te hülye vagy..már bizonyitottad rátermettséged a panorámán..mit akarsz még tudni...
bakker felveszed a kapcsolatot zsirral.. osz utaztok ki erdélybe...
én sajnak nem piócázok meg nem utazok ki isdegenekkel.. mert a végén csúnyán mehgaláznak ..és itt a fórumon meg leirják hogy csira vok...ezt nem engedhetem meg magamnak
erdélyben voltunk...
a pontos kordináták..0123456789...9876543210
sajnos pontossan én sem tudom..mert én is csak utas voltam..de erdély az ilyen mindehol
itthon minden felé 36 fok...de motorozni meg kék...
matematika meg adja hogy 1km enként 10 fok lanyhulás..szóval nagy hegybe kell menni..és a kishegybe is 3 óra az út..akkor ez a 1 óra plusz..na induljunk..
korai indulásból végül is egy kis időrabló dolgok után..10.15kor megérkeztünk...aztán szerkó rabolt az időnket..mert önindito makacskodás...és a berugókar marháéknál..nem hajlik ám ki.. egyszerűne hanem valami biztositás kel a blokk felől kioldani egy drót izével... és ha becsukódik.. akkor ugyan ez megy megent...
na nagy nehezen elindultunk.,.11kor..felfelében nagyon lácsó az első felfelé...hosszú többr észletre oszt6ó.. két komolyabb meredélye..ami za egyik vidin is rajta van.. de 3 nyélen azért még akadálynak is kevés...de lendület nélkül..nix feljutás...3 nyélen a tetején a 2m es gödörnél nem kell a gödörbe belemenni...csak felugrik a paraszt a tetejére
aztán még egy igazi szakadékos felfémm az már komolyabb..de a banda az egyben maradt...3 fővel mindenhol csont nélkül ment fel és gó tovább..aztán vittem kicsi vadabba is ...aztán...valamilért megáltunk.. mondom a papuicsot tuána húzom ..mert már bejáródott a gumi a helyére.. és még ilynekoir el sem fordul...
hát a papucsok tényleg utánhúz6ók voltak.. de a szelep már csúnyán elfordult.. .
tuning papusot szépen meghúzom.. huznám a másik szembelévőt..amit még szalikerékhez kaptam...na az eltört...
na akkor nem estem pánikba. . csak kicsit éreztem hogyha lenne egy szakadék. ..de nem volt sehol .
ugyhogy bontóssal ketten izéltünk a kerékeket.. beleimádkoztunk a gumiba még 1..2 tized bárt..
aztán mondom...van tari belsőm..de
és hát igy is volt az ima megmentett. ..mert én egy izé wagyok
aztán folytattuk felfelé..még mindég az első feljárót...de az kb olyna mintha a zarándból fognánk ugy 10 közepes felfelét...és egymásra raknánk...plusz gyökeres kirugatott ...meredélyek lendület nélkül sehova.. sziklás patakszerű...részekkel meg normáis szaladós földes részekkel vegyesen keverve...hogy az ember jobbat ne tudna oda izélni
szóval folyamatos erekció..és magömlés a tankra.. ez kb 15 -20perc..mint egy krocc race időtartama...
haladós komoly...elképesztően jó..
felérvén a teteje meg full füves...1800m magas fensik gerincrészek...olyan kilátás hogy ..ilyne nix....emberi települések vagy akár mi ..nating...
persze figyelni kell mert birkanyályak vannak kisboci méretű kuztyákkkal a medvék miatt..de a motorost sem szeretik
elkék menni csinálni a túrós-csuszát...szalonkával meg békönnel megnyomorítva.. csak azért mert ez akkor már fogyókQRÁS
bontós és a szerkója.. meg az hogy mindenhol lement ahol kicsit úgy gondolta hogy ez elég szakadékos ahhoz hogy megdögöljünk http://youtu.be/ycCZNLaYeu4
leveszem a tiltást a vidikről..hogy nagyon fanatikusok megnézhessék darabokban is..
de ide majd akkor teszem fel ha már szépen összedolgoztam őket...
na azért nem egy bimarkszó vagyok..kiscsukával ötvözve..de azért kerekebbek lesznek mint a félperces meg két perces darabok...
májusban még ilyen volt itt-ott: