Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt el sem merem mondani, hogy a csapatból..csak csandinak meg nekem lett volna jogom a szombati hajtáshoz!
wágod?
ugyhogy mennyé és térgyellyé lapos élas kövekre...vagy....kukoricadarára ...a mangalica farmon ...
különben kitöröllek a fészbukÓmból
Zari, úgy emlékeztem korábbi rövidke csevegéseinkből, hogy nem vagy ilyen szenzitív és érted a különbséget a "bajusz húzogatás" és a komoly sértegetés között, amely távol állt tőlem.
mindenesetre pont Tőled számítottam egy átfogóbb elemzésre , a problémámmal kapcsolatban.
ez a 20 eurós engedélyes dologról van valami hivatalos infó is?
vagy ez csak olyan félhivatalos dolog?
ez brutál
hát ha neked személyemből az jön le hogy feléd csak köcsög-ölök..akkor elnézést kérek..majd átugrom irásaid

azért úgy érzem másoknak már segítettem nem is egyszer...
ugyhogy ezért nem érzem magam rombolónak...
, de mint irtam..irásaid számomra tabuk lesznek
az könnyen lehet! köszi választ!
na akkor még is csak szerelő lesz
ez a gyakorlatban hogy néz ki? mármint beszívja az olajat a váltóból, amit nem éget el és ezért a gyertyát "beköpi" és leáll. ez lehet magyarázat az alapjáratra? illetve annak nem létére
mert eleinte "csak"annyi volt hogy az alapjáratot nem lehetett belőni és mindig leállt...
kedves jódlis.
ha már igy vagdalkozik a nevekkel az én románban élő barátom...és személyesen meg is emlit mint nem fizetőt!csak lopomanyomot tsávót...
kérlek mond neki hogy bemásoltad ide nekünk...
viszont ezt meg másold már be neki a facélyába...
thnx:

Kedves Géb.

Kedves, hogy emlékszel rám..és látsz is minket az erdőben.
De ha már kb 1 hónapja Csanád barátom odaadta a 20 eurot a nevemben (névvel cimmel motor tipusal) akkor megköszönném ha erre is emlékeznél, illetve lenne az igért martica is, mint takácséknak (amivel a rendőr előtt tudom igazolni, hogy van a területre hajtási engedélyem) illetve akkor Gábor előtt is tiszta maradna a nevem mivel...ebből a csapatból gyakorlatilag ...én MÁR befizettem a 20 eurot békesség kedvért...
Köszönöm, észlelsz minket az erdőben is és a tagsági dijj fizetési papírokon is. Részemről én is béke és a nyugodt motorozások híve vagyok....és ha csak ezen múlik...úgy érzem már eleget tettem kötelességemnek. Ha a matricákat leadod a kempingben a nevünkre...be is mennénk érte.

Köszönettel: Viktor
Az amit te naftának láttál, valószinű nagyrészt olaj volt, amit a hajtóműből szivott. Szerintem is szimering lesz a hajtás oldalon.
de füstölt, a kipu is eléggé olajos volt...
főtengelyszimering, hogy jöhet a képbe, mi az összefüggés azt nem vágom?
köszi
huh bazz prosztatám bele remeget. ebbe bazz
hogy legyen egy kis érték
jahh sérülések ne legyenek a sarkánál mert nem fog lezárni...
fűstölni nem füstölt mint atom? mert akkor még főtengely szimeringre tippelnék...
Szia. Koszi. Az enyemen pont boyesen van. Levettem megneztem de nem szakadt. Van egy ket minimalis serules az also membran szelenel. Ha a sracnak nem kell akkor beszelnek vele, ha megoldhato
Koszi!
vedd le a v force menbránt. nézz bele neme ki van szakadva. hátha esetleg az a baja. vegyetek le egy másikrol és azzal megnézni mivan. mondanám hogy adok eget kölcsön de 5 perce vitte el a srác adtam a motorhoz neki egy boyesen komplett membrant hazastol. esetleg ha aza baja összehozlak vele s boltold meg vele a boyesent. egy az egyben jonak kéne legyen rá.
KTM EXC 450 2009,
frissen szervizelt telókkal, új hátsó felni mert a rég sérült volt, motoron 450 henger van 4 ü. ó a régi 400 hengerben van 100 ü. ö de nulla kopása van. A motor teljesítmény növelés célból kapott egy új hengert és dugót. SXS első fék 2009, sxs villa befogó. Féktárcsák jók, tudni kell a motor hardenduro volt használva így nem karcmentes, de blokja és minden műszaki dolog rajta hibátlan. Garantáltan. Lánc és fogaskerekek jók kopás mentessek, fékek dettó.
A motors rendszámos de akkor 120e Ft fel ár jön rá. 900e Ft az ára vagy 1.000.020. FT rendszámosan
Sziasztok
Copok a Gas-al . Gondoltam ti nagytudású, sokat látott emberkék tudtok hasznos infóval szolgálni nekem.
A jelnség az volt a hétvégén, hogy 1 hónap állás után szívatóval 3 rugásra indult és járt is szépen majd 100km-rel és 2 órával arrébb már csak tolásra, kis melegítés, járatás után rugásra indult azonnal. Erdőben, pályán veretés közben alul reszelt érezhetően nagyon sokat kap, de ment csak öblögetni kellett int a szájvízzel. aztán pihi, lehült, majd rugásra kb 10 perc után indult be, de kb 300 m múlva leállt menet közben. Gyertya ki tocsog a naftában szikra semmi. másik gyertya be pöffen kettőt majd semmi, ismát úszik a lében. karbiban a tűn a legfölűre ment a gyűrű úgy is halott. Itt kb az én tudásom ki is merült, roppant segítőkész sporttársak próbáltak segíteni, azt állapították meg ohgy nagyon sokat kap a motor és valószínű, hogy a membrán sérült meg, mert hiába próbáltuk meg a keveréket állítani.
Annyit tudni kell, hogy már korábban is szarakodott, mert egyszer csak gondolt egyet és elment az alapjáratom, amit azóta sem találtam, utána pedig fokozatosan jutottunk el idáig... persze pecs vagyok mert korábban kellett volna foglalkozni vele és akkor nem bukok el egy napot, 200 km-t meg egy nevezési díjat
De a szerelő soha nem ér rá én meg türelmetlen vagyok és nem is értek hozzá. A szerelő továbbra sem ér rá én viszont még mindig türelmetlen vagyok ezért megpróbálom magam megoldani a dolgot, sok olvasás és segítségkiálltások közepette.
Kérdés, hogy a membrán okozhat-e a hasonló meglepetéseket? Kiszedtem, de én különösebb sérülést nem találtam rajta, azon túl hogy látszik rajta, hogy nem új. Este dobok fel róla képet. Újat nem akarok csak úgy venni mert 20 forint nem takarja be, csak akkor ha meggyőződtem róla, hogy tényleg az a ludas.
Karbiban a gyári 185-ös fúvóka van, súber nem a gyári, ebben N1EF van a gyári N1EC helyett, már a legfelső osztásban van a gyűrű, tehát ott visszavenni a naftából már nem tudok.
Alapjáratot már korábban sem sikerült beállítani, hidegen szépen indult de ahogy bemelegedett leállt. Ez a jelenség is magától következett be, állítgatás nem volt.
Gyártyám szar volt, azt természetesen cserélem, de nem gondolom, hogy önmagában az elég lenne...
minden építő vagy (Zari részéről) romboló észrevételt szívesen fogadok, de szerelőhöz ne küldjetek
Köszönet előre is!
mindenki nyugodjon meg s ne vagdalkozzunk.
szerintem ismerve öket nevet nem mondok !

ez védelmi pénz ezt mondták: "ha nem fizetsz rátok küldöm a csendörésget."

nekem elég gusztustalan amikor mindenhol romiba lehet nyomulni.
csak a magán területeken hisztiznek.
...
amúgy én magasról leszarom ki akar fizetni meg ki nem...
ha én hajthatok ettől a 20 ályrótól...egész évben...a többi aki meg nem fizet összeszedik...ám legyen...de ha fizetünk akkor ne buzuljanak velünk..meg ne rajtam kérjék számon hogy ki mért nem fizet...oksi?
lya elfogadom a bocsánatkérést gébriell haverodtól

de az tuti aki ide jön az egy alkalomra sokalja a pénzt...
ha meg többet jár ide....a végén még megtanul motorozni és akkor ne is sajnálja azt a lét!
meg elveszi az életterünket..a levegőt...
na hivlyá fel mert ezt nem értem..de engem érint legjobban!
na megvan mivan. petiék meg még páran csani álltal odaadták. én vagyok a hunyo meg ottiék meg bontos meg még páran. én ma beviszem a mosoba . beszéltem gabriellal kb 20 percet. mindenképp lépni kell. s leszedni a jutubrol a legfrissebb vidiket is vagy letitkositani mert nezték illeetéktelenek kint! ez van.

aki megy a heca king of the birre az vigyen 20 eurot erre az évre viszamenőleg!
takácsékponthu bandája..nagyrészt már befizette...legalább is pampalíni..az biztos