https://encrypted-tbn1.gstatic...
ha kézvédő akkor érdemes ezt a hajlított fazomt venni mert egy előre esésnél itt kevesebb az esély a csukló törésre..
Nekem egy olyan műanyag amit Viktor most vett le törte el a csuklóm és az újjam...szóval valamire az is jó
t e marha..hát ezt igy etcsetelni..hát ne ma bordány volt a lényeg..hanem az hogy kafi a védőd ..te marHahaha
és ltáátuk a vidiket...
ne aggódj ..itt láttuk hogy hegyben sokat ügyesedtél..vagy caak a több nek nem jöt ösze az a 3 nap
mikro látod mikor mész két -3 napra oda..szolj ..innen lesz 2-3 tásad...
nem garantálom hogy 30-40 percig pihenkélhetsz a feljárók tetején..de ha mind fent vagyunk 2-3 perc alatt akkor azért egyből meghetünk tovább.. nEEm
tobb motorozás kevesebb pihenkélés...este majd a szálláson dumcsiz6unk
nálunk a tHáwoli racerhaverok kitalálták hogy a visszagörbülő 10en ezer ft karok milyne jók és nem kell védő csak lepketerelő a kormányhoz...
de mikor nekidőlt a fának és letépte a szektort a napkezdő feljáróban...volt ám fejforgatás hogy mi is legyen
de ennek ellenére ..eskát nem lehet megyőzni..de nem is kell..aki úgy akarja csinálja..csak ha meg beszűr a földeb felakad egy fára...vagy felszúrja magát egy rosz eséskor a kormányra..akkro azért...nem kell csodálkozni...
szóval mégh a legbénábbb védő is jobb mit az ha nix ott semmi...
az a kis műanyag fosom...acéllemezzel meg csinálva a kormányvédőneé..elfordulós belső semmilyen fogatás a kormány belső oldalán...hát még az is 100x többet ért mit az a kicsukló fék kupli karok
te fax 5 centes vagy nem felvezsem !
csak tud, a bordanyi hisztiben rajotem mi a fasznak eröltesem azt amit nem is élvezek, hogy 4 kört menjek olyan akadalyokon ami romboljak a motorom meg fáradtan ha behibazok magamat bontom le volt is ra pelda sracot el vitte a mentő.
akkor ott döntöttem el én nem versenyzem, nem állok sorba, nem motorozok porban és csak élvezetből csinálom gyözni esélytelen.
szoval te fax. én wellnesz motoros vagyok nem önpusztito fax.
ami téged érint bordányon grat ugyes voltal tényleg DE nagy betükkel ne haragudj elötte a verseny elött hanyszor voltál gyakorolni ?
de ujra szalit idezve leszarom az ilyen verseneyeket, engem a puszta csoda természet a jo barati hangulat és a wellnes motorozas erdekel.
ezt remélem érted . és 5 centel gazdagabb lettem. te fax.
amugy jotanácsnak mondanám a titok olvaso kezdőknek, hogy a legdrágább megoldás amikor semmit nem raknak fel, eséskor a kormány beszur a földbe sziklába stb ,és azonnal görbűl, még a legprofibb kormány is....
mivel nem tud elcsuszni energiát elnyelni...
a profik azért nem hordanak csak olyan kis műanyag bogárvédőt mert magasrol leszarják nekik ha kell mindenhéten cserélnek egy új twinwall-t nem számit...
Az a tuti amit egyszer tettél be képen...egy kormány befogó felső bilincse kiér egészen a kézvédő bilincséhez..merevíti a kormányt és nem engedi fordulni a kézvédőt
valami cnc mart eloxált...ha jól emlékszem
freen
na ez már tanács a javából..illetve lyawából
az hogy soha nem tekeri le a kormányt a tiéd az az ott nagyon kafi...nekem eszembe sem jutott..mondjuk ott van pont a kormányvédő szivacs...és nem is láttam...
amúgy tényleg minél közelebb van a kormánybefogóhopz annál kissabb erőkarral görbiti a kormányt...az meg a ha befogóban van rögzitve .
lehet a bordányi akadályokon elvéreztél ...apa ...de ez a müszaki dolgokban
és én is azt az egy hibát láttmhogy azon a vékony c karikán amin az ú alaq(U alakú )kengyelnél ott a gyenge pont...az hogy elvágja...hát igen el talán nem vágja...de igen én is ott hondoltm hogy az gyengít-HETI a egyébként meg ez mivel nem éles...csak nem vág bele.. illetve ha holnap nem megyünk kiveszem a kengyelt és lepkekorongal kicsit köszörülök bele egy 2-3mm széels felületet...
de amúgy ugy emlékszem ..az volt is benne a hajlítási munkák folyamán..de majd megnézem
gumivágás...
jó.
mi is annó igy vágtuk meg a c-02 brutálbuta gumit...mikor már nem láttuk azt hogfy mér vabn az hogy 21mm magas a büytök még sem fog rendesen csak laza talajon...gumivágóval pont a bütyök közepénél és elmondom nálunk is bejött..onnatól fogott megint mint az atom..cska c-02 oldalazóban ..soha..ismétlem ..soha nem volt jó..ellentétben a mitasz eghsztrémmel..ami nagyon tud oldalazni...IS
de mig úly addig én nem vágogatom meg...még egy pár mentet rkok bene...nekem a fogással nem volt gondom...holnap próbál6nánk sárban ..de bontósék
pedig a duma egész eddig az volt...
Ó hát ha a hecára kimentek motorozni +8 fokban szakadó esőben hóolvadás után 3 nappal..akkor már nincs az a szar idő amikor Ők visszamondanák a hajtást...
de attól tartok van...
pl ez a mostani ez Últrabrutál...22 fok csöpörgő esővel..ez annyira brutál hogy a heca elmehet a faxba
de de Ron volt olyan a kis beka fejre eset, és nyekkent a cucc latszot is
de nem jalott el semmi. marad a helyen, fiuk meg en is hallotuk ahogy nyekkent a cucc.
nekem tetszik a megoldás, mert egyszerű.... nincs belső bilincs ,mindig csak utban van sok hülye kacat amitöl ugy néz ki a kormány mint egy szerelvénybolt....
aztán majd az élet megmondja hogy válik be a gyakorlatban...
mondjuk ha a kormányt viszi el egy nagyobb elhajításnál akkor nem ez a legolcsóbb megoldás... mert nem tud a védő tekeredni igazodni energiát elnyelni .... de ez puszta találgatás, majd a gyakorlatban kiderűl...
nem okoskodás képpen ,de szerintem igy simán kitépi a kormánybefogo csavarját, akkora az erőkar.....
amugy mint ötlet jo, tetszik mert használod az eszedet...
legalább megszűnik a belső bilincs tekeredéses-töréses hiszti... és meg is van a tovább fejlesztés, ha kihuzza a menetet átfurod 10-es menetre+ acél csavar örök éálet+1 év...
nincs mit ötezer, csak neked csak ma.... másnak 8...
miszerint a nagy méretű bütyköt középen meg reflexem s olyan lesz a szerepe mint egy trial gumi.
be is vált a köves vizes helyeken nagyon fogott ahol a nagy bütyök el csúszott volna a hajlás képtelensége miatt. Itt látszik a képeken minden második bütyük félbe van flexelve kb 8mm mélyen. Nagyon fog kövön látszott is egy egy feljárón 30-40 percet vártam a köves feljárón mentoromra.
szerintem a jo megoldás az ahol a leg erosseb lancszemet terheled és 1cerü
vagyis a kormány vége és a kormány befogo csavarja.
közé rakhatsz nagy 200 as I szelvényt is de lehet akkor majd a kormány hajlik el és nem az I.
azt is tudni kell s ezt en látom a profikon hogy mar semmi nicns fen a gépeken szinte, mert nem esnek.
szoval tudás fuggo mit raksz fel a gépre és persze atto lfug mit csinalsz.
nekunk a hard enduroba kell a kemeny védő mert gyakran muszaj a motort utjara engedni, ilyen mocsokos köves hsiztiken.
ami zari csinált azert nem jo mert a bilincs hatso része nagyon vekoyn feluleten fogja a kormanyt és ott lehet a kormany 1cer megadja magát.
Annal jobb megoldás bontos barátomé... huh. de ott is a kormány csutka kapja a terhelest.
az en esetemben lasd kép a kormany külső pontja viszi át a terhelest a kormany befogora és a kormany nem hogy terheli hanem tehermentesiti.
De Dr Ronbá a Extrem guru is nyilatkozhatna csak az a baj ö mar robogo topicon nyomul...
pár kép a kis békámról és a kézvédő-kormányvédőről
nekem eddig bevált. 1x sem hajlot el. igaz Ron féle rozsdamentes anyag.
akosnak mindegy mivel megy jóóóó