Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt nem értm
befelé már nem ugrik le...de rél nekeed ez nem pálya..mert aki 0,5 felett jár annak ez full felesleges téma...de aki szeret a határon lapulni.. az annak ez aranyat ér
illetve kiszakadás mentes szelepet...
ez nem mm..
cm
9,00cm nagyon pontossan...0,4 bárnak felel meg...8,6az már nagyon kicsi...
8,9cm az a sixdays minumumja.. ott még nem koppna fel..de mocskossul kolbászol oldalra az a ballonos gumi...
9,2cm az meg ..sok..0,6 lehet...
de igy beállitani.. engedni beéőle az se perc.....
és érezni hogyha jó a nyomás akkor passzentosan megy fel nem küzdőse..ha meg túl könnyen megy fel akkor az meg túl lapos lesz
tenyleg vik,h a faszba nem ugrik le a peremrol a kulsod?
Kepes voltal penzt kiadni egy michelin starcrossra?


ez osszefuggesben lehet a tobb kilo romlott sonkaval
az utolsó kép az volt az első próbálkozás...hogy hogy tudom levágni a szelepet...egy pótbelsősőből maradt szelepcsonkon...
a középső kép...na az a szelep az miért is lehet benne...ez most fejlesztődött bele...
mert a mislen a 8,75mm bewlsővel nem ment ki a peremre...
ez a szelep arra való hogy kompersszorral felfújni 2-3 bárra ott akko egyből kipattan. a gumi a peremre...de mivelaz csak az aluminium peremenél fúlyla fel...és ott em tömit..iletve szelepsincs benne csak a szelepcsonk...igy mikor levesze az ember a kompresszorról.. az gyből elereszt ia nyomást...és csak az elfordulásra érzéketlen belső tartja ismét a gumiköpenyt...ami már a helyén van!
(mint a kocsiknál hogy a gumis először kipatintja a nyomással a felnire a gumit és utána rakja csak be a szelepet a helyére...)
szikszdélyznél...9,0mm belsőnél mér ilyne nem kell..de mislen starcroxnál meg 8,75re kellett volna hogy szépen a helyére illeszkedjen
na
szerelés: csak aki az elfordulásra érzéketlen belsővel dolgozik..illetve akar majd dolgozni...
többi el se olvassa mert kukkot nem ért belőle.
itt a nagy porok idelye...új mislen starcros..le
kopott sixdays felugrott...
de a michelin 120 as starcross 8,75mm nyomáson van a vastag belső...változtatni kellett mert az sixdaysnél az túl lapos......a 9,0mm volt legutoljára(0,25-0,3 bárnak felel meg)... végül is sehol nem koppant fel,de mégis kicsit vékonynak találtam....
igy most a 9,15mm re állitotam be a nyomást...
szereléskor már gyanúsan küzdeni kellett vele...akkor már éreztem ez nem 0,4 lesz..(amit szerettem volna)
most hog fent van a helyén... kiderült..ez kb 0,5...de inkább 0,6 bárnak felel meg....
ugyhogy gyanús hogy holnap egy 30 peercet megent dolgozom vele.. mert a kivánt érték..0,3-0,4 bár..ami átmérő miliméterben kimutatva...kb 9,05..9,1mm lesz...
de aránypárokal ha dolgoztok...a 8,6mm belsővel...0,2bárnak felel meg...a 9,15mm meg 0,6bárnak(sixdays gumi...vastag belsővel.. + a védőköpenybelső a belsőn,ez azért fontos mert rigával a 9,00mm az már simán 0,5bár, michelin nél meg a 8,8mm az a jó endúró nyomás..)

na lényeg.. itt van pár fotó is nem csak az adatok:
vik.. nem olvasol... leirta zsír hogy amiket te annyira favorizálsz ,azokon a parasztgázos hosszu feljárokon valoszinű elfogy, abban viszont én is biztos vagyok hogy egy sziklás patakban, sok fával, egy alacsonyabb könyebb, és kicsit gyengébb motor valoszinű szarrá alázná a loerőgyárakat...

szoval kinek a pap, kinek a papné, van akinek meg a paplan....
tudom...
tudom...
a videókon!mindent megcsinálnak a frírálydal a nagyok amit exc vel...
csak azt nem mondják hogyha dzsárviksz alá odarakná egy etz250 az azzal is nevetve megcsinálná...
zsir...
büszke lehetsz magadra..
labilisékat..lyól beoltottad...
bebolondult mint y kettő a frírályszarodra de 15 perc alat goldentúttal helyrebillentettük a felyükben a lötykölődő mosogatólé állását...
rályöttek hogy az endúrózás kiszel tündélyétől el kell fogadni a jó tanácsokat...de vigyázni..mert fel igaz amit mondtál..
mégpedig az hogy 350..a motor csak exc 350...
könnyű erős...tartós.. van alatta futómű is nem cska két hurkapálca..illetve nem dánhill bicikli fékkel van ellátva...
amúgy meg mondtam neki.. ugyan úgy bevárom őket a ha frírálydal jönnek szuper szuperben..mint eddig is...mert oda kell az a 45-50 lóerő..iletve elefánt alá hiába a zsiráfláb...ami közbe meg csak vékony de még nem is hosszú
http://youtu.be/n6rAYkPnpXg
na ha minden igaz jön is visszafelé.. a tekercsem...
holnap reggelre itt is van
és kiderült...
nem szakadt...
olyan egyetemes hibába estem hogy bexarás...
a faszom se tudta hog az a vezeték..ami ott a szigetelés.. és réz...a ha lehúzom a szigetelést...atól az még szigetelt vezeték marad...
de hát ezt nem mondták...
mivel ez az a szál ami a telercselt tekercsszál.. aami rajta a szemmel nem lát6ó lakkk...és a külső szigetelést csak rátolja.. védőnek...
én meg
ugyhogy kettőnk közül a hülye. . .
de hát ez van ..egy nagy ember beismeri ha tévedett.. de olyat én még nem láttam
mondtam a motorszerelő barátomnak...legyen szives..tegyen rá egy védő csövet...ő mondta hogy tsz rá... meg megsaruzza forraszal.. hogy nehogy megent ilyen ....legyen.. rá is mér ...

ugyhogy mudpataki barátom...a srácnak ez lett volna a az első hibás tekercselése..de nem lett... viszont hibát követette le...hog nem saruzta fel
tehát ki a hibás
de az a lényeg. nem szart csináltak.. ennek mocskossul örülök..méár csak a fesszabnak kell stimmelnie meg forogni a qrwa ventimnek mint atom
holnap kiderül...
Hat ottan megyen a 2es uton,azan balra.
zsir ...
bordány..
az hol van
JAU reggelt, Kávé mellé 1 kis program
szép jó reggelt
valaki küldhetne már egy kis esőt
mi? a menszeszed?
az jó...és mekkora?
elméletileg.. jó lesz a töltötekercs ..de sajna elméletileg most is jónak kéne lenni...oszt közbe már meg ott van miskÓcon..
remélem akár hogy s alakul...a gyújtás részét nem tekercselik meg...vagy tosszák el...(semmi köze a két tekercsnek egymáshoz..de már nagyon félek.. .bár mi lhet )
de ha meg úgy lenne mint a másik akkor meg...maga lesz a tsoda.. a peredályz .
ugyhogy a cápa megy elöl..a remény hal meg utoljára....
de ha valahogy emgent nem úgy lenne ez a töltés mint azt beherangozták...
nem lesz több gari meg tekercselés meg lófasz...marad az alap kostrukció...ami már bizonyitotta életképességét..csak bontós féle kölcsönaksi helyett... akkor az a zselés geci lesz...majd...

figyi.
ha szarrá krested magad.. és enm tudod hova rakni a sok lét..mert nem fé rá a bankszámládra...mert a swályzi bankok már nem tudják becsukni az ajtót sok szalilóvélyától..akkor küggyé...de ne frírálydot...
inkább egy exc 500...vagy x-wécé...500 képében
előre is köszi
Tegnap,mikor hivtalak, akkor jott meg.
elado a motorom. ha valakit érdekel. full jo mindene. rengeteg extra van rajta és hozzá. 2000 euro . akit érdekel vagy ismer valakit esetleg. képet is tudok küldeni.
most? hogy a picsába? szerdán feladtam mult héten. köszi szépen azért.
hy.125ös cr hondára keresek balos hűtöt 2003 moci!
Megjott a boritekod
oda adom persze,annyiba kerül átjönni érte ,mint maga az akksi. a land rover szalonnal szembe vettem a satelit nél. 4300 ft volt. zselés. amúgy viszem ki a motort mert jövő héten lesz valami jó kis osztrák endúro verseny!
mai menet !
aszonnyal biciklis terápia 20 km majd parti pihi, borocska bodza hiszti majd vissza !
freeride azért ma is ment...
jah otto hivot. ! telon hogy igy meg ugy

mondom én nem megyek, mert csirákkal nem hajtok ....
meg gelesztásokkal sem....

Otto jó gyerek... imádom villert is...
Kordés is csörgöt...
VIllerel is dumáltam jok ezek a fiuk jo tudni es jo tudni egy csapat vagyunk még ha marunk hadakozunk és tébolyda van itt sokszor.

jo hoajást te... okosan ... de szopasd ki a fejüket...