Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen Kóbászost? És itt?
Na itt van telibe a kép hogy mentünk! Vik be fog szarni a gatyájába ha kijön velünk egyszer. Fentről nézve mikor VIK. velem volt és mondtam neki hogy oda lemegyünk, Ennyit mondott: Hagggyááámááá, meghalunk Szalival így mentünk le és fel, Úgyhogy VIK meg van keresztben a nyom amit csináltunk itt van fejben! ZSÍR! Azért ott kevés lett volna az a bütyök a gumin a haverodnál
bazki bontós. bonthatnánk egy kolbászos zsömlét ugyanott megint! én már most viszamennék!ne is tudok felkelni csak mozizok fejben.
örvendek,.

le kellene szoknom a gecezésről de eszre sem veszem többen szoltak már.
Szali itt van kijelölve a nyomvonal ahogy kérted a csúcshódításunkról Megpróbálom időrendbe rakni a képeket
megnéztem az összes vidit
az a 450 jó. az ülés is szép gyémán fehér.
cigány dobott egy szaltott még bányában. de jó volt.
ezt nezd meg 1kerék feri gumiját nézd e
http://youtu.be/BKArAP0Lalc
Azt a szép durbincs bőr ülést ezer közül is megismerem.
Ja már látom hogy nem, Frank Wheelie adta költsön.
nem spongyoriba jott.
s ugyes volt. bazz komolyan.
Thüdő vett motort ?
egy aksi töltö rendszer mindig hasznos de tudni kell minnél bonyolultabb valami annál nagyobb a kockázat fökép kint az erdőben ezért LIKE szalinak.
nekem pl. a töltö tekercsem leéget vezetéke égete ki a gyujtás tekercsem.
vagyis jobb ha egymagában van a gyujtás tekercs.
én is aksival oldanám meg plusz kapcsolo meg venti. össz 30e ft megvagy s ha baj van vele kieped es ledobod az arokba.
a ilyen koklanyol tekercseknek kevés a jó mestre.
egy madve járt arra azt kértük meg. cserébe szedtünk neki áfonyát és megvakartuk a hátát.
mondtam ne cigányolj. gyári venti ,zselés 4A akksi , gyári kapcsoló. 29000.- és 2 nap rendeléstől számítva ill 1 óra beszerelés. hibátlanul működöt 2 napig rá se néztem. megérte. ideg nincs. ha most ráhagyod a kókányolást még kiszállhatsz 10 e bukóval. az olcsó mindig drágább!
hülyék... remélem valami turista csajt kértetek meg hogy fotozzon...
csodaszép helyek...
Sanya sokat variál.... hogy ez meg az meg amaz...
34 fok volt amikkor ült rajta. akkor ment először vele és erdő csak ugy zenget ugy kitolta a szemét. magyarázta igy meg ugy meg amugy..
a motor amire nekem kell viccesen jó..
olyan helyeken ahol a nagy és magas crox vázak vagy el egyekerekeznek vagy elkaparnak ez ugy ment fel hogy utolsobol letem elso, laza omlos talajon vagy nagyon meredek helyeken beszarás könnyen ment fel.
egy biztos crox palyara nem valo, nagy feljárokra ahol ki kell nyomni a szemét oda nem valo, homokos hosszú feljárokra sem valo elkevesel.
De nekem az hogy 2 vagy teligazzal szetforgatom a gépet sosem volt a kedvenc tevékyenségem.
Tegnap latni kellet volna az emberek arcát, amit régen nem válaltam be most röhögve megcsináltam, plusz szabadság fok ez a motor.
Tegnap 5 literrel mentunk 90 kilométert, ami elég.
a motor ereje elég arra amire használom, bőven elég, kicsi az átételeket variálom s akkor kész lesz. A motor hideg inditása mint kiderült próbák során meg a 1wd Ktm et megkérdetve minden injektoros moornak van trükje, pl ennek ugy indul pocre ha inditozol, kb 5% nyitot gázkarral majd visszaengeded 1 sec után akkor pöcre indul a 2012-sek nek forditva.
Az üzemanyag kérdés elöl lesz a elsőkerék mögöt a vazon egy alu tank csinalva kb 5 literes, de csak a versenyre kell erre a endurozasokra nem kell. A motor összehagolása lesz de egyelore nincs miért tökéletes most, igaz a preciz müködés alap.
komolyan tegnap amultam bámultam a nagy vassal ugy utazva mentem haverek mogot, most it toltam le öket a kis szabdaség fokossal.
szoval jóó a gép.
És a szegény keverék miatt sokkal melegebben jár.

(Sanyó mondta, hogy szinte állandóan megy a ventilátor)
Mikor fogjátok (power commanderrel vagy mással) összehangolni a nyitott légszűrőt, a befecskendező rendszerrel?

Sanyó mondta, hogy hidegen nehezen indul. Az ausztrál pasas írta, hogy a nyitott légszűrővel, 50%-al több üzemanyag kell neki, a fékpad szerint. Hidegen, amikor még dúsabb keverék kell, ezért kínlódik. (nyomjál egy rongyot a légszűrőre:-)

Ha be lesz állítva fékpadon, műszerrel, minden fordulatra biztos kisimul minden, hiszen egy 350 exc blokk, szóval van benne lehetőség felhúzni a teljesítményét.

Mikor telefonon beszéltünk említetted az akrapovics csövet. Én a helyedben egy normál egycsöves tompítót gyártatnék. A másikat meg üzemanyagtárolónak használni.

Olcsóbb is mint a akrapovics, megcsinálják ha kéred titánból is. Bár szerintem elég ledugózni a másik csövet, ezt meg átmenőre egy perforált csővel, a külső maradhat is.

És még plusz 3 liter üzemanyagnak is van hely, ami plusz 60%.
Meddig mentetek tegnap?


Mi meg szereltunk kicsit,mert nem forgott ki a szeker,es a mederben maradtunk.akku lemerult
Inkabb a benzinkutas jelenetet kellett volna megorokiteni.....
sexeltetek is?
AZTAAAAAA! Réj te igazi őrült vagy bazz! Így menni a bokrok között,amik még akár a matricát is megkarcolhatják?