Jó reggelt mindenkinek! Köszönöm a jókívánságokat a gyógy.-al kapcsolatban. A szoláriumot a jóddal helyettesítették, a nyakamtól lefelé teljesen bemázoltak és attól van ilyen szép kínai színem.
lokoto.. a régi alapján gyártattam 03- elötti , abban még ilyen nagy lendkerék van.... persze lehet teliben is cikkely kivágás nélküli...
ami a képen van S3 azt konkrétan a gyujtás oldalra rakják pluszban rá a lendkerékre egy specko anyával... olasz lapokon bent van a leirásban hogy a 2011 utániakra ajánlják mert ott nincs elég lendkeréksuly a kuplung oldalon...
amit én mutattam képet az a kuplung oldalon van a primér fogaskerék alatt
Köszi jódlis! Már meg is gyógyultam ettől a kis zenétől! Ne ezt nézzétek kedden du. műtöttek 1 napra rá kiengedtek, és 2 napra rá most így néz ki 1 vakbélműtét helye!
nem értek hozzá,de nekem olybá tűnik ezt nem igen lehetne überelni! nem rontott sehol s szerintem a maximális tempot mente azon a kis trükkös pályán. lehet még supermotosokat is megetetne!
nekem volt ilyen, vettem egy kannával, amin gumi volt abba mindenbe tettem
tapasztalatok:
biciklibe kurva jó! a világ legjobb ötlete
gyereknél évente legalább 15defektet szereltem guminként, ez megszűnt simán visszahozta az árát már csak a foltokból is
motornál annyira nem jött be egyrészt ha nagyon alacsony a nyomás akkor kimegy a levegő, ez még nem is igen zavaró
a kerékszelep első eresztéskor kuka lesz, kézi pumpával utána nem is igen lehet fújni bele, képes még a szelep helyét is betömni
ha benne marad a drót-tüske-stb simán elszökik a levegő, aztán ezek többnyire benne maradnak a külsőben(bicikliben nagyon ritkán)
ráadásul ami átüti a gumit az ritkán csinál csak 3-5mm lyukat ha nagyobb akkor kifolyik a trutyi, kész kín utána szerelni, minden csupa maszat lesz
az első kerékbe még csak-csak(volt pár defekt már ami csak külsőcserénél lett észlelve) de a hátsóba eddig nekem mindig nagyobb volt a lyuk amit be tudott volna tömni
elméletileg 2 évet bír a gumiban, nekem 4 éve van de biciklin még nem volt defekt szóval jó még
motorba most szedtem ki tavasszal az elejéből, a hátuljában még abban az évben meg lett szüntetve
sokkal nyomatékosabb lett alul? megéri vele vacakolni?
így már értem. nekem 2006-os. megnézem majd ebben mi van.
megvannak még a méreteid? átküldenéd?
köszönöm!
te voltál szoláriumban, míg korházban voltál?
na,irány dolgozni
pedig ma jaj de nincs kedvem
ami a képen van S3 azt konkrétan a gyujtás oldalra rakják pluszban rá a lendkerékre egy specko anyával... olasz lapokon bent van a leirásban hogy a 2011 utániakra ajánlják mert ott nincs elég lendkeréksuly a kuplung oldalon...
amit én mutattam képet az a kuplung oldalon van a primér fogaskerék alatt
jó gyógyulgatást
gyógyulást....
van többféle tipus...
Egy-két liter beöntés motorozás előtt, azután lezárni egy kovászos uborkával!
http://www.youtube.com/watch?v...
vili ezt küldöm gyógyuláshoz!
Hátha betömítette volna azt is:-)
tapasztalatok:
biciklibe kurva jó! a világ legjobb ötlete
gyereknél évente legalább 15defektet szereltem guminként, ez megszűnt simán visszahozta az árát már csak a foltokból is
motornál annyira nem jött be egyrészt ha nagyon alacsony a nyomás akkor kimegy a levegő, ez még nem is igen zavaró
a kerékszelep első eresztéskor kuka lesz, kézi pumpával utána nem is igen lehet fújni bele, képes még a szelep helyét is betömni
ha benne marad a drót-tüske-stb simán elszökik a levegő, aztán ezek többnyire benne maradnak a külsőben(bicikliben nagyon ritkán)
ráadásul ami átüti a gumit az ritkán csinál csak 3-5mm lyukat ha nagyobb akkor kifolyik a trutyi, kész kín utána szerelni, minden csupa maszat lesz
az első kerékbe még csak-csak(volt pár defekt már ami csak külsőcserénél lett észlelve) de a hátsóba eddig nekem mindig nagyobb volt a lyuk amit be tudott volna tömni
elméletileg 2 évet bír a gumiban, nekem 4 éve van de biciklin még nem volt defekt szóval jó még
motorba most szedtem ki tavasszal az elejéből, a hátuljában még abban az évben meg lett szüntetve