Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak akkor kevesebbet pihenek meg agyalok a szopóban, ha tudom hogy számít ki hanyadik! Tanárúral végig együtt mentünk egymás seggében voltunk de volt olyan hely hogy meg kellett várnom míg felszopja magát, mert így is telerakott kővel mikor közvetlen mögötte voltam. Nem akartam kicsalni a nyomot mert az volt megbeszélve hogy ugyanazon a nyomon kell menni mindenkinek mint ÁKI ezért nem is erőlködtem hogy bárkit is megelőzzek. Azért valljuk be őszintén volt olyan rész mikor a seggemen is vettem volna levegőt ha lehet!
Zsír! Fűszer hogy ébredt? Hívtad már? Mesélj! Elkészült nagyon úgy láttam.
Viller

mint mondtam te voltal a nap fénypontja az utolsó feljáronál,
az elötte lévőnél mindenki annyit tettbele amennyi megért, de te is tudod volt verseny mert mindenki került azok a lapos kövek mocsadékok voltak.
Erre a feljáróra tényleg rá lehet így utólag mondani hogy itt kezdődik az igazi HARD EXTREM ENDURÓ! Nélkülözhetetlen az ilyen helyeken 1 jó gumiválaszt (laposan) és a ventilátor! Enélkül KO
Kár hogy nem szóltatok az elején, hogy ennél a feljárónál számít ki hányadiknak ér fel! Ne félj nem engedtelek volna be elém, mikor az első símalapkőnél elkapartam és te ezt látva már nem is ott jöttél hanem mellette kikerülted , ami természetesen nem baj és ügyes voltál ott nagyon! De legközelebb csinálunk ott egy időre való felmenést úgy hogy tudni fogom már hogy számít a felérkezési sorrend! Az a hely volt a nap fénypontja
igazán ha eröltetem és nem kimélem a kis freefrogot, akkor 2 lettem volna, elso hely is lehetséges volt de annyit nem ér egy kuplung megy egy tul fözött blokk. Meg a pirelli nagy elöny ott igaz a mitas nem rossz.

ez a feljárot évente 1x megcsináljuk mert nagyon csemege, s kevesn csinaljak meg gyorsan ozt arni nem zsir.
mi harman fent bontosra 20 percet a tobiekkre 45 meg 60 percet vartunk addig jokat pofaztunk bontos egy ket igazi csemege történetett elmesélt ami megérte a varakozast.

Ottot nem akartam s szerintem nem tudtam volna megalázni mert nem lehet igaz bevallota "töböl kiszopta a faszt" a feljáron.

az a feljárot általában S.K meg én csinaljuk meg elsőre msot is igy volt de GASGAS aki nagyon éhes volt a gyözelemre megkapta.

a kis free-frog nagyon jo, a gyors menetekben a kis kasztni hátrány de 90% elöny a crox vazzal szemben.

volt a bányában egy nagyon egyens sik fal ahol nagyon felszerepelt a két SSeggedi, elsőre felmentek esés nülkül olyan hely amit 2 mertünk eddigmegcsinálni ök tökéletesen abszolválták, én kihagytam SK is meg még 5 ember, fent voltak GASGASaki meg a két seggedi ugy hogy jol indult a napjuk.
amit neztem Otto sokat üll. igaz meg old mindent.
na ez már érthető és világos is
köszi..
Laza omlos lapos köves zsiros feljáró.
1.- Pirelli scorpion
2.- Michelin Starcross MS3 (de én láttam itt S.K volt a tényező nem a gumi)
3.- MItas Xt754 tunnyinggal Zsir feri
4.- Tanár ur (Atila) kopott sixdays
5.- Bontos Xt754 bontos mouse tunnyinggal (by zsirferi tanács)
6.- Egyekrék féri
7.- Otto Xt754 kemény 140 mouse (hulye volt)
8.- Imike Pirelli Fim (fos gumi)
9.- SIroki kiraly 2011 Füszer MItas ? de itt az ember volt Norbis.
3db hatra szalto meg feher fej, halálán. szegény
na ez már fészbukós volt..
mesélj még..mert azért igaz hogy megalázott volna a kis froggod ..meg mindenki a plázás derbis pöstiek is..de azért nagyon sajnálom hogy nem voltam ott..
mikor lesz a következő...
mitől nehezebb..a 30x5mm es 1m nyi saválló acéltól... za a 30cm 20x5 laposvas..meg a 1m nyi aluménelyum a kézvédőrészen?
látom nem megy az a fizika

mondjuk ez is savállóból lesz...majd.. akkor még erősebb lesz..de egyenlőre ez is megteszi
szép munka. grat.
na ez nem tiszta...
mert ezen leiráson...pirellei sportion imikea a 4dik sorban van...de utolsónak irod..magad 3diknak és tanárurat negyediknek..aki a gégéáki nem.. tanárod a mentorod...
na látod leesett...
ati a tanár..tényleg...már értem akkor imike a negyedik sorban csak a sereghajtó volt.. ezt is értem...golddnet bontóüst meg ...azt már mindenki érti

ez..mert amit én irtam:
az az a videó kafi és alatta:
ha ottó odaadja kitörlöm a számát a telefonkönyvemből...

oda adja a motort mikor kéred.... vidin hogy felviszed neki.. megmutatod...aztán visszaviszed neki hagy szoplyon..vágod..na ha akkor odadaja.. ower...remélem mostmár
na igy néz ki már a helyén... és várja a manetet..mikor nem arrea az időpontra van megbeszélve ami nekem..nem jó!
Hogy a vasárnap milyen volt? ZSÍR
Még fiatalabb koromból nyakamon maradt egy új dunlop geomax 51 első gumi.

Ismeri valaki közelebbről, vélemény enduróra?
Jah és gumikban volt:
Pirelli Scorpion XC első GASGAS Akos
Michelin starcross MH3 masodik S.K de a gumi egy fos volt.
Pirelli fim (utolsó a feljáron omlos sáros köves) Imike
Kopott sixdays (tanarur) negyedik
Mitas XT754 harmadik hely zsir, 7 Tooth, Bontos ötödik,

szoval a PIrelli Scorpion meg a MItas volt a csúcs.
ez nem tiszta amit irtal
de elmondom én még szombat reggel beszeltem Bonival (Viller) hogy azt a muzt hogyan szogelje meg mert különben nem jön fel sehol, meg is tette és láttam jó lett. Ügyes a viller baz. A Mitas extrem szerintem kurva jó gumi. Amit láttam tooth sajna forgatja a 2T és ezert nem indul el, sokszor nem forgatja ki oldalra a motort, hanem egyenesen akar felfele menni s ekkor rateszi a gazt es ez elforog.

A feljarora valo indulaskor utolso elöttiként indultem fel, Imike elött aki utolso volt, majd kb a feljaro negyedénél levettem mindenkit és második voltam, igaz S.K jobbrol csalt (probált) szepen ment felfele mig mi reszeltünk, majd mellém került és be engedtem. Tudni kell nagyon megterhelő volt a huszon perces feljáró motornak embernek, 1x megfor a freefrog aki soha nem szokot. 1 dl foylt ki belőle, de oriasi előny a 107 kilos 4T mindenhol, Boni kiprobálta és elsőre felment egy két helyen ahol utana a shercoval elvérzett.
Tooth rol nem irodk semmit majd ö nyilatkozik, de Boni ott volt félutig harmadikként mögöttem, de lapihent és lementem, a terep nagyon nehéz volt. Bontos (Boni) nagyon nagyon jó volt, komolyan.
A1 amit produkalt. Ö volt a nap hös igaz csak 5 lett ezen a mocsok A feljaron de utána olyat produkalt egy két helyen amin látszik a tapasztalat és tudás.
szerintem is jobb bazz de suly ... annyi a hiszti.
enyem azota sem hajlot el.
egy fénykép hogy felszerelve milyen wunderfull...sőn is
észer sem vettétek hogy..nem is egyfoma a ferdesége sem.. a dőlése sem..és hoissza sem.. a lefolyt hegesztés sem lett lemunkálva..
fúly..
aki nem köp ide az mind... kóklerkókánygeci
de ezek ellenére is hibátlannak tartom és nemsoká be is ugrik..
vidik képek jók..videón beszartam...
ha ottó odaadta volna...kitöröltem volta a telefonszámát

itt is ez a sorrend mióta bontós 110kilós sx 2t helyeett 130 kilós 4t vle van... ...bontós majd golden..
guira nem lehet fogni semmit..ha olyan soknak volt mitász eghsztrém..lyee

mondjuk azt tudni klell goldennek nem ada kia za agya amit bontósnak...hogy l múzt megfaragja hogy em 0,9báros legyne csak 0,5...
neked meg a tublisz az ami a jó...
leirom neked mert új versenyző vagy....

kicsi a különbség, olyan hangyafasznyi ..DE érezhető... főleg elfolyatosban még nehezebben bők le... de csak akkor van értelme ha mész ilyen helyeken
tucc élni eltünt srác...
akkor nem én csináltasm ilyet először...
nem baj..mert mert akkor is nagyon jó az hogy igy van megoldva