na faszák vagytok... egyszerübb ha lelőköm a picsába a motort én meg lefutok gyalog...
mellesleg a multkor motoroztam egy napot a triálal hátso fék nélkül...a nap végére elment az eleje is , megforrt benn az olaj anyit huzkodtam...no break no para...
gyere fel hozzám itt van 20 kobméter fa lehetne vágni össze, meg lehordani a pinyoba ok. Ki is fizetem, meg utána mehetsz egy rendes motorral amin van fék gáz és futomü. itt a bányában.
Utaéna van itt egy pár öregnéni mig en kettle bellezek te addig hasitod nekik a fát ok ?
fel ne ved az 5 centest fiam...
kis Ronis-rol küldjél képet fax.
hát ekkora legény vagy hogy hüvösbe vágod a fát..
hát nyáron a 38 fokban..na az kemény volt...
na ki a nagyobb lyani... ..matyi
j ó a fatüzelés ..mert ahogy mondják kétszer melegszik az ember fánál..egyszer téle mikor jól fűt az a kazán..
egyszer meg nyáron ....
mikor kifizeti a paraszt a fuwart
nem ezt vártátok..mi
dehát tőlem mindég lyobbat vártok
sanya... a te haverjaid a trevisz meg a du...meg a mudpataki barátom...
vagy azokkal nem egy banda vagytok?
jézusom sanyi... ha ilyen haverjaid vannak hagyd a picsbe mindet....
vagy küld el vendéghajtani Viktorhoz őket... majd ott kapják az ivet...aztán vagy megszokják vagy megszöknek
déw...elsőd efekt..két éve bálylintnál.. előtte egy éve a zarándban.. meg a múltkor nálatok illetve daninál..mert bevitt a szúrósbozótos akácosba... kb 5 percet mentünk oszt..defekt lyawítás
ketten kerestük a tüskét ami kiszúrta..de olyan erős volt hogy kiszúrta a gumit és nem volt sehol nem maradt a külsőben....azok valami űbererős akácos olajfás genya volt...
előtte romcisban 2009ben volt első defekt..meg talán hátsó is...au idei szelekiszakadásos dolgot leszámitva..meg a mostanság bekövetkezett meglehetősen sok goldentút elsődefektet
Igazad van, hogy újabb/jobb/finomabb/erősebb technikával könnyebb/hatékonyabb megcsinálni feladatokat, ez tény, s lehet előbb meg is jönne, de nem sietek sehova.
A "másik utat választom", nem a vason fejlesztek, cserélgetem, amíg meg nem találom a legkönnyebben "motorozhatót" hanem ezzel a technikával hozom ki kettőnkből a maximumot
A bibi még mindig az, hogy a motor tudja a dolgokat, csak én nem tudom megcsinálni vele...amíg ez az érzés meg van, biztos nem cserélek.
lyaj
amit akartam meg elfelejtettem..
imádom az ilyen felfeléket..
ezt gyakrlatilag.. telis teli ciki cakival...
hát ott 10 perc alat fent letem volan ..és még meg sem fáradok.mÚhahaha
de tényleg ez a legjobb..ilyen volt daninál is...
csak nézte hogy az sx 525 milyen kafin vágat felfelé..na ott gőzölt le végleg..pedig nagyon kafi vezető volt... http://youtu.be/ym4COmLgDME
déwed..sajnos nem tudom máshogy leirnia zat a teniszpályán használt labdát amit a teniszezők teniszeztek csak már megkopot a fényük és otto szerzett egy nagy zsákkal...
az akkor most szó szerint teniszlabda.. vagy csak teniszlabda
majd nézd meg...egyet tegyél bele a gumiba...és pontossan akkorát tart ki mint ha belső lenne benne...
amúyg ae za 30db ez kb 1,1 bárnak felel meg..de mondtagolden hogy lefelébe meg teljessen úgy fog mintha 0,7 bár lenne benne..viszont sziklásban meg nagyon semmilyen szinten nem koppan fel..
gonzó..
de 380km az. haha .mÚhahaha .nyíhahahahahahaha
hát a regimnet 250...az okés... déva 300 az még az sem kevés...a sebes...360..az már állat..sibiu 420...az 7 óra..de 2009 óta nem voltunk olyan nagyórás túrán..és szerintem nem is akarunk...
déw.
30 teniszlaszti.. vágod...pont befekszik mint részeg biciklis az árokba
ezt szoktam meg s amíg nem érzem, hogy "tudok" motorozni, addig le se cserélem, ezt kívül már lezúztam, ennek már mind1, majd ha egyszer eljutok oda, h "tudok" motorozni, azaz a motor lesz a korlátozó tényező s nem a "tudás", akkor váltok.
Az első fék valóban ilyen, ahogy írod, először én azt hittem levegős, de később rájöttem ez ilyen...futómű beállítás kérdése, enyém nem hintázik, igen, nehéz, nekem még +10kg védelem
Nálam nincs rángatás, lehet azon amit próbáltál, már hajlott a fémlamella, s azért rángat.
se sherco se kommentek, lehet elkopott a billentyuzetröl a betü és már nem tud beirni. igaz fészen látom idönként be is ir a polir.
Rayyo mi van a sherco-val te...
Bontos motorja kiválo itéd vélemény ? milyen a gép ?
mellesleg a multkor motoroztam egy napot a triálal hátso fék nélkül...a nap végére elment az eleje is , megforrt benn az olaj anyit huzkodtam...no break no para...
gyere fel hozzám itt van 20 kobméter fa lehetne vágni össze, meg lehordani a pinyoba ok. Ki is fizetem, meg utána mehetsz egy rendes motorral amin van fék gáz és futomü. itt a bányában.
Utaéna van itt egy pár öregnéni mig en kettle bellezek te addig hasitod nekik a fát ok ?
fel ne ved az 5 centest fiam...
kis Ronis-rol küldjél képet fax.
hát ekkora legény vagy hogy hüvösbe vágod a fát..
hát nyáron a 38 fokban..na az kemény volt...
na ki a nagyobb lyani... ..matyi
j ó a fatüzelés ..mert ahogy mondják kétszer melegszik az ember fánál..egyszer téle mikor jól fűt az a kazán..
egyszer meg nyáron ....
mikor kifizeti a paraszt a fuwart
nem ezt vártátok..mi
dehát tőlem mindég lyobbat vártok
sanya... a te haverjaid a trevisz meg a du...meg a mudpataki barátom...
vagy azokkal nem egy banda vagytok?
Egy költői kérdés, ha motorcsere után ügyesebb vagy, belül hogy látod, te fejlődtél?
Összegezve meg tök mind1, ki mivel megy, s hogy, a lényeg az neki jó legyen, ő élvezze vele a motorozást!
További szép estét, jó fórumozást és sok-sok motorozást kívánok mindenkinek!
csak hogy faszkardozzunk egy kicsit
vagy küld el vendéghajtani Viktorhoz őket... majd ott kapják az ivet...aztán vagy megszokják vagy megszöknek
mondjuk annyi hátránya lenne hogy nem kéne folyton szerelned, és nem látnánk a kreativitásodat....amiért kár lenne ....
déw...elsőd efekt..két éve bálylintnál.. előtte egy éve a zarándban.. meg a múltkor nálatok illetve daninál..mert bevitt a szúrósbozótos akácosba... kb 5 percet mentünk oszt..defekt lyawítás
ketten kerestük a tüskét ami kiszúrta..de olyan erős volt hogy kiszúrta a gumit és nem volt sehol nem maradt a külsőben....azok valami űbererős akácos olajfás genya volt...
előtte romcisban 2009ben volt első defekt..meg talán hátsó is...au idei szelekiszakadásos dolgot leszámitva..meg a mostanság bekövetkezett meglehetősen sok goldentút elsődefektet
A "másik utat választom", nem a vason fejlesztek, cserélgetem, amíg meg nem találom a legkönnyebben "motorozhatót" hanem ezzel a technikával hozom ki kettőnkből a maximumot
A bibi még mindig az, hogy a motor tudja a dolgokat, csak én nem tudom megcsinálni vele...amíg ez az érzés meg van, biztos nem cserélek.
Én így vagyok vele.
Elől is dupla belsővel megyek, nem szokott defektem lenni, ami persze lehet szerencse csak
335 km
2500.-huf
nincs mit
amit akartam meg elfelejtettem..
imádom az ilyen felfeléket..
ezt gyakrlatilag.. telis teli ciki cakival...
hát ott 10 perc alat fent letem volan ..és még meg sem fáradok.mÚhahaha
de tényleg ez a legjobb..ilyen volt daninál is...
csak nézte hogy az sx 525 milyen kafin vágat felfelé..na ott gőzölt le végleg..pedig nagyon kafi vezető volt...
http://youtu.be/ym4COmLgDME
az akkor most szó szerint teniszlabda.. vagy csak teniszlabda
majd nézd meg...egyet tegyél bele a gumiba...és pontossan akkorát tart ki mint ha belső lenne benne...
amúyg ae za 30db ez kb 1,1 bárnak felel meg..de mondtagolden hogy lefelébe meg teljessen úgy fog mintha 0,7 bár lenne benne..viszont sziklásban meg nagyon semmilyen szinten nem koppan fel..
gonzó..
de 380km az. haha .mÚhahaha .nyíhahahahahahaha
hát a regimnet 250...az okés... déva 300 az még az sem kevés...a sebes...360..az már állat..sibiu 420...az 7 óra..de 2009 óta nem voltunk olyan nagyórás túrán..és szerintem nem is akarunk...
déw.
30 teniszlaszti.. vágod...pont befekszik mint részeg biciklis az árokba
Az első fék valóban ilyen, ahogy írod, először én azt hittem levegős, de később rájöttem ez ilyen...futómű beállítás kérdése, enyém nem hintázik, igen, nehéz, nekem még +10kg védelem
Nálam nincs rángatás, lehet azon amit próbáltál, már hajlott a fémlamella, s azért rángat.
de szó szerint tenisz labda?