Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na...
az van hogy brutál jó...de csak annak aki 0,5 alatt jár...0,6-0,7tle már nem forog a gumi ugy sem...és akkor a nyomást is könnyebb szabályozni ha kilóg a szelep...de akinek elfordul meg kiszakad..meg nincs lévé labdacsra...azoknak ez gyakorlatilag ..ingyé..mert azt a belsőt ami benne van azt már fel is lehet használni a szereléshez...

de ha nagyon pöpec akar lenni az ember...akkor vagy 18as vastag belső kelll...vagy 19es 4,5 colos sima belső...
ugyanis ezek 0,3..4..5 bárnál az a belső kisszelepkitüremkedés...simán ilyen nyomásnál be van húzódva a gumiba..
gyakorlatilag nem ér oda a szelepcsonk a küllőket letakaró kis gumi szalaghoz sem!
ugyhog mikor ez forog ..mert forogni fog...méghozzá szabadon...ugy lehet egy motorozás alkalmával..4-5cm is halad..de ki nem szarja le. ..akkor nem karmizsál össe semmit.. PLUSSZ odaverődésse témában sem aggat mert gyakorlatilag...beljebb van mint felni olda.
ha meg odaért a papucshoz.. szépen átúszik felette..legalább is a én lapos papucsaim felett ..tutti...
amúgy meg eleve úgy raktam fel hogy jó soká érjen a papucshoz...

és hogy a belsővétúőt is illetve a gumi perremét is ahol felcsúszik a felnire....szépen bekentem szilikonzsirral...igy nagyon könnyen szeelhető a dolog..még a nagyobb nyomásnál is..az ..0,5 bár...
és gumi átmérőre.. pótbelsővel együtti átmárőre...nekem a 9,0cm a jó
de szerintem.. a 8,8cm az még jobb lett volna.. mert az a kb 0,3bár..
a 9,1cm az már kicsit kemény..0,6 bár körüli...nyomásnak felele meg...mikor méár fel van szerelve ..és nézed a lapulást.. most arról az értékelkeről beszéltem...

mondom.. ez rély féle 1báron gurulóknak..full fölösleges..nehéz is szerelni..már olyna nyomásnl.. de a kisnyomásuaknak akik nem járnak kicsipődéses defektel sűrőn .. azoknak ez látcshó
.ja és ami fontos...ez ha defekt lesz javit6ó az erdőbenkicsit...a visszaszerelésnél jó ha van hozzá faja szerszám meg egy kis szilikonyzsirt a belső gumiról a peremre nem árt kenni..de működik a defektszerelés is

ja és kiszakadó szelep meg elméletileg már nem fordul6 elő
a szelep helyére betettem egy vakszelepcsavart..hogy nem mennyen be a trutyi...
kb 0,4 re sikerült belőni...ezzel a szikszel ez jó...de ha keményebb a gumi.. akkor ez sok neki..
.

garatula..


gumihisztiről töltök fel képet..csak hogy elhílyétek
Az elso 3 versnyzo csinalt jobb kor idot mint en,nalam nem volt kondi,de volt kitartas es jo volt a motor!
http://www.hargitaenduro.ro/re...
nagyon kafi a pálya
nagyon kafi hogy mehet a belső amerre akar...
hát a keménységész szbályozni .eléggé macerás...de ha egyzser belövi a paraszt...akkor nix hiba..
kb mint a labdacsok darabszáma...csak itt egy 1500ft labdacs van..
lyakszi.
kemény vagy ..mint a szibériai fagyot kutyalába
bontós.
szappanopera hogy van

0,5fre a trélyfát neked csuszás vann vagy a nyomatékhatároló csuszik meg..vagy a szabadonfutód..
a qplungot azt látom tiszta úly..
de sajnos ennyi...
tehát nyomaték6ároló... ami valamelyik közlőkeréken van felszerelve...vagy a szabadonfutó az ami már túlságossan bekopott..
de ezt igy nem tudom megmondani biztosra...

amit meg tudol nézni...
most indics rálya...nézd a fogaskerekeket és látni fogod hogy meddig forog.. és hol van a fordulat elveszve.. na ott a hiba...

sajnálom hogy konkrétumokkal nem szolgál6ok...de amúgy az sx is berugós.. és ..majd megszokod
örülök hogy a másik szerelésed azért sikerrel járt.. csak azt nem értem.. mért kellet kiszedni a vezlánc feszítőt

mer unatkoztál


na
szelepkiszakadásmegakadályozó belső beszerelve...
nagyon egyszerűvolt bearkani...ez a szilikonzsiros külső perem meg kifelyezetten imád a helyérew csúszni
elsőre azért kicsit kevés klett benen a nyomás...túl könnyen is ment a helyére...aztán úlyból sztszedtem.. jól felfúlytam..aztán úlyra össze...na igy már nehezebbne kúszik a helyére.de felúszott...kb 0,4-0,5
gratula jaxy...
2:08 tol finom szakasz..
Gratula Jaxy,,minden el ismerésem!A videók is nagyon jók lettek,további jókat és csak így tovább
Szali skype-n tudlak hívni?
vili. holnap hajnalban indulok ki ausztriába egy ismerőshöz. nevet nem írok. reggel rendeld meg az alkatrészt nála . mert megyünk kedden vagy szerdán bahnerhoz lunz am see bee motorozni. ha addigra odaér a valami akkor el tudom hozni közvetlen a boltból. vagy esetleg van nekik polcon mert ott kibaszott sok minden van.

amúgy várom már. kapok tán ott egy motort és lars enöckl ékkel megyünk valami endúros terepre ott a hegyek közt meg jön még valami spanyol gyári gasgas os tesztpilóta is aki épp itt edzőtáborozik.

a lényeg. el tudom hozni az alkatrészed ha jól jön ki a dolog csak intézzed ha tudod mi kell mihamarabb.
Hali! Az önindítómnak valami röpsúlyos hóbelebanc hamar kiold és csak szabadon fut mikor indítózok, nem forgatja meg a motort és Vik kérte hogy rakjam fel a képet mert ugy tudja csak megmondani melyik az a kütyü amit meg kell csinálni!
Itt mindenki dobalta...a kor vege fele volt..mire ide ertunk nagyon faradt volt mindenki..
https://www.facebook.com/photo...
Vegig szenvedtem a 12 oras versenyt....Reggel 7 kor volta start..elbasztam de 7 korul kikerultem az elso kanyarba..aztan lasssan lefaragtam...20 km volt 1 kor en 10 kort mentem de az elso kolyok...mert kojok,,16 evesnel nem volt tobb 15 kort ment.Az elso kor utan 3 nak ertem visza a 2 kor utan 2 nak ertem vissza..aztan a gorcs mindenemet kezte elfogni,kellett pihenni,es lemaradtam.Meg a veg eredmenyeket nem tudom de nem nyertem:)Nem is az a lenyeg hanem az hogy bizonyitottam magamnak es tudom,hogy mire vagyok kepes.a kategoriaba 60 korul indultunk de a szamitasaim szerint az elso 10 be benne kellene legyek...majd megvalik:).Az hogy 12 orat mentem az sok volt...7 utan ertem be az utolso korrol,brutalisan koves,nem volt piheno szakasz,csak ha meg alltal.koves de anyira,hogy istentelenul.Zsoci is azt mondta(ott volt nezokent...csuklo serulese miatt),hogy ez kibaszott brutal,gyilkos!Kibaszott nehez volt.8.45 orat mentem amit a km ora mutatott mozgasi idot....sok volt...szetcsusztam,elfaradtam anyira,hogy hagom alig volt,beszelni alig tudtam,az orom nem tudtam megpiszkalni,a farkam alig tudtam kivenni pisalni...soha nem hittem volna,hogy enyire szet lehet esni..este razott a hideg,mindenhol gorcsoltem, a bal combom ugy begorcsolt,hogy azt gondoltam szakad el az izom...vagy 5 szor...Mikor jottek a kemeny nehez helyek fajt minden a faradsagtol,utanna mikor erezted hogy nincs tovabb nem birod akkor jott a java a szopas..a mocskos koves bemenok,akkora kovekkel mint a furdokad...

Brutal verseny volt de jol esett ! A gass nagyon jol birta,semmi gond,estem vagy 6 ot,allitottam fel rugtam es ott sem voltam.A kis ujjam kitortem de maskepp csak az izomlaz van.200 km mentem es 21 l benzint evett meg ami nem sok.Sokan estek kiszaltak mar az elso korok utan ,nem birtak.Volt aki a blokkot torte szet mert a kovekre radobta.
Strategiakent az elos 2 kort mentem amit tudtam...aztan nagytata tempoba.A 7 kornel fel akartam adni ,nem birtam,mindenem fajt es alig eltem..de 1 sor utan es 45 perc piheno utan ugy ellazultam hogy az utolso 3 kort gorcs es fajdalom nelkul ...lemotoroztam!Fiuk...sort kell inni...:))
Nagyba enyi de meg tudnek regelni az eletem elso versenyerol!:))
http://youtu.be/VTw21Z78U3I
http://www.youtube.com/watch?v...
.....
https://www
.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com/photo...
VIlli majdnem biztos a elektromos motor éget le.
ha kell megtekercselik itt pesten zsir,
a fogakon nem látok hisztit.
mondtam te francia az csak nyalni tud ...
Villi mit kell látni a képeken? nemtom...
Szasztok! VIK neked küldöm a képeket osz majd hílak mee hétfőn mög kéne csináni ezt a szaaaat!
MOrgen !

Itt déli parton épp hogy elverte a port.

Remélem nem csak én megyek endurozni ma...
Ėjszakai programnak jó Volt.A Gyerek ėlvezte Menünk át trihanyba,me nem bir magával.