Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Korrekt amit irtál angolul respect magyarul tisztelet.

de ujra nincs mit más mondani sem tenni a moor kész és ütöképes.
az a fö előnye nem 60 lóerős és puha a futomüve, ha ezen változtasz ugyan oda jutsz mint egy exc-hez, amikor ráadod a gázt elkapar, amikor megdobja egy kö a kemény rugo eldobja a motor futomüvet.
ez a motor titka aki ezen modosit az vegyen egy exc-t és nem egy freet.
Majd meglátod amikor motorozol velem milyen meglepetéseid lesznek.
Olyan helyekre fel ugrok s beugrok beszarsz. nem kell ovább gyözködni csoda a gép. ennyi.
A tiok a 40 közeli paci és a puha trial futomü, nézd csak meg mikor megy brandauer a hatso telo hogy össze ül, nezd meg amikor egy rial motor ugrik hogy össue ül minden s ezért marad ott mindig s van tapadás. ezt kell érteni és nem keményebb rugot meg 60 lovat tenni a gépbe. ez a léyneg. s persze az hogy kicsi középen van a suly és ultra nagy szabadság fokot ad a motor.
helyből felugrok 1 méer magas sziklákra meg le. Hogy puha és össz ül igen ezért jó. Hogy nem crox pályára valo igen. nem nyersz vele ec versenyt az is igaz de ki akar. Én az erdőben akarok motorozni, röhögve mindenkit állva hagyni és nem 60 rohangálni fel meg le a fák kozt meg az ugratok közt.
Szoval Sanyi faszságo csinál ráfog üllni egy crox vázra amin ide oda fog billenni a kis törpe teste miatt. S megjegyzem ö mondta van valami 150e Ft kit a exc be hogy alacsonagy egyen és ? ott lesz a crox váz alatta a kemény crox futomü és a motor utasa lesz.
én pedig röhögve minenhol felmegyek.
92 máter sirokon. Megnézem mikor megy föl valaki egy ttr250 el sirokon 85 méterre ide lásd a képet. vagy e fölé ugrat ... amit a kis békám megtett, csak gondolj bele milyen szar lehe a gép oda felment... ahol Hollo Bence feje van 85 méter hill climb után.
nála JOBBAN senki nem vágy(ott) egy ütőképes freeride-ra.
Feri!

Én bízom benned és drukkolok neked, hogy sikerüljön felhúzni a gépet, versenyképes szintre. Bevallom azért, mert nekem is ez lenne az ideális bringa.

Sanyóról annyit, hogy veleszületett testi hártánya(i) ellenére ügyes motoros. Pár év kihagyás után, 1 héttel a teremkrossz előtt vesz egy motort, és simán középdöntős. Nagy tesztpilóta, adok a véleményére, ami egybevágott a nagyobb nevű endurósokkal.

Sanyó, már a megjelenésekor kukorékolta mindenkinek a freeride jóságát.

Mivel akkora mint a pulikutya ülve, nála senki nem vágy(ott) egy ütőképes freeride-ra.

Ma is beszéltünk, hogy venne egy 250 4t xc-t, én mondtam neki, hogy várja meg, mit tud Feri kihozni a freeride-ból.

Mivel több új KTM-je volt, mint nekem motorom, nem a vételár a probléma. Persze Sanyó földönjáró ember, nem akar még rákölteni plusz százezreket egy motorra, ha megveheti (verseny) készen.

Szerintem a power commander és a légtömeg beállítása nagy lépés lesz a freeride-nak.

Szóval figyelünk, és várjuk a tapasztalati fejleményeket.-szurkolunk őszintén.
A nemi elet teljes hianya?


Itt egy 1000 ft ,menj szopass egyet!
Néztem én is délután.Olyan testalkat volt mindegyik,hogy simán lepofozna bármelyikünket(kivéve feri ).Akkora a háta,mint a bontóasztal!
Tömören röviden összefoglalva a választ a kérdésedre:NEM!

Más nem igen érdekel a motorozáson meg "azon" kívül.
FIgy Dr. én tisztelem mindenki véleményét és elfogadom.

de ujra higy a francba lehet egy összehasonlitani egy léghütéses álló teleszkopos huszon loerös 20 éves technikát egy 2013 csucs fejelsztéshez.
s köztudott a KTm nem csinál szart. Ez a én véleményem.
Nem is beszélve aki eddig kipróbálta bele szeretett és alig akarta visszadni, ilyen volt például 2012, 2013 siroki király ki azt mondta csucs jó a gép. S ez a én véleményem.
Eddig a tapasztalataim az hogy minden motorom eladom és vezsek még egyett, annyira jó. Mindenhol mindenkit meg alázok feljárokban, sirokon 92 méterre felment, Nagy Péter aki nem szar motoros is ámult bámult a 105 kilos tohona testem hog felvitte sirokon a hegyre. Akkor csak gondolj bele egy filigrán alig 60 kilos embert hogy vihett a gép.
Barátod pl. 3x ismételte meg a probát az erdő csak ugy zenget töle, ha annyira szar lenne akkor egyböl vissz adta volna. Szerintem ez a gond pénz kérdés.
A motor csoda tapadása van, pont elég erős mindenhova, s mint mondtam mindenkit alázok vele persze nem crox pályán meg 25 méteres ugratokon. Engem ugy meggyözött hogy naaa.
GGÁkis és a csapatomban minddenki akik csak ugy megjegyzem Sirokon ben voltak első 10 ben amulnak bmulnak miket lehet ezzel a kis békával csinálni.
Ami a futomüvét érinti most kerül bele egy 100 euros erösebb rugo, a fékhez nem nyulok mert jó, a motor erő nekem bőven elég, át lett áttételezve mert tul trialos volt 11:49 rol 13:50-re most tökéletes.
86 kilométeren 3,5 litert evet, és végig elöl mentem full köves hard terepen. Olyanokat lehet vele ugratni ugrálni bexarsz. Csak dícsérmi tudom a gépet. S hogy értsd miről beszélek itt van Brandauer videoja aki 140 kilos és nézd meg mit csinál vele.
http://www.youtube.com/watch?v...
nem is beszélve a Romiacson 16-ik lett a Profi mezőnyben Jarvis után.
Szerintem ennél többet nem kell mondani a motorrol.
Ezek után egy Yamaha ttr250 összehasonlitani nem nevetséges ? öszintén ? Romaniacs 16 hely után. Msot komolyan !
Az én motorom mint mondtam a ktg lesz 100 euro erösebb rugo előre, áttétel csere 15e Ft és kész.
A PC nem kellene bele de gondoltam beállitjuk csucs szuperre.
Annyit elmondok még hogy a exc350 is közel igy eszik mint az a freeride, mig egy motor 1 tankot bezabál a exc fél tankot és a suly az számit.
S ami nagyon számit 101 kiló olyan tapadásom van ami még soha, álva hagyok mindenkit és utolsóból első leszek minden feljáróban.
Versenyek lesznek ez évben, meglátjuk mit hoz ki a kis free belőlem, de elmondom nagyon sokat. Gondolj csak bele 6 motorból 1 marad ez annyira csucs. ennyire fasz a ZsirFeri, brandauer S.K nem lehet...
és egy ember aki azt állitja a ttr250 egyenértúékü a motor csak 3 olcsobb... viccc.
Na szoval,kellenek az ilyen predikaciok is,mint a mesemondo viktor:)))
Amúgy igen, 1.200.000.-ft lenne a reális ára.

Rátöltene még a tulaj, versenyszellemtől függően 2-400.000.-Ft-ot.

200 a blokkra, 100 a fékre, 100 a futóműre.
Feri mindenre elszánt.
mondjuk az elég gáz ha egy drága új motorra még egy csomo lovét rá kell locsolni...
én nem mondtam semmit..csak bevágtam a vidit...

hosszú kacsának gratula.. majd irok neki a fészen
az egyik képen a tsávó a sziklás hegység tetején az óceánok felett megy fel...6km magassan sisak nélkül..mert olyan biztonságos..hogy nó sisak..nó para
jahh ... Hosszu Katinka 200m vegyesen VILÁGBAJNOK LETT AZ ELÖBB ...CSUNYÁN ELVERT MINDENKIT... ENNYI....
bakker ..úgy látom te nagy ember vagy

csak párszázas ajánlat..és redi tú rész...
az a baj ha a fékeket és a futóművet megerősitik.. mér adnak neki2-3 kilót...és akkor már csak..2-3 kilóval könnyebb mint egy exc 350 ami meg akkor már
pampi is ezt mondta.. ugyan az a gas gas pampera 280...mint a frírályd... csak 10 ével öregebb .meg tizedébe van...
de akkor sem lett belőle énekes halott...sem
pedig...89kiló telitankolva..és 30on lóerő!
az megesz a ktm freeride-t reggelire...
itt van...
http://www.google.hu/imgres?im...
vik kis háttér informácioként azért elmondanám neked ez a Puls4 tv ugyan olyan egyik politikai oldal által fizetett televizio mint pl nálunk az ATV, vagy a Hirtv... szoval ne vonj le belőle mélyen szánto következtetéseket....

mellesleg nem vagyok orbánfil, még csak nem is kedvelem a palit, vannak balfasz huzásai, de ez amin az osztrákok ki vannak akadva vagyis a földtörvény az az országnak ebben a nagy elgyarmatositásban hosszabb távon csak jo...

merthogy 1-2 évtizeden belül a jo termőföld komoly érték lesz egy országnak, és nem olyan nagy baj az ha nem külföldi kézben lesz ....

mellesleg österreich-ben is van az un. Osztrák szabadság párt ami joval szélsőségesebb mint nálunk a jobbik ,ennek ellenére nagy a támogatottsága... szoval lenne otthon is söprögetni valojuk...
Nem én haragudtam.

Elfogadtam Sanyó véleményét. Rögrön hívott, mikor kipróbálta Freeride Feri motorját. Szerinte is a motorerő, a futómű, és a fék gyenge a fórumos műsorszámokhoz. Jobb mint a ttr, de háromszoros áron.

Sanyó várja az árajánlatot egy xc 250 4t-re.

Én bízom Feri-ben, hogy felhozza, a freeride-ot, versenyképes szintre. Megtalálja és kitapossa az utat, kérdés a költségvetés.

Szerintem, a power commender beszerelésével, és a benzin levegő arány összehangolásával, a motorerő kérdése megoldódik.

A futóműre csika tudná az igen vagy nem-es választ.

A fék is pénzkérdés.

Szóval ready to race-es változtatások kellenek a bringán.
lyakszi videójához irtam kis kommnetet... csak hogy nyugtassam a hangulatot
a lyuhtúb ezt dobta be az egyik videómhoz
http://youtu.be/A3j1DFfzp1Y
szali..
beszltem..pampalinivel..
mondta hogy ők már befieztték a 20 ályrót gébriellnek...
kaptak is marticaszettet sisakra..kocsira.. motorra...meg kártyát...
kicsit keletebbre áltak meg mint mi szoktunk..kb 40km rel tarnova után...és megtalálták öket a szálláson.. mindent elvetek tőlük..papirok meg minden és kérdezték hogy hol a terület tulajdonosától az engedély...
ezek meeg mutogatták a heca gébrieles papirjaikat.. aztán végül is a rendőnyök elfogadták és mehetett a hajtás mánap is...
szóval hülyeség befizetni... inkább kobozzák le a motort meg mindent
az utolsó sor az csak 5 szentes wót...5....4......3.....2...1
beszéltem roburral.. akinek a haverja bróbálta a géped...
mondta hogy nagyon kafi.. pont olyan jó mint a ttr 230as lyamahólya...
pont azokat a dolgokat meg is lehet csinálni vele

dem zsóti is mondta hogy nagyon kafi a ktm freeride 350..és második motornak ideálisabb nem is kell...

amire volt a panasz...fék..0
futómű...0
motor...0
viszont a súlya olyan könnyed...de az egész összhangban sajnos ... én..3dik motornak akartam..de mondták hogy csak másodiknak jó...pontossan úgy mint egy lc4 ...only second bike

de ez nem baj..gonzó és frÍÍ ezért ne haragudjatok az okra akik mentek a rálydal.. és nem oszják a véleményeteket...
én sem haragszom azokra akik szerint nem az sx 525 a világ legjobb verdálya..bár már dzsidzsí áki ugy látom összehangoódott vele
Sirok 85 méteres határ vonal aki ezen túl ment mondjuk 90 főlé az ezt meg ugratta, pl a kis békám.
ezért nem jutotunk fel a 100 főlé.
éhes disznó........
Hogy neked mindig ilyen temakon jar az eszed.....kapsz te pinat rendesen?
olvasod mudpataki barátom?
amit ajánlottál tekercset téma.....
nagyon jó lett
nó aksi...nó súlynövekedés...
nó para