anya...
sanya..
anyasanya...
,.sanyaerős...
ez mi volt?
neked magyarázkodnod kell, hogy nem te voltál a legjobb és hogy ez...
valami csiratitoklvasó-benemíró de nagyonügyesokos...az ilyen nem is volt a barátod ha ilyenen besértődik..ilyen emberekkel hagyd is a kapcsolatot
mérten ir ide szinesétvén az oldalt a nevetést a társaságot.. csak beolvas aztán meg beugat..hogy ird le mi volt..ki vagy te az Ő iró delyáklya
csicskály
az hogy te voltál ott a legjobb az nem is kétséges..
de az amit irtál..ebben nem volt benne..csak az hogy te nagyon szereted a gépet..és joban is mész vele..és ez igaz is nem.. ...de
hát akkor semmi sértőt nem irtál..és örül mindnki hogy bejöt az úly géped...
csandi 1942 leirásai pont ilyneke..de abból sem az jön le hogy lealáz mindenkit...hanem az hogy élvezi.,.örül hogy jókkal mehet(mondjuk nem magamra gondoltam ) hanem a racelokra ..bontós golden mpi csoresz...jodlist nem irom ide mert ő még az úly csanáddal...még nem volt...de ő is racel...
szóval sanya...
szard lée a köcsögöket..a barátok meg ha még azt irtad volna le hogy te voltá la legjobb sem sértődnek be...
ugyhogy örülünk hogy olvassuk irásod...
másik...
aki itt irogat..bontós zsirtélywély..no meg én. ..
héát a mi kis sajt eposzainkban mindég..ismétlke mindég az jön le hogy csúnyán a legkirályabbak vagyunk...
zsir meg bontós ezen is kapott hajba kicsit.. mert ugyan ot voltak.....egyszer
de azt tudni kell...jó ez a kis hiszti meg konfliktus..mert ez az ami szüli a párbeszédet..az intrika meg a nevetést
és ez szüli az érdekes és ...és olvasott fórumunkat
mert érdekesek vagyunk..mint a hererák a.... ...nőgyógyászati ambulancián . . . .
Srácok! Az utolsó beírásom ,ami az első éles bevetésről szólt,enyhén szólva is félre siklott. Barátaim zokon vették, hogy hegyre halomra dicsértem magam ,és a motorom,és arról semmit nem írtam ,hogy ők is jól mentek. Sajnálom,hogy ilyen önző nagyképű állat vagyok,nem tehetek róla,senki nem tökéletes.
Szóval ,nem én voltam a legügyesebb, volt olyan amikor nem mentem a fiúk után,mert tudtam ,hogy ők is visszafordulnak, de azért mehettem volna. Külön dicséretet érdemelnek a cross motorral endurózó srácok,mert mindent megoldottak,sőt az egyik halál szar kopott buta gumival. A fiatal xc- s srác is komoly fejlődést mutatott,pedig 3. alkalommal volt még csak a hegyen.Sőt egyszer még míg én a közepén kapartattam, ő már fenn volt. A szerelő srácot kiáltották a fiúk a nap legjobbjának.Remélem tiszta képet írtam a napról,és bízom benne,hogy a ti barátaitok nem szoktak annyi átkot rátok szórni ,mint rám,és gondolom nektek nem kell magyarázkodni,hogy "ezt miért nem" írtad címszóval. A tizenéves barátságnak így vége lett, nem akarnak már velem motorozni,amit azért sajnálok,,,,De hát ez van.
Elnézve a ti hangvételű írásotokat,azt hittem ,hogy az enyém simán tűri a nyomdafestéket,,,de hát kiverte a biztosítékot.Vagy aki ezért besértődik az soha nem volt barát?
maArgit
azt hiték jön dévid nályt meg toni bÚÚ keveréke..mert 250nel fordul el a fákon a kanyarban...és közbe tényleg..mert rmx 250nel...és szerintem mégüvöltöttél is mikor rályöttél.. Ú apám ez kárcsÚ lesz..basszameeeeeeeeg
mi azt bálint csak lett ec 300ad..mert rályalyöttél..jó az a triál..de zt hogy 300al fordulj el az erdőben a fák közt.. azt csak egy ec 300al tudod...
kb jahh.. kell hozzá jo magas adrenalin küszöb ,mikor jön az erdei kanyar huzod a féket oszt repeszt tovább a hintalo.... na mondom ez finom lesz , és félig a fákon fordultam el... szinte már meghajlitottam a teret magam körül...
egy kivűlállonak ugy tünhetett volna hogy direkt megyek enyire durván.... valojában meg csak nem volt fék ezen a szaron...
fogod a kereket meg 30 db teniszlasztit...a 30db teniszlabdi...1,79kg...mi egy vastag belső...0,9 kiló...de ha már dupla belsőd van...akkor az sem kevesebb súlyú!.szóval fogod és leteszed..mert ha fogod akkor egyik kezeddel sem tudsz mit csinálni .
a gumit szépen jó vastagoin átkened falcát kivül belül + a gumi belejsjét.. erősen mosogatószeres szivaccsal..a vakszelep helyét..illetve a látó szelep azaz csak látens szelep helyét meg ledugózod...akár mivel..én pl sülyesztett felű 6..illetve 8as csavaral tettem..
a felnire felrakod a gumi egyik oldalát..majd beletuszkolod a 30 lasztit...pont belepasszentol a 21 colos gumiba...
aztán ekezded szépen felfeljteni....ha nix gumiszerelő gyakorlatod..vagy lesz hamarossan..vagy széttéped a ráfot kilukasztasz pár labdát és hangos qÚrwanyázásba kezdesz
szoval..mikor a 3/4 már fentvan lés már jó nehéz a helyére fejteni...akor a szembe oldalon egy erősebb csavarhúzóval elkezded a gumi peremét bfelelenyomni...az ott szépen..(ha már jó feszült!)elindul befelé...egy jó darabon..ameddig csak van ingered...benyomogatod.. szépen beúszik magától...
aztán megint fejtegeted a gumit a helyére...ekkor már sokla könyeben fog menni..egés zkis 2cm lépésekkle ..és egyszer csak .. hopp fent is van..
kétszer odabaszod a földhöz..ahol be van ugorva a peremnél..és már kint is van a helyén...(múzt is igy kell szerelni..meg a belsőszelepes belsőt is...)
fontos.. papucs..illetve vakszelep nix...mert az első széiánál vol.. ott pl nem fértt e la labda...kettővel kevesebbet rakott be ott ott-Ó és papucsnál mind a két lasztit kétszedte a papucs(jobbról is meg balról is) és ott gyakorlatilag.. 4 labda hosszan kivolt a gui lágyulva...
de!terepen ennek ellenére sem volt semmi érezhető...csak mikor a betonra értünk akkor mondta hogy úgy üt a kerék...de még ekkor is ha vissza kleltett volna menni a hegybe.. abszolót nem lukas gumiként működött..csak a betonon tolyásolt kissé...szóval.. még hegybe akkor is hibátlan volt!-4 lasztival...
de akkor hazajött kiszedte a papucsot..meg betömte a 4 labdát...a helyére...azóta.. lement 2-3 hajtás...sziklásban is...és nix hiba...
ellenőrzése:
fogod az gumit és középen minden bügyöksor között két hüwelyk úllyal benyomokodod körbe......ha egyenletesen kemény minden hol akkor jó(mondom azóta hogy nix papucs ami kibassza jó! )..
az hogyérezni lehet a két labda találkozást az nix gond.. az a gond ha egy jó teniszlabdányi helyen..túlzottan puha... az az van kibaszva...de mondom..konkrétan hajtáskor ha egymás mellett kettőt is kiszúrtál volna esem veszed észer..ez benen a csúcs..
szóval ami a fontos.. hegyben első defekt szerelése elkerülve...
lehet fajta lyellemző mint a kutyáknál . múhahahahaha
nyííhahaha...
fidgyu..én egycő..azaz 1szer lvittem dévnek mert felkamerázott és hogy ha már lejöt galog a közepéig..hogy élvezhető legy na felvétel..mondom..leviszem neki...sebességben volt...csak lefelé kellett volna gurulni...de ez nem gurult...behúzott kuplungal blokkoló hádtcsÓ kerékkel suhanatam alá...semmi kontrol hátul...néha azt a baszott nagy kompressziót elengedte és fordult egy negyedet a kerék
kormány lefele volt forditva mint csopperes béláéknál!odaadta mdévnek.. és szó szerint kicsinek éreztem magam mellette a 110 kilómmal..mert akkorát nőtt a szemembe ez a tsávó..mint lagzilalycsi
az én 8 éves gépem bár mikor odaálíttom a suttyó 0meg egyéveske mellé...minden szinten...de a dév gépén ott érződik hogy ezek felett ...hogy is mondjam hogy úgy sértsem meg hogy csak el akarja adni és nem felgyúlytani ... .elszált az idő
Ez aztán a kreativitás
Vik! Ezt a féderer technikát lehet kipróbálom én is ha tényleg beválik nektek hosszabb távon is.
Van valami trükkje, mikéntje, hogyanja a berakásnak?
Ha regényírási hajlamod lesz fejtsd ki ezt bővebben
szeva Dew.. pont az elöbb raktam össze és probáltam ki ezt a rémeremixet.... hát röviden minden tiszteletem a tiéd hogy te tudsz menni ezzel a motorral hardos enduroban
a futomű egy totál hinta... első fék max lassito féknek nevezhető megy tovább mint a távirat, viszont megy mint barom... + nehéz mint a dög... szoval nagyot nöttél a szememben hogy ezzel eltalálsz az erdőben....
mondjuk ezen még minden jo vastag erős, nem biliből van... jahh kupplung ezen is rángatva indul, pedig nincs fűrészesre kopva a kosár...lehet ez fajta jellemző mint a kutyáknál...
hály déved
mi stálíyz?
legúlyabb felylesztés....?
itt nálunk a legúlyabb az za hogy rondáld féderes és disztli balázs küldött pár tenisz labdát(pontossan 30db/ elsőkerék..)és azt tettük be..
goldennek már 3-4 sikeres hajtás van benne..eközben azért volt megint a csapaton belül első defekt szerelés...de otisz csak mosolygott meg szítta a cigit amig ezek gályáztak a gumival...
persze persze nem nagy vász-iz-dasz.. még nekünk is van ilyen videónk..de azért menyivel jobb ha ezzel már nem kell vergődni...
ez a teniszlabdás ez meg mondta hogy kicsit keményebb mikor az ember megnyomkodja...eresztene belőle kicsit..(0,9 bárnak felel meg)de mikor meg a sziklás felfelébe odaküldi és a belsős már rég kopogott volna a felnivel..ezzel semmi ..de semmi ilyesmi.
de lefelében meg nézte hogy terül rendessen..annak ellenére hogy keménynek tűnik!tehát az is jó..illetve mivel nem lapos alapból ezrét gyors erdei menetben is nem kolbászol az eleje...
na most már az enyém is ilyen
amiit még nem tudunk..az az hogy kroccon nagyobb odakúráskor mi lesz.. de azt mondták.. kb ugyan az mint a sziklás patakokban ..semmi
de ez majd a lyöwő zenélye..
Zé nagy a hegy elfér benne pösti seggedi..meg még sokan mások...
Nézegetem mibe kerülne a rém RMX be egy komplett kuplung csere, mivel 90 körül van a gyári alkatrészek végösszege, elkezdtem lesni más lehetőségeket is.
Én nem akarok automata REKLUSE Z-Start-ot, de bogarászás közben találtam, gondoltam bedobom ide nektek, aki ilyet keres, ez lehet megér egy telefont, de elég gyanús az ára... http://aprod.hu/hirdetes/ktm-r...
végre Wégre wÉgre..
egy dolog ami biztossan hazugság...
mert ha már továbbitod.. akkor elolvassa más is ..és akkor ö is továbbitja.. és a továbbitlya.. akkor már.. akkor már történ t valami..megmozgattad a világot...
de amúgy kafi.. és ha az nem lenne semmi hogy továbitja valaki akkor már volna valami ami összeköti a semmit...
reggeli fingfűrészelésem olvastátok
nem szégyen be vallani kezdő és béna vagyok.
ép elestem mert mély volt a sárgödör s elment eleje persze mert a rider szar.
s utána állitottam vissza valahogy. !
én pedig téged Villi magasztallak te voltál a fény pont, s ha nézitek Zari is szépen ment nagyon. grat mind kettőtőknek.,
sanya..
anyasanya...
,.sanyaerős...
ez mi volt?
neked magyarázkodnod kell, hogy nem te voltál a legjobb és hogy ez...
valami csiratitoklvasó-benemíró de nagyonügyesokos...az ilyen nem is volt a barátod ha ilyenen besértődik..ilyen emberekkel hagyd is a kapcsolatot
mérten ir ide szinesétvén az oldalt a nevetést a társaságot.. csak beolvas aztán meg beugat..hogy ird le mi volt..ki vagy te az Ő iró delyáklya
csicskály
az hogy te voltál ott a legjobb az nem is kétséges..
de az amit irtál..ebben nem volt benne..csak az hogy te nagyon szereted a gépet..és joban is mész vele..és ez igaz is nem.. ...de
hát akkor semmi sértőt nem irtál..és örül mindnki hogy bejöt az úly géped...
csandi 1942 leirásai pont ilyneke..de abból sem az jön le hogy lealáz mindenkit...hanem az hogy élvezi.,.örül hogy jókkal mehet(mondjuk nem magamra gondoltam ) hanem a racelokra ..bontós golden mpi csoresz...jodlist nem irom ide mert ő még az úly csanáddal...még nem volt...de ő is racel...
szóval sanya...
szard lée a köcsögöket..a barátok meg ha még azt irtad volna le hogy te voltá la legjobb sem sértődnek be...
ugyhogy örülünk hogy olvassuk irásod...
másik...
aki itt irogat..bontós zsirtélywély..no meg én. ..
héát a mi kis sajt eposzainkban mindég..ismétlke mindég az jön le hogy csúnyán a legkirályabbak vagyunk...
zsir meg bontós ezen is kapott hajba kicsit.. mert ugyan ot voltak.....egyszer
de azt tudni kell...jó ez a kis hiszti meg konfliktus..mert ez az ami szüli a párbeszédet..az intrika meg a nevetést
és ez szüli az érdekes és ...és olvasott fórumunkat
mert érdekesek vagyunk..mint a hererák a.... ...nőgyógyászati ambulancián . . . .