nem akarok beleugatni ,ha már faragtok. miért nem úgy van kialakítva ez a borzalom ,hogy némiképp követi ívesen a tárcsa alakját.... azaz nem felfelé mered az égnek mint valami letörésre váró antenna. ugyanannyi munka ugyanannyi anyag stb... így ebben a formában viccesen néz ki.
meg lehetne ezt csinálni szakosan is. ha egy mesterdarabot készítessz akár programot is lehetne hozzá írni és vizesvágóval sorozatgyártani. nincsmit 10 ezer.
ja.... és mindenképp alumíniumból ha már hőleadás lenne a cél.
enyém 250es
igazad van a 03as meg a 13as közt van különbség..
az hogy sérülékenyebb-e nem tudom,de sztem nem,de ha mégis,akkor egyszerűbben javítható,mert a sérült cikket kivágod visszahengerled és összehegeszted...
kérés szerinti anyagból csinálj,akár savállóból is vagy 0,5ös vagy 1es vagy akár 1,5es lemezből,tetszés szerint...
féltem,hogy a hegesztés mentén vagy közt lesz némi hiba és ki fog fújni,de ilyen probléma nincs! profi az egész!
szia
igen, ezt mondta nekem is, csak gerecse levisz egy 13as gépet az enyém meg 03-as... gondolom azért nem mind1 az évjárat sem.
Egyébként tényleg csoda a rezó, ahogy kinéz. A dob nekem is kicsinek tűnik ránézésre, azt mondta, hogy igazából 125-re tervezte, de a hang miatt számít csak, mert ha ő csinálja a rezót is akkor nem kell nagyon dob a nyomatékhoz, mert úgy tervezi a rezót, hogy ilyen kicsi a dob rajta. Sokkal hangosabb lett tőle a vas, nem szeretem ha nagyon ordibál? A tiéd mi 250, 300? Sérülékenyebbek ezek a rezók, hogy így vannak összehegesztve, nem úgy mint a gyári. Kap egy ütést mennyire bírja a hegesztés?
köszi, megvárom gerecsét aztán majd meglátom.
várj egy kicsit még, lehet hogy a gerecsemotor visz le neki egy gasgast, és ha arról vesz mintát akkor már mehet a gyártás motor nélkül is... ha már 1tipusu motor volt nála akkor nem feltétlen kell a következő legyártására...
csak azt nem tudom, hogy a 250esre is 25ös csőből csinálja-e a dobot...vagyis a perforált csövet ami végigmegy a dobon, de valószínűsitem,hogy igen,hisz az rs250esre gyári jolly moto kipufnak is 25ös csőből van végighajtva a dob... csak nem rosz ha egy gyár is ebből faragja...
nekem csinált a 250esre rezót...zsír volt,meg gyönyörű... most a wr-re csinált komplett rendszert picillem a dobot,de valami geci jól megy a gép....
az első kép az a kiindulási anyag...se nem 1mm se nem 2mm hanem 1,5mm vastag lett
a második kép az a tolyás sütő..amitől a fék nem fog elemenni legközelebb a 10perces lefelékben sem
Szia
Köszi, beszéltem is vele. Azt mondta, hogy ő viszonylag rövidebb 25cm-es dobot szokott csinálni elsősorban 125-ös-re, cross-endurora nem igen van másik alternatívája. Viszont egy általa gyártott rezóval és egy olyan végdobbal minden tartományban érezhető teljesítmánynövekedés van. Elég jó áron dolgozik.Egy végdob 11-12 ezer ft körül mozog, mondjuk annak nem látom értelmét, hogy rátegyek egy hasonlóan rövid dobot, persze rezóval együtt már más, de ahhoz meg már a motort is le kellene vinni, én meg a hobbista szintemen nem látom ennek jelentőségét, aztán ki tudja
hello
Zari, hétvégén úgy nész ki lesz macskás, ha gondolod.
2T-nél mennyire van jelentősége a kipufogó dobnak? Hosszabb- rövidebb- tunying- gyári? Mert nekem nem a gyári van rajta szerintem ez KTM dob és igen rövid a gyárihoz képest. Valahol olvastam, hogy a hosszabb dobbal alacsony fordulaton nő a nyomaték ami nemegy hátrány. viszont2t dobot nem is láttam eladót mindenki csak a fránya 4t-re gyárt
tiszta rozsda lesz