedtem neki..
figyu.. szar le ..jó jez még .. csak annyi hogy a szerlejünk dfe la gépedre egy kis tartályt és majd abban viszel váltóolajat..sé a 10 liter beny am llé még beöntsz a váltóba is egy fél litert..uiletve a benzint nem is kell külön keverni mert ha 10lierhez a fél liter elmegy a váltóból az olyan mintha 20asba kevernéd...az meg azért már nem szar..
csak akkor a váltóba ne m10w.50 4t olajat rakj..hanem power 2t racingot és nem lesz olyan büdös a kipufid
szóval oda vissza oltogattuk egymást mindenki mindenkit... nagyon kafi volt a hangulat...és a csapat lőtt is le a kalappal hoyg ilyen egyszerű személyt mint én konkrétan öngyilkosság nélkül túlélt
ekkor derült ki az hogy nagyon jó hogy ott vagyok..mert ...
jön krisz mikor felért..
bakker kinyirtam magam..mondom hál istennek szopsz te is nem csak én
azt mondja full kinyirta magát..és csak miattam jött fel..
mert azt mondja már feladta volna réges rég..d ehogyaz a nagy tepedék a szuttyok sx 525tel fellemnt akkor ő nem hagyhatja rá..nem adhatja fel .
ugyhogy már volt értelme hogy ott vagyok...kitartást adtam neki
aztán lemetünk tankolni...olyn hosszú veretős egyremeredekebb lefelé..hogy el sem hiszem..a végén pont nem kellett elszálni..de a hogy a za aljába értem a hátsó féket elfékeztem
azt hittem valami óver..de 1 perc múlva amig kigurultunk a betonig.. már megint viszajött..na ekkor tudtam hogy ... nagyon kell figyulni...
tankolás után még jött a medve hegy...az már semmi lófasz volt...konkrétan a sziklalépcső a kanyar után...a mig a többike helyezkedtek...addig én kanyarból léptem fel...még robi is csak bólogatott...hogy kafa gép ez az sx 525 ....
volt még egy lefelé ami mondta hogy ők leszáltak.. hát kris zaz nem...de én gyakrolatilag a tetejétől letoltam.. vagy 15 percig...a többike sem tétováztak mikor lenéztek a mélybe....
de krisz..az lement lábon
viszafelé violt még egy nagyon kafi felfelé..(több is de ez) 3-4 padlón felfel. hosszan hossza..egyzssr csak nagyon sziklás lett és még igy is 3-4 ben felfelé...úr iste nde jó volt....
aztán a nap végére szólt robi hogy nagyon kafi hogy igy tartom a lépést az sx525tel... és hogy nem hitte egy percig sem hogy ezt a napot végigbrom....
mondom figyu...
le a kalappal előpttetek hogy én a hol felémk az esikszel ..ott ti is feltudtok jönni ezekkel a 2t szutykokkal
ekkor derült ki az hogy nagyon jó hogy ott vagyok..mert ...
jön krisz mikor felért..
bakker kinyirtam magam..mondom hál istennek szopsz te is nem csak én
azt mondja full kinyirta magát..és csak miattam jött fel..
mert azt mondja már feladta volna réges rég..d ehogyaz a nagy tepedék a szuttyok sx 525tel fellemnt akkor ő nem hagyhatja rá..nem adhatja fel .
ugyhogy már volt értelme hogy ott vagyok...kitartást adtam neki
aztán lemetünk tankolni...olyn hosszú veretős egyremeredekebb lefelé..hogy el sem hiszem..a végén pont nem kellett elszálni..de a hogy a za aljába értem a hátsó féket elfékeztem
azt hittem valami óver..de 1 perc múlva amig kigurultunk a betonig.. már megint viszajött..na ekkor tudtam hogy ... nagyon kell figyulni...
tankolás után még jött a medve hegy...az már semmi lófasz volt...konkrétan a sziklalépcső a kanyar után...a mig a többike helyezkedtek...addig én kanyarból léptem fel...még robi is csak bólogatott...hogy kafa gép ez az sx 525 ....
volt még egy lefelé ami mondta hogy ők leszáltak.. hát kris zaz nem...de én gyakrolatilag a tetejétől letoltam.. vagy 15 percig...a többike sem tétováztak mikor lenéztek a mélybe....
de krisz..az lement lábon
viszafelé violt még egy nagyon kafi felfelé..(több is de ez) 3-4 padlón felfel. hosszan hossza..egyzssr csak nagyon sziklás lett és még igy is 3-4 ben felfelé...úr iste nde jó volt....
aztán a nap végére szólt robi hogy nagyon kafi hogy igy tartom a lépést az sx525tel... és hogy nem hitte egy percig sem hogy ezt a napot végigbrom....
mondom figyu...
le a kalappal előpttetek hogy én a hol felémk az esikszel ..ott ti is feltudtok jönni ezekkel a 2t szutykokkal
nagyon kafi részek voltak.. minden hol...kafi cikicakik...teszed ide teszed oda...aztán jöt az elektrik lájn...akkorra a románok már teljessen eltűntek.. nem tudták a lépést tartani... a rendőny gyerek volt a legügyesebb....de az is elmaradt egy órára...na jött az elektrik lájn...
mondt a roni hogy 6-7 szer szoktak nekmimenni..s éa fel kell menni a nagy zsikla fölé majd meglétjuk ha oda eljutunkk.. onnna oldalt már csak a zászlók mellett kicsit lefelé kijukad egy sziklaoldalar a nyom és onnan meg már megint lehet felfelé zorrózni...
mondom már megint.... hála istennek
na robi nekilövi.. aztán jön vissza...a beláthatatlan feljáró aljába... azt mondja ma it nem megyünk fel...nagyon csúszik...ilyen szotyokba még nem si volt...
dehát cska rádobálunk mi is...aztán a nagyon sokadiknál lefelé béka nagyon elesett de végül is nagy baja nem lett me ga gép si túlélte..kis kormányszektor igazitássall..
aztán soks sok nekifutás mindenkinek...már elsem hittük hogy lesz itt valami..mikro robúr nem jött vissza..hanem haljuk hogy operálgat fent a gázzal...
na lépek utána...én is....feljukot a kiritikus pontig..ami vagy 30m rrel magasabban volt mint ahova eddig bárik is feljutott(persze robúr már efelett volt )
na mondom hál istennek ..ezek meg néztek felfelé..és el sem hitték...
2 lépésből felzárkóztam robúr mögé..és a kilyáró sziklához próbáltuk már a menetet..mikor egyszr csak a semmiből..béka ..megjelenik és úgy jön fölfelé mint akit húznka drótkötéllel..
na ez ment neki a legjobbna....a kis ki kaparós felfelében elfolyatja
mert amúgy a talaj a nyomban 2m szélesen nem volt más csak vasúti sinkő meg gyökér..de sok.sok..és csúszós nedves takony...
doresz meg kisikerült oldalra tenn ia gépet..és valahogy ..de jöt felfelé.. robbant robúr meg közém...
robúr felköztött a zorró kezdőszikléához.. aztán boresz is..én kicsit később mert az ultolsó métert gyakorlatilag felhúztam a motort ..mert ha teknikám nix is ..erős vagyok mint a barom..meg okosssan figyultam a levegőt is nem hiperventilláltam már.. mert figyeltem a dolgokra...
krisz meg sz.robi meg csak néztek alattunk 40m relfelfelé...hogy mi a fasz lesz..csak a feljutunk...
lyessz..fel ám
fent a tetőn 15 percet csak feküdtünk...aztán meg nekiáltunk javitani..mert a 2014 verdán elment hátsó fék..olajjal volt a gond..ne mvolt benne...
de dot 4 van nálam..mert van
és feltöltöttük lelégtelenitettük..nem soká megjelent sz.robi felülről jött lefelé...mondja hogy kifog fogyni a banyája..na akkor feláldoztam a vizes ibriket az átöltéshez...de mondt a hogy már a benkútig nem lesz semmi ivásigénylő..úgyhoy ..mondom oké..de akkor az úgy is legyen
töltötük...ekkor már hallottuk alurról jön krisz... bakker feljöttt
ezek voltak az egyszerűek...szarul néztek ki de könnyű
aztán jöttek amik nekem nem nagyon...az hogy folatva meredeken felfelé ha megkaparna ..akor over...még az aljából jól fel is robogtma magasra ahogy kell egy 525nek...de aztán hamar elzorrózott melletem a brigád...én meg kerestem a nyomokat merre is kéne...mert nagyon hullott ki alólam a talaj...persze a csatlakozott románok azok fényévekkel alattam...a csapatunk..meg 4-5 m felettem küzdöttek ... a végre lelankadtam akkor már jó lemaradtam a lekezdtem kapirnyálni..hülyén elfelejtettem hogy mi is az a hiperventilláció...már rég voltam ilyenben...na mikor felértem volna már látták hogy jövök..kérdezték amazok hol vannak..mondom..sehol...
elindultak lefeléé...mert látták hogy 1 perc múlva én si felérek...
ez pont úgy volt hogy már nem látttam hogy előttem hol vannak de láttam hogy merre indultak...
lemegyek...és egy sziklaszakadék fölött jukadtam ki az erdőbeől..eltévesztettem a nem látszódo nyumukat
még a bénázásból fáradt is voltam...akik lentróől feljöttek kis cigó gyerekek a hegyolodalra minket nézni...meg okoskodtak hogy mennyek...mondom hova.. mondom mennyél előre...persze nem mert mert szakadék volt...
na ekkor kriszék leértek at alsó útcába és akor néztek fel visza...és irányitottak hogy jobbra.. jó is..mert 5 perc múlva szembe hegyldalt felfelé néztük ám hogy milyne kafi sziklaszakadék van ott kár lett volna arra mennem
azon egy nagyon kafi sziklás meredek abban megy a zorró...pikk pakk pakolom az sx et...de fártadt voltam már ..és éhes...vártma hogy kicsit szusszanánk...de a román srások..a rendőr meg a másik.. hogy nem tudtak jönni utánunk mindég kerültek és alul találkoztunk megint...ugyhogy a banda végén csapadtam ahogy felértem gó visssza...aztán jött egy nagyon kafi húdemeredek felfelé.. meg lehetet ereszteni...ezzel nem is volt baj..mert magasra jutok..csak a süppedősben a zorró hogy nem volt nyom..nem találtam magamat.. jól kiszopattam magam.. behiperventilláltem..sé a végén mikor már nem is volt feladat akkor döltem vissza a hegyoldalt negativba...
kicsi hang segitségével felállitottma a gépet
ezek lmeg jöttke oda hogy mi lett...
mondom kész vagyok áljunk már meg 5 percre ..kajálok..fel kel töltenem a kolbásztartalékokat
addig ezek megint lementek és feljöttek kb enyi elég is volt hogy regenerálódtaj...de ennyi meg kellett
jobbna figyelteem eztán a leveőre is .nem csak kapkodtam befelé
uyghogy jól elröhögcsáltünk..és ávta ma holnapot..
azért sz.robi a szálláson megnézte a gépem és megdicsérte hogy milyen jól egybe van
reggel megjelent a rendőr a aki egy 4t 250 exc volt...onnan mentünk öszeszedni a másik román havert a villanytelepnél...
addig az faja pironkálós rész volt az erdőben...aztán kafi kis erdei fűzgélős..meg minden...
kambodzsa tetején megáltunk megcsodálták a gépem a románok karattyoltak mint egy lelazult járókerekes szivattyú..jó ki is beszélték...én meg csak mosolyogtam magamba...ÓÓÓ fogtok ti még pislognyi az sx 525 mit is tud
aztán lementünk a betonfalhoz...ami senki nem akart leugrani a mieink közül...há mondom...csak leugrunk már...
robi leugrott full orros hát még nézni is rossz volt...300te nem tolta meg az elejét a végén mikor rátette e gázt akkor meg elkapart a betonon fejkete csikot hagyva majd úgy hullott alá orrosba...
há mondom ez kafi...már akkor gyanúsan füstölt nekem az a gép...
ezek be sem próbálták mert látszot nagy perec lehet belőle...inkább leszenvedték magukat oldalt a sziklán...mondom ezt oldalt nem húzkodom ..leugrok én is ...hátra húzta beforditottam és gó...
hát a 3m nekifutó a gurulókövesből nem az eideális elindulási körülmény egy 2m es szakadékba leugráshoz..de ezek nekem mennek ösztönössem..mert ez egy kroccmotor...egy esziksz525
na akkor már robi is kicsit látta hogy nem veszem tréfára a dolgokat...boresz is még leugrott ..ugyhogy a 8ból 3 leugrottunk 5en legányolták oldalt a sziklás részen
na jött a K2 ...ott a tetejéig jól tartotam magam..de a végént elpróbáltma a nyomokat...ugyhogy az utolsó lépésben minden irányból bebénáztam...és a rendőr lejött mutatta hogy melyik sziklához hogy rakjam oda...és honnan tudom meglőni...na ugy már ment egyből...
a románk exc 250t azt krisz hozta fel..hát elvioot hülve hogy milyen jó az a gép.. hát persze ..konkrétan úgy nézett ki mint az új!
azért mert kaptam már pár okos infót én is segítek:
a te bajodra ez az orvosság: Lazarus Form Recovery
megjegyzi miket írogatsz és 2 gombnyomásra visszacsinálja, max pár karakter marad le de az is ritkán
a firefoxban egy választható beépülő kiterjesztés, a többi böngészőbe nem tudom hogy van
szóval román haverjai kkedvesenn kiviccelték kipoénkodták magukat..meg kérdezték hogy hogy indul meg ilyesmi...há mondmo nem lesz baj.. dont vörri...(én meg sűrűn imátkoztam hogy úgy is legyen mármint a gép birja...ezek az egész ténytől röhögőgörcsöt kaptak hogy egy 525 sx ..menni ..itt )
zekenek persz mindenk 2010e s gépei...az enyém meg...2005
szerdán 15kor derült ki hogy merre a menet..a romaniaxe-os részekre.. lesz pályaszállás!
ugyhogy csetertök 13kor már felpakoltak a pösti brigád és irány sebes...
sz.robi a vezető..és csak full cikicaki lesz.. lefellefel pro-expert...full kiszopatja a szánkat..mondja krisz...hát akkor úgy éreztem nem az a menet amire én gondoltam hogy hajtunk a romaniacs nyomon ...
na mindegy aradnál már kilépés nix az hogy ezt hogy biri a kuplim..azt nem tudt6ttam előre.. mert ugyanis az egy éve alatt 3 szor már nagyon megtréfált...
de ez van..hátha birja azt hogy szétszopatnak minket
este odaértünk oda ..pályaszállás fullosan...pont ahogy szeretem...a hegylábánál...nem bemeni a szerpentinen még félóra órákat.... pont a lábánál.....
sz.robi volt a vezető...hogy is mondják azt hogy nem megy szarul úgy hogy kibaszott ügyes technikás..nem véletlen a kovács ervin zsoltnál eltöltött sok sok hétvége
ezeken a román racékon mindég dobogón az ember..ugyhogy szopás ..szoptatás..garantált
mikor meglátott még csak csak..elfogadta hogy akkora vagyok hozzá képest mint a AAA elem és a góliát elem...de mikor kérdete hogy lés nekem milyne a gépem...mert a többiekkel ő már konkrét viszonyban volt.. a sok racékról..én megott voltam mint ..totya
szóval milyne a gépem..mondom sx 525 na akkor oszt voltak kerekre nyilt szemek...mondt a román haverjainak hogy esziksz 525(mert románban sx niksz csak esziksz )
azok fennhangon vihorásztak meg eszik úgy meg emigy...ugyhogy égtem mint a rongy...irultam őpirultam.. hiába mondom hogy nem kall szarni majd holnap meglátják hogy azért nem lesz gond a nagy tepedék eszikszessel....
sz.robui kicsit furcsálthatt...mármint én.. meg a racel haverjaim minek hoztak el kéziféket....holt súlyt...
de kedves kis mosolya furcsállással volt teli...de löktük a dumát..ők..én meg figyultam ..mert mit mond6 ilyne kor az ember...
na most időbe nyomok egy entert
na mindegy....
tündér mese folyt.
azán egyszer csak rendőrünk szólt hogy neki tankolni kell...
na ezt nem értette senki...
reggel a kúton tankolt...aztán délben román csapattal a hegyi kuton találkoztunk... aztán most 2 órakkor ...menyünk tankolni...
na menyünk..rendőr jó gyerek...mennyünk.
kérdem krisz-zöldség bétomat figyu már ez reggel nem tankolt a kúton.hát onna indultunk...
azt mondja..de tankolt az ..csak kb 10 lejért ja és kb 6 lej 1 liter benzin...
na mindegy odamegyünk...
tankol ezek a román többi rálydel a pizzériába ami a kút mellett van..tolják be a pizzát hát konkrétan folyt a nyálam a betonra...a pizza láttán...
de nem csak a nyálam hhanme a rendőny motorjából konkrétan robur észervette hogy csöpög az olaj és full olaj az egész blokk...hú bakker nézük...
mutatjuk..erre mondja a srác csak a kartercsőből...jó jó az enyém si ködöl ha eldölök..de ugy folyás.. az nix...na mindegy...őt udja...
aztán elvitt minekt egy hejre ahol ő már nem jött le ..csak mi lefelé néztem hogy jó meredek..itt jövünk fel...de bebizonyosodott hogy lefelé mindég buksibnak tünki mint felfelé jövet..mert akor csak megy a paraszt valahogy felfelé könnyebb...lementünk meg fel...hát az is az az ádott jó humuszos erdei talaj......na mondom..itt okosabban mint tegnap...ugy is lett..kezdés nek feltöltöttem magasr a többieke közé...de azért ott lezorróztak...de ez nem is lett volna gáz...de hogy kis boresz ezeket a süppedős talaju részeket hogy megoldotta mindeég... ugy brüntyögött felfelé a 300asaal meg sem kapart..
na mindegy azért két cikicakiból fent voltam..a 200m szintkülönbséget.. ami azért nem szar...felérek...rendőrünk telifonál béka meg kérdi hogy van e nálam olaj...milyen olaj....nálam táskába,... viccelsz bolondozol...nem nyilk az a táska már csak a szálláson
de a rndőrnek baj van a verdályával .mert kevés az olaj..ja mondom kevés mert a benyakút betonjára csöpögöt ..mi szóltunk is neki 1 órály hogy gixer van...de mos t tényleg az volt.
na mondom neki nyilna...de bakker fékolaj vagy mineral olaja a blokkba nem jó...inkább ne is rakjon bele semmit mint szart!boresznek is mondom hogy az póver 2t olajat amit már elő is vett azt az egy decit
ne őntsük már bele a blokkba nem ez nem a főtengely szimeringes te 300as
ez 4t...10w-50 kell bele vagy semmiylen...mert a maradék kenést is szétbassza ami van...
na jó..elmygaráztam a sz.robinak..az leforditotta a rendőnyünknek...felfogta... elindulunk lefelé..jó megent hosszú lefelé....imádtam őket...ezek olyan soha lenem érős hosszú pont ahogy azt szereti az ember...
na a faluba leérünk...megyünk egyszer csak megálnak ..és mondja sz.robinak románul..ő meg mondja nekünk.. na gy a baj..már semmi erős nincs benne... .
azt azért tudni kell..igy utólahg belegondolva.. a baj nem ott kezdpdött hanem az hogy már egés zdélután kÚrwa nehezen indult önindit berugókar együtt és akor is egyre szarabbul..egy gépésznke feltűnt volna ez a tendencia és ráhagyja..de sajna rendőnyünk nem volt egy autótechnikai zseni... ...
viszont volt szive és akaratés nagyon akar tvelünk jönni..sé küzdött is érte nem keveset..amit nagyon becsülök is benne..de sajnos kinyirta a blokkot..amibe a csak a 4 szelepre egy 100ezret mondtak a többiek!
ugyhogy sajna neki elég drága volt ez a 7 vége...
aztán még volt jó ide oda...meg egy igazi fullmeredek sziklás felmenni a gerincre ot meg szépen okossan felutni a kis csúcsig...ami nek krisztilyány nem nagyon örült mert mondta hogy ő ott...mondom ne qrwaanyám.. ugy jössz itt fel mint a fény..úyg is volt ..csak kicsit valamiért ott kishitűsködött...
a végére hagyta az t a lejárót ahol a romaniacson ketten jöttek le úgy hogy nem 3-4 ember engedte le a motorokat kötéllel...én mondom ezt kihagyom...mert nem érzem azt hogy be kén bizonyitani hogy ott tötöm magam és is össze ahol mindenki
na ezt megnéztem az úrtól..últra brutál volt ...krisz hihetetlen az utolsó méterekig fent ült a motorton...a többi már a tetejétől tolta lefelé...ha át mit mondjak állat volt...a utolsó 30 az egy szillaszakadékos rész...ahol aláfeküdtek a motornak és 2m szintkülöbségeket csősztak me gmotorral együtt..aztán a végém áér megint le elhetett vezetni...
na hát utolag azt mondom én is megcsinál6ttam volna mert végül is nem 3-4 ember engedte le a motorokat kötélen hanem befeküdtek alá és azt a nagyon szutyaok szakaszt csúsztak le csak enyhén szólva életveszéjesen...de nem bánom hogy kihagytam...mert ezt nem tartottam volan nayg treknikai fejlődésnek hogy 10 perci ugy dobog a szivem 180as pulzussal hogy azon agaljak.. és ezt most mért kell..ha nem vagyok racer...+ a végén még átmentek egy derékig érő patakon is ..ami nekem na az amit nem csinálok még..ugyhogy full 10 pontot adiok magamnak még igy si hogy ezt kihagytam az életemből...
leértek.. volt ám élmény dögivel...onnan 2km betonon és már a szálláson voltunk...
a két napra összességében...full csilagos ötöst kapott tőlem mindenki .
Találtam egy felújító szettet, gyári bontatlant 11 ezerért...
Már csak annyi a gebaszom... hogy Ez az összes évjáratban ugyan az ? A robbantott ábrán nem írja, hogy mi mekkora....
reggel nagyon ment a szerelés...sz.robi szptkopot gumilyát kecserélte egy úly golden tályerra...muz csere..
4fő aktiv dolgoz +egy okos tanácsossal... ö volt krisztijány
olajrátöltés a 300te re hogy akkor legyen benn több hogy akkro ne 3 decivel érüjk vissaz a szállásra estére...
másikban fékolaj csere hogy a kis dot négyet azt ..akkor a nagyon kafi 5.1 re ...
na ez megint bebizoinyitotta hogy 5.1 kuka...mert a dot 4 gyel nem fort meg előtte roburnak..de a dot 5.1 meg full szar volt a féke...de mondta hogy lefelébe fog csak ..ugy az úton..ott nix
mondom is mikor megsimizem a öt nyuszi öcsi ülését..látod látod a többit fiatal jószágot szerelni kell..de te meg egy érett okos nagyon ügyes kis gép vagy .
hát nem ugattak a többiek
aztán jöttek megent a román barátok.. rendör..meg még valami szerelő...aki képben volt és már le is beszélte vele rbi hogy hétfőn ft szimeringcsere lesz a feladata
a 3-4 dik srácal az erdőben futunk majd össze...
látszott hogy ez lálytosabb lesz mint az első nap..de nem problémázott senki...sz.robi vezet a többi meg majd lesz valahogy...
az első feljáró ami egy nagyonk kafi patak után jött ahol robúr szerencsésen de nagyon nagyon beesett a motor alá...őnnan jöt a za feljáró ahol én ledobtam a z ékszijjat...
másik irányból...mikor odaértünk az aljába áll ott a két-3 rálydel..neézem őket ..aztán előre és akkor láttam meg...Ó de szeretlek...
fordultam is rálya...most még feltöltöttem nagyon nagyon..onnan meg okos-zorróból hipp hopp gyakorlatilag egyszerre értünk fel mind..mi magyarok..
mert románok valamerre másfelé mentek a tetejére..kivéve a rendőrt.. az felküzdött....
eldumcsiztak- tunk..nem sietett senki..itt azért érződöt hogy a tegnapi nap..azért nem volt gyenge...aztán egyszer csak felért a rendőr.. ezek nagyon elkezdtek fenhangon románulozni...ami gyakorlatilag ..már néztük hogy mi is lesz...
aztán végül is kihámoztuk a szitut...
ezekenek ez a habitusuk...
+ azért igy beszélnek ilyen hangos ideges stilusban mert nem értenek egy kukkot se a másik karattyolásából azt viszont 100% hogy a rendőr az ezeket azért baszogatja mert ő felszopta magát mezek meg ..nagyon tatásban voltak..kerülőben...
aztán 5 perc karattykibálás után azt mondta sz.robi hogy a rendőrt vigyük már magunkal mert nagyon szeretne jönni velüknk...meg amúgy ős is tud jó részeket..olyan vezető féle..ezt riki zuzda meg déved is meg tudná erősiteni..mert nálunk is ott volt.nEEm?
lényeg hogy végül is jöttek ketten a románok küzül....azán össze vissza elmaradoztak.. én a végén már nem is tudtam hogy figyeljem é vagy sem..mert akor meg mi maradtunk le a kik bevártuk...aztán meg egyszer csak megint ott volt...de végül is valahogy csak mentünk pont azt a részeket amik a tegnapból kimaradtak az utazós full kellemes endúrót...
dehát ez nem tartott soká mert a redbull pihenő után átmetünk a to másik oldalára ..am eléggé kellemetessen gey 10m magas 30cm széles párkányon ment ..majd egyzser scak a párkánynak vége szakadt...és felnézek... úa apám oda kéne menni...dee már töltöttem is az öt nyuszi öcsinek...aki nem kapcsolt az úlyra futott...de nem volt egyszerű ott lent a furdulás....ott naygon meredek oldalazós téma volt de olyan amit szeretek... fo ga tlaj megy a motort.. és meg ülök rajta és megyek fel...siekrült is levágnom pár komoylabb kanyart amivel időt és teret nyertem...+ a tchnika ami még azért ne mülepedett le a fejmenben az is ott volt az esti gyakorlásból...ugy hogy újult erővel ...éreztem...lüke az erő veled van...
fent pihengettem csizmátjavitottma aztá a 2 román közül már csak a rendőr maradt...az jött fel...ügyes gyerek.. kafi felső részek csak a szép dolgok..ovatos kis pihentető zorrók...egy két majdbelehalok lefelé volt...de nem ugy egy szitu..hanem az hogy mondjuk 1 percen keresztül..hú bakker it megdöglök...na itt már nem akkor ott...na ott sem akkor amott...mert a zsiklás lfelében láttam hogy nem tudom tartani a motort mert orra esiksz.. de ha meg elengedem a fékket akor meg ...begyorsulok hogy a paraszt hamar pofára esiksz...
uyghogy kafi volt...
aztán odaértün kegy nagy fárhoz...na ezek nem tudtak mit kezdeni vele..de nálam van fűrész is.. na előpvettem mert kérdeztem hogy elővegyem... előkotrom..leváhjuk ..és ezek nem várnak semmit..már menek is..én meg pakolnám a fűrészt...
látom ezek összeszövetkeztek ellenem...na mindegy majd megtalálom őket...persze hogy nem látom merre is az előttem levő ..lassaban haladok..aztán egy helyen jó meredeken későn vettem észre hogy felfelé mentek.. visszamegyek..ó hogy szopjáétok ki a fasz..mondom..elindulok felfelé..nagyon nagyon jó felfelék vannak ott meredek köves gyökeres..aztán a rendőrünk ott álla azegyik merdekebb részen ..küzd..elmegyek mellette fel fel a csúcsig..ahol egy 3m magassan út van de az oldalán kidöntött fák ..meg full porhanyós föld...
na keressem hogy hogy is kéne..mert nyom az látszott hogy volt ka ott de csak egy két kapirnyálás.. az alsó részeken.. de ezeke ezene nem tudtak feljönni...
találok egy 30cm széles átjárót a kidölt fák között..viszszamegy 20m rátöltöm csinálom a helyet magamnak a kis 525csivel..aztán a teteje előtt megakadok.. full a porhanyóba..
megjelenik robúr...
hát én itt megyek..ők itt nem birtak és kerültek...há mondom látod én is beástam magam...mondja hogy kerüljek én is oldalra..
na nekiálok kerülni rendőr is odaér mögém.. mutogatok neki .mint a siketek.. aztán ő lemegy lefelé mikor meglátja hogy hol kezdek oldalazni...na 10 mmúlva meggondoltam magam ..mert se nyom sem előre kilátás...visszacibáltma a motort..
mondom ha robúr az úton van...akkor egy okosabb nekifutással(=full trottle )simán átjukok azon a meredek homokhegyen..
na ez úgy is lett..mert van egy olyan mondás..ha nem megy ésszel csináld mégtöbb ésszel..
ugy is lett ...én feljutottam ..rendőrünket már megint nem láttam...mert mikor elindultam az oldalazóba az elindult visza valamerre...de hallani hogy ot van valahol...
odamegyek a várakozó oksotóbikhoz..na mondom ez mire volt jó...ű
mi.
hát za hogy mondom mért kell itt mindenkinek gyökérnek lenni mert egy gyökér biztatja a többit...krisz volt a fő zöldség
mert mondom mikor kell valami valakinek akkor előveszem megcsináljuk féket levágjuk fát stb..akkor mért nem lehet megvátrni hogy elpakoljam...mert siettek mert már állandoan pakolom a táskát...mertr mondjuk adigra kétszer kellet a csizmám is javitani...de hát ez van...
hogy azlért csinálák hogh nem tökölök akkor a pakolással...
ja mondom nem tudtatok várni 3 percert...igyme ghogy a rendőnyünk eltúűnik..várunk negyed órát..mondom ilyne okos gyerekek vagyot...de gonolom mostmár szerszám meg semi nem kell a tatyóból..mert én mem nyitom ki hogy aztán megint otthagyon a sok okos marha
Amúgy mi a francért röhögtek ki az Esziksz végett ?! Nagyon frankó gépek, strapabíró és bitang erős....
Mondjuk szerintem gyanúsan füstöl... Ezt tegnap kezdte el csinálni.... Nehogy mán főtengely szimering is kuka legyen..... Ez olyan, mint mörfi törvénye. Legalább is itt nálunk. Ha jön a baj, akkor hozza magával a rokonságokat és az ismerősöket.....
kb mintha én irnék tanácsokat a szépségszalonyokba
ez csak vicc vót fel ne hevülj
másnapot még el sem meséltem..vagy akkor azt 6gyuk
érthető volt....poénos volt....semmi egoizmus....
külön dumcsival nem töltöttük az időt ...az jött a vacsinál...
gépek mind mind patentul működtek...persze ft szimering za ft szimering de indult meg ment is...csak füstölt amig ki nem szellőztette...
az sx 525 egyszer kezdet forni...mert elfelejtetem benyomni az alján a venetit de de ez hamar abba is maradt bekapcsoltam gyorsan
konkrétan csillagos ötös volt a technika.. a gumi minden...
ugyhogy esti karbantartás kimerült egy láncsprézésben...
a csizmám viszont..over lett..
leszakadt a talp 2/3 és úgy kötegelőcigányoltunk meg..aztán a második nap közepén kishijján feladtam..de kitaláltuk hogyha leváhjuk a fél talpat akor nem lifeg nem akad be állandóan a lábtatóba..de azért még ah a lábam felrakom a helyére van is alatta talp...
ugyhogy robúr gyorsba megkörmölt
aztán ez is megoldódott...
ja valaki nem tud 40 körül tcx II..vagy valamit..persze újat ..ja és kicsi a lábom..elég a 46 csizma
mutatta nekünk a teknikát a nap végén...mielőtt elhagyott minket egy tiz percre ..de aztán visszajött.. mikor telifonon boreszzal lebeszélték hogy it vagyunk az erdőbe ..a fák közt
na szóval....
konkrétan a cziki czaki tecnika az egykeréken hogy kezdődik a tecnika hogy kell folytatni...és kicsit gyakoroltuk..én is... és elmondom ez másnap még megkönnyitette a dolgom...
én viszont folyton bántottam szegényt..
az elektrik lálytól ott már biztos...
mert mondom hogy nagyon füstöl az a gép meg egyből gázhúzásra nem csinál semmit csak hörögve füstöl...mondom ft szimeringes...
nem nem..semi baja csak sok olajat tstt bele...ja az is lehet de hogy a váltóbol is szivlya az tutti...
aztán nem akartm bántani tovább nem az én gépem.. és látszott hogy még fiatal és túl karakán hogy elfogadja a 2x évjáratból adódó érett-tapasztalatomat...a szerelési tapasztalataim meg pláne
de végül is a rugalmasságának hála meg hogy a többiek si csak mondták hogy hát végül is nem teljessen normális ez hogy igy füstöl...
megnézte az olajszintet a váltóba..megint...mert előtte nap cserélték benne...hát a 8 deciből alig hiányzott...5
na innentől már vágta hogy itt van a bajság és hogy nem bogy ezt a szezont nem kéne igy végihhajtnai hanem a jöwő hetet sem..
mondjuk mert nagyon erősködöt ott hogy nme nyúl hozzá jó ez...de mikor egy hajtás alat elemnt több mint fele olaj a váltóból..igy beláta..akkor meg én kedves zari létemmel kedveskedtem neki..
figyu.. szar le ..jó jez még .. csak annyi hogy a szerlejünk dfe la gépedre egy kis tartályt és majd abban viszel váltóolajat..sé a 10 liter beny am llé még beöntsz a váltóba is egy fél litert..uiletve a benzint nem is kell külön keverni mert ha 10lierhez a fél liter elmegy a váltóból az olyan mintha 20asba kevernéd...az meg azért már nem szar..
csak akkor a váltóba ne m10w.50 4t olajat rakj..hanem power 2t racingot és nem lesz olyan büdös a kipufid
szóval oda vissza oltogattuk egymást mindenki mindenkit... nagyon kafi volt a hangulat...és a csapat lőtt is le a kalappal hoyg ilyen egyszerű személyt mint én konkrétan öngyilkosság nélkül túlélt
Bocsi ez másik csatorna
Még jöhet Viktor!
jön krisz mikor felért..
bakker kinyirtam magam..mondom hál istennek szopsz te is nem csak én
azt mondja full kinyirta magát..és csak miattam jött fel..
mert azt mondja már feladta volna réges rég..d ehogyaz a nagy tepedék a szuttyok sx 525tel fellemnt akkor ő nem hagyhatja rá..nem adhatja fel .
ugyhogy már volt értelme hogy ott vagyok...kitartást adtam neki
aztán lemetünk tankolni...olyn hosszú veretős egyremeredekebb lefelé..hogy el sem hiszem..a végén pont nem kellett elszálni..de a hogy a za aljába értem a hátsó féket elfékeztem
azt hittem valami óver..de 1 perc múlva amig kigurultunk a betonig.. már megint viszajött..na ekkor tudtam hogy ... nagyon kell figyulni...
tankolás után még jött a medve hegy...az már semmi lófasz volt...konkrétan a sziklalépcső a kanyar után...a mig a többike helyezkedtek...addig én kanyarból léptem fel...még robi is csak bólogatott...hogy kafa gép ez az sx 525 ....
volt még egy lefelé ami mondta hogy ők leszáltak.. hát kris zaz nem...de én gyakrolatilag a tetejétől letoltam.. vagy 15 percig...a többike sem tétováztak mikor lenéztek a mélybe....
de krisz..az lement lábon
viszafelé violt még egy nagyon kafi felfelé..(több is de ez) 3-4 padlón felfel. hosszan hossza..egyzssr csak nagyon sziklás lett és még igy is 3-4 ben felfelé...úr iste nde jó volt....
aztán a nap végére szólt robi hogy nagyon kafi hogy igy tartom a lépést az sx525tel... és hogy nem hitte egy percig sem hogy ezt a napot végigbrom....
mondom figyu...
le a kalappal előpttetek hogy én a hol felémk az esikszel ..ott ti is feltudtok jönni ezekkel a 2t szutykokkal
jön krisz mikor felért..
bakker kinyirtam magam..mondom hál istennek szopsz te is nem csak én
azt mondja full kinyirta magát..és csak miattam jött fel..
mert azt mondja már feladta volna réges rég..d ehogyaz a nagy tepedék a szuttyok sx 525tel fellemnt akkor ő nem hagyhatja rá..nem adhatja fel .
ugyhogy már volt értelme hogy ott vagyok...kitartást adtam neki
aztán lemetünk tankolni...olyn hosszú veretős egyremeredekebb lefelé..hogy el sem hiszem..a végén pont nem kellett elszálni..de a hogy a za aljába értem a hátsó féket elfékeztem
azt hittem valami óver..de 1 perc múlva amig kigurultunk a betonig.. már megint viszajött..na ekkor tudtam hogy ... nagyon kell figyulni...
tankolás után még jött a medve hegy...az már semmi lófasz volt...konkrétan a sziklalépcső a kanyar után...a mig a többike helyezkedtek...addig én kanyarból léptem fel...még robi is csak bólogatott...hogy kafa gép ez az sx 525 ....
volt még egy lefelé ami mondta hogy ők leszáltak.. hát kris zaz nem...de én gyakrolatilag a tetejétől letoltam.. vagy 15 percig...a többike sem tétováztak mikor lenéztek a mélybe....
de krisz..az lement lábon
viszafelé violt még egy nagyon kafi felfelé..(több is de ez) 3-4 padlón felfel. hosszan hossza..egyzssr csak nagyon sziklás lett és még igy is 3-4 ben felfelé...úr iste nde jó volt....
aztán a nap végére szólt robi hogy nagyon kafi hogy igy tartom a lépést az sx525tel... és hogy nem hitte egy percig sem hogy ezt a napot végigbrom....
mondom figyu...
le a kalappal előpttetek hogy én a hol felémk az esikszel ..ott ti is feltudtok jönni ezekkel a 2t szutykokkal
mondt a roni hogy 6-7 szer szoktak nekmimenni..s éa fel kell menni a nagy zsikla fölé majd meglétjuk ha oda eljutunkk.. onnna oldalt már csak a zászlók mellett kicsit lefelé kijukad egy sziklaoldalar a nyom és onnan meg már megint lehet felfelé zorrózni...
mondom már megint.... hála istennek
na robi nekilövi.. aztán jön vissza...a beláthatatlan feljáró aljába... azt mondja ma it nem megyünk fel...nagyon csúszik...ilyen szotyokba még nem si volt...
dehát cska rádobálunk mi is...aztán a nagyon sokadiknál lefelé béka nagyon elesett de végül is nagy baja nem lett me ga gép si túlélte..kis kormányszektor igazitássall..
aztán soks sok nekifutás mindenkinek...már elsem hittük hogy lesz itt valami..mikro robúr nem jött vissza..hanem haljuk hogy operálgat fent a gázzal...
na lépek utána...én is....feljukot a kiritikus pontig..ami vagy 30m rrel magasabban volt mint ahova eddig bárik is feljutott(persze robúr már efelett volt )
na mondom hál istennek ..ezek meg néztek felfelé..és el sem hitték...
2 lépésből felzárkóztam robúr mögé..és a kilyáró sziklához próbáltuk már a menetet..mikor egyszr csak a semmiből..béka ..megjelenik és úgy jön fölfelé mint akit húznka drótkötéllel..
na ez ment neki a legjobbna....a kis ki kaparós felfelében elfolyatja
mert amúgy a talaj a nyomban 2m szélesen nem volt más csak vasúti sinkő meg gyökér..de sok.sok..és csúszós nedves takony...
doresz meg kisikerült oldalra tenn ia gépet..és valahogy ..de jöt felfelé.. robbant robúr meg közém...
robúr felköztött a zorró kezdőszikléához.. aztán boresz is..én kicsit később mert az ultolsó métert gyakorlatilag felhúztam a motort ..mert ha teknikám nix is ..erős vagyok mint a barom..meg okosssan figyultam a levegőt is nem hiperventilláltam már.. mert figyeltem a dolgokra...
krisz meg sz.robi meg csak néztek alattunk 40m relfelfelé...hogy mi a fasz lesz..csak a feljutunk...
lyessz..fel ám
fent a tetőn 15 percet csak feküdtünk...aztán meg nekiáltunk javitani..mert a 2014 verdán elment hátsó fék..olajjal volt a gond..ne mvolt benne...
de dot 4 van nálam..mert van
és feltöltöttük lelégtelenitettük..nem soká megjelent sz.robi felülről jött lefelé...mondja hogy kifog fogyni a banyája..na akkor feláldoztam a vizes ibriket az átöltéshez...de mondt a hogy már a benkútig nem lesz semmi ivásigénylő..úgyhoy ..mondom oké..de akkor az úgy is legyen
töltötük...ekkor már hallottuk alurról jön krisz... bakker feljöttt
aztán jöttek amik nekem nem nagyon...az hogy folatva meredeken felfelé ha megkaparna ..akor over...még az aljából jól fel is robogtma magasra ahogy kell egy 525nek...de aztán hamar elzorrózott melletem a brigád...én meg kerestem a nyomokat merre is kéne...mert nagyon hullott ki alólam a talaj...persze a csatlakozott románok azok fényévekkel alattam...a csapatunk..meg 4-5 m felettem küzdöttek ... a végre lelankadtam akkor már jó lemaradtam a lekezdtem kapirnyálni..hülyén elfelejtettem hogy mi is az a hiperventilláció...már rég voltam ilyenben...na mikor felértem volna már látták hogy jövök..kérdezték amazok hol vannak..mondom..sehol...
elindultak lefeléé...mert látták hogy 1 perc múlva én si felérek...
ez pont úgy volt hogy már nem látttam hogy előttem hol vannak de láttam hogy merre indultak...
lemegyek...és egy sziklaszakadék fölött jukadtam ki az erdőbeől..eltévesztettem a nem látszódo nyumukat
még a bénázásból fáradt is voltam...akik lentróől feljöttek kis cigó gyerekek a hegyolodalra minket nézni...meg okoskodtak hogy mennyek...mondom hova.. mondom mennyél előre...persze nem mert mert szakadék volt...
na ekkor kriszék leértek at alsó útcába és akor néztek fel visza...és irányitottak hogy jobbra.. jó is..mert 5 perc múlva szembe hegyldalt felfelé néztük ám hogy milyne kafi sziklaszakadék van ott kár lett volna arra mennem
azon egy nagyon kafi sziklás meredek abban megy a zorró...pikk pakk pakolom az sx et...de fártadt voltam már ..és éhes...vártma hogy kicsit szusszanánk...de a román srások..a rendőr meg a másik.. hogy nem tudtak jönni utánunk mindég kerültek és alul találkoztunk megint...ugyhogy a banda végén csapadtam ahogy felértem gó visssza...aztán jött egy nagyon kafi húdemeredek felfelé.. meg lehetet ereszteni...ezzel nem is volt baj..mert magasra jutok..csak a süppedősben a zorró hogy nem volt nyom..nem találtam magamat.. jól kiszopattam magam.. behiperventilláltem..sé a végén mikor már nem is volt feladat akkor döltem vissza a hegyoldalt negativba...
kicsi hang segitségével felállitottma a gépet
ezek lmeg jöttke oda hogy mi lett...
mondom kész vagyok áljunk már meg 5 percre ..kajálok..fel kel töltenem a kolbásztartalékokat
addig ezek megint lementek és feljöttek kb enyi elég is volt hogy regenerálódtaj...de ennyi meg kellett
jobbna figyelteem eztán a leveőre is .nem csak kapkodtam befelé
azért sz.robi a szálláson megnézte a gépem és megdicsérte hogy milyen jól egybe van
reggel megjelent a rendőr a aki egy 4t 250 exc volt...onnan mentünk öszeszedni a másik román havert a villanytelepnél...
addig az faja pironkálós rész volt az erdőben...aztán kafi kis erdei fűzgélős..meg minden...
kambodzsa tetején megáltunk megcsodálták a gépem a románok karattyoltak mint egy lelazult járókerekes szivattyú..jó ki is beszélték...én meg csak mosolyogtam magamba...ÓÓÓ fogtok ti még pislognyi az sx 525 mit is tud
aztán lementünk a betonfalhoz...ami senki nem akart leugrani a mieink közül...há mondom...csak leugrunk már...
robi leugrott full orros hát még nézni is rossz volt...300te nem tolta meg az elejét a végén mikor rátette e gázt akkor meg elkapart a betonon fejkete csikot hagyva majd úgy hullott alá orrosba...
há mondom ez kafi...már akkor gyanúsan füstölt nekem az a gép...
ezek be sem próbálták mert látszot nagy perec lehet belőle...inkább leszenvedték magukat oldalt a sziklán...mondom ezt oldalt nem húzkodom ..leugrok én is ...hátra húzta beforditottam és gó...
hát a 3m nekifutó a gurulókövesből nem az eideális elindulási körülmény egy 2m es szakadékba leugráshoz..de ezek nekem mennek ösztönössem..mert ez egy kroccmotor...egy esziksz525
na akkor már robi is kicsit látta hogy nem veszem tréfára a dolgokat...boresz is még leugrott ..ugyhogy a 8ból 3 leugrottunk 5en legányolták oldalt a sziklás részen
na jött a K2 ...ott a tetejéig jól tartotam magam..de a végént elpróbáltma a nyomokat...ugyhogy az utolsó lépésben minden irányból bebénáztam...és a rendőr lejött mutatta hogy melyik sziklához hogy rakjam oda...és honnan tudom meglőni...na ugy már ment egyből...
a románk exc 250t azt krisz hozta fel..hát elvioot hülve hogy milyen jó az a gép.. hát persze ..konkrétan úgy nézett ki mint az új!
a te bajodra ez az orvosság: Lazarus Form Recovery
megjegyzi miket írogatsz és 2 gombnyomásra visszacsinálja, max pár karakter marad le de az is ritkán
a firefoxban egy választható beépülő kiterjesztés, a többi böngészőbe nem tudom hogy van
zekenek persz mindenk 2010e s gépei...az enyém meg...2005
ugyhogy csetertök 13kor már felpakoltak a pösti brigád és irány sebes...
sz.robi a vezető..és csak full cikicaki lesz.. lefellefel pro-expert...full kiszopatja a szánkat..mondja krisz...hát akkor úgy éreztem nem az a menet amire én gondoltam hogy hajtunk a romaniacs nyomon ...
na mindegy aradnál már kilépés nix az hogy ezt hogy biri a kuplim..azt nem tudt6ttam előre.. mert ugyanis az egy éve alatt 3 szor már nagyon megtréfált...
de ez van..hátha birja azt hogy szétszopatnak minket
este odaértünk oda ..pályaszállás fullosan...pont ahogy szeretem...a hegylábánál...nem bemeni a szerpentinen még félóra órákat.... pont a lábánál.....
sz.robi volt a vezető...hogy is mondják azt hogy nem megy szarul úgy hogy kibaszott ügyes technikás..nem véletlen a kovács ervin zsoltnál eltöltött sok sok hétvége
ezeken a román racékon mindég dobogón az ember..ugyhogy szopás ..szoptatás..garantált
mikor meglátott még csak csak..elfogadta hogy akkora vagyok hozzá képest mint a AAA elem és a góliát elem...de mikor kérdete hogy lés nekem milyne a gépem...mert a többiekkel ő már konkrét viszonyban volt.. a sok racékról..én megott voltam mint ..totya
szóval milyne a gépem..mondom sx 525 na akkor oszt voltak kerekre nyilt szemek...mondt a román haverjainak hogy esziksz 525(mert románban sx niksz csak esziksz )
azok fennhangon vihorásztak meg eszik úgy meg emigy...ugyhogy égtem mint a rongy...irultam őpirultam.. hiába mondom hogy nem kall szarni majd holnap meglátják hogy azért nem lesz gond a nagy tepedék eszikszessel....
sz.robui kicsit furcsálthatt...mármint én.. meg a racel haverjaim minek hoztak el kéziféket....holt súlyt...
de kedves kis mosolya furcsállással volt teli...de löktük a dumát..ők..én meg figyultam ..mert mit mond6 ilyne kor az ember...
na most időbe nyomok egy entert
visszintesen....