nekem volt első és hatso.
elsők nem mindig de le töredznek, nagyon jo tapadás, profiknak valo mert nem tartos, nagyon kopnak.
am szerintem hiszti veluk hogy nem allando a minoseg es ez igaz a moose-ra is, sok moose ossze eset 1 nap alatt ugy hogy negyedére, gumik is képesek voltak elkopni 2 menet alatt.
Mostanra mar javult aminoség, de tudni kell aki megy vele bele szeret mert nagyon jo a tapadás ha nem kopik el és nem törik le a bütyök.
Ára sem olcso.
Jól beszél patyi, ott voltunk írtam is neked a 202870-es hsz.ban!
Videó meg majd lesz egy hoszabb, összevágom patyi goprojáról az anyagot jövö héten.
Patyi hétvégén felugranék érte, majd hívlak!
Jóccakát!
nemsok semmi....
szokom a 300-ast...
most voltunk egy jó 3 napos mocizáson Zeteváralján...nagyon állat volt.
neked meg gratula az extremhez b.nádasdon..
aznap a mátrában voltunk
na elmondom neked ..de csak hal fiúban...azaz halkan
én nem vágogattam a gumit..eddig...csak középen és hosszában!
mert az oldalirányú csúszászt az akadályozza meg...az meg hogy forog a gumi veszetül az nem baj csak oldalra ne törjön ki..wágod...
magyarul nem az elejét hogy éles legyen..han ma hosszúkás bütyköt felőrről ketté...
mert mint mondtam az oldalirányú csúszással van a nagy baj...
persze ez szikszdélyznél változott..mert ott ha 10mm alá kerül..hiába nem kúszik oldalra...annyira kicsit termel ki maga alól hogy ott kezdtem én is vágogatni az első oldalából...de kb 30 percc volt fél gumi(flexel)és mocskosul meguntam...na akkor jött a mitasz eGhsztrém...
azt visszont ..mivel nagy kanlóbaszó..azaz sárhegybaszó kocka bütykei vannak..azt középen sosem kell hosszába félbevágni...forditva raktuk fel.. ha megkopik viszaforditjuk forgásirányt...majd megent lekoptatom az élét.. akkor megvág6ó simán..illetve a
majd ha nagyon megkopik akkor a közepét kereszben a 8mm mély 6mm széles v alakú gumivágóval fogom megvágni...mint zsirnak a képén is volt lát6ó...
ne makarom úgy csinálni mint bontós.. ő gyakorlatilag mindenhogy megvégta a bütyköt... kereszben is .,.mint zsir..és még az első élét is de még 19mm magas a gumi és már a 22m kocka bütyökből..jó ha van 17mm széles...amit középen még félbe is vágott...geciszétbarmoltlpitott múzzal...olyat terül mint állat....de szerintem felesleges enyire minden hajtáskor megvágni a gumit..mert akor a 20mm magas bütyköket nem használja ki..csak hamar szétfarigcsálja a gumit...
ugyhogy a széességlt akkor akaom csökkenteni ha magassága is már csökkent..mert ez a gumi 20mm magas brutálbütykű..3,5mm magasabb mint egy krocc gumi ami 16,5mm magas...és az meg 3,5 mm magasabb mint egy szikszdélyz ami 13mm magas..szóval ha okosan csinálja a paraszt...akkor ez mire lekopik 10mm alá..ami gyakorlatilag a határ méret..még szárazban is! akkor addig egy sika krocchoz képest másfélszeres élettartamot..illetv futásteljesitményt kellene produkálnia...ha nem azskadozik le.. de ezt meg már szalialytós elhasznált gumiait látva..bebizonyosodott hogy szakadozéás töredezés repedezés..nem nagyon van..mondjuk jakszi meg azt mondja hogy körömnyi kitöredezések vannak...az ő hegyébe...nálunk ilyne nix..és zsirnál sem..jakszi meg 1800m magas full sziklásban máshogy tolja...
más..
robi-úr hivott és büszkén úlyságolta hogy mostanság már ö is nagy titokolvasó..és hogy látta szali úly gépét és az akkor állat..grat neki..
én megmondom hogy elég béna titokolvsó vagy mert irta szali hogy ez csak fünf ályró cent....
ugyhogy akkor mondom olvassá figyelmesebben a sötétség leple alatt
erre zat mondta ..akkor ennek mi értelme volt.. még képeket is rakott fel...de miért...
mondom ..a miérteket ne tölem kérd..mért nem hivod fel Őt magát
mondta hogy az hülyeség volna.. majd megmondja más hogy mi van azzal akivel érdekelne hogy akkor mi van vele
én mondom..csak egyenessen mint a monokói F1 pálya..semmi girbegurba...
én mindég a legnagyobbat rendelem..mint ahogy alsógatyából is
gumiból is
de ebben a gumiban nem tudod választani, hogy epres legyen vagy banános
0,5 re a trélyfát...
120/ az a jó..ec 300 elbirja...250re azért ott már gondolkodóba esnék..mert amúgy meg talajon sárban olyat fog mint semmilyen gumi ..ha meg leereszted 0,3 ra sziklásban is állat...
nekem kb 0,4-0,5 lehet most benne. .saszikés patakba nha nem is fogot volna a lapos köveken..előtte ahol megkapaszkodott olyat tolt előre hogy a másik tulajdonságát egyből elfelejtettem...meg élettartamban sem szar...meg a 20mm magas bütyök kb 20szor vág6ó..mondjuk 2-3 motorozásig az éle meg sem kopik
az a szitu..hogy csak 20 kilóval könnyebb a sercótó..
és ha ki van véve belőle a folytás.. közel olyan erős mint egy exc 350..ami azért nem gyenge ha megforgatod...
bontós amúg ment vele..zsiréknál...azt mondta baszottul tetszik neki...meg bontós amúgy is csak 85 kiló..a 350 néygté innyektorral úgy repíti mint a fény...
engem is repitett a exc 350 csak húzni kell neki... http://www.youtube.com/watch?v...
jó mentségemre szolgáljon.... életmeben először ültem ilyen kis 4t...de azért is kellet nekimennem 3 szor...de még igy is én jutottam fel hamarabb...mert robúr mikor már 25dikre sem jutott tovább a videós állástól..akkor megunta és mondta hogy ha akkora nagy a izém... ..a videós kedvem..vigyem már fel...
na azért mikor látta hogy a gép tudja.. ő is egész hamar feljutott...
ezért kell hog az ember meg tudja nézni hogy uis kell és akkor sokkal könnyebb mint kilyárni az utat...
dehát a zarándba kilyárlya ki az utat..ha nem a zarándög
bontos probálta a freefrogot egy várakozás során, s olyan helyen ment fel vele elsőnek ahol utana ott a saját shercojával csak másodszor-
ennyit a kis békárol. !
Zsír figyu milyen a ggáki féle futózott guma?
Vélemény valakitől?