Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen. Amúgy Zolika átvette az irányítást,és rögtön bevitt,,,betévedt egy olyan szopóba,hogy oldalazóba kellet a motort átcipelni,és ha nem voltál elég ügyes,vagy erős,a kor hamar az 5 m mélyen lapuló árokban találtad magad. A 2 XC OTT FEKÜDT EGYMÁSON..
Ha meg végre jössz velünk a hegyre,,,,Biztos,hogy fogok a motoroddal menni.
Biztos fincsi ma a bakony,ugye?
Paprikás szalámis zsemle,sajttal,paprikával.
kv
Nem tudom,de szerintem igen.Próbáld ki,de nem nagy kaland visszaforgatni néha.Nekem csak egy van benne és 0,5.
Nekem úgy van, 2 db elfordulásgátló. Még nem volt vele probléma, 2-3 hétvége után vissza kell forgatni állványon, leengedett guminál.
Gratula Sanyó!

A motorod kifogástalan (még egy pár sterimo azért kell neki:-)

Látod erről beszéltem, hogy ügyes vagy, kened-vágod mint kani a kocát. A ttr-el elvesztegettél egy csomó időt, és egy jó versenyt, hiába edzettél egész télen.

Látod, csak nem vagy hátrányban a 2014-es 350 EXC-F-el a patakos sziklás részeken sem a Yamaha TTR 230-ashoz képest:-)

Ahogy kipróbáltam a motorod szerdán, azóta nézem a nagyobb lendkerekeket a kxf-hez.

Futómű: Gyere próbáld ki a kawámat-bárhol (igen, sziklás patakban is) és megtudod, hogy hol kezdődik a jó enduró futómű.

Jaksi kipróbálta pénteken, állított az elején és a hátulján. Azt mondta ennek a futóműnek gödör NINCS.

Már akartalak hívni, csak nem tudtam alszol-e még.
Ha 2 db elfordulás gátlót berakok,az működik 0.4 nél,vagy elfog fordulni. Sima belsős technikára gondolok,.?
Örülök hogy bejött! Kár a csodamatricáéér!
Szevastzok! Na meg volt az első éles bevetés. Röviden leírom. Helyszín:Fekete erdő. Motorok: rmz, kxf , 2db xc 300,és jómagam. Már a bejáratásnál láttam ,hogy a 13 52 nem lesz jó,így 12 es re cseréltem. Ha valaki nem így használja a 350 es ét ,akkor nagy hibát követet el.... Amúgy az arcomra van írva minden,,,fülig ér a szám. Dr úr tudja milyen az mikor nem így van ,mert tavaly látta....Szóval últra brutál a gép. De miért is? Mert alapjáraton olyan mint traktor,egyszer sem böffentem .Adagolható,,nem túl erős,nem öl meg,egy baj volt,hogy fele üzemórát mentem mint a többiek,mert minden ment elsőre,vagy 2. ra. A gyári gumi jobb mint vártam,nem lesz a kedvencem ,de kicsit maradt alul a barátom mitas xtrem ével szemben,pedig ott volt a jogosulatlan előny,,tyukbél....De amiért nagyon boldog voltam az azért ,mert az igazi extrém sziklás részen,ahol azt hittem, hogy vissza fogom sírni a ttr freeride ot,,,na ott volt a leggkönyeb vele. Hazafelé a kocsiban a xc 300 as srác kérdezi,hogy mit mutattam a sziklás patakban 2 percen keresztül a bal kezemmel. Mondtam neki hogy semmit,csak ott ahol ő markolja,én direkt csak a gázt Fogtam. És most jött el ,hogy szóljak egy két szót az első telóról. Feszes érzeted van,és mégsem veri a kezed,.De amikor a félméteres sziklákon megérkezel,nem esik össze,nem ér le a moci alja. Soha nem mentem még patakban 3. tartott gázon ,soha. Mikor mát kezdtem összebarátkozni a technikával, akkor a 14 es xc 300as on felakadt a tűszelep,és több mint 4 liter drága üzemanyag elfojt,,,haza kellet venni az irányt. Nem voltam boldog. Csalódottságom enyhítésére, húztuk a gyereket,aki a KTM szalonba szerelő,hogy ez nem megengedhető,,,,meg ilyesmi. Persze tudom én egy kis piszok és kész a baj.....Mielőtt megsérteném a 2téseket. Sokak örömére a sterimó már a fele dekorációt le is hozta, csak az volt a cél,hogy míg az elején elkövetel egy két indokolatlan hibát,védje egy kicsit. Önindító hibátlan,fékek jók mint ,minden ktm-en. Szeretnék egy normális kézvédőt,de nagyon fog fájni a szívem ,mikor a gáz szektor végét kivágom. Addig míg le nem töröm ,marad ez.. Üdv mindenkinek.Sa
A Gasgas 300 lendkerék 890 gramm.
Khm khm,majd a jutalékomat nem elfelejteni!Gazdag a csávó,nyugodtan mondhatsz neki rá sokat!
nekem van egy power kamra kiemelő itthon, csak motorom nincs hozzá...
dont vörri...
a vége felé már tényleg alig láttam benne...+még felis áltál sokszor akkor aztán izguktam hogy a szemüvegben alig látok előre.. most meg hogy felált bontós.. még a hátát is alig látom..na mondom mekkora perec lesz ebből..hogy hózól ugy 50km/h val a sáros erdei úton

az már mikor a kamiont akartad előzni a főüúton 80-90nel...és mutogattad hogy mennyünk...
az már csak ...hab lett volna a sirunkon....

látom..ez az a szemüveg..amivel hazahúztál?
mÚÚhahaha
Nézd Vik mit találtam a cuccaim közt
ezt a múzt úgy meg furkáltam hogy már így is kuka
értette valaki a kormányvédő leirásomat ..vagy úgy jártam mind bandikriksz.. hogy senki sem figyelt rá..azt hitte...pedig csak titokolvastunk

elmagyarázom mert tudom hogy érdekell titeket
a lényeg...a kormány befogó fülbe a kormány elé (gyakorlatilag hozzáér a kormáényhozs a kis laposvas..elöl viszszintesen a kormány kifli közepében!),ez a kb 25cm hosszúságú 20x5mm lapos vas...a két végén a két 8as csavar ráhegesztve ...és a két csavar meg ugye előre felé néz mint a bika szarva...ott és ugy lesz ráhegesztve ahogy a kézvédő aluminiumján van a luk amivel régebbe a belső befogóhoz volt csavarozva...
érti ezt valaki...

mondjuk csavar helyet lehet menetes toló is és akkor aszerelhetőséga az aluminium kézvédőnek egyszerűbb lesz...
de ze már részlet kérdés.. hétfőn lesz kivitelezve...miközben olvasom a zsir féle leiráést..meg bontósét...
jaj de várom már...

a családi téma is boldog lesz a pörkölt vs böcsús lángossal....
után meg én is mehetek két két-3 naposat..mert jó feja za asszony is.. csak nekem is kell engedni a motorozásból...néha
élni és élnihagyni..pont nem úgy mint itt a fHórumon .
bontós ...
készülj mert fenik ránk a fogukat. .
vigyél vidit..
és mikor felétek krisszel.. videózd le a többit..hogy látszódjon hogy a seggedi nagy hegyekben jól megtanultál hajtani..
aki vidizik az fent van a csúcson pihizik vidizik...róla nem sok vidi van..de aki meg nix fent az meg felkerül a videómegosztó oldalra..hogy küzd szenved derekassan
jÓvanjovan
mennyünk..mennyünk..mennyünk
bakker..ott a helyünk..illetve a hegyünk
és ugy akkor lapul a múz rendessen?
de azért nem szab annyira megvágni hogy most legyen a tökéletes..mert akkor ha törödik meg nyirja magát akkor lesz hamarabb kuka

én ezzel a belső szelepesel nagyon meg vok elégedev...
nix defekt..tegnap a homokosban is mocskosul terült a 0,4 el és nme számit hogy olyankor még jobban forog mint a hegyben..hagy forogjon ráér...
+ igy a kézt is kiméli szépen...mondjuk sok tizen métere ugrás sikba...és egy kettő után éreztem hogy furcsán kolbászol a hátulaj..(valesz a gumi beugrott a peremrő a nagy odabaszás közben..de megálok nézem..már vissza is ugrott a helyére.. és gó tovább..talán még kétszer volt ilyne de aztán már tudtam ezzel itt sincs baj
aqz hogy hegyben is meg pályán is ...hát az maga a tök..ély
maradt ki a fémhálóból VVVIIIKKK! annyi hogy elég még 1-re