Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te fax. a mitas k. jóóóó de csak egy két gumija.

Ilyen pl. a MItas EF08 (első) ami jelenleg nicns raktáron annyira fogy.
Elmondom a EF08-at a profik használják, neveket is irhatok de elég lesz emgnézned a romaniacs-et, de mondok egyet Wade young.
A hátsó gumikban a XT754 amiből egy van raktáron 35 db egy ismerősunk jóvoltából aki megrendelte ozt nem hozta el.
SZoval a XT754 K jó, puha a szerkezete, 100mm bütykei vannak alig kopik s jól fogg.

Zoozeee... ne haragudj de te mikor motorozol bazz ?
valamikor megyek majd ki az újjj gépemérttt majd akkor pofázunk (dobtam egy 5 centest) ,.....
a c-02 egy nagy pénzkidobás..... ha a kínaigumikat bakelitből nem számoljuk nincs is tőle rosszabb... mitast ha tehetem egyébként sem szerelek a motoromra ...bár van közte 2-3darab ami használható "valamennyire " ezek csakis hátsó gumik..első kerékre viszont nagy biztonsággal megállapíthatjuk , hogy nem is gyártanak semmit a mitas gyárba ...ja és kicsit több pénzért lehet kapni rendes gumit...(ami a pár ezer forintos különbséget meghálálja )
amúgy nem értem embereket spórolás címén a 2 és 2.5 millióért vett ilyen-olyan űberbrutál csingilingis powerparcos gépeket pikk-pakk lerontják egy "szargumival" defektes MZ szintre ...nekik az lenne a nagy spórolás ha nem is vennék meg már magát a motort se...


amúgy jó reggelt Béláim !
te fasz, a multkor majdnem lesikerültem Csikával hozzád, ozt kiderült ö volt, én nem birtam menni, Innen is isten éltesen fiam.
hát Ferikém nem mondod hogy rálizol is ladával...
nálunk a gyerek bmx bringáján van.... elöl-hátul...
ez a srác kire emlékeztet főkép a duma
http://youtu.be/-YBq6yGQNy0
én előre rakom fel utcaira!
mitas c-02 ... belecsaptunk a vicc topikba...
A c-02-től csak jobb gumit tudsz venni, mert ez az a gumi ami tényleg semmire nem jó. Kettő menet után elajándékoztam egy 200 exc-re, ekkor 2007 volt, most (2013) el lett adva a motor és a gumi még mindig alig volt megkopva.
egyébként a legfosabb gumi amit lehet venni...
pl oldalazni semmit nem tud...persze lapátolni azt a 22mm magas bütykök miatt persze hogy tud...
rély.
ez a guminyomás ez jó..nagyon lyaú!
és ha túl kicsi..akkor kizárni...
a defekt az az a legkissabb tehát az összes defekteset kizárni . . . .
ha defektet kap.. ...over...

vénpusz....c0-2 gumival...az brutál...de ha neketek az optt a legjobb akkro az kell...
szikszdélyz pl a sziklás hegyek be jó..mint például a bakony...mátra..bihar..meg az összes nagyobb egy......kis sárdomb hegyekbe..mint zaránd is ...van tőle jobb gumi...kifejezetten sárdombokra..meg aztán biztos egy kalap kaka...pl babodi részek..

lyakszi...
gratula...
meloba..
Most nyomhatod,mert szakad az eső:)A veszprémi állatkert egy fos
Üdvözlet !

Viktor, milyen a 6napos gumi ? Eddig számomra a mitas c02-es a legjobb, mert nagy a bütyökmagassága, kemény cucc tehát nem kopig gyorsan, meg olyan obosztus. Sárba fog mint az állat, de a mostani.. Érted, akarok elindulni, húzom a gázt és egy helyben állok, de forog a hnátsó kerék.
be kene mar vezetni vmi szabalyokat...pl. min guminyomas,butyokmagassag....
hát ittvagy

most beszéltem egy tháwoli..neked közeli...mégis... nekem kelll vele motoroznom többet .
barátommal...
neki volt ben tublisz is ..meg belső is...
de ez nem évek alatt nem is két verseny allat ..
hanem...egy racén belül a két nap alatt
és mind a kettő.. kápútolt a racedély felén...
túkbél az neki már a sokadik defektel van.. mármint hogy sokadjára jár igy...tyúkbélllel..de a másik az meg vaskos belső..és az is defekteslett
mondtam is neki...nevet nem ir6ok..
szoval mondom neki krisz neked kár akármivel vergődni...úgy is defektes leszel..mer ....ugy lehet hogy vonzod a bajt.. te vagy maga a defektmen..de még igy is nagyon jól ment...mondom neki..képzeld ..ah már az elején lukas gumival indúsz a racén... úllehet.. most első vagy mert nem kell küzdened a rothadt guminyomással
igy meg megverte 3 ember is..miközben ütésváltásról szaú sem volt
na neki megcsinálom ezta a belsőt.. pongyoriba.. ha egyszer eljö hajtani...és akkor wéd lyáng meg a többi kis nyighaj...veszélyben lesznek

0,7 az már egész jó ..de a felével te is dupla olyan jól mennél
de ha a múlthónapot megduplázzuk...akkor
Vik,en tublissal megyek,.7 barral ,ill mennek,m nem voltam 1 honapja sehol.
bontós..
leirtam kálypira..lépésről lépésre..
azért is ugrottam rá a témára..mert hogy állandó forgatás minden motorozás után...meg a szikszdélyziben meg a rigában ég jobbna dorog a belső mint a krocc gumikban... .. már zavart.. nagyon...
plusz most hétvégét hogy ez miatt majdnem ..megent benyaltam...eg defektet...papucsokat halálra húzva....most már azza sem kell csak ésszel meghúzom ... gumifeljáródás után papucsokat...és nem foglalkozni hogy bakker már megent el van fordulva... hanem csak menni tovább...
kiderült szikszdélyz petinek is..ezek a kiszakadóselfordulós szeleptémák voltak csak.. goldentút tgnap mesélte..ó... mit foglalkozik ő ezzel.. nek inem szokott ezel hiszti lenni... kicsit dumcsizunk..meséli..déván beért a céba és ... leeresztett gumi..ott egyszr csak.. mikor megált.. ..le is fúlyt.hát mert neki is kiszakadt a szelep..... mert nek i sosem fodul el.. ez volt 5 perce a mesedélelőtt ...aztán meg kiderült.. lefordul neki is.. ki is szakad... illetve most néztem a kerekébe volt vagy 0,8
ugyhogy tényleg nem jár igy...sokszor.. de azért neki is csak ilyne defektjei vannak.... akinek sosem fordul el a gumilya
ő még azt talélta ki.. hogy valami focilabdáról ragasztani rá olyna kis belső gumiszelepet...amit már eddig is beszéltünlk..csak ez nem tudni ki csinálja meg biztonsággal.. emez..emez meg már ...kész is van
és ha igy haladunk nem soká bizonyit6..illetve ugy gondolom bizonyitani is fog

és mivel nem muz..ezért elmorzsolódni nem fog...szelep newm szakad ki.. szelepkiszakadásos defekten kivül...5 évere visszamenőleg .. hátsó kerékben de fektere nem is emlékszem...szóval...