Zsir!..jo az elmeleted,de csak elmeletbe
Szoval,az aki mellettem rugatta az oldalt az nem gyenge csemete,sot igen is ugyes hirneven forog.A talaj pedig kurvara omlos,latod semmi nem all meg...meg a motor is csuszik be.A masik,hogy a hegynek van egy kis egyenesebb resze,ahol kell dolgozni es fordulni...tudom hogy erted...de ha te ott alltal volna az aljaba a hegy alatt maskepp beszelnel.Fel lehet menni,mert felmentunk...
Hogy a bekad felment volna-e?lehet ,hogy fel...de szerintem nem. ...
Hétvégén mi is mentünk. Bár a banda 90%-a elment túrázni. A talaj hát, szalonnás volt, tele falevéllel. Én ki is motoroztam egy tankot, na még ilyen elő se fordult velem. Nem tudom mi volt velem, egész nap csak egyszer ért le a kormányom a földre. De az elég szép volt....
Halóó-e ! Már megint ezer egy éve nem volt idpm ide feljönni...
Ez a gyakornokság mekkora szopás.... Nem is gondoltam volna.
Na mindegy, egy kis technikai infó. A két textil bakelit persely nagyon faszányosan bírja a villánál. És csak 2500 pénz volt A váz, hát még mindig csak 4 csavar tartja a segédvázat. Szóval, a karmantyún kívül minden klafa, pedig 2002-es a gép.
zsolti.
megjött köszi.
de sajan ez is opálosabb mint ami benne van...
azért még tanulmányozom..holnap meg kitalálom mi legyen.
hálás köszönet a gyors segitségért.
ehh
ilyen helyen kb eddig jutottam a 600assal csak akkor száraz volt a terep
a végén vagy 50métert egykerekeztem csúsztatott kuplunggal aztán elfogyott a lendület, utána meg a hátamon csúsztam vissza kb annyit
gyalog alig tudtam felmenni a motorért
extrém endúró 200 kilóval
ezek a részek az ottó szép közelében...ezek a legkafibbak..belát6ó.. és nagyon jó..és a sár miatt kifejezetten irigy vagyok http://youtu.be/f5kmYSM7vOg
én azt mondom az hogy egy csapat tag hogyan fejlödik és halad a csapattal az két dolgon mullik 1 hogy a csapat segit e neki és ez egyben minősíto öket, 2 hogy hallgat e a segitségre.
a te esetedben te hallgatsz és söt varod segítsenek.
be felejtsd el majd amit mutattam gyakorolni tudod a egy helyben kerek kuplung kezelsé hsiztitt..
Veled szeretek motorozni mert kellemes ember vagy, ezen felül nagyon örvendtem neked hogy látta mekkora örömöd van mindenhol felmentélm még ott is ahol én kerültem a 15dik sikertelen probálkozás után is. Grat csani. Ultra grat.
reméljük az új gazdi majd ráncba szedi.
mellesleg így videón mintha olyan hangja lenne mint amit csunyán megfőztek nagy sár idején nem?
http://youtu.be/hJ_JINNVcYw
http://youtu.be/aA65DzWU9UA
Szoval,az aki mellettem rugatta az oldalt az nem gyenge csemete,sot igen is ugyes hirneven forog.A talaj pedig kurvara omlos,latod semmi nem all meg...meg a motor is csuszik be.A masik,hogy a hegynek van egy kis egyenesebb resze,ahol kell dolgozni es fordulni...tudom hogy erted...de ha te ott alltal volna az aljaba a hegy alatt maskepp beszelnel.Fel lehet menni,mert felmentunk...
Hogy a bekad felment volna-e?lehet ,hogy fel...de szerintem nem. ...
Ez a gyakornokság mekkora szopás.... Nem is gondoltam volna.
Na mindegy, egy kis technikai infó. A két textil bakelit persely nagyon faszányosan bírja a villánál. És csak 2500 pénz volt A váz, hát még mindig csak 4 csavar tartja a segédvázat. Szóval, a karmantyún kívül minden klafa, pedig 2002-es a gép.
megjött köszi.
de sajan ez is opálosabb mint ami benne van...
azért még tanulmányozom..holnap meg kitalálom mi legyen.
hálás köszönet a gyors segitségért.
http://youtu.be/-grZib-bqdw
ilyen helyen kb eddig jutottam a 600assal csak akkor száraz volt a terep
a végén vagy 50métert egykerekeztem csúsztatott kuplunggal aztán elfogyott a lendület, utána meg a hátamon csúsztam vissza kb annyit
gyalog alig tudtam felmenni a motorért
extrém endúró 200 kilóval
http://youtu.be/RFI06uqY22A
http://www.youtube.com/watch?v...
norci itt dobta le az ékszillyat
látom bontósék itt is visszamentek ...segiteni
http://youtu.be/xqRgsMD00Xo
http://youtu.be/f5kmYSM7vOg
itt meg a tibi-patak a duplasziklás felé.
kettő percnél a leg nehezebben kezelhető motorral ott emgküzdött valaki
http://youtu.be/63jsiNardP0
Endurocross 1.o E-2-3 kategória Solymosi György #9
Endurocross 2.o E-2-3 kategória Király Róbert #457
ez a kék patakból jobbra fel...
http://youtu.be/fVOrlCZYGnQ
én azt mondom az hogy egy csapat tag hogyan fejlödik és halad a csapattal az két dolgon mullik 1 hogy a csapat segit e neki és ez egyben minősíto öket, 2 hogy hallgat e a segitségre.
a te esetedben te hallgatsz és söt varod segítsenek.
be felejtsd el majd amit mutattam gyakorolni tudod a egy helyben kerek kuplung kezelsé hsiztitt..
Veled szeretek motorozni mert kellemes ember vagy, ezen felül nagyon örvendtem neked hogy látta mekkora örömöd van mindenhol felmentélm még ott is ahol én kerültem a 15dik sikertelen probálkozás után is. Grat csani. Ultra grat.
GAS GAS EC 250-ből maradt pár alkatrészem.
A hátsó féknyereg még megvan kompletten konzolostól, de az BREMBO.
A hátsó főfékhenger NISSIN volt.
de már jakszi is mondta hogy 0,2 vel fog ez is a köveken...
de azt is hallotam hogy a kékpatokbó jobbra felt ..nem volt képes megcsinálni...
na oda aztán számit az anyaga..