a 6ás mechanizmus a következő...
az oldaldőléskor keletkező erőt nyíl egynessen!a kormánybefogó csavarhoz tolja..ami nem is egy csavarnál áll meg hanem mind a kettő csavar felveszi az erőt!...
tehát eldőlésből adódó erők 100%hajlitási erő nélkül mennek a kormány legerősebb pontjához!
szemből érhező erő esetén...az ominózus belső felfogatás elfordulása..gyakorlatilag...nem nagyon lehetséges.. mert azért csak egy 20x5 laposvas...ami még ha el is csavarodik...kuplicsövet nem vág6ja el...
ja a képen a kupli cső(qplunmunkahenger tápáló csővezeték ) még felül van elvezetve...kivül a védő előtt...
de a festés utáni felszereléskor a belső részen lesz elvezetve..ugyanis elfér patentul ..már bepróbáltam...a legkisseb erőfeszités nélkül..törés és feszülés mentessen is!
jakszi..
kafi leirás kafi videókkal
jó olvasni a GG fórumot
csináltam pár képet..mert a búcsú után 4kor már a motort szögelhettem
a TÖKÉLETES kománybefogatás itt van ..ni
mi hibázik a képről...ahogy szokták kérdezni
mert ez még festés előtt volt...most már olyan szép..csak száradnia kell
A rekuse val kapcsolatba...az is a kemeny terepen ha 1 be nuzod lerugja magat,ott ahol hejbe indulsz es fordulsz,vagy oldalazol.Oda is kell az erzes de sokat csuztat es ez jobb tapadast kinal.De ami nagyon erdekesnek tunt,hogy az oreg szerint sokszor 2 es 3 ba jo kover gazzal indul es akkor nem rugja le magat hanem dolgozik a kuplung.Vagyis,hogy is van ez....ugy ,hogy nem ad le akkora paraszt erot 2,3 ba de van ero benne ,amit te kuplungolassal kozel sem tudsz elerni...nem annyi ero van mi lerugja hanem pont annyi ami szukseges egy nehez indulashoz...Es nem boffen le a motor sem es nem kell alapon porgesd a motort hanem a rekluse egy olyan fordulaton engedi kapcsolni a motort a kuplunghoz ami mar egy jo nyomatekot ado fordulat...igen de akkor oli a kuplungot elmelet alapjan.....de epp ez az erdekes,hogy a lamellak nem kopnak mert a rekluse vegzi a dolgat.
Az,hogy mit bir meg egy rekluse az meg a jovo titka de jol viselkedik es semmiert nem adna..Patrcik szerint.
Nekem 1 papucska van es ezzel a mitax 754 extremmel 0,4 rol le kellett engednem 0.2 re mert szart sem fogott.Ugy ahogy mondom szart sem fogott a vizes oldalazokba es kovekbe.A vizes koves patakba jobban haladtam a nagy butykok miatt mint Patrik a Metzellerrel ami zsir uj volt,de a kemeny oldalazokba meg erdei reszeken a ciki cakiba amit sajna nem filmeztem,ahol a tokom erte a foldet ,az oreg ugy alazott mint a szart.Pontosan azt csinalta mit en ,mikor utol ertek a tobbiek gyujtott es ment,tehat semmi pihi nem jutott nekem.Jo a gumi de nem mindenhol.Tehat patakba vizes reszekbe jobb,de mikor gurulos kovekhez vizes talaju koves reszekhez ertem szoptam mint a torkos borz..marmint a metzellerhez kepest.A masik,hogy 300 as robogojaval,csak huzta a gazt es technikazott,es meg is mondta,hogy ilyen helyen rekluse verhetetlen ahol 1 ora 1 kilometer,es furelszelsz egy hejbe es araszokon mulik a szerencsed es az,hogy menyire birod a kuplungozas.Na ilyen helyen ha szar gumival mentel el vagy verezve,tolod a szekeret mig a faszadon szarsz.Amit meg eszre vettem,hogy mig volt kondim addig a nehez heleyk nem voltak gondok,gond nelkul haladtam sot meg mentem is mellette siman,de ahogy fogyott a kakao,ugy dobaltam es hibat hibara halmoztam ami csak az energiamat vette ki.
Tehat a mitax 754 zsir jo gumi,de ha tuningolod akkor meg jobb.Nekem a koves reszek miatt rengeteg butyokbol ki van toredezve nagy darabok,ugyhogy eletartamra nekem nem monthatni nagyon jonak,mert ha igy fojtatodik akkor max meg 3 kimenes es csurdera jarom.A hibaja a kemeny anyagu butyok.Jol terul kis nyomasnal is es sehol nem erzetem azt ,hogy a felni kopog.
Lehet hogy a nagy sarba kivalo de ...az nekem nagyon keves van.
Vissza a papucsra :ha jo a papucs akkor 1 is elegendo,mert az is ugy megfogja ,hogy semmit sem mozdul el.Nekem igy van azert beszelek rola.Kerdezetem Patrickot,hogy menyit tart egy moose de nagyon nem nyugozott le.Neki minimum 2 kell hatul egy szezonra,ha mesz is rendesen,de azt mondta,hogy a belso az jobb tapadast ad sokkal mint a tomor belso.A moose azoknak kivalo kik versenyre jarnak ,mert ott nem bukhat el 1 verseny azon,hogy defektet kapsz,de ha csak igy hobbizol akkor siman joa belso.
A patakokon a felmenes nem volt a leges legegyszerubb,hogy berakom 3 ba es mint a vonat...az mese,vagy meg nem jartal igazi meredek koves patakba .Az erdei feljarok meg mind technikasak,ahol semmi nekifutas,csak erzes es rengeteg kuplung
...es hogy most sem sikerult megforralni egyik 300-as Gazt sem,pedig volt ott favagas rendesen.
készül a tökéletes kézvédő...majd este rakok fel épet hogyan is készül..meg lehet kész is lesz
meg várom a beszámolót..mert ezek már benne vannak a letcsóban...
mondjuk 15en nem tudom mekkorát tudnak menni...én egyszer voplta 11 fővel.. hát az 50% távot jelent...a kritikus tömeg ..amivel én még el tudom képzelni a jó menetet..az a 7fő
jakszi.
az utolsó vidi a legjobb...
+ grat patrik menethez
sanya..
az hogy 0,4 az egyenlő a gumielfordulással.. nálunk az én kis tömegem alat annyira gyűrődik nyomorgatja hogy egy motorozás után este gumifordítás...wolt..ameddig a belsőszelepes belső meg nem let csinálva.....azóta nix vergődés szerelés... imádom...
jó mondjuk a 3 féle gumihoz 3 féle mértetű belső nyomás kellett azhoz hogy mind egyformán lapuljaon..de már ki kisérleteztem.. ugy hogy nix több vergődés hogy forditsam a gumit ..aztán fél évente egy törött papucs..mert akkor mindég túl húzgáltam...még jó hogy két papucsos..mert képzeld mikor kint reggel neki álok szerelni(kétnapos hajtásoknál) és egyszer csap..puff elpattan a vakszelep... na akkor a másikat csak nagyon óvatossan húzom már meg..és a 0,3 helyett 0,5.. megyek hogy ne forduljon el annyit.
képzeld mikor a ngyhegyben 500méter után full elfordulva a belső...a pumpa nem is fért oda..alig birtuk felfúlyni 0,3ról..0,4re pedig rendesen meg van húzva a szelep... de gumiszerelés után pár száz méter múlva rá kellett mindég húzni..merrtt akkora járódott rendessen a helyér...és akkr már kicsit el is fordul.. aztán..megint ráhúzta,m ..és úgy már birta aznapot...
szóval full vergődés volt neke..mióta 0,3 ..0,4 járok...
de ez már mint mondottam a belsőszeelepes belső óta..a MÚLTÉ
nagyon kafik vagytok... ...
tök jó olvasni a GG-t.. ...(nem csak azt hogy oltjuk egymást freenel )
sanya...
ez kész téboly..
te is hoztad azt a papirformát amit már irtunk is itt a fórumon....amit itt a könyéken mindenki..aki ráült egy 350-esre...mármint hogy azonnal egy kategóriával jobban megy mint akár milyen kendvenc motorjával előtte...mpi is...csanád 1492 is jó csoresz nem megy egy katagóriával jobban csak féllel mert ő már igy is kategórián felüli.. .de pl a fater patakban pont 13 percet csinált mint én is... pedig én az sx 525tel ..a legendával... voltam .
ugyhogy mondom geci jó ez a 350exc...robúrnak is nagyon fekszik...
az meg hogy a matricát lemossa a sterimóÓ az kész haszon. ..
én meg már azt értelmeztem kishillyán hogy lyakszinál voltatok..de már látom hogy..nem..
jakszi..
kiba jó olyannal menni aki annyival jobb csak néhol hogy látod a technikályát.
sajnálom a mai mentet..kriisz meg hivlét tizkor hogy hol vagyunk..mondom hogy hogy hol a garagéban...azt mondja:
mért te nem jössz...
mondom a apád faszát te gyökér...és leraktam
hát nem elég hogy a kés a szivemben..ez a gyökér még forgatja is .
krisz..kabbe
Amúgy nézd csak, fény derült a Chupakabra titkára
Ja, fesz. szabival még mindig nem jutottunk semmire, talán jövő héten végre lesz olyan hogy a haverom meg én is egy időben fogunk ráérni