Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ADV ride fórumon a freeride topicban van az one67 user.

Privátba is rákérdeztem a mocira, ugyanannyit eszik az átalakítás után mint a gyári állapotban. Az üzemanyag hozzáállítás feltétlenül szükséges!

google fordítóval parasztba:

Most kaptam a Freeride vissza a dyno tuner és úgy érzi, sokkal jobb.

Az eredeti térkép éreztem, hogy ez volt a sovány előszűrő le, és géz távolítani a hangtompítót.
Ez valójában veszélyesen sovány, 15-20% extra üzemanyagot kellett hozzá az alacsony fordulatszám-tartományban, akár 5000rpm.
A 5000rpm felfelé kapta nagyon rossz, és akár 50%-kal több üzemanyagot kellett hozzá, hogy ez akár egy biztonságos szintre.

Amikor felvettem a kerékpár új, a kereskedő azt mondta, hogy ők csak tesz egy új térképet, amely KTM küldte őket.
My Dyno tech azt mondta, hogy még a szűrő dobozt, és gézt, akkor már túl sovány.
Nem tudom, ha a kereskedő technikusok töltött fel, és tegye a rossz térképet a motorom (ők soha nem bevallani), de még mindig azt mondja freeride tulajdonosok, hogy ez rendben van, hogy távolítsa el az előszűrő.

Egyébként itt van az eredménye az egyéni re-térkép (üzemanyag, csak gyújtás térkép érintetlen)

Teljesítmény 36bhp a volán mögött

Nyomaték 25 ft-lbs @ 7000rpm, 21ft-lbs @ 5000rpm
One67 is offline Válasz idézettel
Namimony bélák?
mi van voltál pszichológusnál s javasolta mégis titok olvasóból normalizáld magad fiam ?
remegett a kezed, még szét töltik gyöngyírásokkal és helyesen írt szövegekkel a tébolydát ?

örvendek a belsődnek te...
hol olvastad a cikket ? be rakod a linket kérem ?
mert a magyar idő szerint reggel nyolc az nekünk jó....de az román szerint már ...kilenc!
ezek meg szeretnek korán indulni...
bontós..
azt tudd meg hogy hányra kellene odaérni a dragestihez...?hogy ne az legyen hogy 30 percel előttüünk elhúznak ..mi meg majd keressük hogy honnan is indul a nyom...
ÓkélyS?
a belső szelepses gumi nagyon jól vizsgázott...elfordult 3/4et... azaz köb 270fokot......szépen átúszott az egyik papucs felett is...ugyhogy... faxa....
annyi hogy minden guminál más nyomás kell ugyan azon keménység eléréséhez....
a szikszdélyzi az 9,0cm átmérőre kell felfúlyni a vastag belsőtt...akkor pont jó lesz..... majdnem puha is de felkoppanás nem volt a mostani hajtáson......de keményebb falcú gumival.. mint a riga is.. ez már 0,5 körüli nyomásnak felel meg....
oda elég lett volna egy 8,7...8,8cm átmérő is...
de biharba nem lesz gond azzal hogy kicsit keményebb.. ott olyan sok az az éles szikla.. hogy... ....

még mielőtt jönne az okosság zsir ..titokolvasói kérésre irtam ezt...600km távolságra megy...
hály.

bontós.. ez hazugság ..
az öninditodhoz hozzá sem nyúltam .
viszont a szabadon futót azt tényleg a helyes működésre szólitottuk meg...... minek következtében a szerkó úgy indul mint a .
na mind1.... szóval indul pikk pakk...
lényeg hogy a 7 végére összeállt a gép...igy könnyeben indul majd... .

ventillátorod...király...kicsit nem akkora mint a ktm, de gondolom nem is 15 rugó....
akkora a villanymotorja mint egy dizel mozdonyban .

bakker ..ez eldarálja a fát is amit ronix emlegetett
még mielőtt leizélnétek.. megent nem hazudtam.. mert a diesel mozdonyban van villanymotor.. ugyanis a dizel mozdony egy qÚrwa nagy generátort hajt aminek az áramával működtetik a villanymotort ami hajtja a tengejeket.....bontós szerintem ilyet használt fel csak a 3 mázsás tengelyek helyett rakott rá ventillátorlapátot

bontós.. 0,5re a trélyfát.. tetszik.. kérdezd meg nekem hogyé adja....merert hogy neked ingyé azzal én nem tudok mit kezdeni... mert én is rakok rálya...egy aksival...patakokban ha megaakadok egy fánáél..azon kivül hogy nem gőzöl le.. felemelem a ventillátorhoz... és leszecskavágózza

zsir...
felraktam a gumit amit küldtél...
ez nem ötszentes gumi..ez egy 95% riga...amit eeddig 3 szor haszéltam..de most itt asziklásban a keményflacú gumi pont jó lesz.. +még igazándiból le sincs kerekedve
viszont ugyan az a elfordulásra érzéketlen belső gumi ...ami a sikszdélyzben 0,3 báros ... épp határreset majdnem túl puha.. szóval az a belső nyomás itt.. egy 0,5 bárosnak felel meg....
de a nagy éles sziklás biharba nemn is baj ha kicsit kenményebb és nem terül annyira...kicsipödős defekt nem hiányzik...
Kellene a két oldal deklimre ilyen burkolat! Mi a menete?
Igen be lesz hálózva
nem akarlak elkeseriteni , de az ilyen ragasztás nem sokáig birja... a fő probléma a két anyag (alu-ragaszto) különböző hőtágulása...

a ventillátor meg előlröl fogja kapni a sok falevelet, kavicsot, sarat stb.. meg akasztja, te meg mikor bekapcsolod rögtön leég a motorja... hacsak nem burkolod be valami erős drot háloval mint szalinak...
fasza
CARBON!
Akit érdekel a motorja súlycsökkentése,védelme stb vagy akár csak esztétikailag szeretné szebbnek látni matricázás nélkül azon emberkéknek jelzem,hogy valódi carbonból(nem üvegszál stb kamu) készült bármilyen kiegészítőt elkészítünk,A-Z-ig akár egyéni elképzelés alapján akár gyáriról levett minta alapján(lehet autó-motor,quad,bármi)!
Blokkvédők,vázvédők,telóvédők,kézv
JA! És van önindítóm is megcsináltuk, vagyis megcsinálta Zari.
Szali nekem csak a szombat jó! Motorvédő kész, kuplung dekli megragasztva, jöhet a meleg mert a hűtőventilátor (robogóé) is KING!
Azt én sem nagyon értettem !
Kb 1 hónapja feltöltöttem egy dyno fékpadi mérést. 35 lóerő keréken, ha kitöröd a légszűrő fojtását, de hozzá kell állítani az üzemanyagot a injektor térképén, mert amúgy szegény a keverék.

Az ausztrál tulajnak egy tuner csinálta, a kereskedelmi forgalomban kapható kütyüvel, amivel ki tudja kerülni a gyári beállítást, mert azt a gyár pin kóddal védi. -ahogy fordítottam.

Ehhez jöhet a kipufogó kinyitása. Egycsöves rendszer, a másikban üzemanyagtárolás.
Vagy vadászokat a környékbeli emeletesházakba. Medvecsapda a farönkök között. Dobócsillagos nézők.
azért a romaniacs prologon elég édekes irányzat a fél méter magasra kifeszítet lánc! sokan nem vették észre és hatalmasat estek rajta. végülis életszerű sajnos endúróban az ilyesmi, de mégsem tartom szellemesnek ,hogy egy világversenyen betesznek egy efféle "vicces" akadályt. ezzel a logikával tehették volna fejmagasságba is. vagy egy vékony acélsodronyt pl. vagy 100 as damilt.
Gratula!
nem 5 cent hanem 10
a hétvégi dolgot nem öt centesnek szántam. vili. én mennék 100% kész vagyok a menetre! a motorom cucaim romhamra készen összepakolva .

én szivesebben mennék a két napra de ha ugy döntünk jó az egy nap is . de mondom jobb lenne két napra ha már ot vagyunk. idehaza patkány meleg lesz (van) ott meg pont jól jönne ki ,hogy 2 napig hűsölünk és bent vagyunk a fenyvesben. de ahogy gondoljátok. a lényeg ,hogy gyerünk!

semit se tudtam meg azóta de lesz az biztos. fent van a fészbukon is. hogy aztán verseny vagy nem az lényegtelen. ha csak úgy magunk motorozgatnánk azon arészen nekem az is pont fasza . de ha van kijelölt nyom az meg egyenesen király.

holnap dumáljunk.
látom Frenszisz érted az ironiát...