GD..azért ez is állat...ez a kormányról 100%levezi a terhet... de 5cm erőkaron hajlitja a villabefogót csavarostul..mondjuk az meg nem gyenge úgyhogy elbirja ez IS naggyon pröfi megoldás..igazi öcsi megoldás..öcsi mert ö(t)csi(llagos)..szóval öcsi
doktor úr..ez mind igaz..de az a 10% az miatt mocskossul félek..és amig jól működik a kuplungkiemelő szekezetem..ami mostanában sajna az öreg gépelken ovlt hogy sszarakodott... akkor nekem nem kell reklÚz
loki..
zsóti..
köszike...
gondoltam hogy tetszeni fog...mert éreztem ezzel nem köphettek le. ...olyan magasról
a vontbőr ülés köcsög beszólás volt .mert ez nem gagyi vonatbőr vonaton nem utazom ....
a 6os trolibuszon volt ilyen az ülés...még le nem szálltam .
nyÍÍhahaha
Ez igy van senki nem hitt semmit, itt a meneteket Ákos és Imi határozzák meg ök adjak a sava borsát a menetnek én nem tudnék ilyen fasza meneteket össze rakni legalább is most nem, emberileg is szuperek nincs szivatás fikázás csak pici de emberileg türhető szerintem ez volt ami meghatározó volt. Az igazság az hogy jobb ha beszélsz a fiukkal mi is volt mert volt... kértek gec feljárot és kaptak volt olyan hely ahol mi hárman Gasgas akos, S.K és én 20 perc alatt jötünk fel és a vég plusz rárakot 45 percet. Volt egy Norbi beallitoságu srác aki 60 percig jött fel három hátra szalto stb. Kérdezd bontost.
Bontos jött meg ötödiknek kb + 20 perc, , elötte Atila volt tanár úr negyediknek jött fel kb 10 percel később és még volt 5 ember hátra. Az a igazi omlos, köves sziklás hiszti, forralos nem tapados. mint egy Deva A felszopos feljaro. http://youtu.be/k2nZkmwjiw0
a kis vasad kafa, ugyan igy csinalta meg Tanár úr tudod Atila aki lent volt norbival.
lyaú reggelt mélák.
piller menet akkor olyan lett mint gondoltam..hibátlan..minden szinten...
emberanyag...
gépek...kis szerelés..anélkül nem is jók a menetek
helyek
talaj...
időjárás...
...semmi sár..mert ez mocskosul szivja el a dolgokat..24 óra pihenő eső után...és a talaj ideális..
a zarándban azért most sár van pár napig...mert az egy sárhegy ez meg sziklás erdei talajos.. ilyen itt..nix
amúgy zsir...nem tom mit vártál..hogy a seggediek csak románban tudnak...a romaniacs hylszinél a zaándban almásmezőn a biharban..és itthon meg nem?
2004ben itthon kezdtük..mecske...bakonykamanber...és mátkáztunk is ..nem keveset...
azért nem értem mit hittél csak a zarándba királyak a srácok
hát a régi megalázlak benneteket mert csak a zarándba tudtok.. ebben semmi logika sincs ha megnézed a múltját az 1ségünknek....
de azért szeretünk...szeretnek téged nagyon..mert én nem tudtam rábeszélni öket hogy jöjjenek el velem tavaj sem meg idén sem itthon..pedig voltam párszor itt ott
de ezek mindég azt mondták csak román mert az közelebb van.
ugyhogy nagyon örülök hogy végre.. 5 év után megtörted a fejükben ezt a gondolatot..
küldök pár képet még hogy lássátot ..nem kicsit kókány a kormánybefogóhoz szerkesztett ...izÉ ...vasdarab
Megjöttünk
jo volt fiuk szögediek csúcs jók voltak mindenhol felszerepeltek 1 rossz szo nem lehet rajuk, még pálinkát ölelest is kaptam tölük.
Tényleg nagy megtiszteltetés feljötek JudaPestre a Pilerbe mocizni.
Az extremekböl 2 mutatunk be 1 könnyebet laza talajosat. http://youtu.be/PwOKyZu12Hw
És egy nehezebbet ahol 20 perc volt a elsö hely ideje és plusz 1 ora várakozas az utolsóra de nem szegedi volt. http://www.youtube.com/watch?v...
az igazán alázos hisztis helyeket kerültük mert 10 voltunk nagyon halados volt a menet, sajna volt 1 sárvédő letörés, 1 első defeket is.
Talaj pormentes de nem volt sehol szalonnás.
Kb 35 kilométert mentünk, volt kocsmázás, sörözés, bányázás és egy nagyon durva omlós feljáró ahol motor és rider megszenvedet, sajan a videokon csak az utolsok szerepeltek, de szerintem alázás nem volt
10-töl 6 ig nyomtuk Szögedi fiuk kérésére pedig mi este 9 ig szoktuk. hangulat kiváló volt.
Nekem még soha nem volt problémám a rekluse-al. Igaz nem járok olyan veszedelmes helyekre min te, de diesel olajjal járok, és bírja azt is, gond nélkül.
A legnagyobb előny szerintem- megfelelő beállítással alapjárattól kezdi el forgatni a hátsó kereket, olyan lassan ahogy akarod-annélkül, hogy lefulladna a motor.
Ezt kuplungossal nem tudod megcsinálni.
Mivel a lamellák között minimális fordulatszám különbség, ezért nem ég meg a lamella.
A motornak a hátsó kereke tapad, nem pedig csúszik, így az erőt a leghatékonyabban tudja átadni.
Mivel nem forog ezerrel, kontrollálni is tudod, bármilyen helyzetben akár emeli az elejét, akár oldalazóban.
Csúszós viszonyok között még nagyobb az előnye.
Feljárókban tartod a gázt és mászik a motor, leböffenés előtt a kupplung felold egy egy pillanatra.
Gyakorlatilag 3.fokozatban járhatsz-kellhetsz egész nap. A feljárókban magasabb fokozatban indulhatsz neki úgy, hogy nem kell visszaváltani. Amúgy a legmagasabb fokozatba kapcsolva centizve araszolgathatsz, gond nélkül. ( a pók a jele a gyárnak, ami a falon is felmászik:-)
Ha kicsit feljebb tekerem az alapjáratot, akkor olyan mint az automata gépkocsi, állandóan mászik araszolva nagyon lassan. Ilyenkor normálisan kupplunggal oldom a kapcsolatot.
Markolhatod a kormányt kedvedre.
A kupplungkar ereje minimális, csak a bowdennek van súrlódási ellenállása.
Ha eldobtad a motort, nem kell berúgni, mert nem áll le. (én önindító helyett vettem)
Egyetlen hátrány, ha leállítottad a motort, akkor olyan mintha üresben lenne, tehát elgurul, nincs ami fogja a hátsó kereket.
jó lyó ez is két csavart terhel..csak nem mindegy hogy a két csavar az egymás mellett van az erőre merőlegessen..vagy egyámás után az erő útjában...mert ahogy nekem van..gyakkorlatilag eltólná a csavarokat..ami lehetetlen.. ennél meg eljalitaná...ami azért valjuk be... elég komoly lenne..mert ezek nagyon nagyon profik..
ez van..shufnituning részinga za csak vasból dudja.. és ne mis lesz ilyen szÍÍp soha...
de a sx 525re ez is megteszi...200ft +4..5 óra mire tökéletesre megcsináltam...
ez van...
oszt lyaú napot
na ez igen...
de ez az enyém..ez mind akét csavart terheli(ez az egyik nagyon nagy előnye hogy igy megosztja a terhet!+mivel az enyém a cavarig nyil egynessen megy...konkrétan nem fog nyakkenni semerrre!a csavart azt meg már csak nem tolja el...illetve a csavarokat...
amúgy tényleg kafi...
de az enyém, a schufni tuning részing fasztori az ezektől..lyoBBBBB
saját főkÚtból
de mint mondtam a zsir féle elvezetem a befogást a kormánybefogóig volt az alapötlet...
azt nem értettem hogy zsir egyből hog nem jött rá érre ha már a csavarig eljutott az agya...
nekem eszembe sem jutott az...mert a kormány védő szivacs lát6atlanságában volt ...
de hogy zsirnál láttam..csak ő egy csavart támasztott meg!és azt is a kifli felett..én meg a közepénél!és a kettő összekötve..na ha ott valami elmegy az akkor már kitépi a kormányt tövestül
azt meg azért nem gondolnám...
Amcsiknál vannak hasonló kialakítású "gyári" kézvédők.
Bár simán el tudom képzelni hogy annyit agyalt rajta hogy teljesen magától jutott eszébe ez a megoldás
ebben a tökéletesnek hittmegoldásban nagy szerepe lyátszott kátémakinak...aki belevertea csHúfost az előző kormány belső bilincsembe...amit leszerteltem és megnéztem..de még most is azt mondom elfordulni az soha...de soha nem tudott volna...
illetve zsir frenszisznek aki mondta hogy a vékony környűrűn terhelt kormány.-. nem az igazi...mondjuk a bereszelt u 8as anyag már 2-3mm en is felfeküdt...de3 nem volt az igazi..és féltem nehogy tényleg ezen bikjon el hogy eltöri a kormányom...
illetve a fren nagyon jóhelyre vezetett védő adta az ötletet...csak frennél a csavar az nagyon magasan van a bilincs felett kb...1cm rel...és ha ott ráterheli a parszt akkor a kormánybefogó meneténeka töve és a erő fletámaszkodásának a karja...nagyon nagy...közel 2cm ..ami egy 8as csavarnál...méga ha ki is van hézgolva meg meghúzva akkor is hajlitással párosult nyirásra van igénybevéve...!ha pedig közvetlen a menet tövébe csatlakozik..a kormány középtengelyén..akor csak is nyirásra kapja a terhelés..kb dupla akkora erőt képes elviselni...
az meg hogy mind a két csavar felveszi az erő...mert összevannak kötve...hát az meg maga tök .. ély
jó mondjuk nem saválló acél csak egyszerű lapos vas ..de itthon is meg tudtam csinálni...és szerintem ez igy is pörfect tökéletes
doktor úr..ez mind igaz..de az a 10% az miatt mocskossul félek..és amig jól működik a kuplungkiemelő szekezetem..ami mostanában sajna az öreg gépelken ovlt hogy sszarakodott... akkor nekem nem kell reklÚz
loki..
zsóti..
köszike...
gondoltam hogy tetszeni fog...mert éreztem ezzel nem köphettek le. ...olyan magasról
a vontbőr ülés köcsög beszólás volt .mert ez nem gagyi vonatbőr vonaton nem utazom ....
a 6os trolibuszon volt ilyen az ülés...még le nem szálltam .
nyÍÍhahaha