megnéztem, 45-ös a slow jet... gondolom az az alapjárati fúvoka. a gyári beállítás szerint 38-as kellene bele. akkor ezek szerint itt is sokat kap alacsonyabb fodulaton...
ez a beszéd Zari, soha nem feltételeztem volna rosszat rólad tudtam én, hogy ilyen átfogó képet adsz nekem a problémáról. Kár, hogy nem laksz közelebb, már ott is lennék
motorozni még véletlen sem mennék veletek mert csúnya vége lenne részemről.
köszi a kimerítő helyzetértékelést, mindenkinek. legalább a karbit így kitakarítottam és most már tisztában vagyok vele hogy mi van benne...
Ha szerelőhöz nem akarsz menni eme csodával,akkor fordulj Uri Gellerhez,neki van röntgenszeme (én is dolgoztatok vele) akkor javaslom egy új vágó flexkorong vásárlását,majd felszerelését,de 125-ös-nél nagyobb legyen,hogy hamar végezz a csodád feldarabolásával .Mert aki itt a neten tud neked segíteni,ebben a csoda bajban az maga a "CSODA"
ini..neked erre nix szükség..ez csak olyan kakaskodás a szélmalom harcok szünetében
ez aki oda jár kocsival és nem akarja hogy bevigyék az örsre dumcsizni...meg ilyenek..annak kell...
a másik hogy ha nix jüó elősűrítrésde..en tölti meg a hengert rendesen .s teljesitmény csökkenés is van...
szoval..füstöl..alapjárat nem nagyon állit6ó...és még nem is megy...
sima szimeringe ne is rakja bele mert elősűriteni az t azzal már fog..de úgy felrántj a váltóból az olajat hogy csak nézelmi ez a füstölés...motorféküzem után még erősebben...de ha megszellőztetted és már nem motorfékelsz hanem húzatod..akkor kitisztul6 és akkro meg azért csak megy mitn a barom...
na én a 360 sx el jártam igy
mikor 5dikben nem jött egykerékre gázadáskor..akkor tűnt fel a dolog hogy valami nix rendben
krisz jól beszél...
a 2t motoroknak a születésekor meg6ározták hogy melyek a lét fontosságú alkatrészei...
de sokan nem tudják..a főtengely szimering..az létfonosságú.
2t jellemzőe hogy elősűríti a keveréket a forgattyús hűzban ha az elzártés a dugattyú lefelé halad...
ehez kell..dugó szimeringek és membrán(nagy vonalakban)
a szimering duplán fungcionál mint a membrán is...ha szar a szimering akkor két féle képp is lehet szar..
először elengedi a komprimált elősűritett keveréket...az ajkainál...illetve h nem pv gyári szimering van benne elődfrodul az is hogy a dugó felfelé haladásakor a motor szivná maga alá a keveréket..de mondjuk a karbinyek meg ugymond zárva van...de a motort pörög és szivna magába valamit valahonnan..és ha a szimering nem pv akkor az simán képes arra hogy felrántsa a rugóval előfeszített ajkat és mivel a pv része nem zár már jó..merrt elkopott ott akkor már be is rántotta(pedig tolyás nincs is benne) a váltóbóla za olajaos levegőt... ha épp úgy áll a váltóolaj akkor jó olajos lesz az a levegő..na ez alpajárat rombol...nem kicsit...illetve motorfék után egyből nagyon erős füstölés a jellemzője...
na McCora..azaz mekkora romboló vagy ok te fax...hát ne gyere velünk motorozni mert téged is nekiküldelek a sziklafalnak mint a többieket
Igen a váltóból szivja az olajat pluszba, ami természetesen a gyertyán megmutatkozik, valamint nagyon füstöl, nehezebben pörög ki a motor. Alapjáratra is lehet hatással de szerintem nem amiat nincs alapjáratod. Ott valami más bib lehet, karbi környékén kéne szétnézni!
volt egy kárpitos ismerős az olyan anyaggal vonta be a motor üléseket amivel a jetski-ket szokták olyan mintha fonva lenne a műbőr
sajna évek óta áttért a bőrözésre motorral nem foglalkozik már
te támpontnak jó lehet ez a jetski dolog
Háj! Lassan szanaszét szakad a bergemen az ülés, ezeken a 2007-eseken nagyon semmi anyagból van, nem biztos hogy rendelnék gyárit mégegyszer. Van még ez a blackbird-ös de az meg nem tetszik meg nem is óccsó. Sima egyszínű kellene.
Azt akarom kérdezni hogy nem tudtok valami jó anyagot amivel át tudnám kárpitossal húzatni? (nem sima hasított bőr)
Decathlon honlapját nézegettem, nem láttam ilyen labdákat.
Jó lenne tudni méretbe mekkora lehetett az övé és lehetne keresgélni hasonlót játékboltba stb.
Koszi
Értelek.
Természetvédelmi terület.
már most van egy csomó természetvédelmi terület, ami 5-6 éve még sehol sem volt
Miért ?El fogják gereblyézni a kárpátokat?
motorozni még véletlen sem mennék veletek mert csúnya vége lenne részemről.
köszi a kimerítő helyzetértékelést, mindenkinek. legalább a karbit így kitakarítottam és most már tisztában vagyok vele hogy mi van benne...
szerintem 10éven belül megszűnik ez a nagy szabadság erdélyben is
ez mennyire tré?
ez aki oda jár kocsival és nem akarja hogy bevigyék az örsre dumcsizni...meg ilyenek..annak kell...
mert akkor sziv ...féktiszítót
szoval..füstöl..alapjárat nem nagyon állit6ó...és még nem is megy...
sima szimeringe ne is rakja bele mert elősűriteni az t azzal már fog..de úgy felrántj a váltóból az olajat hogy csak nézelmi ez a füstölés...motorféküzem után még erősebben...de ha megszellőztetted és már nem motorfékelsz hanem húzatod..akkor kitisztul6 és akkro meg azért csak megy mitn a barom...
na én a 360 sx el jártam igy
mikor 5dikben nem jött egykerékre gázadáskor..akkor tűnt fel a dolog hogy valami nix rendben
a 2t motoroknak a születésekor meg6ározták hogy melyek a lét fontosságú alkatrészei...
de sokan nem tudják..a főtengely szimering..az létfonosságú.
2t jellemzőe hogy elősűríti a keveréket a forgattyús hűzban ha az elzártés a dugattyú lefelé halad...
ehez kell..dugó szimeringek és membrán(nagy vonalakban)
a szimering duplán fungcionál mint a membrán is...ha szar a szimering akkor két féle képp is lehet szar..
először elengedi a komprimált elősűritett keveréket...az ajkainál...illetve h nem pv gyári szimering van benne elődfrodul az is hogy a dugó felfelé haladásakor a motor szivná maga alá a keveréket..de mondjuk a karbinyek meg ugymond zárva van...de a motort pörög és szivna magába valamit valahonnan..és ha a szimering nem pv akkor az simán képes arra hogy felrántsa a rugóval előfeszített ajkat és mivel a pv része nem zár már jó..merrt elkopott ott akkor már be is rántotta(pedig tolyás nincs is benne) a váltóbóla za olajaos levegőt... ha épp úgy áll a váltóolaj akkor jó olajos lesz az a levegő..na ez alpajárat rombol...nem kicsit...illetve motorfék után egyből nagyon erős füstölés a jellemzője...
na McCora..azaz mekkora romboló vagy ok te fax...hát ne gyere velünk motorozni mert téged is nekiküldelek a sziklafalnak mint a többieket
amkarpit@gmail.com
+36 30 611 7521
sajna évek óta áttért a bőrözésre motorral nem foglalkozik már
te támpontnak jó lehet ez a jetski dolog
Azt akarom kérdezni hogy nem tudtok valami jó anyagot amivel át tudnám kárpitossal húzatni? (nem sima hasított bőr)
Decathlon honlapját nézegettem, nem láttam ilyen labdákat.
Jó lenne tudni méretbe mekkora lehetett az övé és lehetne keresgélni hasonlót játékboltba stb.