Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó estét!

Már ebben a melegben sem lehet extrémkedni
1 óra annyit kivesz belőlem, mint máskor 3, kiizzadom a "tápanyagot" és kipurcanok
Kormány sehogy se jó, úgy a legjobb ahogy volt, ha rendes állapotba rakom, folyton feszíti a két szélső ujjam.
Ahogy most van, ez meg akkor nem jó, ha már meredek és a nyakamban a motor
ember..
ami miatt 2 hónapja behülyültél..azt a vidit átöltöttem az oldalamra..takitól.....
de kivágtam belőle csoffadt tested..csupakába arszvonásaid...
bálintnak töltöm fel.. nem neked.. ne kiabály...

bálint mikor nálad voltunk 2006ban...ezeket találtam meg..amikor szará áztunk és beszéltünk a kamerába a fák alatt..szakadó seőben azt nem..de azt is odavágnám..csak hol keressem...
http://www.youtube.com/edit?ns...
gyilkosok
lya..
csavaros gumival...persze ez már kapupántos csavaros
az a szerkezet..az egy motorvontató fej...
mivel 50kg ig lehet terhelni a vonófejet.. mondom akkor egy 100kg motor első kereke amin 48% az elsőtengelyne a terhlés..az akkor csak 48kiló
bár a vonófej volt terhelve nem kis hajlitásra is...illetve a szerkezet volt vagy 5 kiló..de belefért...
egyszer még ez a marha fel is ült mikor a plától el indultam......de azt is kibirta...
akkor az volt ..az is jó volt...persze ez fulll nem szabályos de nem volt gond rendőrökel..soha...volt hogy mögöttem jött figyelt ois mint a katonatiszt.. aztán megelőzött és elment...persze világitás volt a ktm hátsó sárvédőlyén..piros villogós binyiglilámpa ..
lekötése halál egyszerű volt.. jobra balra spanifer oszt kész.. vonófejbe beakadt..és egy nyÓcas acélcsavar a vonófülhöz..50cm re az egyik oldalt...
a láncot mindég levettem.. igy csak a kerékcsapágyat terheltem..olajat nem...
persze ez csak arra volt hogy ...12km bevigyem a tp ig a motort.. illetve néha zsanára. .
kis téli brummogás..
kettő tés korszakból...
sx 380 de szerettem...azért 1,5 ig hajtotam...(8 meghibásodás.. több motorozás ment füstbe miatta...)mindegyik a berugórendszerrel volt kapcsolatos...alulméretezték.. a 300ashoz bőségesen elég erős, de egy 380 hoz meg kevés volt..eltört benne majd minden ami a berugórendszernél van..tűgörgükosár2szer... kilincsmű...berugókar agy...az már hála istennek nem nálam
de azért mikor az volt..azzal mentem..:
http://youtu.be/Wci9z9EcEGg
ember..
mondom te szerelmes vagy...de egy 110kilós ogréba... na itt a baj...
nem tudsz meglenni nélkülem..mármint az emlegetésem nélkül

inkább koncentrálj..volynesszára...
bontós billi. jó érzés mikor szerelmes beléd egy 110 kilós ogre? de jókat derülök.

erre biztos jön majd válaszul 100-200 liter tömény szar.
bontós
emlékszel a thawai nagy hegymenetre...na az ez a hegy...
remélem idén is kilyutunk ide
http://youtu.be/MvXu609u-rs
de a legjobb lenne a gumi lánctalp cserélhető bütykökel....

ami fünf euro centbe kerülne...
tök könnyü lenne a gumi gyártonak ki kisérletezni a dolgot, mert a gumi szerkezet maradna, az anyag minőség -puhaság is, csak az oldalfalba kéne több drot vagy szövet, hogy mikor ráterhel a kb 100-110 kilos motor+ kb 90-100 kilos motoros felszerelésel csizmástul, sisakostul, ami összesen 200 kg a gumi pont anyira terüljön mint 0,4-es guma
amugy ez most adott egy jo ötletet gumi témában... mert okos vagyok azééé...

a titok aban lenne hogy extrémre csinálnának kellöen puha bütykös gumit viszont az oldalfal kicsit keményebb lenne, kb anyira hogy terhelten pont jol terüljön, belül ehetne valami szivacsos anyag de nem muszáj...

egy olyan bicigli belsővel lenne szerelve mint a tubliss, de csak egy szelep van rajta ami kinyomja a felnire a gumi falcát szerelés után,és ott fent tartja, belülre meg nem fujsz semmi levegőt mert a gumi terülését a falc csinálná 0,4 körülire.... ergo sosincs többet defekt mehet bele szeg, vagy tüske, de ami a legfontosabb nincs többé szikla kicsipéses defekt... viszont könnyü szerelni...

ez lenne a levegő nélkül szerelt kerék, az egyszerüségében van a nagyszerűség...
Izé, a klímáról jutott eszembe. 2 éve még így nyomultam Azóta se láttom a siófoki mekibe gazellát szimszonnal a platóján Meg a sétányra is lementem vele. Valamiért nem volt nagy sikere a csajoknál, nem is értem.... Pedig volt benne kazettás rádió !
Nagy úr a klíma, de úgy szarabb csajozni. Felhúzott ablaknál nem nagyon hallja, ha leszólítod.

Izé, nekem kb olyan magas bütykök vannak rajta, mint amilyen vastag a körmötök. Jó ez, csak nem jó semmire. Most valami ganyészórót akarok rá venni, a Mitas C02-eset.... Feltéve, hogy van használtba egy versenyes. Azokta olcsón adják . 4-5 ezerért, ami egy versenyes. Falura jó az.

Ja igen, Másztör igazad volt, SX el nem mindenki tud menni, tegnap odaadtam egy körre egy EXC-s havernak, kínlódott vele össze meg vissza.
én is kopasz vagyok..még sincs aval hiba az erdőben

bontós megoldota a defektes kerékkel..
s12 misleny...márgumi...két 3 cm széels repedés.. az oldalán..
mondja is hogy fulyáskor szelel ott mint az állat...
há mondom a kkro cseréld ki mert ott megint kibassza a belsőt... oszt a hegyben szerelhetünk...
azt moindja..minek?mert már ez egy ideje ilyen..
rául...és a gumi..akkaorát lapul..mintha 0,5 lenne benne...nem 0,3..0,5!
nézem...bakker nem lyukas ez...de azt mondja az.. és a szelepet kiveszi belőle...
. .
gumi helyén.. két papucs fogja is.. nincs is beesve.. és nem lukad ki többet...illetve ha ki is lukad..mégtöbb helyne lesz lukas..de már igy sem tart egy deka levegőt sem a helyén

tessék..baszátok meg a tubliszotokat..
csira dolog igy még a titokolvasás is. ..
Eirlyatok valami qrwa anyázást

bontós..
ezer köszönet..
ugyanis megjavitotta..sőt ..megjavitatta a klimát a kocsiba ami azóta nem működött hogy ...van
asszony mindég nyavajgot hogy klima...mondom van még időd a klÍma(xig)
de ma...
ma elvittem egyhelyre ahol nem vesznek le rólam cxsak azért egy 20ast mert látják hogy halovány lila gőzöm van a az autóklimákhoz...
általános hiba..
gázcser.
odamegyünk nézik..
motor megy...bekapcsol és hűt is valami halowányat..
gázra ráteszi...
az van..nyomás jó...és akkr nézi...a cső hideg aminke hidegnekk kell leni..
mondja klima rendben van.. valami csap lehet nyitva afűtésnél..ai nem zár el.. az tud ilyen galibát okozni...illetve a a hűtő része el van tömődve.. nem fúllya át a venti akkor is ez a gixer...
bontós...mint lyapán franszia szakértő..megaszakértette(előtte goldentútnál nézegettük de goldennek is épp csak haloványa lila gőze...ugyhogy kerestük a pollenszűrőt..amit még most is keresnénk..ha zoli nem keresei ki..hogy ennek a kocsina..nincs is )
szóval bontósék bontották vanettot...kiderült hogy a fűtéscsapot nem zárja el rendessen a rudazat...
kézzel vissza tolta. .azóta szét napsütötte szélvédő mögött is fázom a kocsiba .
ugyhogy 3 év után...pici pézből meggyógyult...
te zsi ..ez akkor most pongyorálás.. mer végül is nem húztak le az okos klimások..és egy 15öt biztos megspórolt bontó ezzel a segitséggel...
akkor ez most szponzori
fel is ragaszom a vanettre bontós nevét..kis helyesirási hibával(ahogy itt is szoktam írni)...
BONTOTT . .
Halálosan komolyan írtam. Csak úgy lehet kibírni ezt a hőséget. Minek ide drága pénzért klíma, ha itt van ez?!

Izé hozé, ma is mentünk egy helyi szintén 5nyuszi5 össel és így este 9 fele rájöttem, hogy azért nem tudok felmenni, mert a hátsó gumim tiszta kopasz...
nem láttam.. majd megnézem mindjárt
ez nagyon komoly lett
kamatyolj inkább vénség, ne dogozzá...
láttad taki videilyét.. ez a zarándon át egy triállal elment a nagybiharra!egyedül...
ehhez képest hogy egyedül néha kimék zarándba..hát az kb olyan mintha a szomszéd faluba átmennék bringával.. amit szoktam is.... nap mint nap
kiscsuka, neked valami videomágus szerkesztőnek kéne lenned...
bakker a köcsögök odamontiroztak egy garagét..meg egy bakot a hasad alá.,. de még jó hogy bakot és nem egy mustáros lángost
ma én is egész nap szereltem..készitem a motorom holnapra.....
frisztájl fotoshopban verhetetlen vagyok...