az a baj a vizesedéssel..ami amúgy savó....
hogyha sokáig nem szívodik fel....akkor ugymond betokosodik....
s akkor lesz ott egy tarisznya, ami könnyen ujra megtelik..
gyorsan hűteni kell....meg pihentetni....
de már jókor mondom mi ?
de ezt most komoly !
én sosem vettem komolyan ezeket a dolgokat....de nem szabad vele játzani mert később mindig megérzed !
a lényeg...
hogy változnak a dolgok...mindég és mindenkinél...csandi visszalépett... én pakolnék épp bevásárolnék a reggel 4 es induláshoz regiment 13 ggákiékkal.. akkor hiv robúr...hogy na mi lesz velem......
amit hétfőn csandival lefixáltunk az szerdára széthullott...aztán krisszel beszéltem kedd délelőtt-meg hosival..az-mikor robiúr felhivot akkor realizálódott...és már bontósnak hála indultam is a futóért...
lényeg hogy a szervezés legvalószinűtlenebb helyére jutottam el...ami gyakorlatilag 110% hogy az nem lesz...na az lett.
epilógust muszály volt irni...
csak hogy akik itt brummognak utazás nélkül... azok tudják már hogy mekkora full szervezések vannak...és a végén van hogy minden dugába dől...
aztán meg a tutuly-madá hamvaiból úly szerveződésben úly csapat születik...
amiben én is belekerülhettem
szali 250 six days nem érdekel? 2T 2012es 1,2ért...
vagy 2010es 300as 105ért...zsír állapotban...
vagy az enyém leütötten, de motorja hibátlan 12es 250es 62órával 970ért..
más
Patyi baszod, olyan vizes lett a térdem h félek tőle... miko parádon nézegettem még nem éreztem h tele van vízzel... teganp reggel sem volt baj,majd délután 2kor kimentünk krocpályára nézelődni ott mutattam a srácoknak miért nem motorozok...és akkor lám,hogy "lötyög" a térdkalácsom mellett a víz... szép...szabályosan rosszul lettem a látványtól...
van aki azt mondja nem szabad leszivatni,de sokan meg hajtanának a doki kezei közé.de én fosok... úgy vagyok vele,h meggyógyul és felszívódik...sztetek?
szali nem is voltunk ..ez csak 5 szentes volt..ithon ültem és a ..aszomat verettem
vénpusz..eben nagya tapasztalata szalinak is meg nekem is..nem a javításban hanem a szopás oldali részében...
bár nekem mióta az alsó gyűrűt kicseréletem vitonos 20x2 oringre(skf csapágybolt 36 ft áfával) azóta (ja és az olaj bele mol hydro sa 15.
nó problem, pedig péntek szombat kapott a pofályának rendessen
nix vidi... itthon hagytam...
az úgy kezdődöt hogy a 7 végére több lehjetőségh is jött...hétfőn csanival lebszéltük hogy p-sz kimegyünk regenetelni a pösti brigáddal - (minusz)zsirtv.
másik hogy 5 napra robúrékkal valahova a romaniacsos részere drályverrel.. valamihelyi racerdrályverrel. ...de ez utóbbi semmi esetre sem jöhetett össze mert 5 napra nem tudok lelépni...ugyhogy ezt hétfőn óveroltam is...meg elegen is voltak nélkülem mert kocsiba nem fértem volna be itt seggednél...
még volt egy olan lehetőség is hogy itthon maradok...(de ez nem leehtőség ez az alap állapot..mert pl az asszony bármikor megengedi hogy a hétvégén itthon maradjak .
szerdáig semmi..csani nem jelentkezik..aztán az smsre válaszol hogy csak el kell menni valami gyógysszerész izére.. ami hétfő még szóba sem volt...már hogy van ...
de hát mondtam csaninak bárki bármikor vissza léphet...
na már pakoltam is a csütörtöki hajnali induláshoz ...
mert GG áki zsir mentora már 7főn leegyezttettük hogy mehetek akár igy akár úgy ...
hogy velem mi van a 7 végén...há mondom..az
vémpusz. ha már úgyis szétszeded. mindenképpen szedd ki az alsót is! 3 csavar fogja a helyére. vagy kipattintod vagy ott is zégergyűrű fogja be az alsó dugattyút. azon is cserélj gumigyűrűt mert a következő dolog ami szétmegy az az lesz. nincs mit 10 ezer.
csak azt akartam kérdezni mi az az eladó motor ami öhlinses. de aztán rájöttem gazgaz lehet. az meg nem kell. pláne nem 4 ütemű. azt hittem valami ujabbacska 300 as ktm.
vémpusz. nagy valószinűséggel fent elfosta magát a hátsó karmantyúd. vagy mindkettő. egy kis tengelyen vannak rajta ami igazábol a dugattyú. szétszedés előt nézd meg a robbantott ábrán ktmparts.com on nem nagy cucc a cseréje. kar felől elkezded kiszedni a zégergyűrűt aztán jönnek szépen kiofelé a dolgok. vagy veszel egy gyári kittet kb 10 e ft.
vagy elviszed valami hidraulikáshoz aki tud bele esztergálni ujakat 1-2 ezer ft ért. a tengelynek álltalában nincs baja csak a két guminak rajta. figyelni kell ha ide viszed milyen olajhoz valóból csinálja meg.
mikor összeraktad a légtelenítést alulról csináld . megnyomod valami célszerszámmal vagy fecskendővel. utána még normál módon rálégtelenítessz mint a féknél szokásos. jó szerelést. (ne verd szét)
Még nem szedtem szét hidrokuplungot. És.. Ma észrevettem, hogy nem emel ki rendesen. Aztán később felül a kuplungkarnál, ahol nyomja a munkahengert.. Ott szépen gyöngyözik kifele az olaj. Gondolom ez lehet a baja. Így elsőre nem akarok szétbombázni, nincsen ezekkel tapasztalatom. Valaki tudna ebben seíteni, hogy mik mehettek benne tönkre ?
Remélem nem csak mi motoroztunk ma... Itt Somogyba a talaj... brutális volt.. Nem csak sima föld, hanem agyagos elég rendesen. Úgy csúszott, mint a fene.
hol voltatok viktor? kérjük a beszámolot mert különben kénytelen leszek 5 centesnek titulálni ezt a romaniaxos dolgot. rasinariban voltatok? ahol elvesztem.
egyenlőre csak puhatolózom, egy hatvani ember hirdet 650ért egy rendszámos se450i factory replicát
alkatrészellátottság ami igazándiból érdekelne
sok üzemórát nem menne, meg az ilyen 2in1 motor az asszony tudná tolni vele soft üzemmósban
hogyha sokáig nem szívodik fel....akkor ugymond betokosodik....
s akkor lesz ott egy tarisznya, ami könnyen ujra megtelik..